Dat je achter de (wetgevende) feiten aanloopt. Als airsoft hier markt zag, zou ze wel niet-op-echt-gelijkende 'wapens' maken.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef jef666 het volgende:
Airsoft lijkt mij een leuke sport waarin je een echte schietpartij goed kunt nabootsen.
Oftewel airsoft is amper gevaarlijk en ik vind dat het in nederland gelegaliseerd moet worden.
Hoe denken julie hierover?
niet echt, al die buksen die op echte vuurwapens lijken zijn verboden.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef --Ivo-- het volgende:
Met airsoft lijkt me niets mis, het enige probleem is hier dan dat ze te echt lijken.
Maar als je 18+ bent kun je leuke buksen kopen hier die vaak ook best echt lijken.
in nederland zijn de paintball marker die te veel op echte wapens lijken ook verboden.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef jef666 het volgende:
Airsoft is net zoiets als paintbal. Bij airsoft heb je wapens die op echte wapens lijken, alleen dan schiet je niet met kogels maar met kleine gele balletjes. Vanaf een afstand groter dan 5 meter doet dit bijna geen zeer.
Oftewel airsoft is amper gevaarlijk en ik vind dat het in nederland gelegaliseerd moet worden.
Hoe denken julie hierover?
buksen als deze:quote:Op zondag 28 december 2008 15:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
niet echt, al die buksen die op echte vuurwapens lijken zijn verboden.
en die airsoft wapens ZIJN juist replica's
wat een kutkick trouwens
quote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
Airsoft is Paintball voor mietjes..
No pain, no game!
omfg, wat ik bedoelde was wel no pain no game maar je spreekt het iets anders uit zodat het klinkt. Offtopic gebagger van jou! >:Dquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |