abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:57:50 #126
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_50719416
quote:
Daar hebben wat mij betreft festivaltopics in de vorm van het huidige Lowlandstopic niets te zoeken. En als het beleid is dat ze daar wel moeten dan moet je consequent zijn en gaan Pinkpop, Fields of Rock, Graspop, Werchter, etc ook die kant op. En zoals Nipeng al aangeeft (in het LL-topic) zullen die het daar niet overleven. Wat dus al aangeeft dat festivaltopics daar dus eigenlijk niet thuishoren.
Hierover zijn al zoveel stijden gestreden, geloof mij... dat heeft echt geen zin meer. Er is maar een oplossing en dat is het openen van dubbeltopics. Want als je echt gaat kijken waar die festivaltopics oficieel thuishoren dan is dat UVT, want ook naar festivals gaan is een vorm van uitgaan.

Dat dance-drugs stigma dat er aan UVT kleeft is in mijn optiek dan ook volledig onterecht, omdat MUZ volledig onterecht de festivaltopics claimt omdat de ´users´ een overstap naar UVT niet overleven. Kijk zo blijft de cirkel rond en zo kun je die argumenten van die self inflicted kloof blijven aanhalen.

Mij maakt het allemaal niet uit hoor maar ga niet roepen dat festivalstopics eigenlijk in MUZ thuis horen en voel je vooral ook niet te groot om eens mee te posten in UVT om mee te helpen dit probleem op te lossen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_50719501
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:39 schreef HAL9000S het volgende:
Wat is het probleem? Ik zie alleen maar verstokte conservatieve rockliefhebbers die de sfeer daar verzieken.
Dat sfeerverzieken vind ik trouwens ook wel meevallen. De oeverloze rock=goed, rest=kut discussie die vindt je overal op fok, niet enkel daar. En die wordt als het mij vraagt altijd op de juiste manier opgelost, geen oeverloze discussie, maar gewoon even er op wijzen dat je dan fout zit bij LL.

Verder tekent het het topic ook dat vragen die al duizend keer gesteld zijn en gewone domme vragen die op te zoeken zijn nog steeds serieus beantwoord worden door anderen. Zie bijvoorbeeld momenteel de vragen over eten op het terrein.

Kom daar elders op fok maar eens mee, dan wordt je afgebrand. (Geen idee trouwens hoe UVT qua sfeer is wat dat betreft. Maar ik geloof dat men wat dat betreft ook wel relaxt is daar)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:03:59 #128
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_50719575
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Verder tekent het het topic ook dat vragen die al duizend keer gesteld zijn en gewone domme vragen die op te zoeken zijn nog steeds serieus beantwoord worden door anderen. Zie bijvoorbeeld momenteel de vragen over eten op het terrein.

Kom daar elders op fok maar eens mee, dan wordt je afgebrand. (Geen idee trouwens hoe UVT qua sfeer is wat dat betreft. Maar ik geloof dat men wat dat betreft ook wel relaxt is daar)
Is dat voorbeeld wat je nu aanhaalt een negatief iets? Mensen afbranden omdat ze de OP niet lezen komt de sfeer ten goede? En ik weet heel goed hoe het er aantoe gaat op fok hoor, ik post al menig jaar over heel het forum, zeker niet alleen in UVT.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:05:49 #129
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_50719632
Ik zie mezelf in deze discussie trouwens niet als een UVT-er. Ik post net zo lief in MUZ, sterker nog, als ik over muziek praat zelfs liever.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_50719927
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:57 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Hierover zijn al zoveel stijden gestreden, geloof mij... dat heeft echt geen zin meer. Er is maar een oplossing en dat is het openen van dubbeltopics. Want als je echt gaat kijken waar die festivaltopics oficieel thuishoren dan is dat UVT, want ook naar festivals gaan is een vorm van uitgaan.
Maar het belangrijkste element van festivals is natuurlijk de muziek. En muziek zelf is natuurlijk ook gewoon hobby en vrije tijd. Dus eigenlijk zou heel MUZ in UVT moeten. Maar Lowlands is ook toneel, cabaret, kunst, dus TTK. En LIFestyle). Maar goed, als het beleid is dat festivals in UVT moeten dan is dat prima, maar dan ook de andere festivals.

Wat mij betreft is het trouwens heel makkelijk bepalen waar een topic thuishoort. In welk subforum gaat iemand die nog nooit op fok is geweest zoeken als hij opzoek is naar een Lowlands-topic, of waar zou zo iemand hem zelf openen?

Ik durf er geld op te wedden dat 9 van de 10 naar linea recta naar MUZ gaan.
quote:
Dat dance-drugs stigma dat er aan UVT kleeft is in mijn optiek dan ook volledig onterecht.
Dit zijn de topics die momenteel rood zijn bij mij:
quote:
Nijmegen, het centrale topic deel 18! Honkvast in UVT
Coffeeshop the Afterparty #1325, masturbatio ejaculorum...
DefQon.1 2007 #12 Napraattopic
Wedden op Sport #707: Wessels to win Ordina Open 2
Het Online Pokertopic #218: Suited Connectors FTW!
Festival: Dour! [12-15 July 07]
Het grote pokertopic voor beginners #11: Busto of robus... 2
Nootmuskaat als drugs???
Awakenings Festival 2007 Part 4
Het Grote PokerReport Topic; deel 1
XTC vragen & antwoorden deeltje 64
Smartdrugs - Vragen & Antwoorden Deel 3
[Homegrowers] Entheogene planten - deel 8
2C-B - Vragen & Antwoorden deel 2
Remember what the doormouse said - Paddotopic 30!
Lijkt me toch duidelijk 6x drugs, en de slowchat met een verwijzing naar drugs. En dan gaat de rest over gokken (2x poker, 1x gokken op sport). "Partyflock"feesten (2x), die ook (terecht of niet terecht) de associatie met drugs hebben.

Dan blijft er nog een Nijmegen-topic over (moet dat niet in het speciale subforum wat daarvoor bedoelt is?) en het Dour-topic. Verder niets....

Ik snap het stigma wel hoor,
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_50719972
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Is dat voorbeeld wat je nu aanhaalt een negatief iets? Mensen afbranden omdat ze de OP niet lezen komt de sfeer ten goede? En ik weet heel goed hoe het er aantoe gaat op fok hoor, ik post al menig jaar over heel het forum, zeker niet alleen in UVT.
Mijn punt is dat het postitief is dat het in het Lowlands-topic niet zo erg gebeurd. (Dus geen sfeerverzieken wat dat aangaat)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:28:56 #132
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_50720308
quote:
Maar het belangrijkste element van festivals is natuurlijk de muziek. En muziek zelf is natuurlijk ook gewoon hobby en vrije tijd. Dus eigenlijk zou heel MUZ in UVT moeten. Maar Lowlands is ook toneel, cabaret, kunst, dus TTK. En LIFestyle). Maar goed, als het beleid is dat festivals in UVT moeten dan is dat prima, maar dan ook de andere festivals
.
Prima. Ik wens je veel succes, dat zou mooi zijn want dan zou jou lukken wat mij en vele andere UVT mods nooit gelukt is.
quote:
Wat mij betreft is het trouwens heel makkelijk bepalen waar een topic thuishoort. In welk subforum gaat iemand die nog nooit op fok is geweest zoeken als hij opzoek is naar een Lowlands-topic, of waar zou zo iemand hem zelf openen?

Ik durf er geld op te wedden dat 9 van de 10 naar linea recta naar MUZ gaan.
Mja, dit kun je nooit bewijzen maar ik persoonlijk zou naar een uitgaansforum gaan als ik een festivaltopic zou zoeken. Lijkt me vrij logisch.
quote:
Dit zijn de topics die momenteel rood zijn bij mij:
[..]

Lijkt me toch duidelijk 6x drugs, en de slowchat met een verwijzing naar drugs. En dan gaat de rest over gokken (2x poker, 1x gokken op sport). "Partyflock"feesten (2x), die ook (terecht of niet terecht) de associatie met drugs hebben.

Dan blijft er nog een Nijmegen-topic over (moet dat niet in het speciale subforum wat daarvoor bedoelt is?) en het Dour-topic. Verder niets....

Ik snap het stigma wel hoor.
Like I said... het enige wat je doet is het stigma zelf in stand houden. Je voelt je te goed om in UVT te posten om vervolgens het argument aan te halen dat er geen muziek gerelateerde topics in UVT zijn. Zo blijft de cirkel rond.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_50720957
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:28 schreef HAL9000S het volgende:

[quote]
Mja, dit kun je nooit bewijzen maar ik persoonlijk zou naar een uitgaansforum gaan als ik een festivaltopic zou zoeken. Lijkt me vrij logisch.
Dat blijft gissen inderdaad. (Danny zou er wel goed aan doen trouwens om de hele site op deze manier eens grondig te onderwerpen aan een professionele usability-test. Want er zit een hele hoop schreef wat dat betreft, maar dat ter zijde)
quote:
Like I said... het enige wat je doet is het stigma zelf in stand houden. Je voelt je te goed om in UVT te posten om vervolgens het argument aan te halen dat er geen muziek gerelateerde topics in UVT zijn. Zo blijft de cirkel rond.
Dat stigma wordt in de eerste plaats in stand gehouden doordat het leeuwendeel van de topics over drugs en dance gaat. Verder voel ik me absoluut niet te goed voor UVT. Ik heb er alleen niets te zoeken want ik gok niet, ik heb niet veel te melden over drugs, ik bezoek weinig tot geen dancefeesten waar een topic over is en ik heb geen hobby die daar thuishoort.

Verder vind ik de manier waarop er in UVT met "partyflock"feesten en drugs omgegaan wordt over het algemeen uitstekend, vooral over de manier waarop het onderwerp drugs bespreekbaar is vind ik persoonlijk een verademing . Niets mis met UVT, dat vind ik samen met MUZ en nog wat anderen juist de subfora van Fok waar de rest een voorbeeld aan kan nemen

Maar dat neemt niet weg dat ik LL daar niet op z'n plaats vind.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:54:51 #134
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_50721171
Heb je op zich ook wel gelijk in. Daarom vind ik dat je het beste dubbeltopics kunt blijven openen in zowel UVT als MUZ. De overlap is nou eenmaal te groot.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_50725473
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef nipeng het volgende:
Dat is de reden waarom ik niet meteen het topic heb verplaatst.
Zij willen het topic graag hebben, is afgestemd en men weet wat de geschiedenis is.

Qua onderwerp past het beter in UVT omdat het niet puur een muziektopic is. Het flauwekul gehalte is nu ook onder controle. Dus ik durf het wel aan, wacht nu enkel op een final go van de UVT mods.

Anders lees je nog eens wat ik heb geschreven:
quote:
Op zondag 17 juni 2007 09:29 schreef Escaflowne het volgende:
Ik zie 2 opties om dit op te lossen:
(1) Het LL topic wordt verkast naar UVT. Dan zouden echter de MUZ posters zich kunnen gaan storen aan de vele niet-muziek aspecten die besproken mogen worden.
(2) Iemand opent een nieuw LL topic in UVT, waarin de nadruk zal liggen op het complete festival gebeuren, dus niet alleen de muziek. De mensen die het vooral over de muziek willen hebben komen dan nog altijd aan hun trekken via het topic in MUZ.

Ik ben zelf voor optie 2.
pi_50732191
De enige die tot dusver op mijn voorstel heeft gereageerd is rubbereend, die het idee van een dubbeltopic niet aanspreekt omdat je dan te veel dubbeldiscussies zou krijgen, aldus rubbereend.

Door simpelweg het hele topic naar UVT te verkassen, doe je de MUZ posters tekort, dus dat lijkt me geen aantrekkelijk idee.

Losser modden in MUZ zou een 3e optie kunnen zijn, maar dat idee blijkt in nogal slechte aarde te vallen bij sommige MUZ mods.

Een SC-topic openen lijkt me niet het overwegen waard, daar ik voorzie dat er dan wel meer topics zijn waar users een SC-topic over willen openen.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:03:16 #137
11502 nipeng
The last ride is free
pi_50734412
Ha verrek ik dacht echt dat je het topic graag wou hebben.
Daar heb ik iets dus niet goed opgepikt want anders had ik het nooit zo gezegd.

Eens kijken wat we doen.
pi_50734909
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Escaflowne het volgende:
De enige die tot dusver op mijn voorstel heeft gereageerd is rubbereend, die het idee van een dubbeltopic niet aanspreekt omdat je dan te veel dubbeldiscussies zou krijgen, aldus rubbereend.
eens
quote:
Door simpelweg het hele topic naar UVT te verkassen, doe je de MUZ posters tekort, dus dat lijkt me geen aantrekkelijk idee.
eens
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:16:54 #139
11502 nipeng
The last ride is free
pi_50736632
Anyway dubbeltopics trekken mij niet zo. Lijkt me wat onduidelijk voor de bezoekers tenzij we het in een oogopslag duidelijk kunnen laten zijn.
pi_50737286
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:03 schreef nipeng het volgende:
Ha verrek ik dacht echt dat je het topic graag wou hebben.
Daar heb ik iets dus niet goed opgepikt want anders had ik het nooit zo gezegd.

Eens kijken wat we doen.
Ah, gelukkig, ik vond het al zo raar!..
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:44:13 #141
11502 nipeng
The last ride is free
pi_50737524
Ja stom stom van mij. Ik heb het te druk momenteel.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:47:59 #142
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_50739566
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Escaflowne het volgende:
De enige die tot dusver op mijn voorstel heeft gereageerd is rubbereend, die het idee van een dubbeltopic niet aanspreekt omdat je dan te veel dubbeldiscussies zou krijgen, aldus rubbereend.
Dubbeltopics was toendertijd door o.a. Yvonne het meest geschikt bevonden om een eind te maken aan die oneindige overlaps tussen topics in het UVT/MUZ genre. Anders blijft het zo'n touwtrekkerij, dat vind ik veel irritanter en onduidelijker. Dat lowlands-dance topic van vorig jaar vond ik behoorlijk succesvol.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:15:37 #143
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50746990
geen idee of hier een topic voor is, maar heb een pagina gevonden met 11500 music video links, er is vast wel iemand wie ik daarmee kan bekoren?
http://notes.torrez.org/f(...)sic_video_links.html
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:18:08 #144
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50747082
hm, hij is wel vrij gedateerd zie ik nu, veel is weggehaald door youtube ivm copyright claims
nouja, er staat wel wat leuks tussen..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:26:21 #145
46794 Berkery
Fat bastard
pi_50747348
Geinige lijst. Iemand met tijd teveel
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:43:37 #146
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50767127
Enige tijd terug is besloten linkjes naar stages6 van Divx weg te halen in het topic over Seven ages of rock. Dit in verband met auteursrecht. Over het hele forum staan links naar Youtube, materiaal waarvan iedereen boven de 12 weet dat ook daarop hetzelfde auteursrecht van toepassing is, dit blijft echter staan.

Een opmerking van mij hoe de bestanden gedownload konden worden werd verwijderd. In DIG lopen hele topics over manieren om Youtube filmpjes te downloaden, deze topics blijven open.

Stages6 is net als Youtube een website waar mensen filmpjes kunnen uploaden. Ik zie geen verschil. Waarom zien de modjes dat verschil blijkbaar wel? En kunnen jullie het mij ook uitleggen?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 23 juni 2007 @ 21:31:10 #147
11502 nipeng
The last ride is free
pi_50770013
Ik heb de stage6 links pas verwijderd nadat de filmpjes op youtube van dezelfde show ook verwijderd waren.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:22:11 #148
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50786465
Weet ik. Maar waarom? Er staat ook veel Youtube materiaal nog wel waarvan jij en ik heel goed weten dat het eigenlijk niet mag. Lijkt me hetzelfde met de stage6 links. Maar blijkbaar zien jullie een verschil, anders hadden ze er nog gestaan (of waren de Youtube linkjes er niet meer).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zondag 24 juni 2007 @ 15:05:47 #149
11502 nipeng
The last ride is free
pi_50787810
Ik kan even je niet volgen.
De BBC had de videos van Youtube laten verwijderen. De Youtube linkjes op het forum waren effectief dood.

Als we het heel zuiver spelen moeten we inderdaad veel van Youtube verwijderen. In het verleden is ergens het beleid ontstaan om de youtubes en google video's toe te staan. Immers de nadruk ligt op kijken en niet dowloaden en de kwaliteit is beperkt. Dat je de dingen toch kan downloaden is natuurlijk logisch in deze tijden.

Wat men in DIG doet moet men zelf weten. Het is natuurlijk ansich niet verboden om te bespreken hoe je iets kan downloaden.
  zondag 24 juni 2007 @ 15:20:18 #150
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50788253
Wat ik bedoel is dat ik het een vreemde beslissing vind om Stage6 linkjes toe te staan, tot de BBC klaagt bij Youtube over die filmpjes daar. Er was al bekend dat het niet mocht, maar pas als Youtube de filmpjes verwijderd worden hier linkjes naar Stage6 verwijderd onder het mom van copyright schending.

En dat terwijl over het hele forum die linkjes worden toegestaan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')