abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:35:36 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52644950

Graag willen wij, grote dierenliefhebbers (de softies) van FOK!, jullie aandacht vragen voor het volgende.

** Deze actie loopt van 20-8 tot 20-9 **

Dierenopvang Rotterdam is een van de grootste asiels van Nederland. Het is tevens een van de eerste asiels die het keurmerk van de Landelijke Dierenbescherming heeft gekregen.
In dit centrum worden jaarlijks circa 2.500 honden en katten opgenomen. Het team medewerkers ziet steeds weer kans om voor bijna al deze dieren weer een nieuw tehuis te vinden.

Meet Bowie:

In de Dierenopvang zit onder andere Bowie, een prachige blauwe Europese Korthaar van - hou je vast - 17 jaar! Hij is in blakende gezondheid, maar het is natuurlijk vreselijk dat deze lieve bejaarde in een asiel zit. Net als zijn mede-stakkers die daar zitten.

De Dierenopvang heeft aangegeven flink wat hulp te kunnen gebruiken voor de ruim 2500 honden en katten die zij jaarlijks opnemen. Hiervoor zijn flink wat spullen nodig. Wij willen ze graag helpen en deze spullen voor ze inzamelen. In elk geval hebben zij véél dekens en handdoeken nodig!

Geen spullen? DAP dan mee!
Als je geen spullen hebt, zoals een mandje, riem, voerbakje of wat dan ook en je wilt toch graag de Dierenopvang helpen, dan hebben zij het Dieren Adoptie Plan.
quote:
Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Spullen die we nodig hebben:
Zachte dekens
Handdoeken
Speeltjes honden
Speeltjes katten
Snoepjes/koekjes honden
Snoepjes katten
Mandjes, mag oud zijn, komt een handdoekje in
Oude kinderzandbakjes (van die schelpen o.i.d.) als spetterbadje voor de honden op de weide
En zelfs, als iemand heeft, een oude partytent, als schaduwmaker op de hondenweide

VERVOER EN OPSLAGPUNTEN
Wil jij wel rijden of heb jij plek om de spullen op te slaan gedurende deze actie? PM of mail ons dat dan even + je locatie.

De opslag punten tot nu toe:
Nokwanda - Nijmegen (Gelderland)
Harajuku. - Hoogeveen (Drenthe)
Purplerose - Maassluis (Zuid-Holland)
Greys - Bleiswijk (Zuid-Holland)

Vervoer spullen naar asiel:
ziggyziggyziggy - vanuit Friesland
ElisaB - vanuit West-Brabant
Jill-RMC - vanuit Den Haag

JOUW ZEER WELKOME KLEINE DONATIE:
Als je een mail stuurt naar asielactie@gmail.com krijg je een mail terug met de juiste rekeninggegevens, zodat je daar je zeer gewenste kleine donatie op kunt storten! ElisaB, die inmiddels haar credits wel heeft verdiend met eerdere acties, heeft zich opgeworpen om controleur te zijn van deze rekening en dus in de gaten kan houden dat alle donaties uiteraard bij de Dierenopvang terecht komen!

Zorg dat je donatie voor 20 september bij ons binnen is, daarna zullen we de actie afronden en op zaterdag 22 september kunnen de spullen en de centjes dan overhandigd worden aan de Dierenopvang Rotterdam!

BIJ VRAGEN
Vragen over deze actie kan je in dit topic kwijt, of je kunt een PM sturen aan Greys, purplerose of Harajuku.

Helpen voelt goed! Vind je ook niet?
Zet je ook even, om meer aandacht op de actie te vestigen, de volgende link in je onderschrift??
Zonder de spaties, uiteraard!
[ url = http ://forum.fok.nl/topic/1067455 ] Laat jij je dierenhart ook spreken? Inzamelactie asiel[ /url ]

PS... Mocht je nou een zwak voor Bowie hebben, hier kan je meer informatie over deze stoere bink vinden. Misschien is er een lieve FOK!ker die Bowie een huis met een tuin wil bieden. Dat zou toch de kroon op deze actie zijn!

Deze OP is hier te vinden.

>> Vergeet niet het topicnummer [1067455] in je signature te veranderen om belangstellenden de goede weg te wijzen....

[ Bericht 0% gewijzigd door donroyco op 24-08-2007 16:11:13 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:38:15 #2
163650 Greys
pi_52645021
Yeah

En dankzij dit goede nieuws:
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Spellmeistah doneert een tas vol hondenspeeltjes
Maandag ga ik ze op zijn werk ophalen en stal ik ze hier
ziet het lijstje er nu als volgt uit! En dat terwijl het pas dag 5 van de actie is

Hier nog even het laatste lijstje met spullen die we tot nu toe hebben toegezegd gekregen:
- 2 halve schelpen (zwembadjes) - Anubis 1984 - Vianen
- nog nieuwe fleecedeken - Greys - Bleiswijk
- zak hondenkoekjes en 2 grote kluifbotten - Greys - Bleiswijk
- wat hondenspeeltjes - Greys - Bleiswijk
- minstens 3 grote handoeken (waarschijnlijk meer)- Nokwanda & EW - Nijmegen
- 2 fleecedekentjes- Nokwanda & EW - Nijmegen
- Grote zachte deken- Nokwanda & EW - Nijmegen
- 2 grote ligkussens- Nokwanda & EW - Nijmegen
- 3 handdoeken - ChipsZak.
- Krabmuis met belletje en speelgoedmuisje - ChipsZak.
- Nog een speeltje voor een kat. - ChipsZak.
- Nog een schelpen-zwembad! Een lieve dame die zich per mail gemeld heeft uit Ede!
- Partytent! - Prowl - Panningen (Venlo)
- 2 dekbedovertrekken + slopen - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 2 dierenkussens - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 9 badhanddoeken - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 4 hoeslakens - Ingetje - Noordwolde (fr)
- Speeltjes - Ingetje - Noordwolde (fr)
- Snoepjes - Ingetje - Noordwolde (fr)
- 2 Kunststof hondenmanden - mrSPLIFFY - Delft (ophalen Bergschenhoek!)
- 8 handdoeken - Ymme - Pannerden (gld)
- 2 balletjes met een belletje voor de kat - Ymme - Pannerden (gld)
- per 2 verpakte (x2) kouwbotten voor de hond - Ymme - Pannerden (gld)
- Een zak met 20 kauwstrips voor de hond - Ymme - Pannerden (gld)
- Frisbee voor de hond - Ymme - Pannerden (gld)
- Hondenriem, zwart - Ymme - Pannerden (gld)
- Krabpaal voor de kat. - Ymme - Pannerden (gld)
- speeltjes - Nok & EW- Nijmegen
- tuigje heel kleine puppies- Nok & EW- Nijmegen
- tas vol hondenspeeltjes - Spellmeistah - bij Nokwanda in Nijmegen

Spellmeistah en Nokwanda, bedankt voor het goede nieuws!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:38:47 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52645037
Het bedrag is nu wel goed verzonden
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:40:47 #4
163650 Greys
pi_52645105
Fijn om te weten dat het dan nu EINDELIJK allemaal goed werkt

Oh, wil je in de link in de OP (waar we vragen of mensen hun sig voor Bowie willen aanpassen) ook het goede topicnr zetten nog even? Dankjewel voor het snelle openen van het topic!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:45:20 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52645220
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Greys het volgende:
Fijn om te weten dat het dan nu EINDELIJK allemaal goed werkt

Oh, wil je in de link in de OP (waar we vragen of mensen hun sig voor Bowie willen aanpassen) ook het goede topicnr zetten nog even? Dankjewel voor het snelle openen van het topic!
Dat was ik inderhaast vergeten, check ook even je fotoboek
pi_52645595
Hoi.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:02:09 #7
163650 Greys
pi_52645751
Done En de link in het FoBo gewijzigd naar het juiste topic.
Even denken, we hebben Overvecht tuincentrum gemaild, Pedigree en Sorbo (klinkt nog steeds gek ). Overvecht heeft al teruggemaild dat ze ons bijzonder veel succes wensen maar heel veel aanvragen tot sponsoring krijgen en helaas hun keuze al gemaakt hadden voor dit jaar. Begrijpelijk! Dus we gaan stug door Ohja, Purplerose had Whiskas nog gemaild!

Vanavond ga ik mailtjes er uit gooien naar o.a. Dierenland, Dobey, Superdeboer, Starinkbv.nl, Welkoop en Felix.

En we moeten het nog even hebben over puppypakket.nu en kittenpakket.nu
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:03:17 #8
163650 Greys
pi_52645779
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Ik ben zo benieuwd of je óók nog het nieuwe baasje van Jeckyll gaat worden!
Dat zou een super-combi zijn he, een lekkere asielmuts en een baby-in-nood-poes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52645866
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd of je óók nog het nieuwe baasje van Jeckyll gaat worden!
Dat zou een super-combi zijn he, een lekkere asielmuts en een baby-in-nood-poes
Is dat nog niet zeker dan?
Ik zit momenteel nog bij m'n ouders.
Heb allemaal oude dekbedden, slaapzakken en kussens. Iets van 3 of 4 vuilniszakken vol.
Ik zet het later wel in het lijstje erbij en als ik weer thuis ben zal ik sig en FoBo aanpassen.
Nu eerst een broodje!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:07:30 #10
163650 Greys
pi_52645892
Anthraxx, veel plezier vandaag bij het ophalen uit het asiel van Evert

Evert heeft een eigen huisje gekregen

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:09:56 #11
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52645960
Evert is vast al in z'n nieuwe huissie

Anthraxx

Oh, heb sig en FoBo aangepast, nu eten...hongerrrr!
pi_52646014
tvp'tje "_
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:13:39 #13
163650 Greys
pi_52646056
Ingetje! Goede berichten van je! Eet smakelijk

Voor de mensen die nu inschakelen bij deze actie en niet alle vorige topics willen teruglezen...
MissBliss en Re hebben Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust geadopteerd via Dierenopvang Rotterdam, speciaal voor deze actie! En als klap op de vuurpijl nemen zij misschien ook Jeckyll nog op in huis

Anthraxx en zijn vriendin zijn deze week óók naar het asiel gegaan en hebben Evert geadopteerd, die je hierboven op de foto kunt bewonderen. Zij mogen Evert vandaag al ophalen!

Veel geluk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52646183
tvp
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52646200
Hoi
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:25:33 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_52646365
Hoi .
Vanmorgen om 10:00 hebben wij Evert opgehaald. Deze zit nu zich achter de bank te verschuilen en vermaakt zich verder prima. Hij knort al en laat zich graag aanhalen . Geen foto's nu omdat ik net te horen heb gekregen dat in mijn nieuwe woning een CV leiding is gesprongen en daar moet ik nu dus heen. De woning was net klaar; maandag zouden we intrekken. Maar dat kan nu niet. Alles was net nieuw en nu hebben we al waterschade . Enigzins haast dus.

Ik houd jullie op de hoogte van Evert .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:30:24 #17
163650 Greys
pi_52646497
EVEN OM TE ZIEN WAARVOOR WE HET ALLEMAAL DOEN...

Naast de katten zitten er ook hele lieve honden

Alvast bedankt aan degenen die reeds meewerken aan deze actie, voor jullie donaties en spulletjes, mede namens Jimmy (die overbite! ), Macho (die heus niet zo stoer is als hij er uit ziet) en Flippie (die net sucesvol aan de oortjes is geopereerd!). Zij zitten op dit moment alledrie in het asiel van Rotterdam, waarvoor de actie gehouden wordt. Samen met nog véél meer andere honden uiteraard. Dus zij liggen straks heerlijk op de nieuwe dekens, spelen met hun nieuwe speelgoed en kunnen op de hondenweide lekker spetteren in de tot zwembadje omgedoopte schelp-zandbakken!!!

Als er nog mensen zijn die er aan dachten om een pup te gaan aanschaffen, denk dan ook eens aan deze kanjers. Voor meer info over Jimmy, Macho en Flippie, zie www.dierenopvang.com

In het asiel in Rotterdam zitten Jimmy, Macho en Flippie.
Wat kleinere honden. Misschien een idee voor de mensen die eigenlijk denken aan een pup?
Zie www.dierenopvang.com voor meer info over de dieren.

Jimmy

Macho

Flippie

WIL JIJ OOK HELPEN HET DE DIEREN IN HET ASIEL ZO PLEZIERIG MOGELIJK TE MAKEN? Stuur dan een email naar asielactie@gmail.com. Dan ontvang je het rekeningnummer voor een kleine donatie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:34:01 #18
163650 Greys
pi_52646602
Anthraxx, wat fijn dat Evert al lekker bij jullie thuis is
Minder fijn van de waterschade, wat klote (pardon my French) voor jullie
Hoop dat het een beetje meevalt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:37:57 #19
13783 Anthraxx
pi_52646700
Volgens de woningbouw stond de hele flat onder water. Alles was net nieuw. Dus daar gaan we zo naar toe.

Evert begint nu ook kopjes te geven . En wat meer achter de bank vandaan. Nu snuffelt hij rond . Maar het is echt een lieverd. Hij wilt echt aandacht. Alleen optillen vind hij niet fijn. Ik denk omdat hij in een vijver is gedumpt door iemand...
pi_52646809
Misschien is kijken op Spotnu.nl, die hebben nu een actie dat dierenasiels gratis met een videopresentatie op de site komen.

Linkje gefixt

[ Bericht 25% gewijzigd door unox_worst op 24-08-2007 13:39:47 ]
Gr. Gr.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:49:35 #21
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52647005
Op verzoek van moeders hier ook even een foto van ons oude hondje Lady.
Ze is inmiddels al ruim 15 jaar, zo doof als een kwartel en zo traag als dikke.....
Maar zoooo lief
Lady steunt de actie ook van harte

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:49:48 #22
163650 Greys
pi_52647009
Wat een vreselijk idee he, Anthraxx, van dat dumpen in de vijver Ik denk dat als Evert een tijdje bij jullie is (moet je kijken, hij geeft nu al kopjes!!! ) dat hij het vertrouwen in de mens helemaal terugkrijgt. En dat allemaal dankzij jullie!

Unox_worst, bedankt voor het meedenken! Ik ga dat zeker even doorgeven aan het asiel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:50:53 #23
163650 Greys
pi_52647049
Arghhh Ingetje (en mams! ) wat een lieverd is Lady!!
Lady, ook bedankt voor je steun aan deze actie, voor je mede viervoeters!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:51:49 #24
13783 Anthraxx
pi_52647084
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijk idee he, Anthraxx, van dat dumpen in de vijver Ik denk dat als Evert een tijdje bij jullie is (moet je kijken, hij geeft nu al kopjes!!! ) dat hij het vertrouwen in de mens helemaal terugkrijgt. En dat allemaal dankzij jullie!

Unox_worst, bedankt voor het meedenken! Ik ga dat zeker even doorgeven aan het asiel!
Het verhaal was het asiel vanmorgen vertelde gaf mij echt kippenvel. Ze hadden Evert uit een vijver gehaald. Daar was hij achtergelaten. Hij was wel gechipped. Via de chip hebben ze de eigenaar te pakken gekregen. Eerst kregen ze te horen dat de kat niet van hun was en dat het van iemand was die al jaren was overleden. Hun zorg dus niet. Wat later kregen ze echter te horen dat het asiel de chip had verwisseld met die van iemand anders om zo die kat kwijt te raken ( ).

Echt, stenigen die mensen .

Maar nu krijgt hij het al een stuk beter . Aandacht, lekker liggen en verder gewoon genieten van zijn leven. Hij is echt geweldig (ja, nu al)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:55:29 #25
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52647165
Mensen die zoiets flikken mogen zichzelf geen "mens" noemen
Fijn dat het nu al zo goed gaat met Evert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')