Dat valt wel mee hoor. OK, je kunt geen F-16 piloot worden, maar de meeste beroepen zijn gewoon te doen als kleurenblinde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:17 schreef Igen het volgende:
En ik wel. En da's niet leuk want dan kun je vanalles niet worden (qua beroep).
Wat niet dan? Je kan ok die testjes uit je hoofd leren. Bijv: 12 invullen als je 17 zietquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:17 schreef Igen het volgende:
Dan ben jij dus niet kleurenblind.
En ik wel. En da's niet leuk want dan kun je vanalles niet worden (qua beroep).
Andere soorten van piloten, marineofficier. Die iig alquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. OK, je kunt geen F-16 piloot worden, maar de meeste beroepen zijn gewoon te doen als kleurenblinde.
ik zie 2 circels, verder niksquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:43 schreef TheGame101 het volgende:
lol ik zie deze echt niet...
maar ik ben dan ook niet kleurenblind
[afbeelding]
is
[afbeelding]
Echt apart is dit, de ene helft van de mensen in dit topic ziet iets heel anders dan de andere helft. Gelukkig ben ik zo te zien niet kleurenblind.quote:
Weet ik, maar ik vind het gewoon vreemd. Betekent het medisch gezien iets als ik die stereogrammen niet "zie"?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft ook voor de rest niet veel met elkaar te maken, die stereogrammen en de kleurentests.
Just-me was eens bij ons, en we hadden het over kleurenblind, ze zocht ook die plaatjes op internet en daar stond dan ook bij wat een kleurenblinde zou moeten zien en wat een ander iemand zou zien. de test klopte helemaal, want toen ik ging kijken zei ik dus alles fout.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:04 schreef Tirion het volgende:
[..]
Echt apart is dit, de ene helft van de mensen in dit topic ziet iets heel anders dan de andere helft. Gelukkig ben ik zo te zien niet kleurenblind.![]()
Een rondje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef Kogando het volgende:
Maar dan nu.... zien jullie dit?
[ afbeelding ]
Ik wel.
speciaal voor kleurenblinde mensen
Ik zie een spelfoutquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef Kogando het volgende:
Ik zie er dus totaal niks in.
[ afbeelding ]
Het zegt: "Kogando is an idiot." Neem dit niet te persoonlijk. Ik kan er verder ook nietsquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef Kogando het volgende:
Ik zie er dus totaal niks in.
[ afbeelding ]
Goeie kickquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:42 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ik zie het maar een jongen bij mij in de klas kan dat niet zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |