Die vrouw gister vond van nietquote:
Ilona!quote:
Ja.. sinds 29 okt..quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je net je rijbewijs Trigalti?
Had ze niet al een vriendje?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:59 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil je best wel eens besniffelen om dat te controleren hoor
Ja, en wat voor 1quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Had ze niet al een vriendje? [ afbeelding ]
Vertelquote:
nee en vast en zeker voor zo'n stoere friesquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vertel
Ken ik em? Kan ik em hebben??
[ afbeelding ]
Nee, en ja voor een tientje issie van jou!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vertel
Ken ik em? Kan ik em hebben??
[ afbeelding ]
prettig weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Loontjah het volgende:
Ok 5 euro dan!
Mensen ik ga van het druiperige Eindhoven naar het platteland in Deurne.
De bushalte roept mij.
Prettig weekend, succes met alles.
See Ya SoonChatgirl
Dean
HansU
Kaheem
Trig
Uh huh.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het fucking Hilton...! Regelen ze ook onderdak voor je?
run forrest run!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer... Net even de common room + keuken schoongemaakt.
Doe ik net de deur van de gezamelijke kamer open, staat er een politieagent.. Hij zei in het Engels, dat er is niks aan de hand was..althans niet op deze verdieping. Toen zei ik maar, ik spreek ook een beetje Zweeds hoor, kon hij wel om lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |