En moet het dan niet hoger zitten?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:04 schreef reem het volgende:
Overigens, dat blauwe vlak schijnt n eis van de fifa te zijn om de rugnummers duidelijker te kunnen zien. Maar ze hadden r wel een mooiere oplossing voor kunnen verzinnen.
Blijkbaar niet, ik post hier gewoon wat in de dagelijkse voetbalkrant "Olé" staat.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En moet het dan niet hoger zitten?
Hij is omgeschoold tot centrale verdediger.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Samaras met nummer 4?
Heeft Italië niet als enige een ander Puma shirt zoals andere jaren?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Puma maakt het weer gemakkelijk door iedereen maar weer het zelfde shirt te geven.
Dit is dus het uitshirt van Tsjechie, maar met een ander logo erop is het zo het uitshirt van Italie!
Kijk t vorige topic maar na, daar staat het uitshirt.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Heeft Italië niet als enige een ander Puma shirt zoals andere jaren?
Had ik even gemist. Vroeger had Puma tenminste nog een 'uniek' shirt voor Italie (en Kameroen), maar nu is het dus bijna allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kijk t vorige topic maar na, daar staat het uitshirt.
Alleen de kraag is ietsje anders voor de rest het zelfde design.
Zie boven?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:36 schreef DANILXL het volgende:
Iemand een plaatje/link van die van rusland?
Hee, supporters.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:12 schreef Hung-05 het volgende:
Nieuwe shirt van Paraguay
[ afbeelding ]
Duurt nog wel even voordat ze overal verkrijgbaar zijn. Die van Kroatië is geloof ik gisteren pas officieel gepresenteerd. En morgen zijn de meeste tenues dan eindelijk voor het eerst op het veld te bewonderen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:02 schreef Branieschopper het volgende:
nike heeft wel héél erg brute shirts! Zijn ze allemaal (vooral Rusland, Kroatie, Brazilie, NL) geschikt als potentiele aankopen.. Zijn ze nu al online te koop?
Was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
dat is dan weer een rip off van adidas.
Thnx, ur welcome.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goed bezig Trancelocator
Zitten echt hele mooi shirts bij
Dit is Kroatië uit. Thuis zal wel weer gewoon rood-wit geblokt zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:18 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind ze wel tof. Alleen die combinatie met dat broekje en die sokken is kut, maar de shirtjes op zich...
Het ziet er in elk geval beter uit dan die witte shirtjes, daar straalde écht niets vanaf.
Volgens mij had hij het over de nieuwe nederlandse shirtjes, al weet ik dat niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is Kroatië uit. Thuis zal wel weer gewoon rood-wit geblokt zijn.
Ik had het inderdaad over het nieuwe uittenue van Nederland, ik reageerde min of meer op BliksemSchigt.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over de nieuwe nederlandse shirtjes, al weet ik dat niet helemaal zeker.
Had ik ook, het straalt totaal niet wat uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die shirts van NL zo op TV in de mist er helemaal niet tof uit zien. Meer inloopshirtjes.
Ik vind het nieuwe tenue wel beter dan het huidige, maar het ziet er allemaal nog te lief uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die shirts van NL zo op TV in de mist er helemaal niet tof uit zien. Meer inloopshirtjes.
Dat, maar die rugnummers veranderen vanzelf wel met het nieuwe thuisshirt. Verder pwnen die neue uitshirts best wel, vind ze echt mooi!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe tenue wel beter dan het huidige, maar het ziet er allemaal nog te lief uit.
De rugnummers zijn ook afschuwelijk. Dat hadden ze echt moeten veranderen. Simplistisch is niet altijd lelijk, maar nu dus wel. Met een paar stukken tape kan je die rugnummers in principe zelf plakken.
Gaat niet gebeuren volgens mij.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:18 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dat, maar die rugnummers veranderen vanzelf wel met het nieuwe thuisshirt. Verder pwnen die neue uitshirts best wel, vind ze echt mooi!![]()
Ja, het is gewoon hetzelfde lettertype, dat weet ik. Maar de gedachte erachter is dus dat hele architectuur-shit.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:45 schreef De_Postbode het volgende:
Met die bullshit kwamen ze pas geleden pas aanzetten, dat lettertype is er al een paar jaar.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef reem het volgende:
Bij UKSoccershop kun je ze al bestellen. Dus mensen die graag van hun geld afwillen en niets willen ontvangen raad ik aan daar te bestellen...
Vind 'm een beetje plastic-achtig aandoen, maar dat kan ook aan het licht liggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Apart shirt dat van China.
Standaardtemplate van Lotto.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat lottoshirt lijkt op het shirt van Palermo.. alleen is die zwart of roze.
http://www.tarad.com/queen49/img-lib/spd_20061212230449_b.jpg
edit: Het kan ook nog Real Zaragoza of Ukraine zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |