En dan de auto tegen een boom parkeren.quote:
Ah ja, klopt, ik zat er naast.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:34 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nou in mijn auto is het echt
Remmen links / koppeling midden / gas rechts
Dat slaan ze over hoor, dan krijg je meteen je rijbewijs!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef beertenderrr het volgende:
marokkanen meteen dood rijden, je kan dan meteen naar je examen toe
ik weet niet waar jiji gelest hebt, maar ik moest de auto compleet besturen de eerste les. Ik hoefde alleen nog niet op de officiele manier spiegels te kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef Falco het volgende:
Het valt reuze mee. Een goede instructeur laat je alleen gas geven en wat sturen en doet dat eerst vooral op een parkeerterreintje. Je hoeft nog niet meteen te weten hoe je moet remmen (doet de instructeur) en schakelen (doet ook de instructeur!)
Daar zeg je dat wel, maar een vriend van mij had laatst echt een lijntje weggesnoven voordat ie ging rijdenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik gebruikte zelf altijd wat valeriaan met een paar borreltjes. Voor het afrijden had ik wat lijntjes coke om lekker gefocused te blijven.
Ik viel denk ik onder die categoriequote:Op donderdag 13 december 2007 00:55 schreef Firenzo het volgende:
[..]
ik weet niet waar jiji gelest hebt, maar ik moest de auto compleet besturen de eerste les. Ik hoefde alleen nog niet op de officiele manier spiegels te kijken.
Mijn instructeur hielp overigens wel als er mensen met minder evaring voor de eerste keer reden.
koppeling zit toch links?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:34 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nou in mijn auto is het echt
Remmen links / koppeling midden / gas rechts
Een hele apotheek leegslikken voor je rijlesquote:Op donderdag 13 december 2007 09:08 schreef Athmozz het volgende:
als je je misselijk voelt & moet overgeven: motilium
als je hoofdpijn hebt: aspegic / aspiriene / perdolan / dafalgan
als je schijterij hebt: immodium
als je je wat slapjes voelt: magnesiumpillen
daarmee blijf je wel lang genoeg op de been om een rijlesje te volgen hoor
waarom ook niet, ze dient ervoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een hele apotheek leegslikken voor je rijles
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:08 schreef Athmozz het volgende:
als je je misselijk voelt & moet overgeven: motilium
als je hoofdpijn hebt: aspegic / aspiriene / perdolan / dafalgan
als je schijterij hebt: immodium
als je je wat slapjes voelt: magnesiumpillen
daarmee blijf je wel lang genoeg op de been om een rijlesje te volgen hoor
Ben niet gegaan. Ik voelde me ziek. En toen ik had afgebeld werd ik langzaam beter.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:36 schreef AcidBurner het volgende:
en TS goed gereden?
Heb je nou niet heel erg de neiging om jezelf te slaan?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:15 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Ben niet gegaan. Ik voelde me ziek. En toen ik had afgebeld werd ik langzaam beter.
Grr, griepconversiestoornis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |