abonnement Unibet Coolblue
pi_54902042
Uit Show je nieuwe kleding #41
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:29 schreef Houniet het volgende:


Fout merk of niet?

TS begint: Ik vind er niets aan. Het heeft me nooit geboeid.
pi_54902063
Er bestaat maar één boxter en dat is een porsche
pi_54902154
care
pi_54902251
Ze zitten wel ok, maar ik vind het echt super triest om te gaan patseren met de rand van je boxershort. Ik heb alleen maar effen grijzen of zwarten. En ik heb mijn broek niet half op mijn kont hangen zodat onder een chasin shirtje net je bb rand te zien is. Dat is de ultieme mooiboy outfit.
pi_54902269
Wat zijn boxters?
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
  woensdag 28 november 2007 @ 20:14:02 #6
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_54902279
vrouwen geilen er wel hard op. Die shit is gewoon overpriced en meestal gewoon lelijk
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_54902337
Als je moeder dat 5 jaar geleden voor je had meegenomen had je haar hard uitgelachen.
pi_54902390
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:13 schreef Calibrero het volgende:
Wat zijn boxters?
ja, ja...al aangepast
pi_54902396
Draag ze alleen omdat ik ze ontzettend goed vind zitten, en ik ze met korting krijg (in een heren ondermode zaak, dus geen via via nep zooi oid) Je zal ze bij mij overigens ook nooit boven mn broek uit zien steken ofzo, en van die velle kleuren en allerlei motieven moet ik ook niks hebben..
pi_54902553
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef D.zire het volgende:
vrouwen geilen er wel hard op. Die shit is gewoon overpriced en meestal gewoon lelijk
Dat lijken mannen altijd te denken, dat vrouwen geilen op merkjes
Denk dat menig vrouw meer waarde hecht aan een goed verzorgde outfit die bij de persoon past dan aan schreeuwerige logo's op onderbroeken, shirts of weet ik veel waar dan niet meer.

Persoonlijk vind ik zo'n rand met een merk ver boven de broek uit echt een ontzettende afknapper. Zo van "kijk mij eens veel geld uitgeven aan een onderpur" 20 euro voor een onderbroek, belachelijk. Dan zou ik mezelf inderdaad ook zo hard mogelijk aanpraten dat ze zooooooo lekker zitten
  woensdag 28 november 2007 @ 20:24:04 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_54902617
Björn Borg is gestopt met z'n boxerlijn voor kinderen, omdat het te populair werd en de volwassenen (met meer geld te besteden) er niet meer aan wilden omdat het bij kinderen zo populair is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54902690
die middelste boxer is volgens mij hartstikke fake trouwens, daar staat born borg

verder heb ik helemaal niks met dat merk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54902992
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
die middelste boxer is volgens mij hartstikke fake trouwens, daar staat born borg
dat viel mij ook al op ja..

Ik vind het verschrikkelijk als een man z'n onderbroek (wat voor een dan ook) zichtbaar boven zijn broek heeft uitsteken. en dan soms nog niet eens alleen de rand maar hangt de broek tot halverwege de billen (anders zie je het (aartsleleijke) motiefje niet he..
ik vind het echt super fout. En ja iedereen zegt ze te dragen (ook) omdat ze zo fijn zitten, dat verhaal ken ik ok van die crocks en ook die zijn aarts lelijk..

ach ja.. t zijn allemaal meelopers gewoon..
  woensdag 28 november 2007 @ 20:37:04 #14
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54903063
se sitte eg supah lekkah en se sijn eg stylo
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54903195
Indien je meer geld voor een boxer betaald dan je bij de Hema zou doen gooi je naar mijn mening geld weg.
Niemand ziet het, en als je een keer je broek voor een dme uittrekt ben je blijkbaar al zover dat je onderbroek er ook niet meer toe doet, en een onderbroek is een onderbroek, alsof je het merk "voelt" als je hem draagt.

Mijn mening: weggegooid geld.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54903218
Vrouwen hebben dat ook.. Alleen jammer dat dat randje niet goed te zien is bij sommigen omdat er een 2e buik of 2e rug over hangt.

Tsjah, bij dat soort mensen is het echt compensatiegedrag en niet "omdat ze zo fijn zitten". Beetje je vadsige lichaam opleuken met een BB randje .

Ik voel me boxers niet eens meer na een uur . Tenzij ze te strak zitten .
pi_54903231
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

dat viel mij ook al op ja..

Ik vind het verschrikkelijk als een man z'n onderbroek (wat voor een dan ook) zichtbaar boven zijn broek heeft uitsteken. en dan soms nog niet eens alleen de rand maar hangt de broek tot halverwege de billen (anders zie je het (aartsleleijke) motiefje niet he..
ik vind het echt super fout. En ja iedereen zegt ze te dragen (ook) omdat ze zo fijn zitten, dat verhaal ken ik ok van die crocks en ook die zijn aarts lelijk..

ach ja.. t zijn allemaal meelopers gewoon..
Crocks zitten best lekker hoor
Heb ze zelf niet btw.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  woensdag 28 november 2007 @ 20:42:33 #18
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_54903261
Ik kom niet verder dan een welgemeend "boeie."
Ik ga naar huis.
pi_54903429
Deze zijn inderdaad behoorlijk fake, met erg lelijk motief. Er staat BORN omdat daar net de band is rondgemaakt, hij begin met het eind van Bjorn en op het eind staat BOR. Zo krijg je born.

Het is jammer dat het merk zo verpest wordt door stakkers die hem showen, want het is een goed zittende boxer i.t.t veel andere zoals die troep van de H&M. CK zit ook goed maar is nog iets duurder.
pi_54903551
Ik droeg die dingen lang voordat het een hype werd omdat ik ze gewoon echt goed vind zitten. Dus nu ik ze nog steeds draag ben ik schijnbaar ook een meeloper, en heb ik me om laten lullen dat ze lekker zitten?

Mensen die het niet dragen, en er toch commentaar op hebben zijn zelf net zo kansloos. Lekker meelullen met de meute.. "Het is Bjorn Borg, dus het is fout, punt."
pi_54904001
Vrouwen kopen toch ook bh's die er mooi uit zien?

waarom geen boxers kopen die er tof uit zien? dat ze overpriced zijn is een 2e.
pi_54904055
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef Emmol het volgende:
Vrouwen kopen toch ook bh's die er mooi uit zien?

waarom geen boxers kopen die er tof uit zien? dat ze overpriced zijn is een 2e.
Goed punt van je .
pi_54904347
ik ga niet zeggen dat ze fijn zitten, want dat is echt een crap argument.

vind die wazige motiefjes en felle kleurtjes wel tof, en mijn vriendin vind het leuk, dus heb er wel een paar, het is een gehyped kutmerk maar blijkbaar kick ik toch op toffe motiefjes en heb ze behalve bij bjorkvin (wat net zo duur,zoniet duurder) nog niet gevonden.

En @ stansfield, als je dan toch alleen zwarte en grijze koopt, gooi je helemaal je geld weg. als je dan toch zoveel geld aan een boxer besteed, koop dan een paarse met bloemetjes ofzo.

stiekem zijn foute boxers best tof, echter niet bewust een te kort shirt en een te lage broek aan doen.
pi_54904483
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Goed punt van je .
Yep, in Zweden zelf zijn ze behoorlijk duur..maar Zweden is sowieso duur.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_54904543
Volgens mij zijn die boxers op de afbeelding in de OP allemaal nep trouwens (dus niet alleen die ene met "Born" erop).
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')