Wat dat betreft heb je wel gelijk jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap dat je degene mist. Maar er wordt zo ongelofelijk overdreven hier. Denk dat mn vriendinnetje zo'n 20 dagen weg zal zijn. 20 dagen is toch geen zak. Ze heeft daar de tijd van dr leven, ik vermaak me prima. Als iemand al kapot gaat na 6 dagen dan is er toch wat goed mis met je... Ik heb ook echt niet dat ik zou willen dat ze vandaag terug zou komen. Laat dr maar lekker genieten.
Dit bedoel ik dus. Wat is nou precies het probleem? Om de dag mailen vind ik nog vrij veel. Is toch lief van drquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef Gillingham het volgende:
23 down, 16 to go... Doffe ellende.
Ongeveer om de dag mailen, maar nog maar één keer gebeld. Dat is echt te weinig.
Het probleem is dat ik haar mis. Dat kan gebeuren als je erg veel om iemand geeft en gewend ben veel tijd met elkaar door te brengen en nauwelijks ooit alleen te slapen. Jij hebt dat blijkbaar niet, good for you. Andere mensen blijkbaar wel, ieder z'n eigen vorm van relatie he? En natuurlijk is dat lief van haar, ze ís ook lief. Bovendien wil ze het eigenlijk vaker doen. Dat is nu juist het punt, als ze niet lief was zou ik haar niet missen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Wat is nou precies het probleem? Om de dag mailen vind ik nog vrij veel. Is toch lief van dr
Ik niet, het maakt me strontjaloers!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:06 schreef Handschoen het volgende:
Vind het was grappig om van al die enthausiaste mensen te lezen dat persoon X (m/v) binnenkort weer thuis komt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:08 schreef OldJeller het volgende:
Dat was prachtig, tijdens een vakantie in Cyprus ooit.. een Belgische schone miste haar vriend ook. ik moest haar zeker troosten, de hele nacht lang.
Koetje, je zit in de verkeerde topic, hier Slank de zomer in #.. of Anti depressieve maatregelen moet je zijn.quote:
Ik vind je een beetje een sukkelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Koetje, je zit in de verkeerde topic, hier Slank de zomer in #.. of Anti depressieve maatregelen moet je zijn.
Wellicht voldoet een B&H topic ook aangezien al jouw 'liefdes' (voor zover je dat zo kan noemen) toch al 2D waren en je ze ziet m.b.v. een TV of computerscherm.
Wacht maar tot je in m'n sofa ligt. Oh, en mannen uit het jaar nul doen er ook niet zo toequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Meningen van een interessante studente doen er ook erg veel toe.![]()
Living hell is aanstellen ja... Neem een hobbyquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Fiddlergurl het volgende:
Voor iedereen die het aanstellen vind: dat is het dus niet.
Ik woon net een week samen, gaat mijn vriend twee weken weg (slecht gepland). Zit ik daar in mijn upje. Al mijn vrienden zijn ook op vakantie, maar ik kon niet mee vanwege gezondheidsredenen, gunde mijn vent wel zijn lol.
Ben door living hell gegaan. Inmiddels is het dragelijker, vrijdag komt hij terug.
Ik heb het zwaar
Maar: zoveel mogelijk doen, dan komt het goed.
Dat is wel wat anders dan door een 'living hell gaan' als je vriendje 2 weken weg is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:05 schreef Roa het volgende:
JoeyT, dat jij niet zo in elkaar zit, wil niet zeggen dat mensen die wel zo in elkaar zitten raar zijn. Iemand missen, en dat uiten, wil niet meteen zeggen dat ik als persoon niet normaal functioneer. Ik zit heus niet de hele dag uit het raam te staren en te hopen dat ik een smsje krijg ofzo. Maar ze is wel weg en blijft ook nog even weg en dat idee is niet leuk. Dus soms moet dat er even uit.
Maakt verder allemaal niet uit, jij snapt dat niet of ziet dat als een teken van zwakte. Moet je verder lekker zelf weten, maar laat ons lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |