abonnement Unibet Coolblue
pi_48342017


Welkom

Welkom bij het topic van Fokhattrick. Dit topic is voor alle fokkende hattrickers onder ons. Newbie’s zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hattrick?

Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisie’s en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs). Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick

Hattrick Supporter

Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie

Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een Fokker bent! De Fokfederatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben … Fok!

Fok!-Cup

We hebben al sinds jaar en dag de Fok!-Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De Fok!Cup begint aan het begin van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten meestal in week 2, en de cup zelf in week 5. Hier een overzicht met de winnaars in de laatste jaren:


Team van de maand

Naast de Fok!Cup hebben we ook het Team van de maand. Dit wordt momenteel door foetre gedaan. Hij gaat ervoor zorgen dat er iedere maand een klein interview komt met een Fokkende Hattricker. Oude interviews zijn natuurlijk na te lezen op fokhattrick.nl

Awards

Aan het einde van het seizoen kan er gestemd worden op bepaalde awards. Je kan in aanmerking komen voor de beste manager. Of misschien krijg je wel stemmen voor de award van de domste fout van het seizoen. De winnaars van de awards krijgen een aangepaste avatar met daarin hun award verwerkt.

IRC

Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep Fok!-Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Wil je eens langskomen? Dan moet je hier zijn; IRC Je kan ook software downloaden dat speciaal is ontworpen voor Fok!-Hattrickers.

Links

Check onze website: fokhattrick.nl.
Barthon-site met informatie over salarissen en skills

De huidige OP is hier te vinden.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_48342026
tvp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_48342035
laatste post oude topic:
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:40 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Numero 2 die topklasse scoren is Dit wordt btw een uitstekend pull, ik voel het
scout jij op type spelers, of gewoon algemeen?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 15 april 2007 @ 10:09:43 #4
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48342085
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laatste post oude topic:
[..]

scout jij op type spelers, of gewoon algemeen?
Altijd spitsen tot nu toe, maar de eerste week kon je niet kiezen en dat was ook een topklasse. Heb nu dus 2 topklasse spitsen en 1 spits die 2,5 sterren als spits haalt met zwak vorm (zat al in mn team). Verder heb ik een 3* def gepulled en die van vorige week is ook een def, die is bijna matig maar die heb ik nog niet opgesteld in de def
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 15 april 2007 @ 10:12:27 #5
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48342125
Om even te illustreren.. aan de wedstrijdratings is bij mijn weten niet gekloot. Ik haalde vorige week:
quote:
Rechteraanval waardeloos (heel laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval slecht (heel hoog)
Ben benieuwd wat het deze week wordt =)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48342209
HATTICK
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48342253
ik zit te denken om mss individueel te gaan trainen met als bijtraining passen, omdat je anders maar weinig spelers kun trainen.
Ik heb trouwens vandaag een spelers die in no-time redelijk scoren wordt en getalenteerd in passen is. Het zegt me allemaal nog weinig
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_48342278
Heb vanavond een relaxte pot tegen een botje... heerlijk achterover zitten en de rest aanmoedigen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 15 april 2007 @ 10:38:45 #9
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_48342530
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zondag 15 april 2007 @ 10:45:00 #10
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_48342622
Ik heb vanaaf een zwaar duel tegen de nummer 3.
Ff kijken of ik nog een superopstelling kan verzinnen.
  zondag 15 april 2007 @ 10:57:54 #11
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48342825
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:22 schreef komrad het volgende:
ik zit te denken om mss individueel te gaan trainen met als bijtraining passen, omdat je anders maar weinig spelers kun trainen.
Ik heb trouwens vandaag een spelers die in no-time redelijk scoren wordt en getalenteerd in passen is. Het zegt me allemaal nog weinig
Dat is dus wss een speler die op het punt staat te poppen naar redelijk scoren en ook wat passen heeft. Mjah.. ik denk dat ik scoren blijf trainen totdat ik 3 goeie spitsen heb (nu 2). Vanaf dat moment ga ik wat anders scouten (middenvelders) en als ik daarbij iets goeds pull switch ik naar 2x individueel en 2x scoren (comp+friendly).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48343211
Vanavond tegen de huidige nummer 1. Hoop dat ik hem kan pakken met mn counter. Aardig team heeft hij, dus kan sowieso lastig worden.

We zien wel.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48343672
vanavond MOTS tegen de huidige nummer 1 en de gorte favoriet. via HT ratings en hattrick organizer de opstelling samengestelt. en een overwinning zit er in, nu hopen dat het ook gaat lukken.
  zondag 15 april 2007 @ 11:53:06 #14
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48343859
Jongens, ik heb een klein probleempje, ik heb al zo'n 2 jaar een hattrick team, het speelt 6e klasse en het beschikt over een aardig kapitaal aan spelers, ook ben ik ooit eens 3e geworden in de Fok! cup) maar nu heb ik alleen de afgelopen 5 maanden niet echt actief ingelogd, oftewel, ik sta nu op het randje van faillisement, wat zijn de beste tips hiertegen? ik heb al 2 van mijn topspelers op de TL gezet om in ieder geval van hun loonkosten af te zijn en een stevig kas saldo te kweken. maar hoe zorg ik nu dat ik uit de schulden blijf? want het lijtk wel of de TL waarde van de beter spelers enorm is gekelderd? ik denk dat met dit teams lijfbehoud in mijn divisie op het moment niet meer mogelijk is, of ik meot heel actief gaan spelen.

wat is overigens op het moment de meest gebruike opstelling? is er in die 5 maanden nog wat veranderd aan de match engine zodat 3-5-2 helemaal zo goed niet meer is?
als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen

mijn schuld is trouwens 700k volgende week 1 mille, maa ris het nogsteeds zo dat je maar 3 keer mag inloggen? ik ben nu per ongeluk uitgelogd
ff wachten nog
  zondag 15 april 2007 @ 11:56:31 #15
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_48343911
quote:
Joeri van Dorpel
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Koppen


Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ga hem zelf trainen
Feyenoord!!! * Barça
pi_48344023
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:53 schreef Game_Error het volgende:
Jongens, ik heb een klein probleempje, ik heb al zo'n 2 jaar een hattrick team, het speelt 6e klasse en het beschikt over een aardig kapitaal aan spelers, ook ben ik ooit eens 3e geworden in de Fok! cup) maar nu heb ik alleen de afgelopen 5 maanden niet echt actief ingelogd, oftewel, ik sta nu op het randje van faillisement, wat zijn de beste tips hiertegen? ik heb al 2 van mijn topspelers op de TL gezet om in ieder geval van hun loonkosten af te zijn en een stevig kas saldo te kweken. maar hoe zorg ik nu dat ik uit de schulden blijf? want het lijtk wel of de TL waarde van de beter spelers enorm is gekelderd? ik denk dat met dit teams lijfbehoud in mijn divisie op het moment niet meer mogelijk is, of ik meot heel actief gaan spelen.

wat is overigens op het moment de meest gebruike opstelling? is er in die 5 maanden nog wat veranderd aan de match engine zodat 3-5-2 helemaal zo goed niet meer is?
als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen

mijn schuld is trouwens 700k volgende week 1 mille, maa ris het nogsteeds zo dat je maar 3 keer mag inloggen? ik ben nu per ongeluk uitgelogd
Je krijgt tegenwoordig 2 weken de tijd om je schuld onder de 500k te brengen. Dus je kan zoveel inloggen als je wilt.

Misschien is helemaal opnieuw beginnen een optie? Als je het weer vaker wil gaan spelen in ieder geval. Alle salariskannon eruit en nieuwe 17 jarige kopen.

3-5-2 is nog steeds wel een bruikbare strategie. MIddenveld dominantie blijft opzich in Hattrick belangrijk.

Verder: Al het personeel wat je niet echt nodig hebt ontslaan. Jeugdopleiding op 0, zulke dingen?>
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48344025
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:53 schreef Game_Error het volgende:
Jongens, ik heb een klein probleempje, ik heb al zo'n 2 jaar een hattrick team, het speelt 6e klasse en het beschikt over een aardig kapitaal aan spelers, ook ben ik ooit eens 3e geworden in de Fok! cup) maar nu heb ik alleen de afgelopen 5 maanden niet echt actief ingelogd, oftewel, ik sta nu op het randje van faillisement, wat zijn de beste tips hiertegen?
Ik dacht dat je maar een aantal weken niet mocht inloggen? Na 5 maanden is je team toch al weg? Of vergis ik me nu?
quote:
ik heb al 2 van mijn topspelers op de TL gezet om in ieder geval van hun loonkosten af te zijn en een stevig kas saldo te kweken. maar hoe zorg ik nu dat ik uit de schulden blijf? want het lijtk wel of de TL waarde van de beter spelers enorm is gekelderd?
Ja, dat is inderdaad zo. Alle prijzen zijn als een gek gekelderd. Je vangt er dus vaak minder voor dan dat je er ooit voor betaald hebt. Het beste is om inderdaad een aantal toppers te verkopen en dus weer deels opnieuw te beginnen. Door de spelers met het hoogste salaris te verkopen, is je team al weer wat gezonder.
Daarna zal je de training weer op moeten pakken, met het volledig aantal trainees, zodat je weer geld aan het ontwikkelen bent.
quote:
ik denk dat met dit teams lijfbehoud in mijn divisie op het moment niet meer mogelijk is, of ik meot heel actief gaan spelen.
Jammer, maar ja, dat is niet anders... Je moet op lange termijn denken, als je nog iets van je team wil maken.
quote:

wat is overigens op het moment de meest gebruike opstelling? is er in die 5 maanden nog wat veranderd aan de match engine zodat 3-5-2 helemaal zo goed niet meer is?
als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen
Ligt eraan wat je traint.
Bij Scoren speel je normaal 3-4-3 zodat je maximaal kan trainen (6 spitsen in 2 wedstrijden)
Bij Verdedigen speel je normaal 5-4-1 of 5-3-2 zodat je 10 spelers kan trainen.
Kortom: wat train je? Of wat ga je trainen?
quote:
mijn schuld is trouwens 700k volgende week 1 mille, maa ris het nogsteeds zo dat je maar 3 keer mag inloggen? ik ben nu per ongeluk uitgelogd
1000k = 1 miljoen en dat is best veel schuld
Veel verkopen dus, en flink opnieuw beginnen MET trainingsbeleid.
Zonder trainingsbeleid is je team ten dode opgeschreven.
Ook moet je je personeel ontslaan dat je niet echt nodig hebt, en even geen geld stoppen in een jeugdopleiding.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_48344097
zo, vanavond weer
pi_48344192
Hmmz een getalenteerde vleugelspeler is gescout.. Ben benieuwd wat me dat gaat opleveren...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_48344264
Ik moet vanavond tegen de nummer 1
Moet te pakken zijn..
Btw mijn nick bij hattrick is PaasKonijn..
Ja ik heb een kut team maar het word nog wel wat
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 15 april 2007 @ 12:14:48 #21
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48344304
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik dacht dat je maar een aantal weken niet mocht inloggen? Na 5 maanden is je team toch al weg? Of vergis ik me nu?
[..]

Ja, dat is inderdaad zo. Alle prijzen zijn als een gek gekelderd. Je vangt er dus vaak minder voor dan dat je er ooit voor betaald hebt. Het beste is om inderdaad een aantal toppers te verkopen en dus weer deels opnieuw te beginnen. Door de spelers met het hoogste salaris te verkopen, is je team al weer wat gezonder.
Daarna zal je de training weer op moeten pakken, met het volledig aantal trainees, zodat je weer geld aan het ontwikkelen bent.
[..]

Jammer, maar ja, dat is niet anders... Je moet op lange termijn denken, als je nog iets van je team wil maken.
[..]

Ligt eraan wat je traint.
Bij Scoren speel je normaal 3-4-3 zodat je maximaal kan trainen (6 spitsen in 2 wedstrijden)
Bij Verdedigen speel je normaal 5-4-1 of 5-3-2 zodat je 10 spelers kan trainen.
Kortom: wat train je? Of wat ga je trainen?
[..]

1000k = 1 miljoen en dat is best veel schuld
Veel verkopen dus, en flink opnieuw beginnen MET trainingsbeleid.
Zonder trainingsbeleid is je team ten dode opgeschreven.
Ook moet je je personeel ontslaan dat je niet echt nodig hebt, en even geen geld stoppen in een jeugdopleiding.
nee ik heb 5 maanden niet gespeeld, maar ik zie net pas dat ik in de schulden ben gekomen ik begon 5 maanden geleden met een kas van 2 mille, dat heeft zichzelf langzaam opgegeten als je ziet dat ik aan kosten 300k per week heb ,maar ik ga idd alles ontslaan en een frisse start maken, want de spelers die ik nu heb zijn tamelijk oud, en daar kan ik misschien nog 1 of 2 jaar meer voort maar dan moeten ze er echt uit, overgens heb ik atm wel 5 spelers met een TSI boven de 50k die gaan er dus allemaal uit
ff wachten nog
  zondag 15 april 2007 @ 12:19:59 #22
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48344409
Zo ik heb nu alles met een TSI boven de30k op de TL gezet, ik hou nog wat oude garde over die minder waard zijn, en daar kan ik nog wel even op teren hoop ik
ff wachten nog
  zondag 15 april 2007 @ 12:21:47 #23
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_48344461
wat is trouwens het best om te gaan trainen om mijn saldo weer op orde te krijgen? middenveld? verdediging?
ff wachten nog
  zondag 15 april 2007 @ 12:36:00 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48344780
Waarom onder de 30k niet? Die spelers leveren ook nog wel wat op hoor Verkoop gewoon alles

Als je tijd hebt en je verstand van skilltraden hebt (wat ik betwijfel, maar ik zeg als) dan raad ik je aan om de rest van het seizoen shooting te trainen en 22 spitsen aan te schaffen die allemaal op het punt staan te poppen. Daarmee haal je bizar veel rendament (als je het goed doet en tijd hebt dus).

Als je dat niet hebt zou ik gewoon trainen welke opstelling je het leukst vindt.. 3-4-3 = spitsen, 5-3-2 of 5-4-1 = defs en 3-5-2 = mids Qua prijzen is deftraining denk ik het meest rendabel, maar heel veel scheelt het niet meer.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48346235
Hmm.ik snap die jeugdopleiding nog niet helemaal.
Ik heb dus 3 scouts..
Allemaal gebeld vandaag. En er zat niks bij dus heb ze allemaal afgewezen.
Dus ik dacht ik pull maar een speler uit mijn uitstekend jeugdopleiding.
Maar dat kan niet
Want dan staat dit er:
quote:
Je hebt deze week al een aangeboden speler getest.
Stom hè
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 15 april 2007 @ 13:43:25 #26
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_48346432
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm.ik snap die jeugdopleiding nog niet helemaal.
Ik heb dus 3 scouts..
Allemaal gebeld vandaag. En er zat niks bij dus heb ze allemaal afgewezen.
Dus ik dacht ik pull maar een speler uit mijn uitstekend jeugdopleiding.
Maar dat kan niet
Want dan staat dit er:
[..]

Stom hè
Zelfde hier.Maar ik hoef geen waaillapen in me jeugdopleiding dus ga niet een nieuw "talent" accepteren als het toch niks word.
pi_48346465
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:43 schreef foetre het volgende:

[..]

Zelfde hier.Maar ik hoef geen waaillapen in me jeugdopleiding dus ga niet een nieuw "talent" accepteren als het toch niks word.
Ja maar nu heb ik er dus niks geils bij
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 15 april 2007 @ 13:56:44 #28
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_48346728
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:44 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja maar nu heb ik er dus niks geils bij
Ik weet niet wat jij geil vind maar 1 of andere niets kunnende jeugdspeler vindt ik niet egt geil.
pi_48347147
Vanavond weer winnen hoop ik
pi_48347841
tvp
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 15 april 2007 @ 14:41:32 #31
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_48347963
Die jeugdopleiding blijf ik klote vinden.
  zondag 15 april 2007 @ 14:41:53 #32
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_48347972
tvp
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 15 april 2007 @ 15:03:58 #33
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_48348590
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Die jeugdopleiding blijf ik klote vinden.
Want?omdat je er meer aandacht aan moet besteden?Je bent gewoon een luie donder die maar op 1 knop wil drukken en gelijk een wereld YP wil hebben
pi_48348928
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:56 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij geil vind maar 1 of andere niets kunnende jeugdspeler vindt ik niet egt geil.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48349013
btw: weer een spelfout in de tt
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_48349081
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Yankee_One het volgende:
btw: weer een spelfout in de tt
idd ja
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48349120
quote:
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Larry van Weegen.

His overall abilities right now are weak, in my opinion. If we look at his Passing skills, I would rate him as a hopeful young player. Right now I would say his Winger capabilities are around the wretched level.
moek t mee doen deze week
pi_48349365
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Yankee_One het volgende:
btw: weer een spelfout in de tt
Ik had hem ook al gespot . Wilde er alleen niet over beginnen

Stam + T, FTW.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48349513
so eindelijk die vieze - voor mijn kapitaal weggewerkt. en vanavodn natuurlijk nog de inkosten van een vol stadion
pi_48349685
Hoi.
pi_48349796
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Die jeugdopleiding blijf ik klote vinden.
Ik vind het juist veel en veel leuker geworden, nu heb je nog het idee dat je het in de hand hebt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 15 april 2007 @ 16:06:32 #42
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_48350227
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef foetre het volgende:

[..]

Want?omdat je er meer aandacht aan moet besteden?Je bent gewoon een luie donder die maar op 1 knop wil drukken en gelijk een wereld YP wil hebben
Die tijd die ik niet echt heb ja
pi_48350489
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die nieuwe JO nu ook geen super verbetering vind ofzo.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48352548
vind de nieuwe jeugdopleiding wel lachen

beetje puzzelen, beetje uitproberen. en je kunt ook leuke persberichtjes uitbrengen. vind t wel een leuke extra dimensie

en als je te lui bent om er iets aan te doen (of je hebt geen tijd) kun je gewoon ouderwets pullen natuurlijk
pi_48352961
Ik vind het waardeloos dat je maar uit 1 van de 2 Jeugdzooitjes kan pullen.
Moet er haast voor kiezen om er een te laten vallen. De nieuwe jeugd kan je nog niet stop zetten, hooguit scouts ontslaan, de oude jeugd is zonde om stop te zetten.
Wat is jullie visie?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_48353007
Als ik alles beter had kunnen overzien, dan had ik bij het oude systeem gebleven. Heb in principe ook geen zin om te gaan zitten puzzelen enzo.

Druk op de knop en er kwam een YP uit.

Zonde dat hij nu al op matig staat
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48353134
quote:
Ja? Oh, hallo Amadeos!

Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Remmel Van De Neucker.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens bemoedigend kunnen zijn.

Geven we hem een contract, baas?
Heb ik afgewezen. Zijn naam beloofde al weinig :s

Maar als ik bv. bij de jeugd op verdedigen train, zou ik dan het beste gewoon allemaal verdedigers proberen te krijgen en die dan om de beurt in de verdediging laten spelen, of gewoon 5 verdedigers en de rest zo laten..?
pi_48353171
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Amadeo het volgende:

[..]

Heb ik afgewezen. Zijn naam beloofde al weinig :s

Maar als ik bv. bij de jeugd op verdedigen train, zou ik dan het beste gewoon allemaal verdedigers proberen te krijgen en die dan om de beurt in de verdediging laten spelen, of gewoon 5 verdedigers en de rest zo laten..?
Die naam inderdaad nog een meevaller dat zijn voornaam niet Cock is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_48353599
.
pi_48353756
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het waardeloos dat je maar uit 1 van de 2 Jeugdzooitjes kan pullen.
Moet er haast voor kiezen om er een te laten vallen. De nieuwe jeugd kan je nog niet stop zetten, hooguit scouts ontslaan, de oude jeugd is zonde om stop te zetten.
Wat is jullie visie?
Ik was al een tijdje gestopt met de oude jeugdopleiding. Ik heb dus nu alleen de nieuwe.
Maar Jonks geloof ik had laatst wel een punt door te zeggen dat ws de verse yp's van het oude systeem nu meer waard gaan zijn. Dus wellicht is t verstandig ff te wachten met t nieuwe systeem en bv dit seizoen nog flink te profiteren van de oude jeugdopleiding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')