abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:40:13 #1
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48889651



Abe Lenstra



De wedstrijd tegen Feyenoord is achter de rug, een klinkende 5-1 overwinning met 4 doelpunten van Eredivisie-topscorer Afonso Alves ( ) zorgde ervoor dat op de slotdag van de reguliere competitie de 5e plaats van datzelfde Feyenoord werd overgenomen, hetgeen minimaal plaatsing voor de UEFA-Cup betekende. Met zijn 4 doelpunten is Afonso daarnaast hard op weg om ook de ESM Gouden Schoen binnen te halen. In de play-offs komt SC Heerenveen op 9 mei (thuis) en 13 mei (uit) allereerst Ajax tegen. Wanneer deze dubbele ontmoeting positief wordt afgesloten, dan ontmoet de club AZ of FC Twente in een tweestrijd voor de voorrondes Champions League.

Voorafgaand aan de wedstrijd werd er door de supporters middels een fantastische sfeeractie afscheid genomen van de SC Heerenveen-spelers Paul Bosvelt en Petter Hansson. Deze laatste heeft mogelijk zelfs al zijn laatste officiële thuiswedstrijd in het Abe Lenstra-stadion gespeeld, dit door de belachelijke 'Play-offs tuchtregels', iets waar hij zelf ook niet echt over te spreken is

Sfeeractie: 'afscheid' van Petter en Paul (filmpje)


Sc-Heerenveen Websites:
http://www.sc-heerenveen.nl
http://www.abelenstra.com
http://www.feanfans.nl
http://www.feanfan.nl
http://www.sc.heerenveen.org
http://www.nieuwnoord.org

Sc-Heerenveen Forums:
http://sc.heerenveen.org/forum/index.php
http://www.fok.nl

Overige Info:
De selectie
Het Frysk Folksliet

Vorige delen:
Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!

Waar zitten de Fok!kers?



El Fenomeno



[ Bericht 2% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 01-05-2007 15:10:27 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:51:40 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48890020
Heb je geen mooie foto van Alves in pompebleden?

Voor de rest prima update van de OP
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_48890049
Afonso Alves

pi_48890590

pi_48890696
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:28:41 #6
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_48891190


Over vergeten voetballers gesproken
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:33:44 #7
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48891366
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:28 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]

Over vergeten voetballers gesproken
Samardzic
pi_48892855
Daar gaan we weer
Trots van het Noorden!
pi_48893555
Wat een mooie sfeeractie zeg
Ik ga zo 2 keer per seizoen naar een wedstrijd, ik heb zelf geen geld voor een seizoenskaart maar een aardige buurman die soms niet kan Had hier toch wel bij willen zijn
pi_48893699
Mooie club Heerenveen heb er respect voor

laten jullie nu Alves voor een appel en een ei naar Amsterdam gaan?
pi_48894368
quote:
Keeperstrainer verlaat Heerenveen na 15 jaar


EREDIVISIE


HEERENVEEN (ANP) - Keeperstrainer Sjaak Storm verlaat na 15 jaar sc Heerenveen. Beide partijen zijn dinsdag overeengekomen de arbeidsovereenkomst per 1 juli 2007 te ontbinden.

Zowel de 45-jarige Storm als sc Heerenveen wil geen nadere details prijsgeven over de breuk.
pi_48896313
Sjakie
pi_48896951
quote:
Da Silva nog in beeld, Alves naar Valencia’


Wie volgend seizoen in de aanval bij SC Heerenveen zal staan, is een onderwerp die menig voetballiefhebber bezighoudt. Tegenover de Leeuwarder Courant liet zaakwaarnemer Oliver Cabrera weten dat bij de Friezen de nodige wisselingen van de wacht zullen plaatsvinden.

Cabrera is de belangenbehartiger van Ari da Silva, de Braziliaanse spits van het Zweedse Kalmar FF, die nog altijd in beeld is in het Abe Lenstra Stadion. “Meer Nederlandse clubs willen hem hebben. Maar Heerenveen heeft het beste scoutingsapparaat in Zweden. Dat zegt misschien wel wat."

Da Silva, 21 jaar jong, werd vorig seizoen topscorer in Zweden en moet mogelijk de opvolger van Afonso Alves worden. De Braziliaanse goalgetter heeft met zijn 34 competitiedoelpunten de belangstelling gewekt van een hele trits Europese clubs.

Heerenveen-voorzitter Koos Formsma liet weten dat Alves deze zomer niet verkocht zal worden, maar Cabrera heeft andere berichten gehoord. “Ik heb goede redenen om te geloven dat Alves door Heerenveen al is verkocht aan Valencia.''
De geruchten stroming komt al aardig op gang
pi_48897284
Al is verkocht
pi_48897767
Tja broodje aap, of morientes moet met pensioen gaan

hopelijk komt er een A A voorhoede komend seizoen
pi_48897895
Als Valencia daadwerkelijk 70 miljoen voor Villa krijgt van Chelsea, kunnen ze daarvan makkelijk 25 doorsluizen naar Heerenveen. Maar zoiets krijgt een zaakwaarnemer van Ari da Silva natuurlijk niet te horen.
pi_48909560
Hmm.. hoop niet dat Alves verkocht wordt.. Zou hem nog wel een jaartje willen houden (A) wie heeft zijn kaartje voor ajax thuis al binnen? Ik zal morgen even halen, wel zin in, ajax uit ook trouwens
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:22:08 #18
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_48910039
Kaartje is binnen. Wie gaan er morgen allemaal naar de beker finale van de beloftes?
Ik zal wel ff kijke met 3 vrienden
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:36:22 #19
142782 Joncho
PopMartian
pi_48910823
Als het goed is, is mijn kaartje ook binnen, zal morgen even horen of 't gelukt is.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:39:09 #20
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_48910954
Het is wel te hopen dat er voor CC kaart houders ook eens wat overblijft, ik grijp verdomme altijd naast kaartjes!

Ik ga voor de deur van een ticketbox punt liggen
pi_48910997
Ik denk niet dat Alves voor jullie nog te houden is.
pi_48915868
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef MasterMido het volgende:
Kaartje is binnen. Wie gaan er morgen allemaal naar de beker finale van de beloftes?
Ik zal wel ff kijke met 3 vrienden
Ik ben er vanavond ook!

Ben benieuwd wat het wordt
Trots van het Noorden!
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:23:56 #23
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_48922544
quote:
Laurent Delorge bijna rond met Heerenveen

2/5/2007 8 :59

Laurent Delorge lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over zijn toekomst. De 27-jarige Belg die dit seizoen degradeerde met ADO Den Haag, staat in de belangstelling van diverse eredivisieclubs. SC Heerenveen lijkt de beste papieren te hebben om de middenvelder in te lijven.

Delorge en de Friese club hebben een eerste gesprek achter de rug. Donderdag praten beide partijen verder. De Belg kan in Friesland een contract voor drie seizoenen ondertekenen. Ondanks een verbintenis tot medio 2009 kan Delorge vanwege een degradatieclausule transfervrij vertrekken bij ADO.

Delorge zegde het eveneens geïnteresseerde Vitesse inmiddels af. Met Ajax ligt echter een andere kaper op de kust. De Amsterdammers zien vanwege zijn loopvermogen in Delorge de gewenste versterking voor het middenveld.

Delorge streek afgelopen zomer neer in Den Haag. Met vijf doelpunten in 28 wedstrijden was hij een van de spaarzame lichtpuntjes in het verder teleurstellend presterende team van coach Lex Schoenmaker.
hmm heb nooit zo op hem gelet is hij een versterking? of hebbe we hier niks aan
pi_48922563
versterking
pi_48922659
niet mijn type

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')