abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 16:56:32 #176
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51063029
hij zat vol genoeg dus dat zal best
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_51063172
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
hij zat vol genoeg dus dat zal best
ja denk het was in zo'n coupe die idd helemaal vol stond, met verder 6 van die stoeltjes. met een conducteur die moeilijk deed over een klein stukje tot de grens, iemand in een rolstoel en een snoepkarretje dat er langs wilde?
  maandag 2 juli 2007 @ 17:04:17 #178
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_51063245
Ik vond de show Marylin Manson erg goed. Goed geluid. toch wel een hoogtepunt.
Verder is Werchter een leuk festival.
De dingen ik wilde zien waren goed.
Dag 1
Björk: ik kende de nummers niet waar het was wel goed. Moet maar eens een CD kopen van haar.
Muse: erg leuk alleen heb het niet afgekeken.
Dag 2
Enter Shikari: Emo-Trance. Echt wel vet. Misschien leuker in een iets kleinere ambience.
Preal Jam: Vet om een keer gezien te hebben.
Dag 3
Heidenroojes: Leuk. Alleen precies dezelfde show als op wantijpop minus het vuur. Verder hebben ze mooi weer meegebracht zoals beloofd. (Kwam de Heidenroosjes tegen op het veld voor Preal Jam)
Keane: Het verbaasde mij hoe goed die nummers eigenlijk zijn.
Chemical Brothers: Leuk om een keer gezien te hebben niet geheel mijn ding.
Dag 4
Mastodon: Redelijk geluid en beter dan op Graspop. Waarom had Mastodon hun backdrop niet opgehangen op Werchter
Incubus: Was wel de moeite waard. Maar aagezien de vermoeidheid parten begon te spelen heb ik er niet echt van genoten
Metallica: Vet. Hoogtepunt van het festival voor mij althans. Volgend jaar weer met een nieuw album?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:12:04 #179
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51063502
zoiets ja. Al ben ik pas in Antwerpen ingestapt. en over dat stukje van de grens ... tsja.. het staat toch echt op de site (opmerkingen sub G: de vervoersbewijzen zijn enkel geldig vanaf het EERSTE Belgische station. Festivalgangers uit het buitenland, ... dat geldig is op .. en op de grensbaanvakken van de NMBS tot het eerste Belgische station).

ik vergeet er trouwens nog een paar. Air was ook briljant en dat hele Milow kende ik voor geen meter, maar bij het optreden merkte je wel hoe "groot"hij is in Belgie.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:20:51 #180
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51063841
Wow, ik vond het kwalitatief echt een goede editie, nauwelijks teleurstellingen gezien.

Kwamen vrijdag binnen, na tent enzo opgezet te hebben net op tijd voor Bloc Party, heerlijk begin. Erna nog Arctic Monkeys gezien, vond ze stuk strakker dan op Pinkpop en tenslotte voor Gabriel Rios gekozen, begon erg goed, met leuk feest in de Marquee, maar zakte uiteindelijk toch wat weg.

Zaterdag begonnen met Razorlight, ook hij deed duidelijk meer moeite dan tijdens Pinkpop. Wimehouse leek weer zo zat als een deur, en ziet er ook vreselijk uit, concert deed me verder vrij weinig, hoewel ik de CDs top vind. Erna een van de coolste concerten: de Klaxons. Tent ging helemaal los, vooral op de bekende nummers. Niet verwacht, echt super. The Killers gaven ook weer een prima show, stuk voor stuk nummers waar je lekker op kan losgaan. Arno, The Good, The Bad and the Queen en Keane beetje van afstand geluisterd, en uiteindelijk the Chemical Brothers met een aardige afsluiter, vooral Hey Boy, Hey Girl dan..

Zondag begonnen bij Cold War Kids, ik vind het een toffe band, live was ook goed. Erna Maximo Park, uiteraard weer fijn optreden met flink wat gedans. Daarna naar Interpol, al lang naar uitgekeken. Alleen vreselijk irritant al die schijt Metallica fans die 6uur vantevoren al voor het podium staan en zo de sfeer toch stukken minder maken tijdens de eerdere concerten. Interpol speelde echter super, heb me goed geamuseerd, alleen was de sfeer dus helaas matig. Stel je voor dat ze in de Marquee gespeeld hadden..
Erna richting Marquee, Damien Rice. Tent was al vroeg bomvol, en terecht, want was prachtig
Metallica links laten liggen, bij de Marquee beetje liggen luisteren en gechilled. Om tenlostte Faithless prachtig te zien afsluiten, was grootser dan ik verwacht had. Iedereen ging los, hij was volgens mij ook gemeend ontroerd..

Al met al dus een super Werchter weer

Zometeen trouwens voor de geinteresseerden op Stubru een 4-uur durende aftershow.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:23:47 #181
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51063931
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:31 schreef _dirkjan_ het volgende:
Werd trouwens zowiezo flink wat afgecovered, Pearl Jam dus, bij Damien Rice hoorde ik Creep, Jason Mraz speelde Wonderwall, She's So Heavy van the Beatles heb ik nog langs horen komen (ben even vergeten waar) en Lilly Allen coverde de Kaiser Chiefs (oh my god).
+ Damien Rice - Bang Bang
  maandag 2 juli 2007 @ 17:25:13 #182
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51063981
6 uur vantevoren? 9 uur eerder. Ik stond voor de deur toen het veld openging en vanaf de eerste minuut stonden ze al vooraan.
het andere uiterste was dan weer Peter Gabriel. Ik dacht al dat zoiets ging gebeuren en na the Killers stroomde de voorste vakken helemaal leeg en kon zo naar vooruh wandelen. Heerlijke plek uitgekozen en genoten. BIKO!!!!!!!!!!!!!! BIKO!!!!!!!!! (ja sorry, ik ben een ouwe lul, ik weet t )
pi_51064118
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef Afunados het volgende:

[..]

+ Damien Rice - Bang Bang
ja klopt!
  maandag 2 juli 2007 @ 17:31:53 #184
8390 idsme
of toch nie?
pi_51064243
Tja, ik ben na incubus rustig naar voren gelopen en ben zonder enig duw of trek werk in het "2e vak" beland. Daarna zwaar egnoten van Metallica! Geweldig!
  maandag 2 juli 2007 @ 17:48:32 #185
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51064736
Wat een prachtig festival was het weer. Ik heb volgens mij alles gezien wat ik wilde zien, en dat was heel wat moois.
Mijn top 5:
1. Muse
2. Jason Mraz
3. Damien Rice
4. Pearl Jam
5. Oi va voi (de grote verassing van dit jaar)

De absolute dieptepunten: Amy Winehouse en de blote billen van meneer Manson. Gatver

Verder was het super lekker weer, was het gezellig en relaxed. Volgend jaar ga ik weer !!!
I'm just a girl in the world.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:13:58 #186
1484 kastanova
Ah mên..
pi_51065406
Geen flauw idee meer hoe het precies zat, maar met haar kwam ik toevallig in gesprek en even later kwam haar vriend erbij staan die mij weer van Fok herkende.. Ofzoiets .

Anyway, ik had beloofd de foto bij thuiskomst direct in het Werchter topic te gooien, dus bij deze .

I was an atheist until I realized I was God
  maandag 2 juli 2007 @ 18:18:17 #187
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51065544
en dan nog de meest lompe actie van dit weekend: De zanger van !!! die zijn mic-standaard van het podium af flikkert, recht op het hoofd van het hoofd (no pun intended) van de security. Gevolg: gat in zijn kop/ 3 hechtingen en een late sorry (aan t eind van de set, terwijl het incident aan het begin van t optreden was).

edit: en een paar van de gasten van de security die "grapten" met elkaar over het naar beneden sleuren van die zanger om hem ff in mekaar te timmeren ... goh, waar hebben we die eerder gezien ... :S
  maandag 2 juli 2007 @ 18:22:08 #188
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51065668
Hoe lullig ook voor de beveiligingsdude:
Meest lompe actie vond ik eerlijk gezegd dat het geluid uitviel op het veld maar de band niet werd gewaarschuwd te stoppen, en oa. Marlyn Manson vrolijk op het geluid van de monitors stond door te rocken.....
  maandag 2 juli 2007 @ 18:27:32 #189
1484 kastanova
Ah mên..
pi_51065852
En dan direct ook maar even nog 2 van mijn Kodak momenten .

Deze vriendelijke man kwam op me aflopen terwijl hij met zijn hand in zijn gulp zat te prutsen.
Dát is op zich nog niet zo opzienbarend, dat hij daarna midden op het veld ging staan pissen en ook nog even leek te poseren des te meer .

En heb ik nu iets gemist, of is de reclameman/drukker van TMF nu écht zo'n mongool?

I was an atheist until I realized I was God
pi_51065938
Het was een geweldig festival. Vooral onze grote zwarte geimproviseerde tent op camping A1.
History became legend, legend became myth.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:45:04 #191
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51066442
En weer thuis.... geweldige optredens, slechte organisatie. Later meer, nu ff geen tijd
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 2 juli 2007 @ 18:55:14 #192
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51066843
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef kastanova het volgende:
En dan direct ook maar even nog 2 van mijn Kodak momenten .

Deze vriendelijke man kwam op me aflopen terwijl hij met zijn hand in zijn gulp zat te prutsen.
Dát is op zich nog niet zo opzienbarend, dat hij daarna midden op het veld ging staan pissen en ook nog even leek te poseren des te meer .

[afbeelding]

En heb ik nu iets gemist, of is de reclameman/drukker van TMF nu écht zo'n mongool?

[afbeelding]
lol. ik stond ergens nog naast een dronken Belg te zeiken zegt die Belg: "Ik zeik Jupiler Sterk! Das Belgisch bier! ik: "Ah, vandaar dat dat zulk pisbier is!"

--
en snow patrol was niet de enige met travel-problemen. Peter Gabriel's bus is op de A27 in de brand gevlogen. Gelukkig zat ie denk ik bij de ANWB wegenwacht en kreeg ie een nieuwe kar.

[ Bericht 12% gewijzigd door ebeaydojraes op 02-07-2007 19:03:05 ]
pi_51067062
Worden er eigenlijk nog live opnames van Werchter uitgebracht op DVD/CD? Zou de betere optredens nog wel eens terug willen horen/zien.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:12:30 #194
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_51067524
LCD soundsystem, Air, Bjork & Damien Rice waren voor mij de vetste dingen. Heb bijna niets met pearl jam & metellica dus daar zal ik niet over oordelen.

Mijn kodak momentje:

Vond ik op het toilet. Zelfs toen ik een biertje op zn kop gooide werd hij niet wakker
  maandag 2 juli 2007 @ 19:16:53 #195
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_51067733
zijn behalve mij nog meer mensen compleet verbrand? mijn gezicht en shouders... AU!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_51068133
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef crackhead het volgende:
Worden er eigenlijk nog live opnames van Werchter uitgebracht op DVD/CD? Zou de betere optredens nog wel eens terug willen horen/zien.
Dr. Lektroluv brengt een CD uit van wat hij op Werchter heeft gedraaid.
Verder? Pearl Jam bood een tijd hun concerten aan om te downloaden, maar schijnbaar doen ze dat niet meer.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:54:56 #197
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_51069229
Zo ben ook weer een beetje bijgekomen. Zal meteen maar met de deur in huis vallen: WAT EEN KUTPUBERS allemaal! argh komen we daar het festival terein op staan daar allemaal belgen van <16. . Dus wij denken wtf hoe kan dat hier nou weer? Blijkt er dus geen min. leeftijd te zijn voor het festival. Nouja da vond ik echt belachelijk, ten eerste zijn ze vaak echt irritant! Vooral in het voorvak en als ze wat drank op hebben helemaal! Ten tweede gaan ze ook nog eens staan te janken als het wat ruig wordt voorin . Nouja dat vond ik wel echt een groot nadeel. Geef mij maar >18.

Dan de tweede klacht was de camping, we stonden op A6. Jawel de camping die zowat het verste weg ligt van allemaal. Nou was dat niet zo'n ramp maar tevens lazen wij dat muziek verboden was op de camping . Nouja neemt voor mij iig een groot deel van de sfeer op camping weg. Ohja en die 15¤ voor parkeren is ook belachelijk. Net of je nog niet genoeg voor een ticket betaald.

Zo genoeg geklaagd. Nu de good stuff.
Billy Talent
Aardig, nix speciaals. Leuk als achtergrond muziek om het terrein te verkennen.

Air Traffic
Leuke band al kan ik me er niet meer heel veel van herrinderen.

Marilyn Manson
Zeker leuk om een keer gezien te hebben. Vond trouwens de gitaarrist creepier dan Manson zelf maar dat terzijde. Gewoon vette muziek alleen jammer dat tijdens zijn botste nummer het geluid uitviel. Hij was overigens ook goed over de zeik.

Beastie Boys
Hoe lekker energiek! Echt heel stoer, we stonden best ver achteraan maar da mocht de pret niet deren. Super optreden.

Muse
Mooie show, weinig inhoud. Viel me een beetje tegen.

Jason Mraz
Jammer dat die gozer met de trommel er niet bij was maar dat terzijde een erg mooi optreden. Wat kan die gozer zingen! Jammer overigens van de 15 jarige meisjes voorin.

Enter shikari
Niks speciaals maar zeker niet slecht. Van een afstandje staan de kijken.

Kings of Leon
Veel last van pubers voorin, het optreden was in tegenstelling tot..., erg goed. Lekker staan te rocken voorin.

Kaiser Chiefs
Van een afstandje gezien, leuk optreden al vond ik ze vorig jaar bij RaR beter. Ook teveel van hun tweede (en mindere) cd gespeeld.

Queens of the stone age
1 van de hoogtepunten van het festival! Na alle indie-rock ff harde sjit ertussen! Zanger maakte er een leuke show van, drummer was een fantastisch figuur om te zien en de nummers knalde uit de speakers! Eerste keer en zeker niet de laatste keer voor mij!

Sattelite Party
Onbekende verrassing. We hadden geen zin in meer puber geweld bij de artic monkeys, die wij toch niet echt bijzonder vinden, dus gekozen voor deze band. Nou geen slechte keuze want ze rockte echt lekker weg!

Pearl Jam Geweldig! Alive anyone? Lekker sfeertje!

Amy Winehouse
Na een stukje van de saaie blond redhead deze opgezocht. Geen hoge verwachtingen maar klonk wel aardig.

Klaxons
Voor mij onbekend, maar zeker een leuke show. Veel gedanst duzz da was niet verkeerd!

The Killers
Jammer dat ze veel van hun tweede album deden. Die is toch een stuk minder als je het mij vraagt. Maar desondanks een heel gaaf optreden en zeker de beste van alle indie-rock die er te zien was.

Peter Gabriel
Liet even zien hoe je goede muziek moet maken. Leuke afwisseling en erg indrukwekkend! Super!

The Chemical Brothers
Waarom de enige 3 hits in het eerste kwartier? Het was dan ook leuk voor een half uurtje maar daarna viel het al snel in herhaling. Niet echt mijn muziek maar als ze het een beetje verspreid hadden dan was er niks loos geweest. Jammer.

Mastodon
FF lekker beuken. Niks meer niks minder. Heerlijk om de dag te beginnen!

The kooks
Tegenvaller, had er meer van verwacht maar de zanger, nouja zangertje, bakte er niet veel van.

Incubus
Leuke band, was niet verkeerd om in het voorvak te wachten op Metallica. Aangename verrassing iig. Heb goed genoten.

Metallica
Wederom het hoogtepunt, leuk om te zien hoe alle pubers via systematische chaos het voorvak werden uitgejaagd en plaats konden maken voor de echte mannen . Diegene die dat niet deden werden al bij het eerste nummer uit het vak gehesen. Hoe naief kun je zijn om te denken dat het "wel mee zou vallen". Nouja die waren snel weg en het feest kon beginnen! Ben heel het vak door geslingerd en de eerste nummers heb ik dan ook niet bewust meegemaakt. Maar de adrenaline gierde door mijn lichaam. Erg vet optreden al maakte ze wel wat slordige fouten.

Faithless
Goed om bij te komen. Kon me niet echt boeien. Overigens een slechte afsluiter als je mij vraagt.

Al met al een geslaagd festival. Genoeg leuke bands gezien en de organisatie van het eten en drinken was goed. Geluid was kut (vooral aan de zijkanten van de mainstage waarbij je doof werd van de bass). Publiek was op de pubers goed te pruimen al miste de campin wel wat sfeer (wtf geen muziek?!). Vond het ook een beetje een soft festival om het zo maar eens te noemen. Veel dames overigens(wat niet altijd slecht is) maar dat maakte de sfeer wel wat soft. Iets ruiger mag van mij wel.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_51069525
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:26 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dr. Lektroluv brengt een CD uit van wat hij op Werchter heeft gedraaid.
Verder? Pearl Jam bood een tijd hun concerten aan om te downloaden, maar schijnbaar doen ze dat niet meer.
Weet iemand wat het eerst nummer was dat lektroluv draaide? Twas een vette schijf
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_51069898
Kodak momentjes:

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  maandag 2 juli 2007 @ 20:22:03 #200
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51070386
Pluspunten:

- De optredens. Erg veel goede muziek met een aantal absolute topoptredens!
- Medewerkers die voor WC papier zorgden bij de WC's op het Festivalterrein.
- Metallica. Geniaal optreden, zo strak, zo goed, zo vet
- Pearl Jam. Geweldig om eens te zien, de mannen hadden er erg veel zin in en dat was te zien.
- Kaiser Chiefs. Stond bij de SMS paal maar het klonk erg goed
- Muse. Gewoon goed en strak geluid. Misschien beetje gewoonjes...
- Beastie Boys. Heerlijk Jammer dat ze Fight For Your Right niet speelden
- Had ik al gezegd dat Metallica geniaal was?

Minpunten:

- Campingvoorzieningen (A1). Dramatisch. Te ranzig voor woorden. "Kraantjes" in de buitenlucht Misschien moet de organisatie / plaatselijke uitbaters eens een goede deal sluiten en een bezoek aan Lowlands brengen.
- Dixies. Doe eens net zoals op Lowlands normale WC's maken waar ik niet alles zie drijven
- Betalen voor "goede" WC's op de camping. Belachelijk, festival is al duur zat.
- Voor open vuur gezien, kaarsen en kampvuurtjes e.d. Amper security / mederwerkers op de camping, alleen maar bij de ingang. Op Lowlands is hier veel betere controle op.
- Aparte eet en drankbonnen en voor die campingwinkel had je WEER andere bonnen nodig. WAAROM!?
- Festivalterrein is te klein en slecht ingericht... op zaterdag en zondag waren er echt teveel mensen....
- Geluid. Alleen recht voor de Main Stage was het geluid echt goed. Tevens hoorde ik vaak het geluid van de Marquee bij de Main Stage.
- Chemical Brothers. Wat een tyfusherrie!

Eigenlijk kan ik nog wel ff doorgaan. Het viel me best een beetje tegen zeker als ik naar Lowlands kijk waar ik 5x ben geweest, dat is allemaal zo goed geregeld! Kan de line-up van Werchter naar Lowlands komen aub?

Ik heb het echt wel naar m'n zin gehad maar op sommigen punten vond ik het erg slecht geregeld. Jammer. Denk niet dat ik nog eens een heel weekend ga. Doe mij maar Lowlands

[ Bericht 2% gewijzigd door Morpheus2002 op 02-07-2007 20:27:49 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')