abonnement Unibet Coolblue
pi_52575031
Alleen door de komst van Henry heb ik nu echt een zwak voor Barca
pi_52608554
Belletti naar Chelsea.. Hij zal altijd een held blijven..



Belletti
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52608622
Belletti .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52609892
Henry heeft vandaag het enige doelpunt gemaakt voor La France
pi_52609955
Verrassende move van Belletti
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52610003
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:51 schreef venomsnake het volgende:
Belletti naar Chelsea.. Hij zal altijd een held blijven..

[afbeelding]

Belletti
Haal die foto eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel weg
pi_52742664
Mmz.. ik ga over een paar dagen naar Barcelona, maar de wedstrijd van zondagavond tegen Bilbao komt helaas te laat.. zou wel graag een training meepikken als het even kan dan, toch ff de spelers zien Iemand met enige ervaring, of die meer weet, waar en wanneer er precies getraind wordt? En of dat toegankelijk is voor publiek ?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_52743069
Trainingen zijn bij het Nou Camp. Volgens mij trainen ze sowieso op woensdag rond een uur of 1. Vorige keer was het zo toen ik er was, weet niet zeker of er aanpasingen zijn aangebracht. Je kunt er gewoon naar kijken, Staat een hek om heen.

Kaarten voor Barcelona - Real Madrid zijn al zeker voor mij
pi_52744292
Hoe heb je die geregeld?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52760908
Barca kan beter Deco verkopen(Iniesta is klaar voor een bepalende rol) voordat je herrie in de tent krijgt met hem. Voor de overvolle kalender Arteta terughalen.
pi_52761091
In studio voetbal een leuke opmerking van Gullit over Frank. iets van:
"Als Rijkaard het niet weet gaat hij een grapje maken" Over de komst van Henry. Oftewel Frank zal er niet echt om gevraagd hebben....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:10:23 #187
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52767389
Henry zegt:

"Zij die de Fantastic 4 willen zien moeten maar naar de bios". Wat een topper.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:58:22 #188
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52768620
Mijn post in het centrale Primera Division-topic over de trofeu Joan Gamper. Het gaat wel door, maar dan in aangepaste vorm.
quote:
El Barça, de dol per la mort de Puerta
En un comunicat, la Junta directiva del FC Barcelona ha anunciat la suspensió dels actes previs de la Festa del Gamper. A més, destinarà, a la investigació de les malalties cardiovasculars, el 10% de la recaptació del partit contra l'Inter.

La Junta directiva del FC Barcelona, reunida avui al Camp Nou, ha acordat la suspensió de tots els actes previs vinculats a la Festa del Trofeu Joan Gamper, com a mostra de dol per la mort d'Antonio Puerta, jugador del Sevilla CF. A més, el club destinarà el 10% de la recaptació del partit entre el FC Barcelona i l'Inter de Milà a la investigació de les malalties cardiovasculars.

Abans del partit es faran els actes d'homenatge a Nicolau Casaus, així com el minut de silenci en memòria de l'exvicepresident i també d'Antonio Puerta.

Laporta, a la capella ardent
El club ja ha enviat missatges oficials de condol tant al Sevilla CF com a la família d’Antonio Puerta. De la mateixa manera el secretari tècnic del FC Barcelona Txiki Begiristain ha fet el mateix amb el seu homòleg al club andalús, Ramon Rodríguez Verdejo ‘Monchi’. Durant aquest dimecres al matí, el FC Barcelona també estarà present a la capella ardent, al qual està prevista l'assistència del president Joan Laporta, el jugador Carles Puyol i el secretari tècnic Txiki Begiristain.

Les paraules del president
Joan Laporta, una vegada ha sabut la notícia, ha assegurat: “En nom del FC Barcelona, lamento profundament la mort d’Antonio Puerta, jugador del Sevilla FC. Aquest fet ha creat una gran consternació en el món de l’esport i el futbol, i especialment a la família barcelonista. És per això que vull donar el més sentit condol a la família d’Antonio Puerta i a tota la família sevillista. El FC Barcelona ha decidit en sessió de Junta Directiva suspendre tots els actes festius del Torneig Joan Gamper, per tant la festa del Gamper queda suspesa. Els jugadors sortiran contra l’Inter de Milà amb braçal de condol. Es farà un minut de silenci per Antonio Puerta i el FC Barcelona destinarà el 10% de la recaptació a una institució o entitat que investigui les malalties cardiovasculars. Ho lamentem molt”.

El dol de Carles Puyol
En conèixer la notícia, el capità del FC Barcelona, Carles Puyol, que havia coincidit amb Puerta a la selecció espanyola, ha parlat en representació de tota la plantilla i ha expressat el seu dolor: “Avui és un dia molt trist per al món del futbol. En el meu nom i en el de tots els meus companys volia donar el meu suport a la família Puerta, al sevillisme, al Sevilla CF i a tots els seus companys. Només vull donar el nostre suport i per qualsevol cosa que necessitin tenen el nostre equip a la seva disposició.”
www.fcbarcelona.cat
Cursief gedrukt staat dus dat de club alle festiviteiten rond het Joan Gamper-toernooi heeft afgezegd, dat ze zullen spelen met rouwbanden om en dat ze een minuut stilte zullen houden voor aanvang van de wedstrijd. Tenslotte zullen ze 10% van de recette doneren aan een nader te bepalen instituut dat zich bezighoudt met onderzoek naar hartaandoeningen.

Netjes, maar als we in dezen écht 'més que un club' hadden willen zijn, had die hele wedstrijd afgelast moeten worden. Real heeft zijn wedstrijd ook afgezegd.
pi_52768709
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:58 schreef Omnifacer het volgende:


Netjes, maar als we in dezen écht 'més que un club' hadden willen zijn, had die hele wedstrijd afgelast moeten worden. Real heeft zijn wedstrijd ook afgezegd.
Eens.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:32:11 #190
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52777467
Ik had m'n reactie ookal gegeven in het PD topic. Ik wil nog even toevoegen dat ik echt niet begrijp dat Barca deze pot door laat gaan. VOlgens mij stuurt elk PD team z'n 1ste en 2de aanvoerder inclusief presidenten, maar Barca gaat lekker z'n trofee spelen.

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52777491
Barcelona stuurt ook een delegatie naar de bergafenis hoor, moge dat duidelijk zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52777722
Laat elke club zelf weten hoe ze invulling geven aan het omgaan met het overlijden van Puerta.

"Wij doen het, dus hunnie moeten het ook doen" is iets te kinderachtig.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52777739
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Barcelona stuurt ook een delegatie naar de bergafenis hoor, moge dat duidelijk zijn.
Puyol en Laporta? Of nog meer? Want Barça heeft naar mijn weten geen ex-Sevillistas (meer).
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52777770
Messi
pi_52777875
Laporta, Txiki en Puyol zijn aanwezig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:51:14 #196
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52777980
OK, naja. Het is allemaal maar net hoe je het bekijkt... Misschien is het idd niet helemaal kies om oordelen te gaan vellen. Laten we hopen dat er een mooi bedrag opgehaald wordt vanavond...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 13:07:36 #197
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52778360
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Laporta, Txiki en Puyol zijn aanwezig.
Waar haal je die info vandaan? Volgens mij zijn ze naar de Capilla ardiente gegaan. Das niet de begrafenis zelf. Das de gebeurtenis voor de begrafenis (weet ff het nederlandse woord niet).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52778419
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:07 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

(weet ff het nederlandse woord niet).
Vurige kapel?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 29 augustus 2007 @ 13:11:49 #199
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52778459
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:07 schreef jojomen4 het volgende:
Waar haal je die info vandaan? Volgens mij zijn ze naar de Capilla ardiente gegaan. Das niet de begrafenis zelf. Das de gebeurtenis voor de begrafenis (weet ff het nederlandse woord niet).
Avondwake?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 13:12:36 #200
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52778476
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:11 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Avondwake?
Die ja.

Edit: Ik lees net op as.com dat Puerta gecremeerd zal worden in San Fernando waarbij de familie, vrienden, spelers uit de selectie en mensen van FC Sevilla aanwezig zullen zijn in besloten kring.

Alle mensen die hun clubs representeren zijn dus waarschijnlijk alleen bij de avondwake geweest.

Hierbij neem ik m'n woorden terug. Al vind ik het doorgaan van de wedstrijd nog steeds raar.

[ Bericht 37% gewijzigd door jojomen4 op 29-08-2007 13:25:32 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')