quote:
Mooie.
quote:
Awesome!
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef Quara het volgende:Keihard de Village People aanzetten zodat men je uiteindelijk wil ombrengen om de muziek uit te kunnen zetten.
Hey, ik zou je neerschieten.
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef bas-beest het volgende:[..]
als je het zo aanstootgevend vindt etc., waarom reageer je dan al drie keer? Waarom heb je dan niet iets van "Jezus, wat een raar topic" en ga je er verder aan voorbij?
Zeker. Vind je het aanstootgevend,
lees het dan niet. Opdonderen.
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef bas-beest het volgende:maar hoe ik zou willen gaan?
Als ik het zou doen, dan zo spectaculair/fout mogelijk...
Bijv. in een Elvis-kostuum met een Corvette Stingray de Grand Canyon in springen
![]()
Ik moest lachen.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:37 schreef Arthur.Spooner het volgende:20 builen zware import shag kopen, en ze allemaal leegkieperen in een bak met een paar liter water.
Dat zooitje een week of twee laten trekken, de overgebleven drap eruit zeven, en dan zoveel mogelijk van het bruine water opdrinken
![]()
Nicotine-overdosis, zal de pathaloog-anatoom verbaasd doen kijken
![]()
Is nicotine niet vetoplosbaar? Moet je olie gebruiken in plaats van water.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:12 schreef L.Denninger het volgende:BENODIGDHEDEN :Een (1) gebouw, ongeveer 10 verdiepingen, liefst met een drukke stoep ernaast.
25 meter pianosnaar of sterk visdraad.
27.5 meter sterk touw
Epoxy / secondelijm of iets dergelijks.
PROCEDURE:1 - Ga naar dak van het gebouw
2 - Maak visdraad en touw stevig vast ergens boven aan het gebouw bij de rand.
3 - Bind het touw STEVIG om je enkels.
4 - Maak een mooie lus aan het einde van het visdraad en trek die strak om je nek.
5 - Lijm je handen aan beide zijden van je hoofd vast.
6 - Wacht tot lijm droog is
7 - Spring van het dak.
Je hebt ongeveer 25 meter vrije val om te accelereren.
Rond 6 meter van de grond zal de pianosnaar straktrekken en je hoofd er netjes afsnijden.
Iets later zal je blijven hangen aan het touw om je enkels, met je hoofd netjes in je handen,
op ooghoogte voor nietsvermoedende voorbijgangers.
Ook zal de stoep mooi rood gesproeid zijn.
Okee, misschien wel een beetje gecompliceerd, maar het lijkt me wel de moeite waard.
Elegant.
Vooral dat 'handen aan je hoofd lijmen'-deel.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef Baaszwijn het volgende:voor een tank gaan staan in China tijdens een legerdemonstratie op het Tian’anmen plein en maar hopen dat ze niet stoppen?
Oeh! Politiek correct! Netjes!
Ikzelf, geen levensmoeheid hebbende, zou eerst allerhande levensgevaarlijke, maar zinvolle dingen gaan doen. Zoals airliners kapen en om een punt te maken de passagiers eens hartig toespreken dat ze wel erg milieuvervuilend bezig zijn.
Of me vastketenen aan een politicus.
Of heel hard gaan liggen roepen in de Tweede Kamer terwijl ik met een nepgeweer zwaai.
Of fietsendieven om 4 uur 's nachts daar op aanspreken.
Mocht het zo zijn dat ik echt totaal levensmoe ben en dood wil, ben ik vast te lui om iets anders te doen dan mezelf dood te verwaarlozen.
10 dagen nonstop Hearts of Iron spelen, dus. Zonder eten, drinken, douchen of naar de wc gaan: niet heel smakelijk, wel erg makkelijk.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell