abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:24:09 #1
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48121110
Vorige deel: Tattoo Topic deel 22

Wil je weten wat een tattoo kost? Zoek je een bepaald plaatje?
LOOP EENS EEN TATTOOSHOP BINNEN!

Vandaag en morgen:


Nederlands Tattooblog:
www.tonsoftattoos.com

Nederlands Tattooforum:
http://forum.tonsoftattoos.com

De laatste foto's uit het vorige topic:




Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48126029
Dinsdag ga ik weer verder met mijn arm, heb een afspraak van 4 uur (wat echt erg lang is) en ben ook weer onwijs zenuwachtig maar ik weet dat mijn arm zo goed als af is dinsdag 16.00
  zondag 8 april 2007 @ 00:17:33 #3
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48126951
Je bent nog steeds bezig meid!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48127346
Is het aan te raden om een tattoo te nemen om een moedervlek te cammoufleren? Ik heb namelijk een vrij grote moedervlek die ik weg wil hebben. Maar ik wil hem niet wegsnijden want dan krijg ik een lelijk litteken. Ik wil eigenlijk ook geen tattoo (ik wil bescheiden blijven) maar liever dat dan een moedervlek. De tattoo komt dan gewoon boven op de moedervlek
  zondag 8 april 2007 @ 22:19:55 #5
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48127811
als het een heel kleintje is gaan we er nog wel eens overheen maar een dikke moedervlek? Nee, daar gaan we juist omheen. Stel dat deze veranderd, dan kun je dat nooit zien. Beetje gevaarlijk met huidkanker bijv. Dus... wegsnijden en eventueel na 1,5 jaar een tattootje over je litteken?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48135744
Mij valt de zin "Ik wil eigenlijk ook geen tattoo......." wel heel erg op.. Als je dit nu al zo denkt en voelt is het misschien verstandig om het voorlopig niet te doen (indien mogelijk)..?
pi_48146030
nee ik wil ook geen tattoo. maar ik heb dat wel liever dan een moedervlek. En de moedervlek is gewoon plat. Het zit in mijn huid dus je kan er inprincipe gewoon overheen tattooeren. Ik wil gewoon van de moedervlek af. Maar als ik het weg laat snijden zal ik een litteken krijgen. Dat is ook niet mooi
  maandag 9 april 2007 @ 14:52:25 #8
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48146089
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:49 schreef dieselnoi het volgende:
Het zit in mijn huid dus je kan er inprincipe gewoon overheen tattooeren.
Er wordt niet over moedervlekken heen getattoeerd. Je vraagt advies, ik geef het en vervolgens neem je het niet aan. Ik snap dat nooit zo goed. Als je het dan toch al weet waarom vraag je het dan?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48146191
Wat weet ik zo goed? Ik wil alleen mijn situatie duidelijk maken

Ik dacht dat dit een algemene tattoo topic was in niet een topic over een bepaalde winkel van een bepaald persoon die dat niet wil doen. Ik heb je reactie gelezen en ik hou daar ook rekening mee. Je hoeft je niet aangevallen te voelen
pi_48146308
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:57 schreef dieselnoi het volgende:
Wat weet ik zo goed? Ik wil alleen mijn situatie duidelijk maken

Ik dacht dat dit een algemene tattoo topic was in niet een topic over een bepaalde winkel van een bepaald persoon die dat niet wil doen. Ik heb je reactie gelezen en ik hou daar ook rekening mee. Je hoeft je niet aangevallen te voelen
Tis overal zo. In z'n algemeenheid wordt er niet iets over 'grote' moedervlekken heen gezet.
pi_48147177
Even tvp'tje neertieven want ik wil eigenlijk ook een kleine tattoo plaatsen maar heb nog wat vraagjes dus die zal ik zo even posten als ik wat meer tijd heb
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 9 april 2007 @ 16:10:20 #12
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48147620
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:57 schreef dieselnoi het volgende:
Wat weet ik zo goed? Ik wil alleen mijn situatie duidelijk maken

Ik dacht dat dit een algemene tattoo topic was in niet een topic over een bepaalde winkel van een bepaald persoon die dat niet wil doen. Ik heb je reactie gelezen en ik hou daar ook rekening mee. Je hoeft je niet aangevallen te voelen
Ik voel me niet aangevallen. Het kwam alleen zo over alsof je het toch wel wist. Mooi ook, die toevoeging 'Ik dacht dat dit een algemene tattoo topic was in niet een topic over een bepaalde winkel van een bepaald persoon die dat niet wil doen.'
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48150297
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:34 schreef dieselnoi het volgende:
Is het aan te raden om een tattoo te nemen om een moedervlek te cammoufleren? Ik heb namelijk een vrij grote moedervlek die ik weg wil hebben. Maar ik wil hem niet wegsnijden want dan krijg ik een lelijk litteken. Ik wil eigenlijk ook geen tattoo (ik wil bescheiden blijven) maar liever dat dan een moedervlek. De tattoo komt dan gewoon boven op de moedervlek
al vraag je het gewoon in een shop, dan kunnen ze er ook naar kijken om te beoordelen of het kan of niet
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:48:41 #14
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48171392
Hey, ik zie m'n tietjes in de op.

(wat een matige tvp )
pi_48175751
Ik ben over een week weer aan de beurt!

(ook een matige tvp )
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:43:10 #16
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_48181741
Begin juni ga ik The Ankh Cross laten zetten op m'n pols
Dreams do come true
pi_48187723
Zo mijn 4 uur zitten er weer op en jezus wat deed het zeer. Alles is geschaduwt en nu alleen nog 6 juni 3 uurtjes alles inkleuren en dan ben ik ervan af. Deze keer is me echt onzettend tegengevallen. Normaal was het wel uit te houden maar nu veel over de oorspronkelijke tattoo heen en bovenop mijn schouder. Na 3,5 uur had ik echt zoiets van kappe nou maar haha, maar toch het laatste half uurtje uitgezeten.

Morgen maak ik foto's en post die dan gelijk hier
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:30:12 #18
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48189987
hormonies fey-girl?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48197346
hormonies?????

Toch ff de voor en na foto's.

Voor:






Nu:



erg opgezet zoals je kan zien







Morgen nog een foto van me visje
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:57:36 #20
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48197838
lekker werkstukje hoor, mag je trots op zijn. Met hormonies bedoelde ik of je misschien ongesteld wordt of bent of de eisprong hebt. Ik ben dan altijd gevoeliger, vandaar...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48201164
Nee niet dat ik weet eisprong zou best eens kunnen, maar het is gelukkig achter de rug en ik vind het de pijn waard geweest.:)
pi_48208690
TVP.

Ik ben aan het nadenken over mijn tweede tattoo. Waarschijnlijk worden het twee oldschool zwaluwen in rood en zwart. Wil dan uiteindelijk aan weerszijden van het doodshoofd op mijn buik, dus op mijn ribbenkast links en rechts, twee zwaluwen.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_48239858
Ik kijk ook mee.
  donderdag 12 april 2007 @ 09:43:21 #24
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48245745
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kijk ook mee.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_48246647
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb em hoor

En tot ziens mensen, ben morgen er vandoor!
[afbeelding]
We hadden wel willen gaan, maar het was mooi weer, en ik vond het zonde om ergens binnen te zitten met eventueel wat naalden in m'n lijf, en dan heb ik het nog niet eens over de files die er stonden richting de kust.
Maar er is nog een conventie in Juni, dus misschien dan (als het regent )

Ben wel benieuwd hoe het is geweest, en wat of wie er als beste uit de contests zijn gerold.
God vergeeft me wel....het is immers zijn vak...!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')