abonnement Unibet Coolblue
pi_55628072


vervolg van:
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Je eigen model samensttellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.


Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Kortingscodes
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7772 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 04-01-2008.

Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
1304 voor ¤5 korting

Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7962 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 19-03-2008.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55628241
Ja die voorjaarscatalogus is idd 99% hetzelfde als die 'preview' catalogus.

Maar wel met zo'n bon voor een gratis ding als je een nieuwe klant aanmeldt
know'm sayin?
×
word? word.
pi_55628433
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef alors het volgende:
Ja die voorjaarscatalogus is idd 99% hetzelfde als die 'preview' catalogus.

Maar wel met zo'n bon voor een gratis ding als je een nieuwe klant aanmeldt
hoe bedoel je dat?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:10:23 #4
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_55628602
Die previewfolder had ik perongeluk weggegooid, dus voor mij was de nieuwe folder erg welkom!

Roburt, dit betekent dat je een kado krijgt als jij iemand aanbrengt bij H&M.
Dan kun jij bij die bestelling van die persoon een trui of een kadobon krijgen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_55630511
leuke collectie, heb ook al een broek en vest gekocht.
thnx voor de korting!
pi_55631165
T.v.p.!
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_55631202
Krijg ik die catalogus zomaar in het zweeds (of iets dergelijks), ach ja, weer eens wat anders.
pi_55631712
Ik vind de collectie niet veel aan moet ik eerlijk zeggen, heb de catalogus al bij oud papier liggen, zie geen verschil met de vorige...
Scheelt weer wat geld
Hoewel ik wel weer wat in de outletshop heb gekocht.
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:34:48 #9
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_55632246
Ik heb voor mezelf maar 3 dingen besteld, voor mijn dochtertje des te meer . De kinderkleding van H&M vind ik echt prima!

Voor mezelf:
en
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_55632335
Ik ben stiekem wel blij dat er voor mij op het eerste gezicht niet zoveel bijzonders bij zit, heb net een bestelling van ongeveer 100 euro binnen en moet echt even gaan dimmen nu.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_55633007
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef MaLo het volgende:
Roburt, dit betekent dat je een kado krijgt als jij iemand aanbrengt bij H&M.
Dan kun jij bij die bestelling van die persoon een trui of een kadobon krijgen.
oke dankje, maar kan dit ook zonder dat formulier?
ik kan niks vinden op de site en volgens mij heb ik dat losse blaadje weg gegooid omdat het er telkens uit viel
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_55633786
Ik vind al die shirts wel heel fijn. Goed dat ze die weer hebben.

Deze:


En deze:


enz.
pi_55633962
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben stiekem wel blij dat er voor mij op het eerste gezicht niet zoveel bijzonders bij zit, heb net een bestelling van ongeveer 100 euro binnen en moet echt even gaan dimmen nu.
Ow goed dat je het zegt... zo een krijg ik ook nog binnen... zucht...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55636705
Wat ik me net bedenk he... is dat het best logisch is dat de catalogus niet erg vernieuwend was... de vorige catalogus was een preview catalogus. Er zullen dus wel nieuwe dingen in staan, maar niet veel inderdaad.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55638261
Ik heb de catalogus nog niet..
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:38:37 #16
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55638564
Ik vind er voor mezelf ook weinig leuks in staan (bovendien heb ik zulke wisselende maten nodig bij de H&M dat ik eigenlijk altijd van tevoren wil passen), maar voor m'n zoontje ga ik weer een hele grote doos vol kopen
pi_55640322
Hmm, net even aan het proberen geweest welke codes nog korting geven, loopt de boel vast. Kreeg zo'n gezellige mededeling dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.
Die nieuwe nieuwsbriefcode 7962 (25%) en 1304 waren geldig, zo ver ben ik nog gekomen.
Hebben er nog mensen cadeaubonnen met codes gekregen (voor als mijn account weer werkt)?
pi_55640505
tvp

Gelukkig niet heel veel leuke dingen...!
  zondag 30 december 2007 @ 09:11:38 #19
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_55645840
Tvp.
Idd niet echt leuke dingen, afgelopen collectie was het skinny en nu is het van die tentmode
(leveren ze ook stokken erbij, kun je meteen gaan kamperen )

Alleen de standaard dingen (t-shirts en jeans) zien er oke uit. De rest laat ik aan me voorbij gaan.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 30 december 2007 @ 10:05:28 #20
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_55646088
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:11 schreef Roeji het volgende:
Tvp.
Idd niet echt leuke dingen, afgelopen collectie was het skinny en nu is het van die tentmode
(leveren ze ook stokken erbij, kun je meteen gaan kamperen )

Alleen de standaard dingen (t-shirts en jeans) zien er oke uit. De rest laat ik aan me voorbij gaan.
Ik hou wel van wijd uitlopende pijpen, maar dan moet het rond de bovenbenen wel strak zitten.
Die tenten die er nu in staan vind ik ook niks.
De broeken zijn veel te wijd, de bovenstukken zijn ook extreem wijd met vaak een bizarre A-lijn.

Volgens mij wordt het een vormeloze zomer .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_55646467
Tvp, ik wacht op m'n voorjaarsbetselling

I had a signature once. It was awful.
pi_55646757
quote:
Op zondag 30 december 2007 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Tvp, ik wacht op m'n voorjaarsbetselling

[ afbeelding ]
mooie broek!
ik heb weer een paar jurkjes besteld
pi_55647036
nou ik ook maar een bestelling doen he!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_55649483
tvp
pi_55650362
tvp
Zo niet.. dan toch!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')