abonnement Unibet Coolblue
pi_49436908
ik kon niet kijken kwas aan het trainen maardaarna nog ff gekeken... veel onbekende spelers zag ik maar kheb alleen de laatste 5 minuten gezien..

reza werd met een brandcard afgevoerd hoorde ik.. ging er op het eind trouwens nog best steving aan toe.. onnodige tackles enzo
pi_49437353
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:36 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Nee man, Reza is slecht
Vind ik zelf een goede speler voor Go Ahead. Snel, behendig, alleen moet hij nog wat meer acclimatiseren in Deventer.

Met die testers zal het wel niks worden.
That's all folks!
pi_49437399
Reza scoorde trouwens 2 keer
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:09:56 #129
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49451289
Enerzijds vind ik het mooi als er betere spelers naar ons toe komen, maar anderszijds moeten we niet teveel afhankelijk worden van Heerenveen en huurspelers.

Ik ben wel zeer benieuwd hoe we er volgend jaar voorstaan, zonder waarschijnlijk Gilissen.
pi_49452481
Dan mogen we de handjes wel dichtknijpen als alleen hij verkocht is.
Enerzijds wel positief dat er wat huur spelers komen, maar echt een solide basis om naar de top v/d eerste divisie te komen lijkt het me ook niet.
pi_49455544
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:11 schreef HumbertoT het volgende:

[..]

Van de gae website:

Bij GA Eagles speelden vijf testspelers mee. Tony Varela (RKC Waalwijk), Joey van den Berg (MSC Meppel), Yannick Woos (Luik), Jaali (onbekend) en Ritchie Basoski (RBC Roosendaal) mochten hun talenten tonen aan de technische staf van GA Eagles.

Het duel tegen Be Quick werd trouwens met 2-0 gewonnen, Reza heeft een onbekende blessure opgelopen toen hij z'n knie verdraaide.

Iemand een ooggetuige verslag van het duel?
Richie Basoski?

Die is bij ASWH op gesprek geweest en ze hebben hem laten lopen. Niet goed genoeg en te weinig zelfkritiek. Zijn falen bij RBC lag allemaal aan anderen enzovoort enzovoort.

Volgens de laatste berichten heeft Baronie een voorstel voor hem liggen, inclusief auto. Ben benieuwd. Lijkt me sterk dat GAE er iets aan heeft. In Jong RBC ook vaak de allerslechtste, heb ik gehoord van iemand die dat team in elk thuisduel ziet spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49474669
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:48 schreef HumbertoT het volgende:
Dan mogen we de handjes wel dichtknijpen als alleen hij verkocht is.
Enerzijds wel positief dat er wat huur spelers komen, maar echt een solide basis om naar de top v/d eerste divisie te komen lijkt het me ook niet.
Nee klopt, voor de breedte van de selectie is het wel handig nu. Ze willen nog wel 1 naam halen als Gilissen vertrekt.

Reza er trouwens een half jaar uit, knieband gescheurd en meniscus beschadigd. Dat hij er maar snel weer bovenop is!
That's all folks!
pi_49481075
Reza
pi_49481450
Erg klote voor die jongen en voor Go Ahead
Was hij al vast gelegd voor het komende seizoen, of is er nu een geblesseerde speler gehuurd?
pi_49481578
Het was nog niet rond, dus hij gaat bij Heerenveen revalideren lijkt me.
That's all folks!
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:21:55 #136
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_49481833
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was nog niet rond, dus hij gaat bij Heerenveen revalideren lijkt me.
Mooi, toedeledokie!
Let's go fucking Mental.
pi_49562440
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was nog niet rond, dus hij gaat bij Heerenveen revalideren lijkt me.
Even een stukje gequoted van de website:

"De kans is groot dat Go Ahead Eagles het komend seizoen ook kan beschikken over Reza Ghoochannejhad. SC Heerenveen en Go Ahead Eagles hebben hierover een akkoord bereikt. Ook de speler staat daar positief tegenover, maar beslist pas nadat hij een persoonlijk onderhoud over zijn toekomst heeft gehad met trainer Gertjan Verbeek van Heerenveen"
  zondag 20 mei 2007 @ 10:33:57 #138
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_49562525
Dat was voor hij z'n knie verneukte, maar de faciliteiten van SCH zullen wel beter zijn en dan is hij ook dichter bij zijn familie en homies ej ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_49597667
Behalve wat huurspelers blijft het wel angstvallig stil wat nieuws over nieuwe spelers betreft. Is er geen geld voor (een) nieuwe speler(s)? Loval heeft toch ook wel wat geld op gebracht en volgens mij kan de club ook wat geld tegemoet zien van de transfer van Zonneveld naar PSV.

Overigens nog wat over Snoei tijdens de laatste oefenwedstrijd:
"Opvallendste man was niet één van hen maar Mike Snoei die bijna tot een handgemeen kwam met Be Quick trainer Peter Boeve."
pi_49597980
Ik heb laatst Marc Overmars gesproken (heel kort ) en die vertelde dat er toch echt heel weinig mogelijk is, nog steeds. Vooral qua salarissen kunnen ze weinig bieden, en dat geeft nog steeds de doorslag bij veel voetballers.
  maandag 21 mei 2007 @ 10:36:18 #141
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_49598120
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef HumbertoT het volgende:
Behalve wat huurspelers blijft het wel angstvallig stil wat nieuws over nieuwe spelers betreft. Is er geen geld voor (een) nieuwe speler(s)? Loval heeft toch ook wel wat geld op gebracht en volgens mij kan de club ook wat geld tegemoet zien van de transfer van Zonneveld naar PSV.

Overigens nog wat over Snoei tijdens de laatste oefenwedstrijd:
"Opvallendste man was niet één van hen maar Mike Snoei die bijna tot een handgemeen kwam met Be Quick trainer Peter Boeve."
Zonneveld was destijds amateur en daardoor vangt GAE er niets voor.
Let's go fucking Mental.
  maandag 21 mei 2007 @ 10:36:44 #142
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_49598136
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:28 schreef HumbertoT het volgende:

[..]

Even een stukje gequoted van de website:

"De kans is groot dat Go Ahead Eagles het komend seizoen ook kan beschikken over Reza Ghoochannejhad. SC Heerenveen en Go Ahead Eagles hebben hierover een akkoord bereikt. Ook de speler staat daar positief tegenover, maar beslist pas nadat hij een persoonlijk onderhoud over zijn toekomst heeft gehad met trainer Gertjan Verbeek van Heerenveen"
Opzouten met die Reza Goochelaar
Let's go fucking Mental.
pi_49598143
Fresh, het is nu wel duidelijk dat je niets hebt met Reza.

Gilissen zeer waarschijnlijk voor 5 ton naar VItesse, aldus VI. De salarissen zijn inderdaad laag, daar staat wel tegenover dat de spelers die komen (vaak) wel echt willen.
That's all folks!
pi_49599192
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Fresh, het is nu wel duidelijk dat je niets hebt met Reza.

Gilissen zeer waarschijnlijk voor 5 ton naar VItesse, aldus VI. De salarissen zijn inderdaad laag, daar staat wel tegenover dat de spelers die komen (vaak) wel echt willen.
Ik dacht dat De Mos niets zag in Gillissen
5 ton is natuurlijk wel een aanzienlijk bedrag.
pi_49599298
Dat was Vosselman, die vond hij nog te licht voor de eredivise.
pi_49599321
5 ton is zeler een flink bedrag, ik twijfel aan die som omdat Vitesse dat geld niet zomaar kan ophoesten.
That's all folks!
pi_49599371
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat was Vosselman, die vond hij nog te licht voor de eredivise.
even wat door elkaar gehaald
pi_49599637
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
5 ton is zeler een flink bedrag, ik twijfel aan die som omdat Vitesse dat geld niet zomaar kan ophoesten.
Ik denk dat de transfer van Theo dichtbij is. Volgens mij wordt Gilissen zijn vervanger.
  maandag 21 mei 2007 @ 11:42:29 #149
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49600564
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:36 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Zonneveld was destijds amateur en daardoor vangt GAE er niets voor.
Eagles kreeg toen toch wel een opleidingsvergoeding ofzo?
  maandag 21 mei 2007 @ 13:49:11 #150
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49605434
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:36 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Opzouten met die Reza Goochelaar
Goochelaar hoeft van mij ook niet te komen, technisch prima speler, maar zijn hoofd ligt duidelijk niet bij Go Ahead. Dan weet je al dat zo'n jongen nooit voorop in de strijd zal gaan.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
5 ton is zeler een flink bedrag, ik twijfel aan die som omdat Vitesse dat geld niet zomaar kan ophoesten.
Geld hebben ze wel. Ze hadden laatst ook 6,5 ton voor Santi Kolk geboden, wat Ado Den Haag overigens weigerde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')