abonnement Unibet Coolblue
pi_52534183
Voor een relatie moet ik wel verliefd zijn....
from russia with love!
pi_52534247
ik heb eigenlijk maar één eis...

ze moet haar mondje goed dichthouden tegen mn vrouw, want die moet er niet achterkomen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_52535055
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ik zou het kunnen begrijpen dat ze wil dat je in een gemeenschappelijk huis woont, maar langs de andere kant is het toch logisch dat ik iets wil dat àls het misloopt, dat ik gewoon ergens op kan terugvallen en verder leven. Mijn zus heeft nu ook bijna tegenslag gehad dat het misgelopen was, ik heb gezien wat mijn ouders voor moeite hadden om binnen de maand genoeg cash beschikbaar te hebben om haar huis over te kopen als het in de scheiding op zou gaan, dan heb ik liever dat ik niet bij mijn ouders moe aankloppen om ze daar ineens een hoop geld te laten samengooien. Ze kunnen wel, maar als je op het verkeerde moment ineens nodig hebt, dan maken ze waarschijnlijk nog een pak verlies om er aan te kunnen.

Verder vind ik het logisch dat als van de ene kant ongeveer een half huis zomaar "ingebracht" wordt, dat bij een scheiding je niet alletwee evenveel terugkrijgt.
[..]

Eigen financiën onder controle hebben is nu wél het geval, ik regel mijn zaken sowieso zelf. Als het wat krapper zit heb ik nog niet meegemaakt omdat ik nog niet alleen woon, dus daar weet ik niet hoe ik dat zou verwerken/aanpakken.
En je denkt niet dat een partner die bij jou intrekt niet graag ook iets wil hebben om op terug te vallen in geval van een scheiding? Als je gewoon samen een huis koopt, dan kun je in geval van scheiding toch huis verkopen en allebei genoegen nemen met iets kleiners? Dan hoef je echt niet meteen bij je ouders op de stoep te staan hoor.
En wat betreft die financieën, ja toen ik nog bij mijn ouders woonde, tot mijn achtiende, was ik ook zelf verantwoordelijk voor mijn eigen financieën, ik kreeg kleedgeld, zakgeld, heb bijbaantjes gehad, maar als mijn geld op was, dan was het toch echt op. Je leert daar eigenlijk niet veel van. Pas bij het op kamers gaan kwam ik er achter wat er nog meer bij komt kijken, dat je toch aan het eind van de maand genoeg moet overhouden om de huur te betalen naast het onderhouden van je eigen huishouden, op bepaalde momenten flink bezuinigen, geld apart zetten voor onverwachte grote uitgaven.
Ik snap dat het misschien in jouw situatie gewoon niet kan nu, maar je mist wel echt iets
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_52535240
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef As_33 het volgende:
En je denkt niet dat een partner die bij jou intrekt niet graag ook iets wil hebben om op terug te vallen in geval van een scheiding? Als je gewoon samen een huis koopt, dan kun je in geval van scheiding toch huis verkopen en allebei genoegen nemen met iets kleiners? Dan hoef je echt niet meteen bij je ouders op de stoep te staan hoor.
Uiteraard begrijp ik dat wel, maar als dat huis op mijn naam staat (uiteraard gaat de rest van de afbetaling op mijn naam) & de boel moet niet verkocht worden, dan kan ze toch zelf een bedrag / maand opzij zetten voor als er iets gebeurd, dat ze daarmee weg kan?

Een huis verkopen klinkt leuk, maar je zit altijd met rond de 20à25% kosten (in België toch), dus voor een huis van 250k mag je al op 60.000¤ verlies rekenen als je dat moet verkopen (tenzij je het 60.000¤ duurder kwijt raakt). Dan schiet je er al en behoorlijk stuk bij in, betaal je lening voor de rest in 1x af (zit bijna altijd boete op) en je schiet over met een put van rond de 30.000¤ per persoon. Dan is het ook voor haar beter dat je kan blijven wonen in dat huis, en dat zij haar opzij gezette bedrag gewoon meeneemt om elders iets te proberen kopen / huren.
quote:
Je leert daar eigenlijk niet veel van
Volledig mee eens (zeker als je zelfs niet moet kijken naar je kledingsbudget, je studiebudget, gsmrekening, autogebruik zolang het normaal blijft...). Ik merk soms dat het einde van de maand is doordat het uitgaansgeld op is (dat is eigenlijk het enige dat ik zelf betaal, met geld dat ik van mijn ouders krijg). Verwend rotjong dus
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52535283
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef As_33 het volgende:

[..]

En je denkt niet dat een partner die bij jou intrekt niet graag ook iets wil hebben om op terug te vallen in geval van een scheiding? Als je gewoon samen een huis koopt, dan kun je in geval van scheiding toch huis verkopen en allebei genoegen nemen met iets kleiners? Dan hoef je echt niet meteen bij je ouders op de stoep te staan hoor.
Ligt eraan. Stel, je hebt net gekocht, en na een jaar is het einde relatie, zit je wel met een restschuld meestal. Dus zo simpel is dat niet.
quote:
Ik snap dat het misschien in jouw situatie gewoon niet kan nu, maar je mist wel echt iets
Nou, zo schokkend is op jezelf gaan en de daarbij horende zelfstandigheid nu ook weer niet hoor.
pi_52536527
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef Athmozz het volgende:

Uiteraard begrijp ik dat wel, maar als dat huis op mijn naam staat (uiteraard gaat de rest van de afbetaling op mijn naam) & de boel moet niet verkocht worden, dan kan ze toch zelf een bedrag / maand opzij zetten voor als er iets gebeurd, dat ze daarmee weg kan?

Een huis verkopen klinkt leuk, maar je zit altijd met rond de 20à25% kosten (in België toch), dus voor een huis van 250k mag je al op 60.000¤ verlies rekenen als je dat moet verkopen (tenzij je het 60.000¤ duurder kwijt raakt). Dan schiet je er al en behoorlijk stuk bij in, betaal je lening voor de rest in 1x af (zit bijna altijd boete op) en je schiet over met een put van rond de 30.000¤ per persoon. Dan is het ook voor haar beter dat je kan blijven wonen in dat huis, en dat zij haar opzij gezette bedrag gewoon meeneemt om elders iets te proberen kopen / huren.
wat een crap vertel jij hier toch allemaal, bij een huis ouder dan 5 jaar betaal je maar rond de 10% kosten in belgie. en dan nog kan je in deze tijden gerust winst maken. Bovendien moet je van het verlies op de verkoopprijs dat je zou maken wel nog zien hoeveel huurgelden in die tijd hebt bepaard. Als je tien jaar in een huis woont, heb je misschien al 70.000 euro aan huurinkomsten bespaard

en wie betaalt zijn lening in één keer af na verkoop van een huis, dat is toch wel ZEER dom, dat doet geen kat.

maar goed,misschien vind je nog wel een dame die zo onnozel is om in jouw huis te gaan wonen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52536628
Dat hij me in vuur en vlam zet
pi_52536692
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef Xennia het volgende:
Dat hij me in vuur en vlam zet
*zet de doos met spiritus alvast klaar
pi_52536812
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:19 schreef petitlapin2 het volgende:
wat een crap vertel jij hier toch allemaal, bij een huis ouder dan 5 jaar betaal je maar rond de 10% kosten in belgie. en dan nog kan je in deze tijden gerust winst maken. Bovendien moet je van het verlies op de verkoopprijs dat je zou maken wel nog zien hoeveel huurgelden in die tijd hebt bepaard. Als je tien jaar in een huis woont, heb je misschien al 70.000 euro aan huurinkomsten bespaard
Om verminderde registratierechten te genieten moet je minstens 3 jaar het huis behouden, én mag je KI de 750¤ niet overschrijden, maw dat gaat niet lukken. Dat worden volle registratierechten van 12.5%, met daar bovenop nog eens de notariskosten en dergelijke, je zit echt rap een een hoop kosten (honorarium van de notaris vb, dat is ook een percentage van je huis)
quote:
en wie betaalt zijn lening in één keer af na verkoop van een huis, dat is toch wel ZEER dom, dat doet geen kat.
Wat ga je dan doen als je niet meer samen bent? Als er een lening op gemeenschappelijke naam staat, dan wordt die lening gesplitst, dus overgeheveld in 2 nieuwe. Of je de lening afbetaalt of je ze laat lopen maakt dan niet eens veel verschil; als je een lening moet laten herschrijven hang je aan de kosten vast.

Verder heeft dit er hier ook niets meer mee te zien.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52537739
quote:
maar goed,misschien vind je nog wel een dame die zo onnozel is om in jouw huis te gaan wonen.
Ik zie eigenlijk niet echt in wat er nu zo verschrikkelijk onnozel aan is...
Leg eens uit.
You don't need eyes to see, you need vision.
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:40:37 #211
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_52543442
Ik moet met 'r kunnen lachen en we moeten wat gemeen hebben... niet zo makkelijk onder woorden te brengen.

En 't helpt als ze er goed uitziet... Ik ga doorgaans niet achter lelijke wijven aan... Maar schoonheid is relatief.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_52544624
- niet roken
- dun of normaal gewicht
- een rechtse politieke voorkeur
- niet gelovig
- en lief

"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52545205
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
leef gewoon zonder een bord voor je kop met alle verwachtingen, die komen nooit uit.
Sja eh het is gewoon heel simpel, van een aantal dingen weet ik dat - ook al zou ik gigantisch verliefd zijn op degene- ze niet kan accepteren of kan waarderen. Dan is het gewoon zonde om energie in te steken. Overigens vind ik iedereen die hier zo serieus op in gaan, ontzettend schattig.. alsof er hier daadwerkelijk mensen zitten die een checklist meenemen op een date
pi_52545380
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Sja eh het is gewoon heel simpel, van een aantal dingen weet ik dat - ook al zou ik gigantisch verliefd zijn op degene- ze niet kan accepteren of kan waarderen. Dan is het gewoon zonde om energie in te steken. Overigens vind ik iedereen die hier zo serieus op in gaan, ontzettend schattig.. alsof er hier daadwerkelijk mensen zitten die een checklist meenemen op een date
net of je opgewonden kan worden van een vadsig wijf
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:41:32 #215
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52545578
- Géén psychologische stoornissen/issues (ervaringen..niks tegen psychologen en mensen die ze bezoeken)
- Ongeveer mijn leeftijd (plus en min 3 max.)
- Er leuk uit zien, hoeft niet súper knap, maar moet er wel mee thuis kunnen komen zeg maar
- Moet niet te dom zijn (plusminus HBO is een pré)
- Even groot of kleiner zijn dan ik (1.80)
- Moet niet te dominant zijn maar wel een eigen mening hebben. Compromissen sluiten moet mogelijk zijn zeg maar.
- Niet te alternatief gekleed zijn is een pré
- Beetje uitgaan en huismus combi is ook wel fijn. Dus niet altijd moeten stappen, maar zo nu en dan lekker willen feesten.

Dat is het wel zo'n beetje.

edit: Lief en beejte zorgzaam type is ook wel fijn
edit 2: Niet al mijn aandacht altijd op willen eisen

ik blijf aan het aanvullen

[ Bericht 8% gewijzigd door leolinedance op 20-08-2007 23:46:36 ]
pi_52545689
Hij moet zelfstandig/volwassen zijn.
pi_52546845
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef leolinedance het volgende:
ik blijf aan het aanvullen
Herkenbaar

Ze moet gewoon een leuk meisje zijn, waarmee het klikt...


...En liefst ook geen raciste, of communiste, of extreem mager, of te dominant, of helemaal laks. Ook moet ze me accepteren zoals ik ben, me niet proberen veranderen. Oh, ja, ook niet al te party-animal. En geinteresseerd in cultuur en kunst, intelligent,...
pi_52546873
Relaties
† The 3 Kings †
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:25:18 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52546901
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef katerwater het volgende:

[..]

Herkenbaar

Ze moet gewoon een leuk meisje zijn, waarmee het klikt...


...En liefst ook geen raciste, of communiste, of extreem mager, of te dominant, of helemaal laks. Ook moet ze me accepteren zoals ik ben, me niet proberen veranderen. Oh, ja, ook niet al te party-animal. En geinteresseerd in cultuur en kunst, intelligent,...
Oh ja shit beetje cultuur en kunst is ook wel leuk. En me niet willen veranderen inderdaad.
En niet willen emigreren. En kinderen willen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:25:29 #220
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52546910
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef TheSorrow het volgende:
Relaties
true
pi_52546959
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

true
† The 3 Kings †
pi_52547037
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef katerwater het volgende:
Ok, ok, eigenlijk mag je geen vereisten of vooroordelen hebben tegenover mensen.
Maar het gebeurt toch, he!

Zo ook met relaties. Door een slechte ervaring wil je ab-so-luut niet met bepaalde karaktertrekken
te maken hebben. Of je houdt helemaal niet van een bepaald soort persoon. Het gebeurd. Hebben jullie minimumvereisten om aan een relatie te beginnen? Wat moet absoluut aanwezig zijn, naast de klassieke termen, zoals: het moet klikken, hij/zij moet leuk zijn,...

TS begint
Ik vind dat mijn meisje een goeie muzieksmaak moet hebben. ongeveer dezelfde smaak als mij.
Slechte ervaring die ermee gepaard gaat: ooit een meisje gedated dat alleen maar luisterde naar The Kelly Family . Ik vond het een dooddoener.

Ik ben benieuwd
double post
pi_52547040
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef katerwater het volgende:
Ok, ok, eigenlijk mag je geen vereisten of vooroordelen hebben tegenover mensen.
Maar het gebeurt toch, he!

Zo ook met relaties. Door een slechte ervaring wil je ab-so-luut niet met bepaalde karaktertrekken
te maken hebben. Of je houdt helemaal niet van een bepaald soort persoon. Het gebeurd. Hebben jullie minimumvereisten om aan een relatie te beginnen? Wat moet absoluut aanwezig zijn, naast de klassieke termen, zoals: het moet klikken, hij/zij moet leuk zijn,...

TS begint
Ik vind dat mijn meisje een goeie muzieksmaak moet hebben. ongeveer dezelfde smaak als mij.
Slechte ervaring die ermee gepaard gaat: ooit een meisje gedated dat alleen maar luisterde naar The Kelly Family . Ik vond het een dooddoener.

Ik ben benieuwd
Ze moet natuurlijk wel leuk zijn, en ten tweede moet er een 'klik' zijn
pi_52547129
Nu ff serieus:
- ze moet open staan voor Anale sex
- ze moet open staan voor een trio
- voor DP, DAP, facials, golden shower (geen animal!)
- moet lief en aardig zijn
- moet leuk zijn
- het moet klikken
- etc.
pi_52547178
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef roburt het volgende:

[..]

net of je opgewonden kan worden van een vadsig wijf
Neehee, langharige keeerels.
Lees jij mijn lijstje wel? Nou? He? Nee he!
pi_52547274
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
- moet leuk zijn
Dat is weinig specifiek. Ik heb ook nog nooit iemand horen beweren een relatie te willen met iemand die niet leuk is. Valt in hetzelfde straatje als ''houden van gezellige dingen doen''.
pi_52671757
of 'van lekker eten' houden.
pi_52672332
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:43 schreef super-muffin het volgende:
of 'van lekker eten' houden.
Nee, ik hou van vies, vortig eten

Hans Teeuwen
pi_52674253
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:45 schreef Frezer het volgende:
Eisenlijstjes, .
Voor grapjassen, inderdaad.
pi_52708016
Best een leuk topic geworden

Mijn vriend moet lief zijn, maar wel zelfstandig, ondernemend en gepassioneerd in het leven staan.
We moeten samen kunnen praten over serieuze dingen, veel lachen en op sexueel gebied bij elkaar passen.

One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:16:54 #231
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52708536
hij moet me altijd aan het lachen kunnen krijgen en met mijn temperament om kunnen gaan, Verder zou het wel handig zijn als hij trouw, eerlijk, sarcastisch, sportief.. mm nee dit wordt te langdradig zo..humor is de grootste voorwaarde
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52708761
Ik vind het vertederend en rustgevend dat nog geen enkele vrouw voorwaarden heeft gesteld die niet onmetelijk hoog zijn

Gelukkig hebben de meeste vrouwen geen last van het 'Ally McBeal-syndroom' ( ) dat te pas en te onpas maar weer eens gebruikt wordt om alle 'moderne vrouwen' te typeren.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:48:08 #233
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52709769
Zulks soort zie je hier ook niet forummen, omdat zij geen inhoudsvolle discussies kunnen voeren noch na kunnen denken. En ja, liever een hele waslijst eisen dan : "ach, als ze maar lekker kan pijpen en haar mond houdt als er voetbal opstaat"
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52710446
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef Saffron het volgende:
uit ervaring:

  • Bij mij werkt het niet als hij aantrekt en vervolgens afstoot touwtjetrekken deed ik al op de basisschool
  • Ook niet als hij zich niet aan afspraken houdt, helemaal niet komt of minimaal 1u later dan afgesproken of beloftes
  • Je merkt dat hij ook erg gecharmeerd is van andere meisjes (ze mogen het best zijn als het maar niet overduidelijk is zegmaar, dat je merkt dat ze gaan twijfelen over jou )

    niet uit ervaring, maar dingen die zowiezo belangrijk zijn:

  • Hij moet van dieren houden
  • Lief zijn voor mij en liefst ook voor anderen om mij heen
  • Geen ruziezoekend of agressief persoon zijn
  • Het liefst een beetje alternatief zijn (al is dat misschien niet 100% vereist)

    Er zijn vast nog wel meer dingen, maar dit kwam nu even in mij op
  • Ik vind dit wel een nette.
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 09:40 schreef Athmozz het volgende:
    niet roken
    geen drugs gebruiken
    opleiding van 3 jaar Bachelor gedaan hebben of meer
    niet te dik zijn
    mooi (laat zeggen bij de betere 50%)
    goed innerlijk
    bereid om voor mij / gezin / huishouden te zorgen
    me vrij laten om met vrienden weg te gaan
    niet te jaloers zijn
    ze màg shoppen, maar met haar deel van het inkomen (na vaste kosten)
    bereid zijn om in Gent te komen / blijven wonen
    liefst geen kinderen te krijgen, anders max 1
    in zijn voor korte ongeplande plezierreisjes & citytrips
    en ook geen controlefreak
    een beetje rommel is nodig om te kunnen leven
    kunnen genieten van een terrasje, zonder over vanalles en nog wat te tetteren. Gewoon zitten, wijntje drinken & genieten.
    Ok, de rest van je lijstje is redelijk, kan.

    Maar.....GENT

    pi_52710487
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Shitonya het volgende:
    Zulks soort zie je hier ook niet forummen, omdat zij geen inhoudsvolle discussies kunnen voeren noch na kunnen denken. En ja, liever een hele waslijst eisen dan : "ach, als ze maar lekker kan pijpen en haar mond houdt als er voetbal opstaat"
    De meeste mannen zeggen dat best wel om te lachen hoor. Als puntje bij paaltje komt, zullen ze heus niet zo handelen. Hoewel, dat pijpen Tenzij bij een one-night-stand, maar dat heeft niets te maken met relaties.

    Gewoon meelachen
    pi_52710626
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Shitonya het volgende:
    .. "ach, als ze maar lekker kan pijpen en haar mond houdt als er voetbal opstaat"
    Die 2 kunnen samengaan , sstt
      zondag 26 augustus 2007 @ 22:15:45 #237
    121713 ThaGuitarmaistro
    Muzikaal hoogstandje
    pi_52710753
    - mooi
    - charmant
    - redelijk intelligent
    - beetje aanhankelijk
    - beetje onderdanig
    - lief
    - sociaal
    - humor
    - sportief
    - houden van muziek
    - leuke sociale kring
    - trouw
    - loyaal
    - verzorgend

    Dat was het wel
      zondag 26 augustus 2007 @ 22:20:00 #238
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52710920
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef sweetgirly het volgende:

    [..]

    Die 2 kunnen samengaan , sstt
    dat sssht kunnen we nu wel weglaten
    Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_52711089
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Athmozz het volgende:

    Bij je ouders blijven wonen doet daar toch niets toe? Ik krijg van mijn ouders net geen 700¤ / maand voor eventuele huisvesting (mag het enkel daaraan uitgeven), maar ik woon nog thuis, dus wordt het opzijget voor later 1tje te kopen. Ik ben ook al in de 20, en sowieso ga ik thuis niet vertrekken voor ik 23 ben (dan studeer ik pas af).
    So fuck dude, je ouders als spaarpotje, goed voor elkaar !
    quote:
    Ik zou ook best alleen kunnen gaan wonen, alleen vraag ik me af in hoeverre ik dan zelfstandiger ben, omdat ik alleen woon, maar wél zo goed als alles door mijn ouders laat betalen. Studenten zijn bijna nooit zelfstandig, en dat wordt echt wel aanvaard. Ik heb mezelf dus nog niet "geoefend" in het zelfstandig zijn, maar ik kan best alleen leven. Financieel nog niet, praktisch wel al.


    Niet elke student heeft ouders die bijna 700 euro p/m opzij zetten, zodat kind later huis kan kopen en kind lekker zorgeloos (thuis) kan (blijven) studeren.

    Zelfstandig .
    En dat met zo'n eisenlijst, wat wil je.
      zondag 26 augustus 2007 @ 22:24:48 #240
    41885 kless
    morgen? waarom niet overmorgen
    pi_52711155
    In een paar waarden overeen komen met die van mij. waarvan deze:

    Trouw zijn aan beloften.

    Verreweg de belangerijkste is, alle andere dingen zijn leuk, maar niet noodzakelijk. Ze zijn te leren of te trainen of op een andere manier aan te passen. Vertrouwen is iets dat is zo mooi dat moet je niet stuk willen maken in relaties. Maar niet alleen de beloften naar mij toe. Maar naar iedereen.
    Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
    iGEM
    pi_52711273
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef Shitonya het volgende:

    dat sssht kunnen we nu wel weglaten
    Idd, we moeten het niet verklappen en/of op ideeën gaan brengen .
    Al zal dit hoop ik met die genoemde mannen wel loslopen, maar je kan soms beter cryptisch blijven, want voorgekauwde stukken zijn niet slim. Laat ze maar denken dat ze het met die zin voor elkaar hebben, die andere is to much van het goede . Dus we praten er maar niet meer over, en gaan verder over de koetjes en de kalfjes maar weer en anders deleten we het weer later gewoon . We hadden het ook over dat de vrouw ook kan afwassen, is ze ook stil.. enzo.

      zondag 26 augustus 2007 @ 22:35:37 #242
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52711621
    Mua, dat kun je zo weer wegpraten met dergelijke uitspraken over mannen..ze kunnen ook hun neus in ons tussenbeens riool duwen, dan hebben wij ook een keer rust
    Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_52711954
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef sweetgirly het volgende:

    [..]

    Ik vind dit wel een nette.
    [..]

    Ok, de rest van je lijstje is redelijk, kan.

    Maar.....GENT

    Wat is er mis met Gent?
    pi_52712076
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 22:35 schreef Shitonya het volgende:
    Mua, dat kun je zo weer wegpraten met dergelijke uitspraken over mannen..ze kunnen ook hun neus in ons tussenbeens riool duwen, dan hebben wij ook een keer rust
    idd, en kunnen wij eens een film kijken zonder dat getetter en gezeik
    pi_52712144
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef katerwater het volgende:

    Wat is er mis met Gent?
    Gent ligt toch in België
    Ik wist wel dat die Belgen soms grappig waren, maar dat ze zo grappig waren
    pi_52712278
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef sweetgirly het volgende:

    [..]

    Gent ligt toch in België
    Ik wist wel dat die Belgen soms grappig waren, maar dat ze zo grappig waren
    Nee, belgen denken niet in lagen van Sarcasme.

    Moest mijn geliefde in Nederland wonen, zou ik het wel overwegen daar te gaan wonen.
    Jij wil niet in Belgie komen wonen, staat dat op je eisenlijstje
    pi_52712689
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef katerwater het volgende:

    Nee, belgen denken niet in lagen van Sarcasme.
    Nee..
    quote:
    Moest mijn geliefde in Nederland wonen, zou ik het wel overwegen daar te gaan wonen.
    Das dan wel weer heel lief !
    quote:
    Jij wil niet in Belgie komen wonen, staat dat op je eisenlijstje
    Wat moet ik nou in België
    Ik ga niet alles op mijn eisenlijstje zetten

    Meneer Belg
    Wel leuk topic heb je geopend !
    pi_52712935
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef sweetgirly het volgende:

    [..]

    Nee..
    [..]

    Das dan wel weer heel lief !
    [..]

    Wat moet ik nou in België
    Ik ga niet alles op mijn eisenlijstje zetten

    Meneer Belg
    Wel leuk topic heb je geopend !


    Ik zal je eens rondleiden en je de schoonheid van Belgie uitleggen

    Nu terug ontopic
    pi_52713503
    Een meisje moet voor mij

    - slank zijn ('normaal' is toch wel de max )
    - intelligent zijn
    - klein zijn (max 1.75 ofzo)
    - knap zijn (hoeft niet een supermodel te zijn, gewoon knapper dan gemiddeld is al goed )
    - veel lachen. (anders val ik zo op )
    - enige spontaniteit is ook wel prettig
    pi_52714996
    blond lang tieten en een kont en als ze 1+1 begrijpt is het in orde
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')