Klein rijk gehucht in Brabant. Rijdt tegenwoordig een Buurtbusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:58 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Welk dorp was dat dan?
Hier zitten altijd zoveel paupers in de bus 4 kinderwagens. Vrouwtjes met handkarren, complete schoolklassen, mensen die zwa..ach laat maar zitten
waar kan ik die Mercedes krijgen
Nope, ex-Hermes Alliances in beide gevallenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als het 8 meter barrels waren verklaard t alles :p
Vroeger bij Arriva/NoordNed regelmatig gedaan. Weinig problemen mee gehad. Alleen bij xx een klein probleempje mee gehad, omdat ik niet wist dat het ding voor het treinstation vertrok en niet vanaf het busstation in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:47 schreef Willy84 het volgende:
Zijn er serieus ook mensen die hier gebruikmaken van belbusjes als vaste verbinding? Dus niet incidenteel maar structureel. Ik bedoel, moet je een uur van te voren bedenken dat je al weg gaat. En als er dan iets tussen komt staat er een busje voor de deur/bij de halte en laat je hem gewoon lekker staat.
Bel je weer, willen ze niet meer komen ofzo
Wat dacht je van een formuliertje invullen op een website. Nog goedkoperquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je met je OV gewoon in een Mercedes E220 naar huis gereden wordt, at the expense of 12 seconden telefoneren, dan wist ik het wel
Apart? staat toch geen halte bordje voor t station?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vroeger bij Arriva/NoordNed regelmatig gedaan. Weinig problemen mee gehad. Alleen bij xx een klein probleempje mee gehad, omdat ik niet wist dat het ding voor het treinstation vertrok en niet vanaf het busstation in Leeuwarden.
Klopt, maar die taxi's mochten niet meer over het busstation rijden. Daar kwam ik na een gesprek met een belmiep van xx achterquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Apart? staat toch geen halte bordje voor t station?
laat ze dan een halte neer planten met opschrift BELBUS ? ofzo? :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar die taxi's mochten niet meer over het busstation rijden. Daar kwam ik na een gesprek met een belmiep van xx achter
Och dat was in de tijd dat xx nog belbussen had en de opstapper er niet was. Nu pak ik de gewone busquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
laat ze dan een halte neer planten met opschrift BELBUS ? ofzo? :p
hoewel de vertrek staten hangen zeker wel in dat bord?
Hier werken ze wel nu geloof ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Och dat was in de tijd dat xx nog belbussen had en de opstapper er niet was. Nu pak ik de gewone bus
en ja de vertrekstaten hangen gewoon in dat bord. Dat andere inderhaast geplaatste vertrekbord werkt trouwens nog steeds niet.
MB200quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu gaat naar alle waarschijnlijkheid zo`n
[afbeelding]
verbouwen
intern verbouwen, exterieur wordt waarsch gewoon geconserveerd in zn huidige statusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
MB200
Maar ga je hem verbouwen ( ) of restaureren ?
Ik kan er niks aan doen maar ik blijf de MB200 mooie bussen vinden. Zeker de latere generatie met geplakte ruiten en grote filmkast. En dat geluid van die gelede MB's :
Tot een tijdje terug gebruikte Drenthe Tours de ex-GADO/Arriva 7643 als discobus. Dan bleef ik altijd even staan. Wel jammer dat ze de oranje banken verwisseld hadden voor de rode skai.
Gelukkig heb ik het boek:"De Gele Rijders" en kan ik met recht zeggen:"Gelukkig hebben we de foto's nog."
Mocht je hem opnieuw willen spuiten, ik heb de kleurcode van de verf wel ergens staan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
intern verbouwen, exterieur wordt waarsch gewoon geconserveerd in zn huidige status
grote kans dattie lijnbus geel blijft :-)
kleurcode kan wel handig zijn jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mocht je hem opnieuw willen spuiten, ik heb de kleurcode van de verf wel ergens staan.
Wat wordt het, een race-honk of een camper?
harder dan 140?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef nietzman het volgende:
Zonet m'n eerste ritje in een Frysker. Best schrale dingen, maar for fuck sake, wat willen die dingen hard als je er een wannabee formule 1 chauffeur inzet.
* Ou-Tannu heeft eens met een wright mee reden.. 135~140 ofzo op de provinciale weg :xquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef nietzman het volgende:
We zijn niet op de snelweg geweest en volgens mij durfde 'ie op de provinciale weg niet sneller als 120.
omdat t dan luxer lijkt ofzo? :pquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef dubidub het volgende:
Ik ben net terug van een weekje Lloret de Mar, al ben je een bussenliefhebber meot je er 'es een zaterdag in de hoofdstraat doorbrengen. Ziekelijk veel touringcars, allerlei formaten, hoogten, de ene nog luxer dan de ander ( , royal class, luxury class, classe-deluxe, royal luxury, whatever, die busfabrikanten verzinnen echt de lompste namen) Degene die echt de kroon spande waren de megaliners uit zwitserland, dubbele achter- én voorassen:
[afbeelding]
Ik kwam van het strand dus ik had geen tleefoon/camera bij me, maar ze zijn écht groot
Daarnaast: Waarom moeten al die touringcars er zo 'futuristich' uit zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |