abonnement Unibet Coolblue
pi_54298334
quote:
Kerst sober vanwege Islam

AMSTERDAM - Engelsen zijn woedend over en plan van het linkse Labour om Kerstmis 'rustiger aan te doen' om de Islamieten niet voor het hoofd te stoten.
In plaats daarvan moeten feesten van andere religies meer naar voren worden geschoven, aldus de denktank van de partij. En daarmee schopt Labour keihard tegen de schenen van een hoop Engelsen die in de traditie van Dickens opgroeiden met de Kerstverhalen en de 'Christmaspudding'.
Maar het rapport van de partij gaat veel verder. Zo staan er voorstellen in om een speciale ceremonie op te zetten rond de geboorte van kinderen. Dat naar voorbeeld van sommige allochtone groepen.
Verder moeten minderheden toegang krijgen tot het nu afgesloten witte platteland. De bisschoppen moeten verder uit de House of Lords om andere geloven niet achter te stellen. En zelfs de vlag, de Union Jack, moet een multicultureel broertje krijgen.
De Engelsen krijgen sowieso uitslag van de instantie die het rapport uitbrengt, want uit diezelfde koker komen ook plannen voor invoering van de ID-kaart, vuilnisophaalbelasting en kilometerheffing.
Bron
Gaan we nu ook de jaartelling afschaffen?
Het is toch Godverdoerie belachelijk.
Laat ze de rammadan afschaffen, daar ontvinden ondernemers namelijk last van.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 02-11-2007 10:36:46 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_54298475
1 2 3 4 5

zeg verder niks


Ga anders dingen zeggen waar ik later spijt van krijg
  donderdag 1 november 2007 @ 11:32:50 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54298596
Vreemd dat sommige religies een aparte status krijgen.God bestaat niet. Gewoon alle religieuze onzin afschaffen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54298636
Jaartelling is sowieso al belachelijk hoeveel rondjes we rond de zon zweven, how gives a fuck.
pi_54298732
... en de overname van europa gaat doodleuk verder, ondersteund door iedere idioot die al die multikul zo'n geweldig idee vindt.. Nóg meer toegeven aan een achterlijke cultuur. Lekker bezig.

En dan druk ik me nog netjes uit..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_54298747
Wat is de bron want ik zou in de hollandse opinie de labour partij toch totaal niet meer links durven te noemen.

Dat de bischoppen uit de house of lords moeten? Hoe wordt in engeland de bezetting van the house of lords bepaald dit orgaan is namelijk vergelijkbaar met de 1e kamer in nederland. In nederland volgt de smanestelling van de 1e kamer uit de verkiezingen van de provinciale staten. Hoe zit dat in engeland, als het voorgedragen of benoemde leden zijn kan ik me voorstellen dat ze toch wat meer de kerk en de staat willen scheiden.
pi_54298751

grapje zeker dit bericht

en ja, wat is de bron?
pi_54298762
En dan blijkt al snel dat dit geen plan is van Labour, maar van een denktank, die weliswaar vaker geadviseerd heeft en nauwe banden heeft met de partij, maar het is geen Labour. Daarnaast zie ik niets op de website, maar misschien komt dat nog, hoewel het rapport al enkele maanden oud schijnt te zijn. Vreemd.
pi_54298885
Tja,je moet de gelovigen natuurlijk niet tegen de schenen trappen met die heidense gebruiken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_54298921
Alsof marokkanen (als voorbeeld) de ramadan 'rustiger aan' zouden doen in hun land voor de buitenlanders daar.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_54298933
En The Daily Mail zegt weer: "The report, written by IPPR advisers Ben Rogers and Rick Muir" . Dat is al weer een stap verder verwijderd van New Labour. Hoe dan ook, zoals het nu wordt weergegeven, is het een belachelijk voorstel, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt zodra dat rapport gepubliceerd wordt over enkele weken, zoals beweerd wordt. Waar ik me wel aan stoor, is dat geen enkele krant zegt hoe ze aan deze informatie zijn gekomen, dat is erg storend, zo kun je niets controleren.
pi_54298952
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:45 schreef Monidique het volgende:
En dan blijkt al snel dat dit geen plan is van Labour, maar van een denktank, die weliswaar vaker geadviseerd heeft en nauwe banden heeft met de partij, maar het is geen Labour. Daarnaast zie ik niets op de website, maar misschien komt dat nog, hoewel het rapport al enkele maanden oud schijnt te zijn. Vreemd.
De IPPR is toch de Wiardi Beckman Stichting van Labour? Ik bedoel het is toch meer dan een denktank?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54298986
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:57 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De IPPR is toch de Wiardi Beckman Stichting van Labour? Ik bedoel het is toch meer dan een denktank?
Het is, kennelijk, eentje die vaak door Labour wordt gebruikt, maar ze hebben niet zo'n innige relatie, als ik het goed begrijp, maar ik kan het verkeerd hebben. Hoe dan ook, het is geen plan van "het linkse Labour" .
pi_54299041
Wie zijn plan het ook is...dat maakt niet uit.
Het is van de zotte dat er mensen zijn die dit bedenken.
Ik zou zeggen, de bedenker van dit, doe wat je moet doen voor je gevoel.
En laat verder iedereen de kerst op zijn eigen manier vieren / beleven.
Of het nu in Engeland is waar dan ook ter wereld.
pi_54299057
Het lijkt op dit rapport. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn, want dit staat er ook in: "Rural Britain, the report complains, "remains a largely white place"." Wat uitgebreid misschien.
pi_54299075
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is, kennelijk, eentje die vaak door Labour wordt gebruikt, maar ze hebben niet zo'n innige relatie, als ik het goed begrijp, maar ik kan het verkeerd hebben. Hoe dan ook, het is geen plan van "het linkse Labour" .
Ik heb het artikel uit de Daily Mail gelezen en ondanks dat het plan niet direct afkomstig is uit Labour wordt daarin gesproken over bijvoorbeeld 'Labour's favourite think-tank', 'The report by the Institute for Public Policy Research was commissioned when Nick Pearce, now head of public policy at Downing Street, was its director' en 'IPPR has shaped many Labour policies, including ID cards, bin taxes and road pricing'.

Lijkt me duidelijk meer dan zomaar een denktank.
Dat dit in verband wordt gebracht met Labour lijkt me niet geheel onterecht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54299147
Gelukkig is de westerse kerst gebaseerd op germaanse feestdagen, pre alle latere godsdiensten dus niet zeuren maar inburgeren
Moslims met kerstbomen, prima
als ik in een moslim land ga wonen dan pas ik me ook aan, simpel
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_54299148
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:45 schreef Monidique het volgende:
En dan blijkt al snel dat dit geen plan is van Labour, maar van een denktank, die weliswaar vaker geadviseerd heeft en nauwe banden heeft met de partij, maar het is geen Labour. Daarnaast zie ik niets op de website, maar misschien komt dat nog, hoewel het rapport al enkele maanden oud schijnt te zijn. Vreemd.
Politieke hoek van de denktank?
Wie dramt voor implementering?
alstubielftdankuwel
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_54299168
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:09 schreef damian5700 het volgende:
Lijkt me duidelijk meer dan zomaar een denktank.
Exact, precies zoals ik zeg.
quote:
Dat dit in verband wordt gebracht met Labour lijkt me niet geheel onterecht.
Nee, niet onterecht, maar het wordt er niet mee in verband gebracht, De Telegraaf zegt: "plan van het linkse Labour" . Wel, niet dus. Daarnaast zegt de krant dat de Engelsen woedend zijn, maar dat blijkt nergens uit en op internet kan ik ook maar zes Engelse nieuwsartikelen vinden. Wel wat weinig voor een woedend Engels volk. Ook lees ik nergens waar dat "'rustiger aan te doen' om de Islamieten niet voor het hoofd te stoten" op gebaseerd is, maar daar kan ik overheen lezen.

Op het eerste gezicht lijkt het in ieder geval een behoorlijk belabberd Telegraafartikel.
  donderdag 1 november 2007 @ 12:16:11 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54299198
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vreemd dat sommige religies een aparte status krijgen.God bestaat niet. Gewoon alle religieuze onzin afschaffen.
Gelukkig dan maar dat kerst een heidens feest is.

OT: Totale waanzin.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54299314
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:24 schreef linkeloutje het volgende:
1 2 3 4 5

zeg verder niks


Ga anders dingen zeggen waar ik later spijt van krijg
99995 99996 99997 99998 99999 100000
Ik moet even tot wat verder tellen..
  donderdag 1 november 2007 @ 12:24:39 #23
3542 Gia
User under construction
pi_54299365
Was er vorig jaar niet zo'n zelfde soort bericht over het weglaten van kerstbomen op luchthavens?

Mogen mensen hun huis nog wel versieren?

Achterlijke ideeën, wie ze ook verzint. Maakt alleen dat ik nog meer zin heb om Kerst nog uitbundiger te vieren. En zolang het mijn huis en mijn familie betreft hoef ik daarbij met helemaal niemand rekening te houden, behalve met de Nederlandse wet.

Het belachelijke van dit soort ideeën is, dat ze niet eens uit de hoek komen, waar ze wel geplaatst worden.
Dat was al zo met die knorretje-affaire (vorig jaar?) en nu dit weer.

Sommige mensen draven echt veeeeeel te ver door.
pi_54299392
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:14 schreef Monidique het volgende:


Exact, precies zoals ik zeg.
Jij zei toch helemaal niet Labour's favoriete denktank?
quote:
Nee, niet onterecht, maar het wordt er niet mee in verband gebracht, De Telegraaf zegt: "plan van het linkse Labour" . Wel, niet dus. Daarnaast zegt de krant dat de Engelsen woedend zijn, maar dat blijkt nergens uit en op internet kan ik ook maar zes Engelse nieuwsartikelen vinden. Wel wat weinig voor een woedend Engels volk. Ook lees ik nergens waar dat "'rustiger aan te doen' om de Islamieten niet voor het hoofd te stoten" op gebaseerd is, maar daar kan ik overheen lezen.

Op het eerste gezicht lijkt het in ieder geval een behoorlijk belabberd Telegraafartikel.
Ach ja, de Telegraaf.
De inhoud is van het plan echter bedenkelijk en de reacties van lezers liegen er niet om.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54299436
WTF???
* Het_hupt zet extra varkensvlees op het kerstmenu
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')