quote:
Schuttingtaal lukt je best goed iigquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, schuttingen geef ik vandaag gratis weg
ja, ik had al een poosje geen fruit gehad. Dus het moest van mezelfquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Morretje het volgende:
Verdikke, TT was te lang.. moest kerstdiners zijn![]()
Qwea: 'moet'? Wel gezond, ik heb vandaag ook maar een dubbele portie pitamientjes gegeten.. Morgen hoop ik echt van m'n verkoudheid af te zijn..
+7 grappigquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Schuttingtaal lukt je best goed iig
neej want grays was de LAPOquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Poeh, als je er op wacht, kun je het toch ook zelluf doen
Maar Greys was op haar oranje laarzen naar buiten om de groene bak buiten te zetten, dus die had het niet in de gaten dat ze de laatste poster wasquote:
hier ook, bizar he ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Greys was op haar oranje laarzen naar buiten om de groene bak buiten te zetten, dus die had het niet in de gaten dat ze de laatste poster was![]()
By the way... de groene bakken zijn hier voor het huisvuil.
De bruine bakken zijn voor het groene afval. Snapt u het nog?
* Morretje nog ff wacht..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Trusten Qwea!
Ik ga jullie mijn oranje laarzen showen. Even uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |