30e incl. verzenden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik heb het spel nog. Wat wil je er voor geven?
Ook te ruil voor geld?quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:41 schreef M_13 het volgende:
Ik heb Rayman te ruil.
30 euro incl verzenden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:58 schreef M_13 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel, maar liever een leuk spel.
Wat wil je hebben voor de wii mote en wii play ? ( neem aan dat bij de wii play dan geen extra remote meer zit )quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:08 schreef PGL het volgende:
Ik heb te koop:
Zelda Twilight Princess
Wii-mote
Wii Play
Wii Sports
Zelda The Windwaker
King Kong
Lordt of the rings THird age
Sonic adventures 2 Battle
Kan ik niet iets met je ruilen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:35 schreef weststar het volgende:
Hier ligt nog steeds Sonic and the Secret Rings
¤30,-
Valt wel mee, er kunnen wel 'wat' bugs inzitten, maar zijn goed te omzeilenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Er zat toch een bug in Super Paper Mario?
Tot nu (level 5-1) niets gemerkt in mijn versiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Er zat toch een bug in Super Paper Mario?
-Bid retracted-quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:38 schreef Hansch het volgende:
Ik wil graag de volgende spellen verkopen:
- Red Steel
- Mario Strikers Charged Footbal (heeft nog een kaart met sterren)
bieden vanaf 36,56 incl verzenden per stuk
Het is een slecht idee om je email adres op internet te zetten, dus ik zou zeggen verwijderen m even uit je postquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef Perenboom het volgende:
Heb Resident Evil 4 Wii edition over.. voor 25 euro ex verzenden mag je hem hebben.. Aan ruilen doe ik niet!
Mail: xxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |