abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 januari 2008 @ 12:14:34 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55844166
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef Guncta het volgende:
Dat wordt dan toch gewoon een sepot 5?
Gebrek aan wettig bewijs.


Je mag gesprekken opnemen zolang je toestemming hebt van 1 van de gesprekpartners. Je mag weer niet een gesprek opnemen waarvan geen van de gesprekpartners weet dat het opgenomen wordt (heimelijk dus).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:08:09 #52
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55845493
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:14 schreef sanger het volgende:

[..]



Je mag gesprekken opnemen zolang je toestemming hebt van 1 van de gesprekpartners. Je mag weer niet een gesprek opnemen waarvan geen van de gesprekpartners weet dat het opgenomen wordt (heimelijk dus).
Ik zie dan ook het nut niet.

Iemand belt me op met de mededeling dat dit gesprek opgenomen gaat worden en ik zal dan openheid van zaken geven?

Of is dit soms verkapte spam voor die telefoonservice waarbij je je eigen telefoongesprek op kan laten nemen?
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:16:03 #53
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55845682
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:08 schreef Guncta het volgende:

[..]

Ik zie dan ook het nut niet.

Iemand belt me op met de mededeling dat dit gesprek opgenomen gaat worden en ik zal dan openheid van zaken geven?

Of is dit soms verkapte spam voor die telefoonservice waarbij je je eigen telefoongesprek op kan laten nemen?
Hé, anders lees je even het topic door voordat je deze discussie gaat herhalen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 7 januari 2008 @ 13:19:05 #54
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55845754
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:08 schreef Guncta het volgende:

[..]

Ik zie dan ook het nut niet.

Iemand belt me op met de mededeling dat dit gesprek opgenomen gaat worden en ik zal dan openheid van zaken geven?

Of is dit soms verkapte spam voor die telefoonservice waarbij je je eigen telefoongesprek op kan laten nemen?
Denk eens na. Je hoeft maar van 1 gesprekspartner toestemming te hebben. Doe je zelf mee aan het gesprek en je wilt het opnemen dan zul je jezelf toch wel toestemming geven dunkt me.....

En nee, met die service heb ik niets van doen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:39:12 #55
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55846298
Wat hij doet is sowieso al uitlokking, lijkt mij.
Voor de rest snap ik niet dat callcenters geen afgesproken telefonische contracten opnemen, zonder dat aan te geven.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  maandag 7 januari 2008 @ 14:26:38 #56
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55847533
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Guncta het volgende:
Wat hij doet is sowieso al uitlokking, lijkt mij.
Voor de rest snap ik niet dat callcenters geen afgesproken telefonische contracten opnemen, zonder dat aan te geven.
Omdat het weliswaar mag, maar nog altijd niet netjes is (gok ik).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 7 januari 2008 @ 14:27:54 #57
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55847566
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Omdat het weliswaar mag, maar nog altijd niet netjes is (gok ik).
Ik heb niet echt het idee dat dat bij callcenters opgaat.
Maar misschien dat ze ook wel een imagoprobleem hebben..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_56059657
kijk op www.nemop.nl

Aanmelden gratis

Eenmalig gesprek opnemen via 0900 nummer of opwaarderen als je vaker gesprekken wilt opnemen

Opname als geluidsbestand direct in je mail na beeindigen gesprek

Nemop gebruikt MD5. Zie tekst hieronder of beluister inteview met Nemop en discussie over MD5 door Herbert Blankesteijn/De Electronische Eeuw op BNR (donderdag 10 januari)

Een MD5 programma (algoritme) berekent van een tekst (uw opgenomen gesprek) een bijbehorende code van 32 karakters: de hash-waarde. Een hash-waarde is, ongeacht de lengte van de originele tekst, altijd 32 karakters lang. Een verandering in de tekst levert een volledig andere hash-waarde op. Aan de hand van een hash-waarde kan daarom worden gecontroleerd of de integriteit van het bestand niet is geschaad of gewijzigd. Een hash-waarde kan er bijvoorbeeld als volgt uit zien: 99c489233efd5f748dd983eb82c31367.

Nemop bewaart een hash-waarde van ieder door u opgenomen gesprek. Simpel gezegd: mocht u ooit in een situatie terechtkomen waarin u het door u opgenomen gesprek als bewijsmateriaal wilt opvoeren, en de tegenpartij wil een bewijs dat het bestand niet is geschaad of gewijzigd, dan kunt u met de hash-waarde aantonen dat het door u opgenomen gesprek authentiek is.

De hash-waarde van elk van een door u via Nemop opgenomen gesprek vindt u terug door in te loggen en vervolgens in het menu te klikken op historie. Door met uw muis een regel van een opgenomen telefoongesprek aan te wijzen wordt de hash-waarde van het betreffende gesprek getoond.
telefoongesprekken opnemen; opname direct in e-mail
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:21:02 #59
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_56059780
zpem
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:59:17 #60
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56060875
Ik weet niet precies of het hierbij van toepassing is . Maar ik werk bij een helpdesk en daar mogen klanten die bellen niet het gesprek opnemen zonder toestemming van ons . Nemen ze het toch op zonder toestemming is het niet rechtsgeldig
happen naar de baas
pi_56060916
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:16 schreef Nemop het volgende:

Radio Morekop bewaart een hash-waarde van ieder door u opgenomen gesprek. Simpel gezegd: mocht u ooit in een situatie terechtkomen waarin u het door u opgenomen gesprek als bewijsmateriaal wilt opvoeren, en de tegenpartij wil een bewijs dat het bestand niet is geschaad of gewijzigd, dan kunt u met de hash-waarde aantonen dat het door u opgenomen gesprek authentiek is.

De hash-waarde van elk van een door u via Nemop opgenomen gesprek vindt u terug door in te loggen en vervolgens in het menu te klikken op historie. Door met uw muis een regel van een opgenomen telefoongesprek aan te wijzen wordt de hash-waarde van het betreffende gesprek getoond.
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:11:57 #62
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_56061231
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:00 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Super!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 16 januari 2008 @ 08:19:30 #63
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56065718
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:59 schreef Hijacking het volgende:
Ik weet niet precies of het hierbij van toepassing is . Maar ik werk bij een helpdesk en daar mogen klanten die bellen niet het gesprek opnemen zonder toestemming van ons . Nemen ze het toch op zonder toestemming is het niet rechtsgeldig


En je baas bepaald zeker dat het niet rechtsgeldig is?

Zoals gezegd; de wet vereist toestemming van slechts 1 van de gesprekspartners. Dus ook al geeft jouw baas geen toestemming is het net zo goed rechtsgeldig. Dat hij nu zegt van niet verandert de wet niet....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56258468
Eenvoudig en snel opnemen van telefoongesprekken voor vastlegging van gemaakte afspraken. Het nu mogelijk telefoongesprekken op te nemen en direct na afronding van het gesprek per e-mail te ontvangen.

Lees meer >> www.rechtspreventie.nl
pi_56259211
met een Sony Ericsson k750i kan je automatisch je gesprek laten opnemen op mp3 ... moest je nadat je op 'bellen' had gedrukt, op 'meer' klikken, en dan 'Gesprek Opnemen', et voila, een mp3 in goede kwaliteit.
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:47:47 #66
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56261673
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 08:19 schreef sanger het volgende:

[..]



En je baas bepaald zeker dat het niet rechtsgeldig is?

Zoals gezegd; de wet vereist toestemming van slechts 1 van de gesprekspartners. Dus ook al geeft jouw baas geen toestemming is het net zo goed rechtsgeldig. Dat hij nu zegt van niet verandert de wet niet....
euhm nee dat bepaalt mijn baas niet .. dit is gewoon zo en staat in de wet. Om als gewone burger een gesprek op te nemen ( geld jatuurlijk niet als de politie de telefoon aftapt ) dient hij aan te geven dat dit gesprek opgenomen wordt en moet die vragen om jouw toestemming. Wanneer jij daar geen toestemming voor geeft kan diegene het altijd opnemen maar is het niet rechtsgeldig
happen naar de baas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')