Hier werkt het prima!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
gmail geeft ook weer is down
Helaas, Gmail is tijdelijk niet beschikbaar. We werken momenteel aan een oplossing voor dit probleem. Probeer je over een aantal minuten aan te melden bij je account.
Hier ook!quote:
èn google video....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:33 schreef magnifor het volgende:
youtube. P
Beide werken perfect hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hotmail down?
Ebay.nl extreem traag hier
Oh, dat verklaart 't..quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:15 schreef YourBuddy het volgende:
Er is een storing bij KPN, HetNet en Planet.
Website's als Hotmail en eBay werken niet (of heel traag zonder CSS).
Die doen het hier ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:31 schreef Greys het volgende:
KPN hier. En Yahoo, Ebay etc. doen het dus niet
maar dan alleen voor de militaire c.q. overheids instanties...quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef Geqxon het volgende:
We kunnen mensen naar de maan sturen. Ziektes als kanker kunnen we al enorm vertragen. En Planet lukt het niet om een internet pagina aan te bieden? Is het internet niet zo gemaakt dat als morgen de halve wereld plat ligt, dat het internet het dan nog doet?![]()
Gmail nemen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:07 schreef diginoob het volgende:
Hotmail doet er oneindig lang over (in tegenstelling tot andere websites) om te laden en als ik dan een reply wil verzenden zie ik een kruisje bij de knop 'verzenden' en bij 'annuleren' en als ik erop klik doet ie gewoon niks.
Wat kan ik hieraan doen?
Wachten....quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:07 schreef diginoob het volgende:
Hotmail doet er oneindig lang over (in tegenstelling tot andere websites) om te laden en als ik dan een reply wil verzenden zie ik een kruisje bij de knop 'verzenden' en bij 'annuleren' en als ik erop klik doet ie gewoon niks.
Wat kan ik hieraan doen?
ik zie het maandag wel. morgen is het zondag en dan verwacht ik er niet veel van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef hayder het volgende:
ja idd zie het morgen wel.
maar wat heeft hotmail enzo met kpn te maken?
vind het wel vaag
quote:Op zondag 2 september 2007 09:17 schreef symphrock001 het volgende:
Klopt 't dat FTD plat ligt?
MENSEN GELOOF ME DIT WERKT!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:49 schreef Caesu het volgende:
Enkele websites mogelijk niet opvraagbaar
Als gevolg van een storing kunt u mogelijk enkele websites niet opvragen. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Begintijd: 31 Aug 2007 19:08 Eindtijd: Onbekend
http://pmg.custhelp.com/c(...)helpdesk_details.php
proxy.planet.nl instellen als proxy werkt bij mij.
en/of andere dns-server gebruiken.
http://www.opendns.com/
hier welquote:Op zondag 2 september 2007 09:17 schreef symphrock001 het volgende:
Klopt 't dat FTD plat ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |