abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 september 2007 @ 15:57:44 #301
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53408071
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:40 schreef Suko het volgende:
Ik vermoed dat ze dit niet naast zich neer kunnen leggen maar ik betwijfel of het tochniet loos alarm is...

En toch he, ik mis de totale inzet van de ouders. Ik zag ze de halve wereld rondreizen, belangrijke mensen ontmoeten tot aan de paus aan toe. Vanaf het begin hebben ze gedacht dat madeleine is ontvoerd, het geld stroomde binnen op een gegeven moment en toen ook kwamen er berichten dat Madeleine ergens was gezien, ook in Marokko. Ik heb ze niet actief ergens zien deelnemen aan wat voor zoektocht dan ook. Kan zijn dat ze met gelden van rijke Britten nu met iets bezig zijn, maar voorlopig meld Gerry alleen dat hij misschien volgende maand naar Porugal gaat voor meer informatie en social visits.

Interessant stukje uit The Times, over een mogelijke schadelijke bijwerking van een marketing strategie, iets wat de McCanns in zekere mate ook doen: "Here were two people deserving of the most intense public sympathy. On a superficial level they got it – by the media bucketload. Yet did you not sense from an early stage an undertone of irritation at the couple? I’ve sensed it everywhere I go: not a sign of doubt about their innocence, which most of us take for granted, but a feeling, nevertheless, that they in some way invited trouble – though we banish the thought as brutal and wrong.

Which it is. So why the ungenerosity? I believe it is because Kate and Gerry McCann have allowed an impression to arise that they and their advisers are marketing their own tragedy. Where we would have expected to see parents distracted and disorganised by grief, we have seen a professionally run campaign to find out what the media want, and give it to them.

This has been done for a most defensible reason: to enlist the entire European public as amateur detectives in the search for Madeleine. But now her parents have ended up looking like film stars in a Hollywood weepy. Do those who have contrived this, or the couple themselves, have any inkling of the damage that professional marketing has done to this family’s image?"

Scherp.
Inderdaad, het is een heel geoliede machine, waar is er ruimte voor Maddy zelf, en toch is het geen bewijs van schuld, ik vind ze niet sympathiek, dat niet, ook niet echt 'devastated', als het naar mijn idee goed is zouden ze daar idd ook al zitten.

Niewe: Maddy, the marketing machine and loose ends. (14)

[ Bericht 2% gewijzigd door kahaarin op 23-09-2007 16:14:08 ]
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')