abonnement Unibet Coolblue
pi_47732560
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zjin er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Extreme Championsip Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu nog 1 uur, maar ze zijn druk bezig met uitbreiden naar een 2 uur durende show. De enige show van TNA heeft Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.

In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Wrestling Society X [WSX]


WSX is een worstelprogramma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook treden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet.

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up

[ Bericht 1% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 28-03-2007 19:07:13 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:22:53 #2
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47732827




[ Bericht 36% gewijzigd door BigFire op 27-03-2007 23:33:43 ]
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:25:57 #3
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47732963
Teveel Pils

[ Bericht 13% gewijzigd door Tazmaniac op 28-03-2007 00:58:19 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 27 maart 2007 @ 23:56:41 #4
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47734148
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:
teeveepee
.....Kennedy
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:55:22 #5
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47735619
Bier....hik
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 28 maart 2007 @ 01:56:39 #6
30560 2Mini
Official Logo
pi_47736363
WWE fanaat.. Ik weet nog goed dat ik het begon te volgen toen Stone Cold in een zwembadje met water werd gepleurd door Angle. Dat was een van de eerste afleveringen destijds bij V8.
Tegenwoordig volg ik het nog lichtelijk via internet..
Camera 1... 1!
  woensdag 28 maart 2007 @ 01:58:50 #7
30560 2Mini
Official Logo
pi_47736390
Das grappig.. ik heb in het eerste deel gepost.. zonder dat ik mij dat nog kan herinneren

[centraal] Pro-Wrestling topic
Camera 1... 1!
pi_47738052
Tvp!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 28 maart 2007 @ 08:56:34 #9
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47738065
cool
pi_47754578
http://www.wrestling-titles.com/ linkje voor de OP met historie van de titels
http://www.pwinsider.com/latestnews.asp <---------pop up alert-------> use ad block van Firefox en je bent een happy camper met deze nieuwssite leuke columns ook maar goed...

(en je hebt Maandag met een hoofdletter geschreven en de rest van de dagen niet vette OP ik kan niet wachten op de photoshop creaties)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:47:59 #11
167723 sanni
Acima de seu
pi_47754954
Weet je als liefhebber verheug ik me nu meer op de showdown tussen Vince Mc Mahon en
Donald Trump en de haarkwestie.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:24:12 #12
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47756358
leuke raw, als het publiek tijdens wm net zo is als bij de main event op raw zit dat wel goed
  Redactie Games woensdag 28 maart 2007 @ 17:36:02 #13
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47756742
Klote versie had ik nou weer gedownload van RAW, geluid liep op een gegeven moment 10 seconden voor op het beeld, main event maar 20 seconden van gekeken, vond er zo niks aan.
.....Kennedy
pi_47757809
ik heb het nooit gehad of moeten gebruiken maar in VLC zit die optie ergens verstopt om beide synchroon te laten verlopen dus als iemand een tip heeft denk ik dat je een boele mensen helpt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47759831
ECW was wel redelijk, sterke openingsmatch zeg. Maar main event viel wat tegen, op 1 incident na dan

Edit: wat foutjes uit de OP weggehaald en 2 nieuwe links erbij gedaan.
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:30:17 #16
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47760735
ECW was ook super. dan moet Smackdown ook wel leuk worden
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:08:46 #17
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47768618
raw was echt vet zeg
publiek was ook geniaal
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 28 maart 2007 @ 22:15:20 #18
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47769004
Mijn god hoe dat publiek te keer ging na de SCM van Shawn....geweldig...Lashley werd ook aardig toegejuicht....Ook leuk dat ze Punk lieten opdraven en winnen in zn eigen stad (Dog house? Yeah right ).
Hoop dat het publiek in Detroit ook erg tekeer gaat, dat kan een evenement maken of breken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_47772189
Nog van Raw dus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Main event was echt fantastisch dankzij het publiek vooral ja. De sfeer zat er gewoon enorm goed in. Ik ga hem denk ik zo nog een keertje kijken
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:12:24 #20
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47783384
Trouwens wie denkt er na maandag dat Eugene iets te maken gaat hebben met de Battle of the Billionaires? ik bedoel, ze laten hem niet voor niets zien als deuropener voor McMahon en ze eindigen de sketch met Eugene die staat te treuren om zn haar..... Something is up!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:44:55 #21
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47784601
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef kidkash19 het volgende:
Trouwens wie denkt er na maandag dat Eugene iets te maken gaat hebben met de Battle of the Billionaires? ik bedoel, ze laten hem niet voor niets zien als deuropener voor McMahon en ze eindigen de sketch met Eugene die staat te treuren om zn haar..... Something is up!
laten we het niet hopen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:49:45 #22
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47784800
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef kidkash19 het volgende:
Trouwens wie denkt er na maandag dat Eugene iets te maken gaat hebben met de Battle of the Billionaires? ik bedoel, ze laten hem niet voor niets zien als deuropener voor McMahon en ze eindigen de sketch met Eugene die staat te treuren om zn haar..... Something is up!
Ik niet, was gewoon een opwarmertje dat kaalscheren van Eugene.En dat van het deur openen was gewoon opvulling denk ik.Maar zou leuk zijn als Eugene wat gaat flikken tijdens de match.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:01:12 #23
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47785280
Al is het alleen maar dat hij helpt met het knippen/scheren, ik denk dat er wel iets gaat gebeuren met hem....opvulling hadden ze ook anders kunnen doen, de aandacht werd nu echt gelegd op Eugene en zn haar.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:11:12 #24
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47785630
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef kidkash19 het volgende:
Al is het alleen maar dat hij helpt met het knippen/scheren, ik denk dat er wel iets gaat gebeuren met hem....opvulling hadden ze ook anders kunnen doen, de aandacht werd nu echt gelegd op Eugene en zn haar.
Dat McMahon verliest, en dat Stone Cold, Eugene roept en hem Vince kaal laat scheren.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:20:57 #25
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47785975
heej weet je wat ik net zat te denken... als jeff hardy de ladder match nou wint kan ie hem samen met matt claimen voor de tag team chapionship van Cena en Shawn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')