abonnement Unibet Coolblue
pi_50447218
http://edition.cnn.com/20(...)ng.mccann/index.html

Er was dus een brief verstuurd naar de Telegraaf met daarin informatie waar het meisje is begraven.
Indien waar, dan is de dader dus hoogstwaarschijnlijk een Nederlander Dat of een ziekelijk geintje van iemand.
quote:
An anonymous letter claiming 4-year-old Madeleine McCann's body is buried under rocks in deserted scrubland was sent to newspaper De Telegraaf and passed on to the Portuguese Policia Judiciaria.
[edit]Uhm misschien makkelijker, de nl. versie:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_Maddie.html?p=15,1
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:20:47 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50447257
Volgens een anonieme brief die ik kreeg ligt ze op Mars begraven.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_50447299
das vreemd want mijn bron zegt dat hij haar volgende week binnen krijgt!
pi_50447471
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens een anonieme brief die ik kreeg ligt ze op Mars begraven.
'' In Portimão legden ze aan onderzoeksleider Guillermino Encarnação uit dat de anonieme brief grote gelijkenissen vertoont met de brief die vorig jaar vrij nauwkeurig de vindplaats van de vermoorde Belgische meisjes Stacy en Nathalie aangaf.''

Dus toch wel een beetje serieus te nemen.
pi_50447513
Dat meisje is volgens mij nu overal ter wereld gespot.
Allah Al Watan Al Malik
pi_50447526
De Telegraaf had ook een anonieme brief gekregen over de begraafplaats van die 2 Belgische meisjes, uiteindelijk bleken ze 2 km van de aangegeven plek begraven te zijn en de dader was een Belg. Je conclusie dat het dus een Nederlander moet zijn hoeft niet te kloppen
pi_50447562
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
Dat meisje is volgens mij nu overal ter wereld gespot.
Elvis ook, same place same time?
pi_50448408
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat er mensen zijn die geintjes maken over haar verdwijning. Werkelijk te asociaal voor woorden.. Probeer je eens voor te stellen hoe die ouders zich voelen
Dit is nog erger dan wanneer je kind overlijdt, dan weet je tenminste waar je kind is. De onzekerheid (hoop dat ze nog leeft, tegen beter weten in maar toch) moet echt moordend zijn.

Die mensen zijn geestelijk helemaal kapot.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:58:44 #9
3542 Gia
User under construction
pi_50448656
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef Aasgier het volgende:

[..]

'' In Portimão legden ze aan onderzoeksleider Guillermino Encarnação uit dat de anonieme brief grote gelijkenissen vertoont met de brief die vorig jaar vrij nauwkeurig de vindplaats van de vermoorde Belgische meisjes Stacy en Nathalie aangaf.''

Dus toch wel een beetje serieus te nemen.
Of een helderziende?
pi_50448867
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat er mensen zijn die geintjes maken over haar verdwijning. Werkelijk te asociaal voor woorden.. Probeer je eens voor te stellen hoe die ouders zich voelen
Dit is nog erger dan wanneer je kind overlijdt, dan weet je tenminste waar je kind is. De onzekerheid (hoop dat ze nog leeft, tegen beter weten in maar toch) moet echt moordend zijn.

Die mensen zijn geestelijk helemaal kapot.
Ach, algemeen gesproken: stilstaan bij alle ellende in de wereld maakt jouw leven, het leven van anderen en die anderen er echt niet beter op.
pi_50449399
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat er mensen zijn die geintjes maken over haar verdwijning. Werkelijk te asociaal voor woorden.. Probeer je eens voor te stellen hoe die ouders zich voelen
Dit is nog erger dan wanneer je kind overlijdt, dan weet je tenminste waar je kind is. De onzekerheid (hoop dat ze nog leeft, tegen beter weten in maar toch) moet echt moordend zijn.

Die mensen zijn geestelijk helemaal kapot.
Stel je niet aan gast, er gebeuren wel ergere dingen op de wereld waar nog ergere geintjes over worden gemaakt.
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:21:35 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50449490
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat ik werkelijk niet begrijp is dat er mensen zijn die geintjes maken over haar verdwijning. Werkelijk te asociaal voor woorden.. Probeer je eens voor te stellen hoe die ouders zich voelen
Dit is nog erger dan wanneer je kind overlijdt, dan weet je tenminste waar je kind is. De onzekerheid (hoop dat ze nog leeft, tegen beter weten in maar toch) moet echt moordend zijn.

Die mensen zijn geestelijk helemaal kapot.
Dacht dat ze uit eten gingen en hun kind alleen in hun appartement lieten?
De afloop is vreselijk, daar niet van.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:28:47 #13
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50449770
Misschien is het wel een helderziende die de brieven stuurt, hoeft echt geen dader te zijn. Er zijn verhalen bekend van mensen die zulke dingen "zien".
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_50458315
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef IkWilbert het volgende:
Misschien is het wel een helderziende die de brieven stuurt, hoeft echt geen dader te zijn. Er zijn verhalen bekend van mensen die zulke dingen "zien".
Zou me niks verbazen. Dat gebeurt volgens mij zo vaak en vooral bij zaken die al veel aandacht krijgen
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♪♫♫♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♪
pi_50582790
Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat ze nog leeft. Dat is meestal zo, maar er is wel kans dat de ontvoerders d'r ouders willen laten dokken voor vrijlating, maar ja, dan zit je nog met het ''dan hadde nze dat eerder gedaan'' theorie . Dood dus...
-
pi_50582850
Natascha Kamphus...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_50589789
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:19 schreef Aasgier het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ng.mccann/index.html

Er was dus een brief verstuurd naar de Telegraaf met daarin informatie waar het meisje is begraven.
Indien waar, dan is de dader dus hoogstwaarschijnlijk een Nederlander Dat of een ziekelijk geintje van iemand.
[..]

[edit]Uhm misschien makkelijker, de nl. versie:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_Maddie.html?p=15,1
De grootste idioten kunnen voortaan hun anonieme brieven naar de Telegraaf sturen omdat het dan bijna zeker als nieuws gepubliceerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')