vele vrienden en familie zullen hem missen.
R.I.P Curt Henning.
quote:Tis wel duidelijk hoe veel je af weet van showworstelen..Niet veel.
Op vrijdag 14 februari 2003 11:02 schreef Bluppertje het volgende:
dat krijg je van al die nep gevechten
maar RIP, heb toch wel respect voor die lui ookal is het nep.
Ik hoop dat dat niet bij al die worstelaars gebeurt...
(Een kennis van me doe mee met het DWF kampioenschap, waar kort geleden ook een worstelaar op jonge leeftijd is overleden)
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:25 schreef gelly het volgende:
Anabolen zeker ?
quote:Doh...
Op vrijdag 14 februari 2003 02:48 schreef larsv het volgende:
(Natuurlijke dood?)
dat weten ze nog niet, ze weten alleen dat hij geen steroide of andere drugs gebruikten. zijn lichaam wordt nu onderzocht naar de oorzaak.
quote:ja dat was viper die was overleden aan kanker hij was een veel belovende worstelaar alleen jammer genoeg veel te jong overleden.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:25 schreef MaartenGrendel het volgende:
RIPIk hoop dat dat niet bij al die worstelaars gebeurt...
(Een kennis van me doe mee met het DWF kampioenschap, waar kort geleden ook een worstelaar op jonge leeftijd is overleden)
"Ik hoop dat dat niet bij al die worstelaars gebeurt..."
Helaas is dat wel het geval de doodt van curt henning is de 8ste geval in ongeveer 2 jaar en bijna allemaal nog voor hun 50tigste verjaardag gestorven. (owen hart,andre the giant)
quote:Owen Hart is ook dood?!?!
Op vrijdag 14 februari 2003 18:34 schreef larsv het volgende:[..]
ja dat was viper die was overleden aan kanker hij was een veel belovende worstelaar alleen jammer genoeg veel te jong overleden.
"Ik hoop dat dat niet bij al die worstelaars gebeurt..."
Helaas is dat wel het geval de doodt van curt henning is de 8ste geval in ongeveer 2 jaar en bijna allemaal nog voor hun 50tigste verjaardag gestorven. (owen hart,andre the giant)
echt jammer, ik was vroeger echt een worstelfan, altijd Sky Channel kijken naar WWF. Mr Perfect/Curt Henning was altijd cool, jammer dat ie ineens dood is.
quote:In '99 al bij de Over The Edge payperview, hij hing aan een kabel voor z'n entrance en viel zo'n 15meter.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Owen Hart is ook dood?!?!
.
.
en voor diegene die het echt nog van vrooeeeeeeeeeger kennen
Dino Bravo is dood (iets met drugs of smokkelen.. in ieder geval neergeschoten daardoor)
Junkyard Dog (met z'n auto tegen een boom gereden als ik me niet vergis)
quote:Aww..Fuck..
Op vrijdag 14 februari 2003 23:12 schreef PazZzcaL het volgende:[..]
In '99 al bij de Over The Edge payperview, hij hing aan een kabel voor z'n entrance en viel zo'n 15meter.
quote:Dat is vaak de doodsoorzaak van zulke opgepompte lieden op zo'n leeftijd. Dus wat nou sukkeltje ?
Op vrijdag 14 februari 2003 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Sukkeltje
Giant Baba (1938-99)bowel cancer
Gorilla Monsoon (1918-97)natural causes
The Renegade (1966-99) suicide
Rick Rude (1958-99) heart attack
Owen Hart (1965-99) wrestling accident
Bobby Duncum Jr. (1966-00) complications
from painkilling medication
Yokozuna (1965-00) heart attack
Gary Albright (1963-2000)
Bam Bam Terry Gordy (1961-01) pending autopsy
'Gentleman' Chris Adams (1955-2001) murdered
'Maniac' Mike Davis (1956-2001) heart attack
Wahoo McDaniel (1938-2002)
complications from renal failure and diabetes
Lou Thesz (1916-2002) natural causes
Big Dick Dudley (1968-2002) drug overdose
Davey Boy Smith "The British bulldog" (1963-2002) heart attack
Rocco Rock (1953-2002) heart attack (one half of Public Enemy)
The Sheik (1926-2003) heart failure
en nu dus ook Curt Henning.
trouwens op een van de reacties terug te komen ja Bill Goldberg worstel nog steeds en hij schijnt binnen kort terug te komen naar de WWE.
quote:Vaak?
Op zaterdag 15 februari 2003 00:58 schreef gelly het volgende:[..]
Dat is vaak de doodsoorzaak van zulke opgepompte lieden op zo'n leeftijd. Dus wat nou sukkeltje ?
quote:Kan je even alle namen noemen van diegene die overleden zijn die ook daadwerkelijk aan de anabolen of andere spierversterkers zaten?
Dat is vaak de doodsoorzaak van zulke opgepompte lieden op zo'n leeftijd. Dus wat nou sukkeltje ?
dat dacht ik al...
quote:Eerst je bewijzen op een rijtje hebben alvorens je begint te blaten..Sukkeltje.
quote:dat hoeft natuurlijk alleen als het niet strookt met zijn mening, dat snap je onderhand toch wel?
Op zaterdag 15 februari 2003 16:07 schreef Dr.Daggla het volgende:Eerst je bewijzen op een rijtje hebben alvorens je begint te blaten..Sukkeltje.
.
Mr perfect was de meest schoonste worstelaar die ik ooit live heb zien worstelen.
quote:Dat valt ook wel weer mee.
Op zondag 16 februari 2003 13:33 schreef larsv het volgende:
Mr perfect was de meest schoonste worstelaar die ik ooit live heb zien worstelen.
Hij heeft 2 jaar aan de pijnstillers gezeten (verslaafd dan). Niet dat dat zo dramatisch is... maar helemaal clean was ie dus niet.
kleine foot-note: dat was wel rond het jaar 1992/1993. Dus effect op zijn dood zal het wel niet gehad hebben
Las in een post hiervoor dat brittish bulldog ook al overleden is? Hier een foto van Curt Hunning en BB samen:
quote:ja de doods oorzaak is nu bekent geworden en hij is overleden aan een hart aanval.
Op vrijdag 14 februari 2003 10:34 schreef Leatherface het volgende:
TragischMaar is er al wat meer bekend over de doodsoorzaak?
quote:vooroordelen
Op zondag 16 februari 2003 13:33 schreef larsv het volgende:
aan de ene hand heb je je gelijk vision, maar het is altijd hetzelfde liedje de meeste mensen denken als ze hele gespierde mensen zijn dat die anabolen of een ander soort drugs gebruiken, het moet eens afgelopen zijn met die vooroordelen!!Mr perfect was de meest schoonste worstelaar die ik ooit live heb zien worstelen.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 23:40 schreef Furby het volgende:
Wat een gelul. Natuurlijk staan die figuren stijf van de anabolen. Iedere bodybuilder die wat wil bereiken moet wel want anders red je het niet. Overigens is Amerika wat anabolen betreft weer losser dan nederland. Major baseball league bv geeft stimulerende middelen vrij. Iemand die zegt dat ze clean zijn mankeert wat aan zijn eigen hersens.
Kijk ik weet dat er worstelaars drugs en andere dingen gebruiken dat onken ik ook niet, maar het is wel altijd dat worstelaars altijd in een hokje wordt geplaats als een "altijd gebruiker" en dat is dus niet het geval.
vraag maar aan een member van deze forum maartenGrendel die heeft een kennis die worstel ook gebruikt die ? ik denk het niet want ik ken de meeste nederlandse worstelaars en die zijn allemaal clean.
quote:Meneer Hennig was dus toch niet zo heel erg zuinig op z'n lichaam...
The Tampa Coroner's office and the Tampa Medical Examiner's office have released Curt Hennig's official cause of death and that is acute cocaine intoxication.
quote:foto's ?
Op zaterdag 15 februari 2003 01:00 schreef larsv het volgende:
dit is een lijstje van bekende en minder bekende worstelaars die vanaf 1999 tot heden zijn overleden. aangezien dit lijstje afkomt van een engelstalige site laat ik in het engels staan waaraan ze zijn overleden.Giant Baba (1938-99)bowel cancer
en nu dus ook Curt Henning.trouwens op een van de reacties terug te komen ja Bill Goldberg worstel nog steeds en hij schijnt binnen kort terug te komen naar de WWE.
quote:Hmjah, niet echt nee.
Op woensdag 26 maart 2003 15:16 schreef MuadDib het volgende:
van lordsofpain.net:
[..]Meneer Hennig was dus toch niet zo heel erg zuinig op z'n lichaam...
vorige week werd bekend gemaakt dat naar alle waarschijnlijkheid
Queen Elizabeth ( die van de macho man randy savage) is vermoord
het wordt tijd dat een nederlands tv kanaal het lef heeft om worstelen uit te zenden... keuze genoeg...
Heat,Velocity,confidentional,smackdown,raw en dan de PPV's
quote:Vorige week? Dat is al wat langer geleden. En Miss Elizabeth was de vrouw van Lex Luger. Get your facts straight!
Op zaterdag 12 juli 2003 19:04 schreef S-Cript het volgende:
als we dan toch bezig zijnvorige week werd bekend gemaakt dat naar alle waarschijnlijkheid
Queen Elizabeth ( die van de macho man randy savage) is vermoordhet wordt tijd dat een nederlands tv kanaal het lef heeft om worstelen uit te zenden... keuze genoeg...
Heat,Velocity,confidentional,smackdown,raw en dan de PPV's
Dat WWE op de Nederlandse TV moet komen heb je volkomen gelijk in In Duitsland, Engeland en Belgie kan het ook dus hier ook.
Maar in het showworstelen wordt nu eenmaal veel gebruik en kennelijk meer dan alleen maar anabolen en groeihormonen.
En idd, elizabeth hoorde bij Luger, die haar waarschijnlijk vol heeft geduwd met die pillen.
tis gewoon allemaal klote voor die mensen, en zeker voor de sport, maar life goes on....
quote:Jesus wat veel!
Op zaterdag 15 februari 2003 01:00 schreef larsv het volgende:
Giant Baba (1938-99)bowel cancer
en nu dus ook Curt Henning.
Gelukkig staat mijn oude favoriet er niet bij.
Hacksaw Jim Duggan.
weten we dat ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |