Nou, ik dacht dat je het leren dan daarheen kon verschuiven. Maar dat zit er dus niet inquote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, vrijdagavond 17.00 pas weer.![]()
Hoezo?
Ik ben orgineel, had je wat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Wat een originele TT, Qwea!Hadden we niet op gerekend!
[..]
Nou, ik dacht dat je het leren dan daarheen kon verschuiven. Maar dat zit er dus niet in
NEEEEEE, MN SC, WAHT DOE JUHquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Nonneke het volgende:anale wuppieverkrachtingen
![]()
Ik ga een beetje in mn frisgewassen bedje liggen![]()
![]()
Slaap lekker mooie dromen ladyz![]()
fuckquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Nonneke het volgende:
Wup laten wennen aan bospeentjes![]()
[ afbeelding ]
Courgette ! Dát zallem leren !
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
TeeVeePee![]()
Ik ga zondagmiddag wel weer ff braaf zitten. Over een maand het eerste examen al...over "slechts" 5 hele boeken
wrom ben je jaloers? je hebt mij tochquote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Morretje het volgende:
Truste Non! * Morretje is stiekem jaloers...
Fok was net bij mij echt ongelooflijk sloooooooom
En ga je dan al dat lekkersquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Nonneke het volgende:anale wuppieverkrachtingen
![]()
Ik ga een beetje in mn frisgewassen bedje liggen![]()
![]()
Slaap lekker mooie dromen ladyz![]()
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ga je dan al dat lekkers![]()
pas morgen aanschouwen?
de foto's komen eraan hoor
Met die courgette in zn reet is er geen anus overquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenDan ist toch zo weer oranje !
Past er bij jou een heel nachtkastje in!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je hebt er een fotoshoot van gemaakt
![]()
Woohoo nou ik vrees dat mn nachtkastje het dan moet ontgelden vannacht
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenDan ist toch zo weer oranje !
Niet zo projecteren, Nonquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Nonneke het volgende:
Wup laten wennen aan bospeentjes![]()
[ afbeelding ]
Courgette ! Dát zallem leren !
Als ik die boekenkast eruit haal wel 2quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Past er bij jou een heel nachtkastje in!
Ik bedenk me net dat ik een mop kende over een 3 meiden op een barkruk met een cola fles in hun kut. Maar ik ben hem vergetenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Past er bij jou een heel nachtkastje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |