abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 11:20:53 #101
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51741986

'Wij gaan samen gezellig naar Ajax.'

None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_51743121
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:26 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik wil ook wel naar Barca.
Praat eens met Cruijff
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:03:14 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51774384
Selectie is inmiddels in Schotland.

Hier meer foto's
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:16:00 #104
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51799308
Heb heir een folder van aktiesport liggen. Zie ineens het nieuwe Barca shirt erin staan ZONDER unicef erop.. Zou wel erg lekker zijn als ze die zo verkopen. even informeren morgen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51871785
quote:
Debuterende Henry bezorgt Barça zege

Door een treffer van Thierry Henry heeft Barcelona het eerste oefenduel op Schotse bodem tegen Dundee United winnend afgesloten (0-1). De Fransman zag een minuut voor het einde zijn strafschop gekeerd worden, maar was uit de rebound wel trefzeker.

De wedstrijd werd gekenmerkt door de dominantie van Barcelona, dat echter de vele geboden kansen niet wist te verzilveren. Naats Henry zag trainer Frank Rijkaard ook Yaya Touré en Eric Abidal voor het eerst in actie in het Azulgrana. Touré leed enkele malen balverlies, terwijl Abidal een perfecte wedstrijd speelde.

Rijkaard begon het duel met de volgende opstelling: Victor Valdés; Gianluca Zambrotta, Lilian Thuram, Oleguer, Sylvinho, Yay Touré, Xavi, Andrés Iniesta, Ronaldinho, Santiago Ezquerro en Samuel Eto’o. Na rust mochten ook Thierry Henry, Eric Abidal, Giovanni Dos Santos, Bojan Krkic, Juliano Belletti en Deco speelminuten opdoen.

Met name Dos Santos liet enkele staaltjes verfijnd voetbal zien. Het was dan ook de Mexicaan die kort voor het einde in het strafschopgebied onderuit werd gehaald en daarmee de inleiding vormde voor de treffer van Henry. De gretigheid van Krkic en het speloverzicht van Xavi in de eerste helft moeten Rijkaard tevreden gestemd hebben.
Heb amper wat van de wedstrijd gezien, gekloot met die streams
Leuk dat Henry gescoord heeft..
Even wachten op de samenvatting.

Hier de goal van Henry

[ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 26-07-2007 23:41:23 ]
pi_51883601
Wel een slecht ingeschoten penalty.
pi_51905610
YouTube samenvatting van de wedstrijd

Als ik dit zo zie is 1-0 heeeeeeeeeeeeeeeeel mager
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:57:14 #108
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51905753
Wat een kansen omzeep geholpen

Henry in het Barca shirt.. Zal nog wel even duren voordat ik daar aan gewend ben.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:18:09 #109
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51919320
Vandaag stond de oefenwedstrijd tegen Heart of Midlothian op het programma.
Barca heeft de wedstrijd met 1-3 gewonnen. Vooral Kkric schijnt goed gespeeld te hebben.
Heb er zelf weer vrijwel niets van kunnen zien, die streams werkten weer voor geen meter..

Maargoed, de doelpunten:
http://rojadirecta.com/foros/viewtopic.php?t=22053

Samenvatting volgt later.
pi_51974242
Ik zag dat het complete competitieprogramma bekend is gemaakt.

7 Oktober speelt Barca thuis tegen Atletico Madrid. Hoe groot is de kans dat je daarvoor kaarten kan halen?
pi_52102462
Ik ga naar Barcelona - Inter
pi_52114424
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:25 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga naar Barcelona - Inter
Dat is zeker geen verkeerde wedstrijd..
Maak er een mooie dag van.

Straks een oefenwedstrijd: Beijing Guoan - FC Barcelona
Hier zijn wel wat streams te vinden voor de geinteresseerden.
pi_52115487
1-0 Dos Santos, assist Xavi.
Mooie goal.
pi_52117052
2-0 Iniesta.

Fraaie steekbal van Ronaldinho, en de assist komt op naam van Eto'o.
pi_52117496
3-0 Ronaldinho.
Vrije trap.
pi_52134775
Deco naar Chel$ki, Lamps naar Barca?

Kijken wat venom te zeggen heeft...
quote:
Voetbalzone:

venom - Maandag, 6 Augustus om 08:44
Laten we hopen van niet zeg.
Ik heb 10x liever Deco dan die houthakken van een lampard.
?
pi_52134776
Alves naar Barca? Geloof er niets van...
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95498/sc=aff0e5
pi_52134848
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:01 schreef Longmen het volgende:
Alves naar Barca? Geloof er niets van...
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95498/sc=aff0e5

Alsof Henry, Ronaldinho en Eto'o niet voldoende is !
pi_52134903
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alsof Henry, Ronaldinho en Eto'o niet voldoende is !
Precies. Alsof hij uberhaupt het niveau van Barca heeft.
pi_52134940
Laat die gast lekker cashen in Moskou zeg .
pi_52177172
Fantastisch om te lezen, wat een namen!
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95578/sc=557294
pi_52181735
Hoogtepunten van Yokohama-FC Barcelona

0-1 doelpunt Dos Santos.
pi_52187200
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:53 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef pinkplatinum het volgende:
Geweldig zo Dinho en Henry saampjes..
quote:
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef venomsnake het volgende:
Dat zijn ze stiekum allemaal daar in Madrid.
Guti (en Ruud??? ) linksonderin ook

[ Bericht 20% gewijzigd door Smeich op 08-08-2007 02:45:26 ]
pi_52229328
quote:
Barcelona rouwt om 'Opa'

FC Barcelona is een clubicoon kwijt. Woensdag overleed Nicolas Casaus op 94-jarige leeftijd. Casaus werd de Opa van Barcelona genoemd. In 1957 legde hij de eerste steen voor het nieuwe stadion Camp Nou en van 1978 tot 2003 was hij vice-voorzitter van Barça. In die hoedanigheid haalde hij onder anderen Diego Maradona en Bernd Schuster naar de club.

"Vandaag is een dag van rouw voor heel Barcelona", aldus voorzitter Joan Laporta in een reactie. Schuster, van 1981 tot 1988 speler van Barça en thans trainer van Real Madrid, roemde de populaire sportbestuurder. "Hij was een gentleman in het voetbal." Casaus was een fervent tegenstander van de in Catalonië bepaald niet populaire dictatuur van Franco in Spanje (1939-1975). Hij werd daarom in 1939 zelf ter dood veroordeeld, maar dat werd later omgezet in een gevangenisstraf.

R.I.P.
pi_52252800
quote:
Wedstrijd Barça uitgesteld vanwege storm

FC Barcelona zou vrijdag in Hong Kong haar laatste oefenwedstrijd tijdens de Aziatische tour afwerken. De weergoden gooiden echter roet in het eten: een opkomende storm zorgde ervoor dat het duel werd uitgesteld.

De tropische storm Pabuk is via de Zuid Chineze zee het oosten van China binnengetrokken. Vervolgens is de storm gaan draaien en is deze opnieuw richting Hong Kong gedraaid. De organisatie achtte het niet meer verantwoord om de vriendschappelijke wedstrijd op vrijdag af te werken.

"Het is zeer waarschijnlijk dat de wedstrijd zaterdagavond zal worden afgewerkt," vertelde Eddie Pasos, hoofd van evenementenorganisatie ProEvents Management, tegenover Reuters. "Afhankelijk van de mogelijke schade en weersomstandigheden gaan we er vanuit dat de wedstrijd op een later tijdstip doorgang moet vinden."

Op 26 augustus gaat de Spaanse competitie voor FC Barcelona van start, waar de eerste tegenstander Racing Santander zal zijn. Daarvoor zal op 15 augustus nog een oefenwedstrijd in Duitsland worden gespeeld tegen Bayer München. Opvallend is dat op 29 augustus nog een oefenwedstrijd op het programma staat. In de strijd om de Johan Gamper-trofee spelen de Catalanen tegen Internazionale.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:10:32 #126
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52270349
Nicolas Casaus is niet meer.

In Barca: A People's Passion komt hij regelmatig voorbij. Interessante man, bewogen levenswandel.
pi_52271080
RIP Nicolas Casaus

Maar even iets anders..

So true
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_52280889
quote:
Barça wint met gemak derde oefenduel

De wervelstorm ‘Pabuk’ belemmerde vrijdag nog het doorgaan van het duel tussen Mission Hills en Barcelona, maar vanochtend zette de ploeg van Frank Rijkaard de opponent uit Hong Kong met gemak aan de kant. Door treffers van Xavi, Samuel Eto’o, Thierry Henry en Giovani dos Santos werd ook het derde duel in Azië gewonnen: 0-4.

De ontmoeting was meer een veredelde oefenpot voor de Catalanen. De eerste drie treffers vielen in de eerste helft en het tweede bedrijf werd veelal gebruikt om de wisselspelers in actie te laten komen. Ronaldinho, Henry en Eto’o begonnen in de basis en kwamen beter voor de dag dan in de voorgaande twee duels.

Na twintig minuten spelen opende Xavi op aangeven van Andrés Iniesta al de score en was de toon gezet. Een combinatie tussen Henry en Ronaldinho werd tien minuten later afgerond door Eto’o, die daarmee zijn eerste treffer in de voorbereiding scoorde. Op aangeven van Eto’o kopte Henry nog voor rust de bal stijlvol in de kruising.

Thiago Motta, Maxi López en Santiago Ezquerro mochten na rust hun marktwaarde opvijzelen en de jeugdspelers kregen tegen Mission Hills ook de gelegenheid om hun kunsten te vertonen. Acht minuten voor tijd nam invaller Dos Santos op aangeven van Xavi de laatste treffer van de wedstrijd voor zijn rekening.
De doelpunten..!
pi_52307232
!
pi_52321685
Motta rond met AC Milan?
pi_52321758
Nope, nog niet.
Inter en AC schijnen beiden in Motta geinteresseerd te zijn. Ook wat engelse clubs.
pi_52321803
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:53 schreef venomsnake het volgende:
Nope, nog niet.
Inter en AC schijnen beiden in Motta geinteresseerd te zijn. Ook wat engelse clubs.
Ajax heeft nu ook een aardige zak geld.
pi_52321902
Ze kunnen het altijd proberen.
pi_52322517
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:53 schreef venomsnake het volgende:
Nope, nog niet.
Inter is geinteresseerd in iedereen die kan lopen met een bal
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:01:06 #136
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_52322794
quote:
Sorry?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_52322938
It's the N-word!!
pi_52340416
Is weer aardig spul tekoop, paar leuke polo's en trainingsspul.

Ik krijg weer de neiging om één en ander te bestellen..
Ben trouwens nog steeds op zoek naar het thuisshirt zonder Unicef erop.

Opzich een leuke collectie dit jaar.
pi_52396303
Bayern München - Barça

is nu live te zien op ARD
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_52396571
Alleen doet het geluid van die zender het momenteel niet bij mij..
pi_52397164
Die blauwe shirts he Zo eentje ga ik me straks ook aanschaffen.
pi_52397301
is het voor kwalificatie?
AFC AJAX
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:32:14 #144
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_52397356
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:29 schreef BonJovi het volgende:
is het voor kwalificatie?
.
Zyggie.
pi_52397404
Henry

Shirts zijn inderdaad best mooi. Mooier dan dat ze op internet leken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52397416
Die Henry wel (moeten)mogen maken.
pi_52397591
Ronaldinho speelt echt een slechte wedstrijd
AFC AJAX
pi_52397752
Echt zo'n oefenpot. Geen stevige duels, laag tempo etc..
Één ding weet ik wel, aan Abidal gaan we een hoop plezier beleven.
pi_52397813
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:42 schreef BonJovi het volgende:
Ronaldinho speelt echt een slechte wedstrijd
Vast niet aantrekkelijk genoeg voor je?

ontopic:
Leuke pot, maar Henry ziet er (nog steeds) uit alsof hij niet 100% fit is.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52398004
Hij oogt idd nog niet 100% fit, maar dat geeft hij zelf ook steeds wel aan.
Goed teken is dat hij alweer op anderen begint te mopperen als hij zelf de bal verpruts, deed ie bij Arsenal ook altijd, hij is dus op de weg terug. Komt wel goed.
Gelukkig duurt het nog even voordat de competitie weer begint.
pi_52398207
Deco, Dos Santos en Messi erin.
pi_52399253
Wat een goal van Messi
pi_52399260
toe maar
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52399294
Jimmy Jump het veld op
pi_52399328
Haha zag die supporter naar Messi rennen
pi_52399343
heb de goal gemist
AFC AJAX
pi_52399533
0-1 gewonnen door een prachtig doelpunt van Messi.
2e helft was zeker voor een oefenwedstrijd best aantrekkelijk.
Ik ben tevreden over het getoonde spel.
pi_52399559
Frank moet gewoon weer met Ronnie, Eto'o en Messi in de basis beginnen!
pi_52399560
Heerlijke goal zeg

Niet echt een wedstrijd idd verder, tempo lag onnoemelijk laag Henry leek idd nog niet helemaal fit, vond ik van een aantal andere spelers ook (Deco). Ik vind Touré erg goed, lijkt me een ideale verdedigende middenvelder.

Oleguer die er nog in slaagt een kaart te pakken ook
pi_52399688
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef Saviola het volgende:

Oleguer die er nog in slaagt een kaart te pakken ook
Ja, dat was wel een droog moment.

Abidal speelde ook een goede wedstrijd en Milito viel goed in, al heeft ie weinig te doen gehad.
Dos Santos komt er wel.
Verder kan je gewoon zien er nog gewoon wedstrijdritme mist.
pi_52409253
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef BonJovi het volgende:
heb de goal gemist
http://www.youtube.com/watch?v=8Wt_OvOAxrs
pi_52410814
Had de wedstrijd over het hoofd gezien

En dat constant gezeik op Henry, die gast komt er gewoon
pi_52410857
Prachtig doelpunt van Messi ja

Maar Abidal bevalt prima dus zo te horen en what about Touré? Heb een aantal videos bekeken van hem toen hij bij Monaco speelde en damn...fysiek gezien...IJZERSTERK
pi_52429300
Yaya doet het erg goed, is enorm nuttig en werkt hard. Ben zeer blij met hem.
Hij heeft trouwens best een aardig afstandschot in de benen ook. Soms pikt ie een afvallende bal op en rost hem direct op doel, het is een wonder dat er nog niet één van die schoten in is gevlogen.

Wat een held.
pi_52434165
Prachtige goal van Messi. Technisch heel knap gedaan
pi_52439884
quote:
FK Moskou verrast met aantrekken Maxi López

Maxi López zet zijn carrière voort in Rusland. FK Moskou bereikte donderdagavond een akkoord met Barcelona over een transfersom van twee miljoen euro.

De 23-jarige aanvaller kwam niet voor in de plannen van trainer Frank Rijkaard en kreeg net als Eidur Gudjohnsen en Santiago Ezquerro te horen dat hij het Camp Nou mocht verlaten. Vorig seizoen werd de blonde Argentijn al aan Real Mallorca verhuurd.

Voor een bedrag van zeven miljoen euro kwam La Gallina halverwege het seizoen 2005/2006 over van River Plate. Het hoogtepunt in Catalaanse dienst was zijn treffer tegen Chelsea in de achtste finale van de Champions League.
pi_52566344
Messi, Xavi, Henry en Ronaldinho in een team

Veel meer blijft er dan niet over om te wensen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:16:49 #168
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52566490
DAM, heb je al veel gezien van Bojan en Dos Santos? Ik dit jaar wel wat in de voorbereiding en die jongens zijn echt goed. Als Barca zo door gaat zijn ze niet te stoppen. Het enige wat voorkomen moet worden is oorlog in de kleedkamer. Een Deco zal ook wel z'n gewicht hebben en die schijnt ook niet erg tevreden te zijn.

Wat een selectie zeg.

Dit weekend doet Dos Santos iig niet mee omdat die z'n EU paspoort nog niet heeft en Bojan zit volgens mij nog bij Jong Spanje. Veel minuten zullen ze denk ik ook niet gaan krijgen want er zijn genoeg andere spelers die al een tijd mee doen en ook niet veel aan spelen zullen toekomen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52566602
Rijkaard gaat ze wel een kans geven. Veel spelers heeft ie niet achter de hand

Iniesta en Gago nog erbij en je bent totaal onverslaanbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:30:17 #170
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52568583
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rijkaard gaat ze wel een kans geven. Veel spelers heeft ie niet achter de hand

Iniesta en Gago nog erbij en je bent totaal onverslaanbaar
Iniesta krijgt dit jaar een basisplek.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52572194
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Iniesta krijgt dit jaar een basisplek.
Nu je dat zo zegt, is er al een beetje een basisopstellingen te halen uit trainingen/oefenwedstrijden? Zoja: wat is die opstelling dan? Vraag me toch hoe Barca het met al die nieuwe aankopen gaat oplossen, kunnen wel met 2 teams meedoen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:19:34 #172
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52572300
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Nu je dat zo zegt, is er al een beetje een basisopstellingen te halen uit trainingen/oefenwedstrijden? Zoja: wat is die opstelling dan? Vraag me toch hoe Barca het met al die nieuwe aankopen gaat oplossen, kunnen wel met 2 teams meedoen.
Valdes, Zambrotta, Puyol, Milito, Abidal, Toure, Iniesta, Xavi, Ronaldinho:

De laatste 3 is nog niet helemaal duidelijk. Messi is laat terug gekomen van de COpa America dus die heeft weinig minuten gekregen. Ik kan me niet voorstellen dat die op de bank gezet gaat worden. Zal wel een beetje rouleren zijn en spelers op posities zetten waar ze niet horen (Eto'o of Henry rechtsbuiten).

Deco en Marquez iig hun plek kwijt voorlopig. Minuten zullen ze wel krijgen maar in de belangrijkste potjes zullen ze er naast staan denk ik (als iedereen fit is).
pi_52572593
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Valdes, Zambrotta, Puyol, Milito, Abidal, Toure, Iniesta, Xavi, Ronaldinho:

De laatste 3 is nog niet helemaal duidelijk. Messi is laat terug gekomen van de COpa America dus die heeft weinig minuten gekregen. Ik kan me niet voorstellen dat die op de bank gezet gaat worden. Zal wel een beetje rouleren zijn en spelers op posities zetten waar ze niet horen (Eto'o of Henry rechtsbuiten).

Deco en Marquez iig hun plek kwijt voorlopig. Minuten zullen ze wel krijgen maar in de belangrijkste potjes zullen ze er naast staan denk ik (als iedereen fit is).
Verrassend, van Deco en Marquez. Maar daar zijn natuurlijk ook wel goede spelers voor in de plaats gekomen. Al mis je er hier nog maar 2, en niet 3 Zou Henry altijd opstellen, maar dan zit je gewoon met of Eto'o of Messi op de bank Die Rijkaard slaapt toch ook niet meer
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52574832
Ik denk toch echt dat Deco meer krediet heeft en in de topduels zeker wordt opgesteld. Maar op insiderschap leg ik het af tegen een aantal hier. We gaan het zien.
That's all folks!
pi_52574941
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk toch echt dat Deco meer krediet heeft en in de topduels zeker wordt opgesteld.
Weet ik wel zeker.
pi_52575031
Alleen door de komst van Henry heb ik nu echt een zwak voor Barca
pi_52608554
Belletti naar Chelsea.. Hij zal altijd een held blijven..

Belletti
pi_52608622
Belletti .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52609892
Henry heeft vandaag het enige doelpunt gemaakt voor La France
pi_52609955
Verrassende move van Belletti
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52610003
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:51 schreef venomsnake het volgende:
Belletti naar Chelsea.. Hij zal altijd een held blijven..

[afbeelding]

Belletti
Haal die foto eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel weg
pi_52742664
Mmz.. ik ga over een paar dagen naar Barcelona, maar de wedstrijd van zondagavond tegen Bilbao komt helaas te laat.. zou wel graag een training meepikken als het even kan dan, toch ff de spelers zien Iemand met enige ervaring, of die meer weet, waar en wanneer er precies getraind wordt? En of dat toegankelijk is voor publiek ?
pi_52743069
Trainingen zijn bij het Nou Camp. Volgens mij trainen ze sowieso op woensdag rond een uur of 1. Vorige keer was het zo toen ik er was, weet niet zeker of er aanpasingen zijn aangebracht. Je kunt er gewoon naar kijken, Staat een hek om heen.

Kaarten voor Barcelona - Real Madrid zijn al zeker voor mij
pi_52744292
Hoe heb je die geregeld?
pi_52760908
Barca kan beter Deco verkopen(Iniesta is klaar voor een bepalende rol) voordat je herrie in de tent krijgt met hem. Voor de overvolle kalender Arteta terughalen.
pi_52761091
In studio voetbal een leuke opmerking van Gullit over Frank. iets van:
"Als Rijkaard het niet weet gaat hij een grapje maken" Over de komst van Henry. Oftewel Frank zal er niet echt om gevraagd hebben....
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:10:23 #187
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52767389
Henry zegt:

"Zij die de Fantastic 4 willen zien moeten maar naar de bios". Wat een topper.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:58:22 #188
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52768620
Mijn post in het centrale Primera Division-topic over de trofeu Joan Gamper. Het gaat wel door, maar dan in aangepaste vorm.
quote:
El Barça, de dol per la mort de Puerta
En un comunicat, la Junta directiva del FC Barcelona ha anunciat la suspensió dels actes previs de la Festa del Gamper. A més, destinarà, a la investigació de les malalties cardiovasculars, el 10% de la recaptació del partit contra l'Inter.

La Junta directiva del FC Barcelona, reunida avui al Camp Nou, ha acordat la suspensió de tots els actes previs vinculats a la Festa del Trofeu Joan Gamper, com a mostra de dol per la mort d'Antonio Puerta, jugador del Sevilla CF. A més, el club destinarà el 10% de la recaptació del partit entre el FC Barcelona i l'Inter de Milà a la investigació de les malalties cardiovasculars.

Abans del partit es faran els actes d'homenatge a Nicolau Casaus, així com el minut de silenci en memòria de l'exvicepresident i també d'Antonio Puerta.

Laporta, a la capella ardent
El club ja ha enviat missatges oficials de condol tant al Sevilla CF com a la família d’Antonio Puerta. De la mateixa manera el secretari tècnic del FC Barcelona Txiki Begiristain ha fet el mateix amb el seu homòleg al club andalús, Ramon Rodríguez Verdejo ‘Monchi’. Durant aquest dimecres al matí, el FC Barcelona també estarà present a la capella ardent, al qual està prevista l'assistència del president Joan Laporta, el jugador Carles Puyol i el secretari tècnic Txiki Begiristain.

Les paraules del president
Joan Laporta, una vegada ha sabut la notícia, ha assegurat: “En nom del FC Barcelona, lamento profundament la mort d’Antonio Puerta, jugador del Sevilla FC. Aquest fet ha creat una gran consternació en el món de l’esport i el futbol, i especialment a la família barcelonista. És per això que vull donar el més sentit condol a la família d’Antonio Puerta i a tota la família sevillista. El FC Barcelona ha decidit en sessió de Junta Directiva suspendre tots els actes festius del Torneig Joan Gamper, per tant la festa del Gamper queda suspesa. Els jugadors sortiran contra l’Inter de Milà amb braçal de condol. Es farà un minut de silenci per Antonio Puerta i el FC Barcelona destinarà el 10% de la recaptació a una institució o entitat que investigui les malalties cardiovasculars. Ho lamentem molt”.

El dol de Carles Puyol
En conèixer la notícia, el capità del FC Barcelona, Carles Puyol, que havia coincidit amb Puerta a la selecció espanyola, ha parlat en representació de tota la plantilla i ha expressat el seu dolor: “Avui és un dia molt trist per al món del futbol. En el meu nom i en el de tots els meus companys volia donar el meu suport a la família Puerta, al sevillisme, al Sevilla CF i a tots els seus companys. Només vull donar el nostre suport i per qualsevol cosa que necessitin tenen el nostre equip a la seva disposició.”
www.fcbarcelona.cat
Cursief gedrukt staat dus dat de club alle festiviteiten rond het Joan Gamper-toernooi heeft afgezegd, dat ze zullen spelen met rouwbanden om en dat ze een minuut stilte zullen houden voor aanvang van de wedstrijd. Tenslotte zullen ze 10% van de recette doneren aan een nader te bepalen instituut dat zich bezighoudt met onderzoek naar hartaandoeningen.

Netjes, maar als we in dezen écht 'més que un club' hadden willen zijn, had die hele wedstrijd afgelast moeten worden. Real heeft zijn wedstrijd ook afgezegd.
pi_52768709
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:58 schreef Omnifacer het volgende:

Netjes, maar als we in dezen écht 'més que un club' hadden willen zijn, had die hele wedstrijd afgelast moeten worden. Real heeft zijn wedstrijd ook afgezegd.
Eens.!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:32:11 #190
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52777467
Ik had m'n reactie ookal gegeven in het PD topic. Ik wil nog even toevoegen dat ik echt niet begrijp dat Barca deze pot door laat gaan. VOlgens mij stuurt elk PD team z'n 1ste en 2de aanvoerder inclusief presidenten, maar Barca gaat lekker z'n trofee spelen.

pi_52777491
Barcelona stuurt ook een delegatie naar de bergafenis hoor, moge dat duidelijk zijn.
pi_52777722
Laat elke club zelf weten hoe ze invulling geven aan het omgaan met het overlijden van Puerta.

"Wij doen het, dus hunnie moeten het ook doen" is iets te kinderachtig.
pi_52777739
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Barcelona stuurt ook een delegatie naar de bergafenis hoor, moge dat duidelijk zijn.
Puyol en Laporta? Of nog meer? Want Barça heeft naar mijn weten geen ex-Sevillistas (meer).
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_52777875
Laporta, Txiki en Puyol zijn aanwezig.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:51:14 #196
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52777980
OK, naja. Het is allemaal maar net hoe je het bekijkt... Misschien is het idd niet helemaal kies om oordelen te gaan vellen. Laten we hopen dat er een mooi bedrag opgehaald wordt vanavond...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 13:07:36 #197
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52778360
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Laporta, Txiki en Puyol zijn aanwezig.
Waar haal je die info vandaan? Volgens mij zijn ze naar de Capilla ardiente gegaan. Das niet de begrafenis zelf. Das de gebeurtenis voor de begrafenis (weet ff het nederlandse woord niet).
pi_52778419
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:07 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

(weet ff het nederlandse woord niet).
Vurige kapel?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 13:11:49 #199
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52778459
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:07 schreef jojomen4 het volgende:
Waar haal je die info vandaan? Volgens mij zijn ze naar de Capilla ardiente gegaan. Das niet de begrafenis zelf. Das de gebeurtenis voor de begrafenis (weet ff het nederlandse woord niet).
Avondwake?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 13:12:36 #200
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52778476
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:11 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Avondwake?
Die ja.

Edit: Ik lees net op as.com dat Puerta gecremeerd zal worden in San Fernando waarbij de familie, vrienden, spelers uit de selectie en mensen van FC Sevilla aanwezig zullen zijn in besloten kring.

Alle mensen die hun clubs representeren zijn dus waarschijnlijk alleen bij de avondwake geweest.

Hierbij neem ik m'n woorden terug. Al vind ik het doorgaan van de wedstrijd nog steeds raar.

[ Bericht 37% gewijzigd door jojomen4 op 29-08-2007 13:25:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')