abonnement Unibet Coolblue
pi_49445829


vervolg van:
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent \\\'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\\\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld voor de nieuwsbrief kun je herhaaldelijk gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Verder geeft 7442 10 euro korting.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 26-05-2007 19:48:54 ]
pi_49445873
Kylie
Kylie mode
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:49:50 #3
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49446066
Tvp

Gisteren mn eerste bestelling gedaan Als het goed is begin juni binnen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_49446114
ik vind de spullen van Kylie stuk voor stuk helaas nix....
pi_49446216
Ik vind het ook niet echt mooi .
pi_49446979
Terugvindpost, hopelijk komt mijn bestelling volgende week
I had a signature once. It was awful.
pi_49447052
Wachtend tot ze m'n bestelling in behandeling nemen...
pi_49448674
Er komt wat eind mei en begin juni, als ze het niet weer aanpassen

Oja ontdekt: als je tijdens het bestellen de vraag krijgt wanneer je je spullen wil, en je hebt nog dingen in bestelling van een vorige keer, niet kiezen om dingen die op voorraad zijn al te ontvangen. Dan berekenen ze nl. 4.90 verzendkosten.

Gewoon je bestelling afronden en DAN pas in het overzicht gaan aangeven dat je je spullen die op voorraad zijn alvast wil hebben. Dan berekenen ze geen verzendkosten. Uitermate vaag, heb 't gister ontdekt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 16 mei 2007 @ 16:52:57 #9
123170 alors
zlata1234
pi_49448712
begin juni komt de volgende lading, daar zitten al mn jurkjes in

..in tussentijd alweer een bikini bij mn bestelling gedaan
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49449128
En ik wacht nog steeds geduldig af tot begin juni.
Tevens tvp. .
Karma is a fucking bitch.
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:36:42 #11
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49450281
schaamteloze tvp
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49451311
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef Roeji het volgende:
schaamteloze tvp
pi_49451868
ik kan niet wachten tot mijn nieuwe jurkjes
(ja een slechte TVP )
pi_49453721
Hier ook begin juni weer spulletjes
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49458010
Hoi

In de winkel krijg je een kartonnen flesje water by Kylie + een testertje van Darling (by Kylie). Wel leuk, veel mensen waren er wel blij meer .
Verder vind ik de lijn geen fluit aan, alleen die slippertjes zijn wel leuk
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:55:43 #16
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49460028
Dilemma; staat een witte riem op een zwart jurkje? Of steekt t teveel af. En als ik er een witte tas of schoenen bij draag?

Ik ben nogal een noob wat combineren met accesoires betreft
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:58:40 #17
123170 alors
zlata1234
pi_49460168
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef parselmouth het volgende:
Hoi

In de winkel krijg je een kartonnen flesje water by Kylie + een testertje van Darling (by Kylie). Wel leuk, veel mensen waren er wel blij meer .
Verder vind ik de lijn geen fluit aan, alleen die slippertjes zijn wel leuk
Weet jij toevallig of ze die collectie bij alle filialen verkopen of alleen de grotere?
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:18:59 #18
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_49461053
tvp
binnenkort maar weer eens even naar de h&m
pi_49461493
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef parselmouth het volgende:
Hoi

In de winkel krijg je een kartonnen flesje water by Kylie + een testertje van Darling (by Kylie). Wel leuk, veel mensen waren er wel blij meer .
Verder vind ik de lijn geen fluit aan, alleen die slippertjes zijn wel leuk
Ow dat is dan nog wel weer grappig inderdaad... H&M is niet zo van de give-aways of wel?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_49461557
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef alors het volgende:

[..]

Weet jij toevallig of ze die collectie bij alle filialen verkopen of alleen de grotere?
We verkopen het geloof ik wel overal, maar niet alle filialen hebben alles. Zoek de 'grote' filialen (in de grote steden dus) op wil je alles zien.

En wit op zwart kan best, zeker als je het leuk doorcombineert met wit! En als het afsteekt kun je dus mooi het accent op je heupen of op je taille leggen
pi_49461629
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow dat is dan nog wel weer grappig inderdaad... H&M is niet zo van de give-aways of wel?
Nee, niet echt eigenlijk. Met V&R kreeg je Flowerbombtestertje erbij, maar met Kylie is het telkens tasje pakken, nieuwe H&M magazine erin, kleding er in, flesje er in, testertje er in en het bonnetje erbij
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:32:18 #22
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49461638
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef parselmouth het volgende:
Hoi

In de winkel krijg je een kartonnen flesje water by Kylie + een testertje van Darling (by Kylie). Wel leuk, veel mensen waren er wel blij meer .
Verder vind ik de lijn geen fluit aan, alleen die slippertjes zijn wel leuk
Hebben ze die slippers nog op voorraad in de Koopgoot? (Bij die vestiging werk je toch?) Ik wil ze vrijdag ff halen .
Whatever I want.
pi_49461677
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef PeRi het volgende:

[..]

Hebben ze die slippers nog op voorraad in de Koopgoot? (Bij die vestiging werk je toch?) Ik wil ze vrijdag ff halen .
Genoeg nog!
Net nu ik vrijdag niet werk
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:34:18 #24
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49461739
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:33 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Genoeg nog!
Net nu ik vrijdag niet werk
Thanks . Zaterdag dan? Misschien ga ik dan wel, ligt er aan hoe moe ik ook ben van werken vrijdag .
Whatever I want.
pi_49461838
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Nee, niet echt eigenlijk. Met V&R kreeg je Flowerbombtestertje erbij, maar met Kylie is het telkens tasje pakken, nieuwe H&M magazine erin, kleding er in, flesje er in, testertje er in en het bonnetje erbij
Ooow leuk wat een handeling...

maar is het dan niet handig om alle tasjes op voorhand al te voorzien van het H&M Magazine? maar toch extra werk... handig ook wanneer er rijen staan...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')