abonnement Unibet Coolblue
pi_54235161
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:36 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wordt ongetwijfeld vervolgd na de uitzending van vanavond!
Dat denk ik ook. Hopen dat er veel tip zullen komen.
pi_54235179
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef Apache4U het volgende:

[..]

Die kan toch nu uitgesloten worden na dna-analyze en vage datumaanduiding van de barvrouw?
ja ik las het ook ja, was even een beetje door de war.

Die foto was ook vaag ja, vooral ook omdat haar ouders en vrienden die niet kenden.

Met dat DNA snap ik ook niet waarom ze dat niet alsnog testen.

Dat van dat telefoongesprek is ook raar ja, maar dat kan ik me nog enigzins voorstellen. Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat iedereen op je werk weet dat je verdacht wordt van moord.

En wat me ook te binnen schiet zijn die agenten in het begin die ondanks die bloedvlekken voor de deur gewoon zeggen dat het geen bloed is?? Waarom melden ze dat niet meteen? Ik neem aan dat die meteen ontslagen zijn.
No bitch to me
pi_54235219
Er werd ook maar weinig ingegaan op die oom... Hoe denkt haar zus bijvoorbeeld over hem? Was hij daarna ook nog zo close??
pi_54235226
Edit: dubbel
No bitch to me
pi_54235230
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wel vaag dat-ie kleren in z'n tuin aan het verbranden was...
Ja, inderdaad. Het barst bij alle mogelijke verdachten trouwens van de tegenstrijdigheden.
pi_54235289
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Het barst bij alle mogelijke verdachten trouwens van de tegenstrijdigheden.
Ja dat is het meest lastige van deze zaak ja, iedereen is/gedraagt zich verdacht.

Behalve die vriend, ik geloof niet dat hij het gedaan heeft.
No bitch to me
pi_54235293
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:52 schreef Hamilton het volgende:
Er werd ook maar weinig ingegaan op die oom... Hoe denkt haar zus bijvoorbeeld over hem? Was hij daarna ook nog zo close??
Leeft die oom nog trouwens?
pi_54235318
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:55 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Ja dat is het meest lastige van deze zaak ja, iedereen is/gedraagt zich verdacht.

Behalve die vriend, ik geloof niet dat hij het gedaan heeft.
Die vriend vind ik ook minder verdacht overkomen dan de twee buurjongens. Tja , die oom heb ik dan weer niet gehoord.
pi_54235411
Dat dat vriendje verdachte is, vind ik ook nogal vergezocht. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat ie 's nachts om een uur of 4 nog stiekem is aangereden om anderhalf uur heen (en ook weer terug!!) te rijden naar z'n vriendinnetje, om die in het holst van de nacht totaal onverwacht een oneerbaar voorstel te doen.
pi_54235510
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Dat dat vriendje verdachte is, vind ik ook nogal vergezocht. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat ie 's nachts om een uur of 4 nog stiekem is aangereden om anderhalf uur heen (en ook weer terug!!) te rijden naar z'n vriendinnetje, om die in het holst van de nacht totaal onverwacht een oneerbaar voorstel te doen.
Dat is waar ja.

Maar het is wel raar dat hij s'morgens de camping komt oprijden, terwijl hij zegt dat hij tot 10 uur slaapt en dat zijn moeder dan ontbijt komt brengen.
Dus ik snap wel waarom hij verdachte was.
No bitch to me
pi_54235546
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Leeft die oom nog trouwens?
Lijkt me niet waarschijnlijk.

Ik heb een stukje van de uitzending gemist, maar in het begin werd inbraak uitgesloten. Als je dan onderstaand stukje leest, hoeft het toch geen bekende te zijn? ?

Er zijn volgens Mol diverse aanwijzingen die er op duiden dat de dader gezocht
moet worden in heel beperkte kring. ,,Er wordt vaak gewezen naar buiten,
maar de dader zit heel dicht op de Dwarssteeg. Daar woonde Germa . Dat is
onze heilige overtuiging. Een voorbeeld: Heel veel mensen hebben ergens om
het huis een sleutel hangen, zodat ze altijd binnen kunnen. Dat was ook bij
de familie Van den Boom het geval. Feit is dat die sleutel tot op de dag van
vandaag nooit is teruggevonden. De moordenaar moet iemand zijn die van die
sleutel wist. En wie weten dat nou? Dat moeten buren of mensen uit de
directe omgeving geweest zijn. Dat kan niet anders. Hij of zij is die avond
het ouderlijk huis ingegaan en heeft daar net zo lang zitten wachten tot
Germa thuiskwam.
pi_54235569
Een boeiende uitzending. Met zoveel indicaties en contra-indicaties als het gaat om mogelijke verdachten (7!) , de stand van de forensische wetenschap destijds, kijk ik er niet raar van op dat de zaak na 23 jaar nog steeds niet is opgelost.
pi_54242423
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef Camphusius het volgende:
Een boeiende uitzending. Met zoveel indicaties en contra-indicaties als het gaat om mogelijke verdachten (7!) , de stand van de forensische wetenschap destijds, kijk ik er niet raar van op dat de zaak na 23 jaar nog steeds niet is opgelost.
Ik moet het ook nog zien waar het op uit draait. Als ik mensen als die directe buren al niet eens willen praten, dan zie ik het somber in.
pi_54242484
Hier ook veel info.

www.admol.nl

Was columnist in een van de regionale kranten aldaar. Heeft er veel werk van gemaakt.
pi_54243403
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Dat dat vriendje verdachte is, vind ik ook nogal vergezocht. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat ie 's nachts om een uur of 4 nog stiekem is aangereden om anderhalf uur heen (en ook weer terug!!) te rijden naar z'n vriendinnetje, om die in het holst van de nacht totaal onverwacht een oneerbaar voorstel te doen.
Dat stukje heb ik toevallig gezien. Ik vond ze dat erg bagatelliseerden "Het is maar anderhalf uur rijden van de camping naar het huis" Ik weet niet hoor, maar ik vond het nogal In anderhalf uur ben in de andere kant van Nederland.
pi_54243547
Die sleutel kwam inderdaad helemaal in het begin van het programma aan bod. Daarna werd er niet meer over gerept. Ik denk dat het een totaal onbekende is geweest. Voor de achterblijvers althans.

Die vent die in de week voorafgaand rond het huis werd gesignaleerd, heeft die sleutel gevonden. Hing gewoon aan een haakje in de schuur o.i.d. toch? Zo moeilijk was die nou ook weer niet te vinden...

Benieuwd of er reacties zijn gekomen op de onbekende foto in de portemonnee. Ik denk dat die vent er wel meer van weet.
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:48:37 #117
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_54244764
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Heel gesloten gemeenschap. Houden liever de shit onder de pet

Bizar verhaal....Veel mogelijke verdachten

1 buurjongen die hem thuisbracht ?

Waarom wil hij niet in beeld. Maar wilde wel praten.
Zou heel goed kunnen, ze heeft hem tenslotte uitvoerig verteld dat ze alleen thuis was en zo. Maar ik zou zelf in zijn geval wel willen praten, maar niet voor de camera. Die man heeft tenslotte ergens anders een eigen leven opgebouwd en zijn huidige omgeving weet waarschijnlijk niks van dat hij met deze zaak te maken heeft. Er zullen dan meteen mensen zijn die denken 'waar rook is is vuur'
quote:
2 directe buurjongen?

Wilt nu ook niet praten, wel erg verdacht. Leek toentertijd een oogje te hebben voor Germa. Ook heel verdacht is dat ze normaal alles hoorde, maar de bewuste dag niets.

Ik vind hen het meest verdacht.
Wat een stel klootzakken die buren.

'Ja maar meneer, we hebben daar destijds al zoveel verdriet om gehad'. Dan denk je dat ie iets zegt over dat arme meisje, maar nee, ze hadden het er zelf zo zwaar mee gehad. Bovendien, de dakgoot leeghalen was inderdaad veel belangrijker dan al die ouwe dingen oprakelen. Dat was toch allemaal al vergeten enzo?

Het lijkt er bovendien op dat die buren wel erg spraakzaam waren wanneer ze een ander in de schijnwerpers konden zetten; ook die geheimzinnige insluiper, waarom heeft die buurvrouw niet iets naar hem geroepen of Gerda gewaarschuwd? Of de politie gebeld? Misschien heeft Gerda zelf de buren wel verteld dat er iemand aan het rondstruinen was (de buurjongen zelf?) en hebben ze later gedacht dat het insluiperverhaal wel mooi van pas kwam.
quote:
3 Haar oom?

Ook vaag om een paar keer die zondag door de straat te rijden, terwijl hij nog niet kon weten dat ze toen al vermist was zonder daderwetenschap
Die oom wist dat Gerda alleen thuis was, maar waarschijnlijk ook dat ze zou gaan stappen op zaterdagavond en was misschien uit bezorgdheid langsgereden om te zien of ze thuis was gekomen. Maar hij durfde waarschijnlijk uit gène niet aan te bellen, bang om als bemoeial gezien te worden.

Trouwens, hoe komen ze aan die info? Vast van die vervelende directe buren, die misschien wel proberen anderen verdacht te maken.
quote:
4 Haar toenmalige vriendje?

Geen sluitend alibi? . Ik vond hem nu wel erg emotioneel. Hij keek nogal zenuwachtig om zich heen en leek nogal te erg worstelen
Je zou denken dat zoiets je na zoveel jaar niet meer zo zou aangrijpen, maar het heeft hem destijds waarschijnlijk heel erg aangegrepen en hij heeft daardoor dan een aantal klotejaren gehad. Dat wordt dan door zo'n uitzending ook weer opgerakeld.

Aan de andere kant, als hij het wél heeft gedaan, is het misschien een zeer zware last al die jaren (of ie er nou spijt van heeft of niet) aangezien er toch ook nog steeds weer oude zaken opgelost worden.

Maar dat iemand zijn auto 's ochtends heeft zien rijden, waarom hebben ze hem daar niet mee geconfronteerd? Misschien heeft iemand zijn auto wel geleend? Misschien heeft de getuige zich vergist?
quote:

5 De vader van de buurjongen die haar terugbracht ?


Tegenstrijdige verklaringen buurjongen en die van zijn ouders over kort na de thuiskomt van buurjongen en wat er in het kort na gebeurde.
Of het feit dat hij en zoon altijd hebben volgehouden dat ze van huis zou zijn weggelopen ipv. vermoord!
quote:
6 Die Gijs W.?

Geen DNA match.
Dat hebben ze gecontroleerd adhv DNA van een (of meer) van zijn kinderen. Wat nu als dat kind in het echt niet van hem was? Ik weet het, kleine kans, maar toch.

Zou die barvrouw een hekel aan die vent hebben gehad en hem zwart hebben willen maken?
quote:
7 Die vertegenwoordiger die Germa wel leuk vond en haar opzocht bij het VVV?

Alibi?
Dat hadden ze toch uitgezocht?

Anyway; zou de zaak van overheidswege nog kunnen worden heropend bij nieuw bewijs?

Het lijk zou toch per auto kunnen zijn afgevoerd, of die buren het nou gehoord hebben of niet. Of inderdaad, zoals een ander al eerder zei; begraven in een van de buurtuinen. Of verstopt ergens in een schuur ofzo. Daarna heeft de dader jaren de tijd gehad om de overblijfselen in stukken te dumpen in een of andere grote nabijgelegen rivier of tijdens een verbouwinkje de verbrijzelde botten door het beton te mengen of in te metselen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_54244863
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 13:47 schreef Yeahinho het volgende:
Die sleutel kwam inderdaad helemaal in het begin van het programma aan bod. Daarna werd er niet meer over gerept. Ik denk dat het een totaal onbekende is geweest. Voor de achterblijvers althans.

Die vent die in de week voorafgaand rond het huis werd gesignaleerd, heeft die sleutel gevonden. Hing gewoon aan een haakje in de schuur o.i.d. toch? Zo moeilijk was die nou ook weer niet te vinden...

Benieuwd of er reacties zijn gekomen op de onbekende foto in de portemonnee. Ik denk dat die vent er wel meer van weet.
Ah oke.

Zelf denk ik ook aan een vreemde voor de achterblijvers, al blijft het natuurlijk dan ook een raadsel waar het lijk is gebleven.

Wat betreft die onbekende, zou dat ook niet een zieke actie geweest kunnen zijn om te dienen als misleiding? Voorwerpen meenemen, kleren uit de kast, onbekend en onduidelijk fotootje in de portemonnee stoppen?? Uit de reportage leek ze mij niet een type voor een dubbelleven met minnaar of iets dergelijks...
pi_54245874
Komt er eigenlijk nog een vervolgaflevering hiervan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54246425
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Komt er eigenlijk nog een vervolgaflevering hiervan?
Vast wel. Als Peter het nodig vindt, dan doet ie dat wel.
pi_54246449
quote:
Ruim 200 tips over Germa
door Joris Roes

Maandag 29 oktober 2007 - DEN BOSCH - De uitzending van Peter R. de Vries over de verdwenen Germa van den Boom uit Nieuwendijk heeft tot vandaag ruim tweehonderd tips opgeleverd. Bij de politie meldden zich twintig mensen, bij de redactie van De Vries tweehonderd. Zowel de politie als de De Vries bekijken welke tips het onderzoeken waard zijn.
Zie ook:
'Dader komt uit Germa's omgeving'
Familie verwacht rumoer

De politie roept op politieonderzoeken.nl de hulp van het publiek in. Het is voor het eerst dat de politie Midden en West Brabant hier gebruik van maakt. De politie wil weten wie meer kan vertellen over de vermissing van de Nieuwendijkse. Er wordt gevraagd wie er destijds contact met Germa had en nog niet met de politie heeft gsproken, wie er destijds met Germa omging en nu nieuwe informatie heeft en waar Germa is.
Peter R. de Vries besteedde zondagavond bijna anderhalf uur aan de verdwijning in 1984 van de toen 19-jarige Germa. Naar het programma keken bijna 1,4 miljoen mensen. Daarmee was het één van de best bekeken programma's die dag.

http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/article2080566.ece
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 november 2007 @ 16:37:04 #122
862 Arcee
Look closer
pi_54358734
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen aflevering dus afgelopen zondag door een verbod van de rechter. Vrijdag hoger beroep. Dan wordt ie hopelijk over 2 weken toch uitgezonden.
Ja, vanavond wel die uitzending, dacht ik.
pi_54358777
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, vanavond wel die uitzending, dacht ik.
Klopt.

ik hoop dat hij ook terugkomt op de uitzending van vorige week.
  zondag 4 november 2007 @ 16:52:43 #124
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_54359115
Of op een van de andere opgeloste zaken.

Donderdag was er nog een reportage over de Deventer/Wittenberg/Louwes moordzaak op Ned3 volgens mij.
pi_54359737
Vanavond is het zover. Neemt iemand de uitzending op?
pi_54359822
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:52 schreef Ixnay het volgende:


Donderdag was er nog een reportage over de Deventer/Wittenberg/Louwes moordzaak op Ned3 volgens mij.
Ja gezien. Welboeiend.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 november 2007 @ 17:26:39 #127
862 Arcee
Look closer
pi_54359890
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:52 schreef Ixnay het volgende:
Of op een van de andere opgeloste zaken.

Donderdag was er nog een reportage over de Deventer/Wittenberg/Louwes moordzaak op Ned3 volgens mij.
Ja, maar daarin schaart De Vries zich nu eens niet onder de kritische volgers, maar onder hen die geloven dat de juiste dader vast zit.
pi_54364852
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, vanavond wel die uitzending, dacht ik.
Toch niet...??

Ow pas 21.30
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 november 2007 @ 22:00:50 #129
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54366914
Word het het ook herhaald?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_54368298
Sodeknetter wat een pedo, en dan ook nog die naive ouders die z'n praatjes geloven.
(:
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 november 2007 @ 23:02:14 #131
862 Arcee
Look closer
pi_54368909
Vreemd dat ze die ouders of die woordvoerdervader niet even de echte feiten hebben voorgelegd. Die kwamen daar toch pas in oktober achter?

Onbegrijpelijk dat zo iemand nog steeds diezelfde zeilkampen met kinderen blijft organiseren en dat gewoon kan blijven doen. Waar is het toezicht op zo iemand?
  zondag 4 november 2007 @ 23:03:43 #132
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_54368975
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef nein het volgende:
Sodeknetter wat een pedo, en dan ook nog die naive ouders die z'n praatjes geloven.
Nou, had dan ook wel een indrukwekkend verhaal.

Anyway, ik had mijn kinderen er never naar toe gestuurd bij wat voor aanwijzing voor pedofilie dan ook.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 november 2007 @ 23:07:00 #133
862 Arcee
Look closer
pi_54369096
Ook vreemd dat geen enkele ouder bij zijn "indrukwekkend relaas" ook maar enige kanttekening plaatste.
pi_54369160
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:07 schreef Arcee het volgende:
Ook vreemd dat geen enkele ouder bij zijn "indrukwekkend relaas" ook maar enige kanttekening plaatste.
Nou inderdaad
  zondag 4 november 2007 @ 23:09:55 #135
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_54369188
wie bas reuijl nog even wil bellen kan terecht op: 0654688895. bij mij nam ie niet op. de viespeuk.
From feudal serf to spender.
pi_54369238
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:09 schreef S1nn3rz het volgende:
wie bas reuijl nog even wil bellen kan terecht op: . bij mij nam ie niet op. de viespeuk. [afbeelding]
Hier schiet je toch niks mee op
  zondag 4 november 2007 @ 23:12:31 #137
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_54369256
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Hier schiet je toch niks mee op
nee.
From feudal serf to spender.
pi_54371106
Gewoon 40 ouders die achter die 'brandbrief' stonden vind ik erg naief, ondanks zijn 'indrukwekkende' verhaal. Die mensen hebben oogkleppen op: "ik merk niets aan m'n kind, en die man is zo overtuigend en aardig, dit zit wel goed".

en verschrikkelijk dat die wethouder vraagt om de boel stil te houden!
(:
pi_54374280
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:37 schreef nein het volgende:
Gewoon 40 ouders die achter die 'brandbrief' stonden vind ik erg naief, ondanks zijn 'indrukwekkende' verhaal. Die mensen hebben oogkleppen op: "ik merk niets aan m'n kind, en die man is zo overtuigend en aardig, dit zit wel goed".

en verschrikkelijk dat die wethouder vraagt om de boel stil te houden!
Idd

Niet te geloven hoe naief. Als nota bene Peter R. de V. de meest beruchte, gerespecteerde, bekende, beste!? misdaadverslaggever van nederland zich ermee bemoeit ga je toch eens 2x nadenken en checken wat er echt van klopt!?

En die wethouder...triest heel triest in deze wereld leven we dus.
  maandag 5 november 2007 @ 10:17:33 #141
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_54374556
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:37 schreef nein het volgende:
Gewoon 40 ouders die achter die 'brandbrief' stonden vind ik erg naief, ondanks zijn 'indrukwekkende' verhaal. Die mensen hebben oogkleppen op: "ik merk niets aan m'n kind, en die man is zo overtuigend en aardig, dit zit wel goed".
Ik snap het ook niet dat zoveel mensen zomaar zijn verhaaltje voor zoete koek slikten. Ik denk dat het zeker meewerkte dat 1 van die vaders het voortouw nam in de verdediging en anderen meetrok in zijn vertrouwen in die man. Misschien is die vader zelf advocaat of werkzaam in een of andere zachte sector.

Zelf ben ik nogal achterdochtig, maar er zijn blijkbaar veel mensen vatbaar voor zoeen politiek-correct verhaal over 'de heksenjacht op pedofielen'. Of over het verhaal van de 'heren' van Marthijn dat de meeste pedofielen niet seksueel actief zijn en dat eventueel seksueel verkeer meestal door het kind wordt geinitieerd, etc etc.

Eigenlijk snap ik überhaupt niet, dat zo'n smeerlap aanvankelijk alleen een voorwaardelijke straf krijgt (behalve de 240 uur dienstverlening) terwijl uit de stukken blijkt dat:

-er grote kans op herhaling is
-de dader absoluut geen spijt betoont
-het slachtoffer ernstige psychische klachten en gedragsstoornissen heeft overgehouden

Dan is er trouwens ook nog zo'n andere smeerkees op die boot. Volgens Plasman van 'onbesproken gedrag'. Indien een leerkracht van onbesproken gedrag is, dus als politie/justitie niets hard hebben kunnen maken, krijg je dan nog wel zo'n verklaring die je nodig hebt om weer als onderwijzer aan de slag te gaan? Als die man van alle blaam gezuiverd zou zijn, waarom is dan weer niet aan de slag als leerkracht?
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:37 schreef nein het volgende:
en verschrikkelijk dat die wethouder vraagt om de boel stil te houden!
Ik ben ook benieuwd naar de beweegredenen van die wethouder. Financiële belangen? Kennis van Bas? Zeilliefhebber? Ook kindervriend?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_54381320
Iemand de uitzending opgenomen?
pi_54382129
zeker geen herhaling?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  maandag 5 november 2007 @ 16:05:29 #144
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_54382409
Inderdaad, waarom zijn oude afleveringen niet na te kijken?

Aangezien PRDV altijd probeert oude zaken oprakelt, kan het nooit kwaad om te zorgen dat oude afleveringen beschikbaar te stellen als download of stream zodat mensen achteraf iets kunnen nakijken. Misschien levert het wel nieuwe tips enzo op. Als je de reclames eruit knipt en het constante herhalen door Arend L ook achterwege laat, kan je in principe iets van 10-20 minuten overhouden na knippen en plakken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_54389125
Jammer inderdaad dat SBS geen uitzendinggemist heeft.
quote:
STROOM VAN REACTIES NA UITZENDING ZEILSCHOOL

De uitzending over de zeilschool van de veroordeelde pedofiel Bas R. heeft een enorme stroom van vaak emotionele reacties losgemaakt bij de kijkers. Binnen enkele uren stond ‘de teller’ op 400 e-mails.

Wat opvalt is het grote aantal spontane steunbetuigingen van ouders uit heel het land, maar ook van enkele ouders van het bewuste zeilkamp zelf. Zeer veel mensen vinden het bovendien onbegrijpelijk dat Bas R. met medeweten en zelfs met de uitdrukkelijke toestemming van de gemeente zijn activiteiten in Hoogmade kon voortzetten.

Ook vroeg een aantal kijkers zich af waarom ons programma het slachtoffertje van Bas R. herkenbaar in beeld heeft gebracht. Dit is uiteraard in goed overleg met de ouders en met het slachtoffer zelf gebeurd. De overweging om dit te doen was om de kwetsbaarheid en de onschuld van het slachtoffer letterlijk een gezicht te geven. De jongen is inmiddels 18 jaar oud en zijn uiterlijk is zo sterk veranderd dat van directe herkenning geen sprake meer kan zijn.
www.peterrdevries.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 21:30:38 #146
862 Arcee
Look closer
pi_54536807

Die Turk, die meneer S genoemd wordt...heel dom dat dat krantenartikel voorbij kwam waarin z'n volledige naam in de kop stond !
pi_54537277
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:41 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Die Turk, die meneer S genoemd wordt...heel dom dat dat krantenartikel voorbij kwam waarin z'n volledige naam in de kop stond [afbeelding]!


Interessant onderwerp trouwens
In 1990 hadden mensen blijkbaar mensen last als een shoarma bedrijf open was..nu vind men het vervelend als een shoarma bedrijf al om 3 uur dicht is
Tijden veranderen
pi_54537541
Domino Day
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 22:12:09 #150
862 Arcee
Look closer
pi_54537634
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:58 schreef Devrim_ het volgende:
Interessant onderwerp trouwens


Luguber ook.

En die S... er wordt een lijk in je kelder gevonden, maar iedere suggestie over betrokkenheid is natuurlijk volledig misplaatst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')