Adjeuj +1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef Adjeuj het volgende:
40 days and 40 nights?
Doh!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gorro+1
Au hasard Balthazar van Bresson
al heet die wel Robert zo ver ik weet
cwk +1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:23 schreef cwk het volgende:
Steven Spielberg?
quote:As a publicity gimmick, barf bags were handed out at the Toronto International Film Festival (TIFF) to those attending the midnight screening of this film.
quote:Directororiginally intended to have the author of the original manga (comic),
, to write a script entirely in manga form, but the idea fell through when
felt he could not complete it due to writer's block.
Nice.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ichi the Killer?
Jep. Adjeuj +1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:07 schreef Adjeuj het volgende:
Toch Jim Carrey dan
Elke film met Kevin Costner is er een teveelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:04 schreef Adjeuj het volgende:
Met dank aan de flipperkast van m'n broer!
Deze dan:
Men zit nogal eens te zeuren dat Kevin Costner in "zoveel" honkbalfilms heeft gespeeld. Noem ze alledrie..
Dat was de vijfde...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Big Sleep?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:38 schreef Flitspaal het volgende:
Night on Earth?
Had gekund, maar helaasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Ivan Groszny?
Je gokte te jongquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef EricusMaximus het volgende:
hintje?
Nee!.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:36 schreef EricusMaximus het volgende:
Maar wel van Eisenstein?
Zoot +1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Zoot het volgende:
Dat is er een uit de reeks Nibelungen van Lang. Weet zo niet precies welke film.
Flitspaal +1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:53 schreef Flitspaal het volgende:
John Wayne?
Hij is inderdaad vaak langs geweest, wilde hem zelfs nog gokken, maar had er geen zin in. Is het nou echt zo'n mooie film of heeft iedereen nog een plaatje op zijn computer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Joyeux Noel idd
3e keer dat ik een vraag over deze film aantref, en meestal ben ik de gene die hem correct beantwoord
Mike +1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Mike het volgende:
Is dat Joeux Noel?
Het was mijn eeste film die ik voor FoK mocht reviewen, en ik vond het een erg mooie film, het is een gemoedelijke kerstfilm, met een zwart randje (de WO I) het enige wat ik tenenkrommend vond waren de gedubbde liederen die gezongen werden, maar daar hoor je bijna niemand over, de muziek en de gezongen liederen zijn dan wel weer erg mooi, kan je o.a hier beluisteren: http://www.joyeuxnoel-lefilm.com/quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hij is inderdaad vaak langs geweest, wilde hem zelfs nog gokken, maar had er geen zin in. Is het nou echt zo'n mooie film of heeft iedereen nog een plaatje op zijn computer?
Merci, met kerst maar eens kijken. Dat is een van de weinige momenten dat ik die feelgood movies goed trek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Het was mijn eeste film die ik voor FoK mocht reviewen, en ik vond het een erg mooie film, het is een gemoedelijke kerstfilm, met een zwart randje (de WO I) het enige wat ik tenenkrommend vond waren de gedubbde liederen die gezongen werden, maar daar hoor je bijna niemand over, de muziek en de gezongen liederen zijn dan wel weer erg mooi, kan je o.a hier beluisteren: http://www.joyeuxnoel-lefilm.com/
verder echt een aanrader, jammer dat de film geen groter publiek heeft weten te trekken wie weet dat ik deze December eens ga kijken voor de DVD versie
mijn review van 2 jaar geleden: Film: Merry Christmas (Joyeux Noel)
Adjeuj +1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:58 schreef Adjeuj het volgende:
Sliding doors
Heb je op zich gelijk in, maar die votes op IMDb zeggen ook niet altijd alles. Ontzettend veel films van na 1990 hebben meer dan 10.000 votes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef Mike het volgende:
Tja, het is niet of ik een film vraag uit 1950 met 100 votes. 2 van de 3 films die ik noemde hebben meer dan 10.000 stemmen op IMDB.
Gorro +1quote:
Dat klopt. En die hangt er niet geheel toevallig:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:05 schreef Gillingham het volgende:
De poster is in ieder geval van Easy Rider.Maar ja...
Ik tel Bathtub Scene dan ook goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:58 schreef RuneRose het volgende:
Waht Lies Beneath
American Beauty
Big Fish
Jakob's Ladder
Les Enfants Terribles
Le Mepris
?
Asap +1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:58 schreef Asap het volgende:
What lies beneath
The Shining![]()
Final Destination![]()
Shanghai Noon
The Fountain
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef EggsTC het volgende:
Alice in wonderland?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Gillingham het volgende:
The Wizard of Oz?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:21 schreef 7eVeNL het volgende:
The Golden compass?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:23 schreef EggsTC het volgende:
Back to the future?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef RuneRose het volgende:
the dark crystal?
Patch +1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef Patch het volgende:
Orlando Bloom, nooit met Tim Burton samengewerkt...
Uhuh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef wyccie het volgende:
Jessica Lange in Big Fish toch?
zou kunnen, kan het me niet herinneren...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef wyccie het volgende:
Jessica Lange in Big Fish toch?
ranja +1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:42 schreef ranja het volgende:
Jennifer Connelly?
(Dark City, Labyrinth, Dark Water)
Ik zat er al een tijdje op te staren met die drie titels in mijn achterhoofd.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:49 schreef Falco het volgende:
Winona Ryder!
SamuelofSEK +1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Glen or Glenda?
Ik heb z'n box liggen maar nog steeds maar een halve film van gezien. Anders had ik het vast geweten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zo'n Ed Wood film dus? Plan 9 from Outer Space?
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef wyccie het volgende:
Mel Brooks?
Jawel. Ook nog in Paris, je t'aime, The Big Lebowski, Husbands, The Kiling of a Chinese Bookie of The Thomas Crown Affair.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:21 schreef Gillingham het volgende:
Ben Gazara
Dogville
Anatomy of a Murder
Happiness
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze spelen ouder en kind in een film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |