abonnement Unibet Coolblue
pi_48455273




Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

- An increase in the level cap to 70 - New spells for each class - Two new playable races: Blood Elves & Draenei - The entire new continent of Outland - Many new zones and high-level dungeons - Hundreds of new monsters, quests, and items - A new profession: Jewelcrafting - Flying mounts in Outland



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • World of War.net WoW DB, site met alle mods
  • Thottbot.com
  • WoW Vault @ IGN.com
  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

    World of Warcraft - trading Card Game

    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.

    World of Warcraft - The Movie

    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden.

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes .
  • pi_48455294
    FiPo.
    pi_48455329
    SePo
    pi_48455361
    Maar goed als je op een server gaat waar al mensen zitten dan krijg je dat weer. Dan heeft de een 100en gold en de ander heeft niks.
    pi_48455409
    Jup, we kunnen ook wachten op een compleet nieuwe server.
    pi_48455558
    Ik dacht al, welk topic heb ik nu van de week nog niet gehad Ze gaan af en toe ook zo snel..
    Where facts are few, experts are many.
      woensdag 18 april 2007 @ 12:14:12 #7
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_48455584
    Ik zal mijn guild er ook niet voor verlaten.
    Misschien alleen een alt aanmaken, maar daar los van: aan mij heb je weinig meer :p
    Succes voor degenen die het wil willen gaan doen.
    Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
      woensdag 18 april 2007 @ 12:17:47 #8
    63598 bigshadow
    Fan van iedereen
    pi_48455731
    Nee bedankt, mijn vrienden zitten op deze server.
      woensdag 18 april 2007 @ 12:21:32 #9
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_48455878
    tvp
    phluphy for president!
    pi_48456116
    tvp
    Welkom op FOK!
    pi_48457324
    TenPo
      woensdag 18 april 2007 @ 12:59:57 #12
    49017 Reneuh
    Met je hoof
    pi_48457628
    tvp.

    Ik ben net met WoW begonnen. Vind het alleen lastig om meer geld te krijgen. Ik ben nu level 11 en ik zit rond de 11 zilverstukken. Iemand tips?
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_48457871
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 12:59 schreef Reneuh het volgende:
    tvp.

    Ik ben net met WoW begonnen. Vind het alleen lastig om meer geld te krijgen. Ik ben nu level 11 en ik zit rond de 11 zilverstukken. Iemand tips?
    Geld is niet belangerijk op jouw level. Gewoon doorgaan met questen, levelen.. geen armor kopen bij vendors of iets dergelijks, alleen skills. En echt blijven door questen.
    pi_48458211
    Ik speel zelf ook nog niet zo lang. ongeveer een maand. En daarbij heb ik genoeg characters aangemaakt om maar gewoon te kijken wat het beste voor mij is. Heb nu eindelijk het gevonden mage/paladin.

    Richting Reneuh : Heb je al proffesions: Zo ja hierbij kan je ook redelijk geld verdienen (als je gathering prof hebt zoals Skinner/Miner/Herbal). En ga gewoon op een killing spree zodat je veel geld kan verdienen an creatures.

    Richting Iedereen. Las net het vorige topic door over een guild. Is er nou geen 1 server waar niemand opzit. Als we daar dan met iedereen opnieuw beginnen blijft het eerlijk.
    X-box GT: Nalyu
    PSN tag: nalyu
    pi_48459451
    Ik zit met volwaardige characters op een server en ben actief aan t raiden met m'n guild. Niemand in zo'n situatie zal ws. beslissen opnieuw te beginnen om met een paar fokkers te raiden Hoe leuk het me ook klinkt.. Maargoed, iedereen is welkom op executus hoor.
    Where facts are few, experts are many.
    pi_48459667
    tvp
    Every war is different, every war is the same.
    pi_48459760
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 13:44 schreef dekkered het volgende:
    tvp
    In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
      woensdag 18 april 2007 @ 13:47:31 #18
    63598 bigshadow
    Fan van iedereen
    pi_48459805
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 13:11 schreef trance_fan het volgende:
    Richting Iedereen. Las net het vorige topic door over een guild. Is er nou geen 1 server waar niemand opzit. Als we daar dan met iedereen opnieuw beginnen blijft het eerlijk.
    Vind jullie aardig hoor, maar laten we niet overdrijven. Daarnaast heb ik echt geen zin om een nieuwe char te levelen.
    pi_48459809
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef Atreidez het volgende:
    Ik zit met volwaardige characters op een server en ben actief aan t raiden met m'n guild. Niemand in zo'n situatie zal ws. beslissen opnieuw te beginnen om met een paar fokkers te raiden Hoe leuk het me ook klinkt.. Maargoed, iedereen is welkom op executus hoor.
    voeg me toe: Burakius .. ben horde..
    In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
    pi_48460304
    Voeg je toe waar? Kan je msn nie zien..
    Where facts are few, experts are many.
    pi_48460763
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef Atreidez het volgende:
    Voeg je toe waar? Kan je msn nie zien..
    Op executus droogkloot
    In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
    pi_48462271
    tvp
    pi_48463204
    Ik kan geen horde's toevoegen Ben Alliance..

    edit: Oh wacht, zet je wel in me killlist Je zit toch niet in Draco Elysium he?
    Where facts are few, experts are many.
    pi_48463275


    Wtf is dat dan ? Hoe zet ik dat uit ? (die balken/namen enzo) Eerst zag ik alleen de namen/guild.
      woensdag 18 april 2007 @ 15:04:36 #25
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_48463305
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
    [afbeelding]

    Wtf is dat dan ? Hoe zet ik dat uit ? (die balken/namen enzo) Eerst zag ik alleen de namen/guild.
    v
    phluphy for president!
    pi_48463453
    Bedankt
    pi_48463478
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 12:59 schreef Reneuh het volgende:
    tvp.

    Ik ben net met WoW begonnen. Vind het alleen lastig om meer geld te krijgen. Ik ben nu level 11 en ik zit rond de 11 zilverstukken. Iemand tips?
    Er zijn 2 manieren om geld te krijgen. Eerste grinden...dat betekent dus dat je mobs killed, praktisch alle items loot en alles weer verkoopt. Het nadeel is dat je bags vrij snel vol raken met 'trash' die je doorgaans voor weinig verkoopt. Alleen grijze/witte weapons leveren aardig wat op. Maar het idee is dat je geld krijgt door de kwantiteit van de trash. Makkelijkste manier, kost aardig wat tijd, maar levert wel geld op.

    De tweede manier is je profession. Zeker als je low-level bent werkt het alleen goed als je een farm-profession hebt. Dus Herbalism, Mining, Skinning of evt. Fishing. Dan ga je dus actief op zoek naar Herbs, Mining deposits, skinable beasts, etc. Vervolgens verkoop je deze dan op het AH,. Aangezien je alleen low-level stuff kunt krijgen zul je er niet veel mee verdienen.

    Daarom is (zoals eerder gezegd) het veel beter om geen tijd te verspillen aan geld verdienen. Nu verdien je misschien 1 gold in 1 uur ofzo, later verdien je makkelijk 100 x zoveel. Dus 100 gold in 1 uur.
    Als je het zo bekijkt is geld farmen als je low-level bent echt tijdsverspilling, dus nu gewoon snel doorlevellen. En inderdaad (zoals ook al eerder gezegd) altijd je skills blijven kopen, daardoor kun je altijd sneller levellen/questen
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
      woensdag 18 april 2007 @ 16:33:16 #28
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_48467005
    http://static.filefront.com/ffv6/video/fullpage.html?v=67874

    dan ben je toch best ziek om in lvl 70 instance zo'n spelletje gaat spelen

    verkapte tvp


    horde reroll, is al vaker aan de orde geweest is de afgelopen 110 topics, en het is net door gegaan omdat er te weinig animo was, en ik heb het gevoel/lees dat, dat weer zo is.
    Fear is the grease of society.
    pi_48469207
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef Atreidez het volgende:
    Ik kan geen horde's toevoegen Ben Alliance..

    edit: Oh wacht, zet je wel in me killlist Je zit toch niet in Draco Elysium he?
    omg alliance noob .. ik ben nog maar een lvl 37 lockje
    In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
    pi_48470231
    lol volgende week de patch?
      woensdag 18 april 2007 @ 19:04:47 #31
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_48473120
    Hopelijk
    phluphy for president!
    pi_48474347
    Wanneer is het slim om je met geld bezig gaan houden? als je rond de level 40 ben, want je wilt natuurlijk wel je mount
    Of met je eerste char gewoon door levelen en wanneer je level 70 ben met geld bezig houden?

    Ik ben nu level 28 troll rogue met 27G en speel op Sunstrider.
    I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
    pi_48475230
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
    Wanneer is het slim om je met geld bezig gaan houden? als je rond de level 40 ben, want je wilt natuurlijk wel je mount
    Of met je eerste char gewoon door levelen en wanneer je level 70 ben met geld bezig houden?

    Ik ben nu level 28 troll rogue met 27G en speel op Sunstrider.
    Je hebt wel je mount nodig opzich
    Ik ben WoW aan het installeren om mijn mage naar lvl 70 te brengen
    (Nu 61 )
    pi_48476983
    Twink nerfed in next patch !!
      woensdag 18 april 2007 @ 20:47:02 #35
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_48477658
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
    Wanneer is het slim om je met geld bezig gaan houden? als je rond de level 40 ben, want je wilt natuurlijk wel je mount
    Of met je eerste char gewoon door levelen en wanneer je level 70 ben met geld bezig houden?

    Ik ben nu level 28 troll rogue met 27G en speel op Sunstrider.
    Gewoon alles sparen wat je hebt en pas als je op lvl 35 door hebt dat je op 40 nog geen mount kan halen het geld voor de mount bij elkaar halen en daarna gewoon door questen etc.
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef tonks het volgende:
    Twink nerfed in next patch !!
    Ergens vind ik dat helemaal niet erg . Stelletje 'kijk mij eens verkapt goeie items op dit level hebben omdat ik anders niet kan winnen' kleuters (grootste gedeelte dan).
    phluphy for president!
    pi_48477694
    Mond dicht wyrl !
      woensdag 18 april 2007 @ 21:04:19 #37
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_48478480
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef tonks het volgende:
    Mond dicht wyrl !
    Kan niet zit gebraden Twink te eten .
    phluphy for president!
      woensdag 18 april 2007 @ 21:23:13 #38
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_48479381
    Stelletje goren teringlijers >_<. Eerste keer echt naar Halaa gaan die kut allies een bug misbruiken waardoor ze een eind in de lucht kunnen blijven lopen zonder mount !
    phluphy for president!
    pi_48480181
    Die krijgen allemaal een ban.
      woensdag 18 april 2007 @ 21:54:01 #40
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_48480971
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef tonks het volgende:
    Die krijgen allemaal een ban.
    Heb het opgenomen met fraps . Als je bugs wilt exploiten moet je zelf weten, moet kunnen (kan andere niet verbieden wat ik zelf ook doe), maar de bugs gebruiken om zelf van anderen te winnen gaat me te ver !

    En ja ik zal er alles aan doen om ze gebanned te krijgen !
    phluphy for president!
    pi_48481813
    quote:
    Blizz hoeren!

    Ik ben dus sindskort bezig met arena's. Vorige week had mijn 2v2 een rating van 1360.. slecht dus, en ik kreeg 305 puntjes. Nu hadden we ons de week erna omhoog gewerkt naar 1590, aardig goed dus.. maar nou krijg ik maar 340 erbij! Lekker beloond na al die moeite.
    Klopt niet.

    Bij 2v2 1360 krijg je 265 punten en bij 1590 krijg je 345, dus wel een verschilletje ja maar de grote verschillen komen pas bij de 1800+ rating (die ik nu deze week ga halen )
    pi_48481971
    Ey,
    Ik probeer nu in te loggen na WoW opnieuw geinstalleerd te hebben...
    Staat ie iets van 5 minuten op authenticating (Ofzo ) En dan staat er disconnected of server.
    Iemand een oplossing?
    pi_48482075
    Ja heb er zelf ook problemenb mee op het moment
      woensdag 18 april 2007 @ 22:13:53 #44
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_48482151
    Servers zijn af en toe brak ja. Damn blizzard is af en toe ook brak met alleen maar mailtjes bij zulke reports :/.
    phluphy for president!
    pi_48482158
    gvd, ragnaros down -_-,

    net shadow lab heroic aant doen, gaat net zo lekker,
    pi_48482229
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Heb het opgenomen met fraps . Als je bugs wilt exploiten moet je zelf weten, moet kunnen (kan andere niet verbieden wat ik zelf ook doe), maar de bugs gebruiken om zelf van anderen te winnen gaat me te ver !

    En ja ik zal er alles aan doen om ze gebanned te krijgen !
    veel leuker is om ze dan te airkillen, 10 min ress ftw
    pi_48482330
    quote:
    Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef tonks het volgende:
    Ja heb er zelf ook problemenb mee op het moment
    Same here!
      woensdag 18 april 2007 @ 22:17:25 #48
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_48482367
    Ook problemen hier sinds ik al vanaf half 10 probeer in te loggen. WoW forum ligt er nu ook al uit.

    Domino effect
    pi_48482425
    Unable to connect

    Help/Okay.

      woensdag 18 april 2007 @ 22:21:57 #50
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_48482642
    Eindelijk ingelogd.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')