abonnement Unibet Coolblue
pi_16293125
We moeten geweldsmisdrijven bestrijden. Castratie is hiervoor een goed middel. Ten eerste worden mensen minder agressief als ze gecastreerd zijn. Ten tweede kunnen ze geen kinderen meer krijgen, zo kunnen ze het geweld noch op een erfelijke wijze, noch op een opvoedende wijze overbrengen op de volgende generatie.

Omdat iedereen een tweede kans dient te krijgen stel ik voor dat we het als volgt doen: de eerste keer dat iemand een geweldsmisdrijf pleegt wordt er 1 bal verwijderd, zodat ze alvast gewaarschuwd zijn. De tweede keer wordt de andere bal verwijderd. Misschien dat bij de wat ernstigere vergrijpen allebei de ballen al meteen kunnen worden verwijderd.

pi_16293164
Daar waar 'bal' staat mag natuurlijk ook 'eierstok' gelezen worden.
pi_16293243
Jaaah, verminking als straf invoeren. Wat een goed idee. .
pi_16293287
beetje extreem , maar laten we het maar invoeren
pi_16293344
Zo iets kwam ook al bij me op toen ik vorige week mn auto helemaal gesloopt en leeg gehaald vond (geen geweld, maar toch!)....... het leukst zou t zijn als je t ook nog helemaal zelf mocht doen, gnagna

Maar even serieus, nu mijn woede weer iets gezakt is..... nee, t lijkt me niks!

pi_16293387
niet mee eens geweld komt niet uit je ballen of eierstokken!
er moet meer disipline komen de diensteplicht moet zeker weer terug(ookal zit ik zelf in die groep die er onderuiit komt)
daar leer je respect en disipline en dat is waar veel van de dingen die gebeuren in nederland tekort hebben geschoten
he buur!
pi_16293390
quote:
Ten eerste worden mensen minder agressief als ze gecastreerd zijn.
Bron??? En wie zegt dat een crimineel perse agressief is???
quote:
Ten tweede kunnen ze geen kinderen meer krijgen, zo kunnen ze het geweld noch op een erfelijke wijze, noch op een opvoedende wijze overbrengen op de volgende generatie.
Ze kunnen altijd nog trouwen met iemand die al kinderen heeft. . En wie ben jij om het recht te ontnemen om kinderen te krijgen. Wie weet krijgt zo'n iemand wel een kind die later veel goeds kan doen.
pi_16293534
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Bron???


Is vaak zat op ratten getest
quote:
En wie zegt dat een crimineel perse agressief is???
Lieve schat, ik heb het over geweldsmisdrijven.
quote:
[..]

Ze kunnen altijd nog trouwen met iemand die al kinderen heeft. . En wie ben jij om het recht te ontnemen om kinderen te krijgen. Wie weet krijgt zo'n iemand wel een kind die later veel goeds kan doen.


Er zullen geweldsgenen in het DNA van het kind zitten. Door castratie kunnen we de evolutie wat bijsturen en de geweldsgenen uit de mens halen.
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:52:41 #9
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16293580
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:38 schreef MariekeP het volgende:
We moeten geweldsmisdrijven bestrijden. Castratie is hiervoor een goed middel. Ten eerste worden mensen minder agressief als ze gecastreerd zijn. Ten tweede kunnen ze geen kinderen meer krijgen, zo kunnen ze het geweld noch op een erfelijke wijze, noch op een opvoedende wijze overbrengen op de volgende generatie.

Omdat iedereen een tweede kans dient te krijgen stel ik voor dat we het als volgt doen: de eerste keer dat iemand een geweldsmisdrijf pleegt wordt er 1 bal verwijderd, zodat ze alvast gewaarschuwd zijn. De tweede keer wordt de andere bal verwijderd. Misschien dat bij de wat ernstigere vergrijpen allebei de ballen al meteen kunnen worden verwijderd.


IK heb een veel beter idee. Zware misdadigers executeren. Planten ze zich ook niet voort en je bent zeker dat ze het nooit nog een keer doen. Graag beginnen met Murat uit Den Haag.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:53:35 #10
16442 Dutchman77
Wat krijgen we #$%^& nou?
pi_16293610
Onzin??? Best een goed idee eigenlijk. Alleen bij zware misdrijven natuurlijk. En je moet evengoed nog de cel in.

Er is nu een ander bericht tussen gekomen. Ik doelde dus niet op die executie.

The Dude: "Yeah, well, that's just, like, your opinion, man."
pi_16293657
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:51 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Is vaak zat op ratten getest


Ratten.... . Je vergelijkt ratten met mensen. .
quote:
[..]

Lieve schat, ik heb het over geweldsmisdrijven.
[..]


.
quote:
Er zullen geweldsgenen in het DNA van het kind zitten. Door castratie kunnen we de evolutie wat bijsturen en de geweldsgenen uit de mens halen.
Daar ben ik toch zo op tegen hé. Even voor god spelen. Dan kunnen we direct ook allemensen met een geboren afwijking castreren, mensen die ervelijk meer kans hebben op kanker oid.
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:57:36 #12
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16293731
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:55 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Daar ben ik toch zo op tegen hé. Even voor god spelen. Dan kunnen we direct ook allemensen met een geboren afwijking castreren, mensen die ervelijk meer kans hebben op kanker oid.
Plegen die dan vaker geweldsmisdrijven dan anderen?
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:02:23 #13
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_16293878
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:57 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Plegen die dan vaker geweldsmisdrijven dan anderen?


Kijk, ik weet niet of je het weet, maar misdaden worden niet vanuit je kloten gepleegd maar vanuit je hersenen. Het is jouw karakter in combinatie met andere factoren die van buiten komen, dat er voor zorgt dat je een delict begaat of niet. Castreren is dus zinloos.
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:06:46 #14
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16294026
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:02 schreef thetruth het volgende:

[..]

Kijk, ik weet niet of je het weet, maar misdaden worden niet vanuit je kloten gepleegd maar vanuit je hersenen. Het is jouw karakter in combinatie met andere factoren die van buiten komen, dat er voor zorgt dat je een delict begaat of niet. Castreren is dus zinloos.


Veel emoties worden door je hormonen gestimuleerd. Zeker de emoties die mensen aanzet tot agressie.
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:10:30 #15
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_16294181
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Veel emoties worden door je hormonen gestimuleerd. Zeker de emoties die mensen aanzet tot agressie.


Gewoon niet; Waarom denk je dat in Papua gemeenschappen en andere traditionele gemeenschappen geen verkrachtingen voor komen? Het heeft allemaal met cultuur te maken en onze kloten zeggen geen ene fuck over potentiële misdaden........
pi_16294488
Worden mensen minder agressief na castratie?

Worden criminaliteit genetisch overgedragen?

Een opvoedkundige taak is voor deze mensen nog steeds mogelijk.

  donderdag 15 januari 2004 @ 20:28:41 #17
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16294806
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:19 schreef Monidique het volgende:
Worden mensen minder agressief na castratie?
Dat wel, dat is een wetenschappelijk feit.

Zonder testosteronproductie wordt je zo lief als een schoothondje (en ja, die schoothondjes zijn gecastreerd ja ).

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16294807
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:38 schreef MariekeP het volgende:Ten eerste worden mensen minder agressief als ze gecastreerd zijn.
Werkt iig bij honden!
feest
pi_16295298
Ik pretendeer niet meer te weten wat zal helpen tegen die getikte criminelen, mischien als we allemaal wat beter gevoed zijn, wat gelukkiger worden en wat minder hard voor elkaar dat dan de criminaliteit ook vanzelf zakt?

Het is maar een idee.

  donderdag 15 januari 2004 @ 20:48:29 #20
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16295510
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:10 schreef thetruth het volgende:

[..]

Gewoon niet; Waarom denk je dat in Papua gemeenschappen en andere traditionele gemeenschappen geen verkrachtingen voor komen? Het heeft allemaal met cultuur te maken en onze kloten zeggen geen ene fuck over potentiële misdaden........


Dit bewijst maar weer dat agressief gedrag genetisch bepaald is.
pi_16295615
Waarom staat dit topic in POL?
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:54:31 #22
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16295712
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:51 schreef SCH het volgende:
Waarom staat dit topic in POL?
Omdat criminaliteit een belangrijke politieke kwestie is.
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:55:10 #23
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_16295732
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:54 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Omdat criminaliteit een belangrijke politieke kwestie is.


moet je op Peter R. de Vries gaan stemmen next time
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_16295844
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:54 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Omdat criminaliteit een belangrijke politieke kwestie is.


Maar niet ieder dwaas idee lijkt me een topic waard.

Het is geen realistisch idee, er is geen actuele discussie over, het onderwerp is op geen enkele manier door de TS uitgewerkt. Ik moest heel erg om je lachen maar ik begrijp nu dat je geen kloon bent maar dat dit echt aan je brein ontsproten is. Castreren van misdadigers zal nooit gebeuren; als je een discussie over dit onderwerp wel dan kan het alleen maar over zedendelinquenten gaan.

pi_16295947
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:38 schreef MariekeP het volgende:
We moeten geweldsmisdrijven bestrijden. Castratie is hiervoor een goed middel. Ten eerste worden mensen minder agressief als ze gecastreerd zijn. Ten tweede kunnen ze geen kinderen meer krijgen, zo kunnen ze het geweld noch op een erfelijke wijze, noch op een opvoedende wijze overbrengen op de volgende generatie.

Omdat iedereen een tweede kans dient te krijgen stel ik voor dat we het als volgt doen: de eerste keer dat iemand een geweldsmisdrijf pleegt wordt er 1 bal verwijderd, zodat ze alvast gewaarschuwd zijn. De tweede keer wordt de andere bal verwijderd. Misschien dat bij de wat ernstigere vergrijpen allebei de ballen al meteen kunnen worden verwijderd.


wat ga je doen bij vrouwelijke misdadigers?
  donderdag 15 januari 2004 @ 21:05:09 #26
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16296015
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

wat ga je doen bij vrouwelijke misdadigers?


quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:39 schreef MariekeP het volgende:
Daar waar 'bal' staat mag natuurlijk ook 'eierstok' gelezen worden.
pi_16296024
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:39 schreef MariekeP het volgende:
Daar waar 'bal' staat mag natuurlijk ook 'eierstok' gelezen worden.
maar helpt dat dan ook?
  donderdag 15 januari 2004 @ 21:06:08 #28
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16296038
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:00 schreef Elevation het volgende:
Waarom niet gewoon beide armen amputeren? Weet je iig zeker dat hij/zij geen geweldsmisdrijven meer pleegt.


Zonder armen kan iemand zich nog makkelijk voortplanten.
pi_16296073
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:06 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Zonder armen kan iemand zich nog makkelijk voortplanten.


Zou jij het doen met een misdadiger zonder armen?
  donderdag 15 januari 2004 @ 21:07:44 #30
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16296084
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

maar helpt dat dan ook?


Tuurlijk, want je houdt zo de voortplanting van agressie-genen tegen.
pi_16296098
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:05 schreef Alicey het volgende:
maar helpt dat dan ook?
[Nederlands beleid]
Joh, we proberen het gewoon!
[/Nederlands beleid]
pi_16296178
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:07 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Tuurlijk, want je houdt zo de voortplanting van agressie-genen tegen.


pas na 2 misdrijven. wat ga je bovendien doen als ze zwanger is tijdens de veroordeling?
  donderdag 15 januari 2004 @ 21:12:08 #33
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_16296209
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:48 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Dit bewijst maar weer dat agressief gedrag genetisch bepaald is.


Lekker kortzichtig hey. De Sami (Traditionele Zweden, blanken dus, die op zo'n eilandengroep wonen) doen het ook niet. Het heeft allemaal met cultuur te maken. Stress, drugs, kut jeugd, eisen v/d maatschappij aan de burgers waar mensen niet aan kunnen voldoen, welvaart, jaloezie, armoede, etc.
pi_16296296
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:08 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Nee, maar z'n vriendin waarschijnlijk wel.


Dan castreren we die toch?

Serieus: Chemische castratie lijkt me een oplossing voor verkrachters e.d. die meerdere malen de fout in gaan. Om iedereen die 2 keer een geweldsmisdrijf pleegt te castreren is belachelijk.

pi_16296813
Geweldig idee, direct invoeren die hap. Maarja dat vindt men weer te extreem enzo .
pi_16297176
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:15 schreef Elevation het volgende:

[..]

Dan castreren we die toch?

Serieus: Chemische castratie lijkt me een oplossing voor verkrachters e.d. die meerdere malen de fout in gaan. Om iedereen die 2 keer een geweldsmisdrijf pleegt te castreren is belachelijk.


Ok voor eens voor altijd:
VERKRACHTING IS EEN GEWELDADIGE MISDAAD, NIET EEN SEXUELE MISDAAD... CASTRATIE HELPT DUS GEEN REET OM VERKRACHTING TEGEN TE HOUDEN

Dank je voor de tijd die je hebt genomen om dit bericht te lezen door naar de volgende post!

pi_16301784
Zo, even een stuk of 50 offtopic- en onzinreacties verwijdert.

Kunnen we het dan nu over het (chemisch0 onvruchtbaar maken van gewelddadige criminelen hebben?

Waarom bekijkt de TS dit bijvoorbeeld alleen uit het fysiologisch oogpunt en niet psychologisch?

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 16 januari 2004 @ 00:49:55 #38
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16303138
Faliekant tegen. De overheid moet zich niet op dat vlak begeven.

En ik ben eigenlijk ook niet overtuigt dat het zal helpen. Bij vrouwen denk ik dat het absurd is om het te geloven.

Criminele genen bestaan niet, en is er geen sprake van erfelijkheid. Een eventuele slechte opvoeding is echt te ver gezocht.

Slecht plan.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_16311519
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:51 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Is vaak zat op ratten getest
[..]

Lieve schat, ik heb het over geweldsmisdrijven.
[..]

Er zullen geweldsgenen in het DNA van het kind zitten. Door castratie kunnen we de evolutie wat bijsturen en de geweldsgenen uit de mens halen.


Leuk bedacht maar totaal waardeloos, Kun je ze ook verbieden cola te drinken, alcohol te nuttigen, computerspelletjes te spelen, geweldfilms te kijken en ga zo maar door.
Een verkrachter die in de groep draaideurcriminelen valt mag je wel castreren vind ik.
Maar ik vind het een soort sharia wetgeving om alle agressieve mensen dan maar te castreren.
Misschien vind jij het als vrouw leuk om te zien danwel horen dat een man gecastreerd wordt omdat je dan een deel van zijn 'trots' weghaalt, maar ik vind het een beetje ridicuul.
Yeah baby Yeah!
pi_16311597
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:42 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Ok voor eens voor altijd:
VERKRACHTING IS EEN GEWELDADIGE MISDAAD, NIET EEN SEXUELE MISDAAD... CASTRATIE HELPT DUS GEEN REET OM VERKRACHTING TEGEN TE HOUDEN

Dank je voor de tijd die je hebt genomen om dit bericht te lezen door naar de volgende post!


Als jij gecastreerd wordt is de sexuele behoefte niet aanwezig, dus zul je ook niemand verkrachten. Of gaan ze dan mishandelen?
Volgens mij snap jij de term verkrachting of castratie niet of ben je in de war met sterilisatie?
Yeah baby Yeah!
pi_16312227
Wat kan jij goede grappen maken zeg.
pi_16312456
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als jij gecastreerd wordt is de sexuele behoefte niet aanwezig, dus zul je ook niemand verkrachten. Of gaan ze dan mishandelen?
Volgens mij snap jij de term verkrachting of castratie niet of ben je in de war met sterilisatie?


Zoals ik dus zei is dat een fabeltje. Verkrachting wordt gezien als geweldsmisdrijf. Het is niet sexuele behoefte die een verkrachter iemand laat verkrachten maar een geweldadige impuls.

Tientallen onderzoeken zijn hierover gedaan, veel op het internet is hier niet over te vinden maar wel in de bibliotheek.

Er zijn gevallen bekend van verkrachters die zichzelf op eigen verzoek hebben laten castreren die toch in herhaling zijn gevallen van misbruik en gewelds-delicten. Denk hierbij aan ontvoering, marteling en aanranding met voorwerpen...

pi_16312658
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:30 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Zoals ik dus zei is dat een fabeltje. Verkrachting wordt gezien als geweldsmisdrijf. Het is niet sexuele behoefte die een verkrachter iemand laat verkrachten maar een geweldadige impuls.

Tientallen onderzoeken zijn hierover gedaan, veel op het internet is hier niet over te vinden maar wel in de bibliotheek.

Er zijn gevallen bekend van verkrachters die zichzelf op eigen verzoek hebben laten castreren die toch in herhaling zijn gevallen van misbruik en gewelds-delicten. Denk hierbij aan ontvoering, marteling en aanranding met voorwerpen...


Maar dan betreft het aanranding en geen verkrachting. iemand die obsessief vrouwe wil mishandelen moet levenslang tbs krijgen (liever een vroege crematie maar dat is taboe in nederland).
Je hebt overal uitzonderingen op, maar ik denk dat castratie in vrijwel alle gevallen de dader uitsluit van sexuele behoeftes.
Yeah baby Yeah!
pi_16315116
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:41 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Jaaah, verminking als straf invoeren. Wat een goed idee. .
Idd, dan kun je ze beter meteen voor het vuurpeleton neerzetten.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:02:54 #45
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16315177
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:07 schreef Elevation het volgende:

[..]

Zou jij het doen met een misdadiger zonder armen?


.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:03:01 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16315182
Ik zou zeggen hak het hele zooitje eraf. Of eruit. Met een in slachtafal gedrenkte bijl. Voorwaarde is wel dat dat afal een week heeft liggen rotten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:06:11 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16315281
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 15:03 schreef Megumi het volgende:
Ik zou zeggen hak het hele zooitje eraf. Of eruit. Met een in slachtaval gedrenkte bijl. Voorwaarde is wel dat dat aval een week heeft liggen rotten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:20:08 #48
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_16315664
nou ik vind dit een beetje ver gaan.. Moet je eens nagaan dat je zelf een keer hoe dan ook in een misdaad verzeild raakt? Zou je dan gelijk beroofd willen worden van 1 van je eierstokken?

Niet iedere 'crimineel' hier in nederland heeft dat ook als bedoeling gehad, er zijn mensen die bewust handelen, maar er zijn net zo goed mensen die er deel van uit maken zonder dat ze het zelf doorhebben. (denk aan mensen die geestelijk in de war zijn, slechte opvoeding.. noem het maar op.)

Kortzichtig...

  vrijdag 16 januari 2004 @ 16:07:07 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_16316973
mannelijke agressie wordt veroorzaakt door testosteron. inderdaad, gemaakt in de ballen. vrouwelijke agressie in de hersenen. zullen we ze die dan maar afnemen bij een geweldsdelict?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 16 januari 2004 @ 16:08:57 #50
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16317015
Vraagje aan TS, wat doe je dan als je iemand onschuldig hebt veroordeelt? Sorry zeggen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16320366
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar niet ieder dwaas idee lijkt me een topic waard.


Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:42:24 #52
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16320998
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:59 schreef sizzler het volgende:
Zo, even een stuk of 50 offtopic- en onzinreacties verwijdert.

Kunnen we het dan nu over het (chemisch0 onvruchtbaar maken van gewelddadige criminelen hebben?

Waarom bekijkt de TS dit bijvoorbeeld alleen uit het fysiologisch oogpunt en niet psychologisch?


De hormonen beinvloeden de psyche. Juist door die hormoonproductie te verminderen kunnen mensen ook psychologisch op het rechte pad gebracht worden.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:38:21 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16322299
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:42 schreef MariekeP het volgende:

[..]

De hormonen beinvloeden de psyche. Juist door die hormoonproductie te verminderen kunnen mensen ook psychologisch op het rechte pad gebracht worden.


En wat als je een onschuldige persoon veroordeeld hebt?
Kan me een paar gevalletjes herinneren, waar de politie het niet zo nauw nam.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:04:43 #54
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16323056
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat als je een onschuldige persoon veroordeeld hebt?
Kan me een paar gevalletjes herinneren, waar de politie het niet zo nauw nam.


In dat geval moeten we de politie ook maar castreren.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:12:38 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16323261
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:04 schreef MariekeP het volgende:

[..]

In dat geval moeten we de politie ook maar castreren.


Als we naar iedere hype naroepende vrouwen moeten luisteren zou je alle mannen castreren omdat het allemaal potientiele verkrachters zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:14:40 #56
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_16323318
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat als je een onschuldige persoon veroordeeld hebt?
Kan me een paar gevalletjes herinneren, waar de politie het niet zo nauw nam.


volgens mij veroordeelt de politie niet maar doet een kadi dat
pi_16323722
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:30 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Zoals ik dus zei is dat een fabeltje. Verkrachting wordt gezien als geweldsmisdrijf. Het is niet sexuele behoefte die een verkrachter iemand laat verkrachten maar een geweldadige impuls.

Tientallen onderzoeken zijn hierover gedaan, veel op het internet is hier niet over te vinden maar wel in de bibliotheek.

Er zijn gevallen bekend van verkrachters die zichzelf op eigen verzoek hebben laten castreren die toch in herhaling zijn gevallen van misbruik en gewelds-delicten. Denk hierbij aan ontvoering, marteling en aanranding met voorwerpen...


Van casratie worden mensen minder agressief, minder assertief, minder seksueel actief eigenlijk een soort sulletjes dus het helpt zeker wel.
Dit komt doordat er dan nagenoeg geen testosteron wordt aangemaakt, dit is ook de reden dat vrouwen vaak minder agressief zijn dan mannen.
Voor de andere eigenschappen hebben ze hun eigen vrouwelijke hormonen.
Het castreren van vrouwen helpt daarom sowieso ook niet
Een heer met stijl
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:32:10 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16323862
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

volgens mij veroordeelt de politie niet maar doet een kadi dat


klopt maar politie voert het bewijs aan, een rechter veroordeelt op basis van dit bewijs.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:43:24 #59
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_16324190
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

klopt maar politie voert het bewijs aan, een rechter veroordeelt op basis van dit bewijs.


dat de politie niet altijd even netjes aan bewijs komt is mij bekend, maar volgens mij komt het niet zo vaak voor dat ze zelf iets verzinnen..
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:51:35 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16324436
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

dat de politie niet altijd even netjes aan bewijs komt is mij bekend, maar volgens mij komt het niet zo vaak voor dat ze zelf iets verzinnen..


selectief met bewijs omgaan is vaak al genoeg.
Maar dit terzijde. Je weet dat het voorkomt dat mensen omschuldig worden veroordeelt, hoe wil je dan met dergelijke lijfstraffen omgaan?
Afhakken van lichaamsdelen en doodstraf maak je niet meer goed, en als er een geval komt van een aardige vent die door bevooroordeelde politie een oor aangenaaid, en door de beul zijn zak afgesneden wordt, en Peter R de Vries onthuld dat deze aardige vent het niet was, dan lopen al die idioten die hier nu voor dit soort practijken lopen te gillen weer te gillen dat het een schande is dat dit gebeurt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 15 februari 2004 @ 22:30:11 #61
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17208121
Dieren worden ook gefokt zodat ze ons het best kunnen dienen. Waarom fokken we mensen niet zo dat ze minder agressief worden? Omdat veel mensen toch wel alles neuken wat los en vast zit is castratie DE oplossing.
  zondag 15 februari 2004 @ 22:34:08 #62
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17208249
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:30 schreef MariekeP het volgende:
Dieren worden ook gefokt zodat ze ons het best kunnen dienen. Waarom fokken we mensen niet zo dat ze minder agressief worden? Omdat veel mensen toch wel alles neuken wat los en vast zit is castratie DE oplossing.
Brrr, volgens mij kan jij zo als testcase gebruikt worden...
Vertel jij mij eens: wanneer is kattekwaad misdaad en wanneer is keuze legitiem en wanneer niet?
Jij wilt voor god spelen.. je hebt nota bene een SPW opleiding (=verzorging?)
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 22:34:53 #63
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_17208271
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:30 schreef MariekeP het volgende:
Dieren worden ook gefokt zodat ze ons het best kunnen dienen. Waarom fokken we mensen niet zo dat ze minder agressief worden? Omdat veel mensen toch wel alles neuken wat los en vast zit is castratie DE oplossing.
omdat agressiviteit menselijk is. door dit weg te fokken verdwijnt er een onderdeel van menselijkheid
  zondag 15 februari 2004 @ 22:37:27 #64
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17208347
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

omdat agressiviteit menselijk is. door dit weg te fokken verdwijnt er een onderdeel van menselijkheid


Agressiviteit is een slechte eigenschap van de mens. Dit wegfokken verbetert de mensheid, een zeer nobel streven dus.
  zondag 15 februari 2004 @ 22:39:03 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_17208408
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:37 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Agressiviteit is een slechte eigenschap van de mens. Dit wegfokken verbetert de mensheid, een zeer nobel streven dus.


slecht is tijdgebonden
  zondag 15 februari 2004 @ 22:39:27 #66
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17208416
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:37 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Agressiviteit is een slechte eigenschap van de mens. Dit wegfokken verbetert de mensheid, een zeer nobel streven dus.


Heb jij wel eens 'A Clockwork Orange' gezien?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_17208518
Stelletje knuffelgeitenbreiers. Zware criminelen moet je gewoon gelijk omleggen, geen discussie.
En wat is dan zwaar zou de vraag zijn:
Verkrachting
Moord
Tasjesroof
pi_17208546
Een goede opvoeding lijkt me op het eerste gezicht wel goed en laten we eens over onze normen en waarden gaan denken en hoe wij behandelt willen worden...want: Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet...

Castratie is natuurlijk wel erg extreem heh? ;-) Misschien bij hele ernstige misdadigers like Mark Dutroux

Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  zondag 15 februari 2004 @ 22:43:51 #69
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_17208558
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:39 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Heb jij wel eens 'A Clockwork Orange' gezien?


pi_17208599
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:39 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Heb jij wel eens 'A Clockwork Orange' gezien?


Ik wel. een walgelijke film Maar goed. Slecht zijn hoort bij de mensheid. Iedereen kan onder de "ideale" omstandigheden net zo misdadig worden als Hitler of seriemoordenaar Ted Bundy.

Weg halen van "foute" elementen in de mensheid haalt totaal niets uit omdat we gewoon evil zijn.

  zondag 15 februari 2004 @ 22:46:45 #71
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17208648
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:39 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Heb jij wel eens 'A Clockwork Orange' gezien?


Worden daar ook mensen in gefokt?
  zondag 15 februari 2004 @ 22:47:52 #72
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17208679
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik wel. een walgelijke film Maar goed. Slecht zijn hoort bij de mensheid. Iedereen kan onder de "ideale" omstandigheden net zo misdadig worden als Hitler of seriemoordenaar Ted Bundy.

Weg halen van "foute" elementen in de mensheid haalt totaal niets uit omdat we gewoon evil zijn.


Ja, ik ben het met je eens (niet blijven quoten aub )
Stel je voor dat alle vrouwen gewillig en makkelijk zouden zijn, er zou geen reet meer aan zijn; het element sport verdwijnt..

Veranderen doe je zelf! om maar een suffe Open Universiteit quote aan te halen

Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 22:50:27 #73
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17208757
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:46 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Worden daar ook mensen in gefokt?


Nee, lobotomie wordt uitgevoerd, zodat lustgevoelens worden omgezet in walgneigingen. De suggestie: wat is erger, de misdadiger of de veroordelende partij?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 23:06:53 #74
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17209344
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:50 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Nee, lobotomie wordt uitgevoerd, zodat lustgevoelens worden omgezet in walgneigingen. De suggestie: wat is erger, de misdadiger of de veroordelende partij?


Dat is niet te vergelijken met fokken.
pi_17209444
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:06 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken met fokken.


Wist je dat als je mensen gaat fokken, dat je dan mensen krijgt met een zeer laag IQ en die zeer geweldadig zijn? Natuurlijke selectie haalt echter de meeste rotte appels eruit.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:11:13 #76
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17209508
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:06 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken met fokken.


jawel, dat is preventieve lobotomie.. Evolutie hoort bij de mens, dat kan en mag je niet sturen. Ook niet door genetische manipulatie eigenlijk.

Jij vindt het toch ook leuk dat je elke dag je rituelen mag bepalen, die extra tik op de wekker, je eigen ontbijt etc. Dat zijn allemaal dingen die bij je identiteit horen. Niemand mag daar aan zitten.

Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 23:11:33 #77
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17209522
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:09 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Wist je dat als je mensen gaat fokken, dat je dan mensen krijgt met een zeer laag IQ en die zeer geweldadig zijn? Natuurlijke selectie haalt echter de meeste rotte appels eruit.


Juist niet als we de agressie eruit gaan fokken. Agressie komt het meeste voor bij mensen met een laag IQ, dus als je agressie eruit fokt stijgt de gemiddelde intelligentie van de mens ook nog eens.
pi_17209534
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
jawel, dat is preventieve lobotomie.. Evolutie hoort bij de mens, dat kan en mag je niet sturen. Ook niet door genetische manipulatie eigenlijk.
Maar wel door kleding en internet?
  zondag 15 februari 2004 @ 23:12:39 #79
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17209562
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar wel door kleding en internet?


Daar heb je nog enigszins een keuze in (ook al is die keuze ook de schuld van Amerika )
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 23:13:26 #80
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17209589
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

jawel, dat is preventieve lobotomie.. Evolutie hoort bij de mens, dat kan en mag je niet sturen. Ook niet door genetische manipulatie eigenlijk.

Jij vindt het toch ook leuk dat je elke dag je rituelen mag bepalen, die extra tik op de wekker, je eigen ontbijt etc. Dat zijn allemaal dingen die bij je identiteit horen. Niemand mag daar aan zitten.


Gefokte mensen zullen het niet erg vinden als ze juist alle slechte eigenschappen die de mens ooit had niet meer hebben.
pi_17209597
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Daar heb je nog enigszins een keuze in


Cultuur gaat sowieso tegen natuur in, maar is cultuur geen onderdeel van evolutie? Is alles wat wij doen niet per definitie onderdeel van evolutie? En wie heeft evolutie heilig verklaard?
  zondag 15 februari 2004 @ 23:14:38 #82
73888 DIA
die ja .....
pi_17209633
pfff... wat een kut-topic, ondoordacht geplaatst door een kut TS, die geen ballen heeft.
pi_17209666
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Juist niet als we de agressie eruit gaan fokken. Agressie komt het meeste voor bij mensen met een laag IQ, dus als je agressie eruit fokt stijgt de gemiddelde intelligentie van de mens ook nog eens.


Agressie kan 2 oorzaken hebben. De eerste is natuurlijke aanleg. De tweede is de omstandigheden waarin iemand in verkeerd. Als je de eerste weet uit te schakelen, dan kun je de tweede pas voorkomen als je iedereen een huis met een zwembad geeft en een goede baan. Dat is echter een utopie.
pi_17209691
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:14 schreef DIA het volgende:
pfff... wat een kut-topic, ondoordacht geplaatst door een kut TS, die geen ballen heeft.
letterlijk ...
  zondag 15 februari 2004 @ 23:16:29 #85
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17209708
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Cultuur gaat sowieso tegen natuur in, maar is cultuur geen onderdeel van evolutie? Is alles wat wij doen niet per definitie onderdeel van evolutie? En wie heeft evolutie heilig verklaard?


Niemand en iedereen, democratie is een gevolg van evolutie en dat is tot dusver het hoogst haalbare in onze evolutie
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 23:19:29 #86
73888 DIA
die ja .....
pi_17209803
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

letterlijk ...


Dit is gewoon pure mishandeling tegen alle mensenrechten in. Je krijgt hier dezelfde discussie als een doodstraf discussie (over onterecht veroordeelde enzv). Maar dan is dit nog een stukje triester door de kennis die de TS mist. Die echte gekken (kanibalen-seriemoordenaars etc) hebben iets letterlijk fout zitten in hun hersenen, niet in hun ballen.
pi_17209835
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Cultuur gaat sowieso tegen natuur in, maar is cultuur geen onderdeel van evolutie? Is alles wat wij doen niet per definitie onderdeel van evolutie? En wie heeft evolutie heilig verklaard?


Evolutie is aanpassen aan omstandigheden. Op het moment dat er mensen mars gaan koloniseren, begint voor die mensen het evolutie proces weer.

vanwege zwaartekracht, luchtdruk, etc, ...

Grappig detail is dat als je een broeikas effect op mars ontketend, dan maak je een klimaat waar mensen in de toekomst alleen maar met een luchtmasker op over mars kunnen lopen.

pi_17209853
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Evolutie is aanpassen aan omstandigheden. Op het moment dat er mensen mars gaan koloniseren, begint voor die mensen het evolutie proces weer.
Ik weet wat evolutie is.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:25:04 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_17209972
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:14 schreef DIA het volgende:
pfff... wat een kut-topic, ondoordacht geplaatst door een kut TS, die geen ballen heeft.
MariekeP heeft anders flinke borsten hoor
  zondag 15 februari 2004 @ 23:25:44 #90
73888 DIA
die ja .....
pi_17210007
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

MariekeP heeft anders flinke borsten hoor


waarsch meer dan hersenen
  zondag 15 februari 2004 @ 23:28:55 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17210098
Tegen.

Dan zou je ook vrouwen moeten steriliseren die verslaafd zijn aan crack of AIDS hebben. Noem het maar op.

  zondag 15 februari 2004 @ 23:30:36 #92
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17210147
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

MariekeP heeft anders flinke borsten hoor


Volgens mij willen we die in het kader van het evolutiemoment wel beoordelen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 23:32:31 #93
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17210193
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:30 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Volgens mij willen we die in het kader van het evolutiemoment wel beoordelen


Seksuele intimidatie is ook een vorm van agressie.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:34:22 #94
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17210244
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:32 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Seksuele intimidatie is ook een vorm van agressie.


In dat kader blijf jij van mijn harige zak af
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 23:35:54 #95
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17210285
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

In dat kader blijf jij van mijn harige zak af


Lol, nu snap ik je nickname pas
  zondag 15 februari 2004 @ 23:36:21 #96
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17210296
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lol, nu snap ik je nickname pas


Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 15 februari 2004 @ 23:38:36 #97
73888 DIA
die ja .....
pi_17210355
Ik heb nog een paar ideeen die je wel zullen bevallen Marieke:
Mensen die stelen: handen/armen eraf.
Mensen die helen: vingers eraf
Mensen die te veel/grof schelden: Stembanden verwijderen
Mensen die spugen: mond dichtnaaien
Mensen die wildplassen: penis dichtnaaien
Mensen die niet kunnen denken: kogel door de kop
Alle bejaarde en invalide dood: kosten teveel geld
  zondag 15 februari 2004 @ 23:51:13 #98
84512 JulesKebab
Plasma beeldbuis 2 euri-mille
pi_17210698
Dat zo'n puberale stelling van TS hier gewoon open blijft, geeft goed het niveau aan van dit forum. (vmbo)
  zondag 15 februari 2004 @ 23:53:20 #99
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17210765
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:38 schreef DIA het volgende:
Ik heb nog een paar ideeen die je wel zullen bevallen Marieke:
Mensen die stelen: handen/armen eraf.
Mensen die helen: vingers eraf
Mensen die te veel/grof schelden: Stembanden verwijderen
Mensen die spugen: mond dichtnaaien
Mensen die wildplassen: penis dichtnaaien
Mensen die niet kunnen denken: kogel door de kop
Alle bejaarde en invalide dood: kosten teveel geld
Je begrijpt het niet. Met jouw ideeen zul je de slechte eigenschappen er niet uit fokken. Als je bij dieven de handen eraf hakt zijn ze namelijk nog steeds vruchtbaar bijvoorbeeld.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:54:11 #100
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17210796
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:51 schreef JulesKebab het volgende:
Dat zo'n puberale stelling van TS hier gewoon open blijft, geeft goed het niveau aan van dit forum. (vmbo)
Het Nationaal-Socialisme is absoluut niet puberaal, slechts dom en gevaarlijk
  zondag 15 februari 2004 @ 23:55:54 #101
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17210841
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:53 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Met jouw ideeen zul je de slechte eigenschappen er niet uit fokken. Als je bij dieven de handen eraf hakt zijn ze namelijk nog steeds vruchtbaar bijvoorbeeld.


Zou jij kinderen willen van een man zonder handen? Ik denk, over het algemeen genomen van niet. Het zal wat langzamer werken, maar het wordt er wel 'uitgefokt'. (Even los van alle omgevingsvariabelen die ook meespelen als een persoon een misdaad begaat.)
  maandag 16 februari 2004 @ 00:03:57 #102
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17211091
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zou jij kinderen willen van een man zonder handen? Ik denk, over het algemeen genomen van niet. Het zal wat langzamer werken, maar het wordt er wel 'uitgefokt'. (Even los van alle omgevingsvariabelen die ook meespelen als een persoon een misdaad begaat.)


Ik wil sowieso geen kinderen. Ik durf ze niet in deze wereld vol agressie te plaatsen.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:05:41 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17211138
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:03 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Ik wil sowieso geen kinderen. Ik durf ze niet in deze wereld vol agressie te plaatsen.


Met jij bedoelde ik men. Over het algemeen genomen is een man nogal wat minder aantrekkelijk zonder handen.
pi_17211146
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:03 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Ik wil sowieso geen kinderen. Ik durf ze niet in deze wereld vol agressie te plaatsen.


...waarin mannen onwillig gecastreerd worden....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 16 februari 2004 @ 00:06:53 #105
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17211176
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Met jij bedoelde ik men. Over het algemeen genomen is een man nogal wat minder aantrekkelijk zonder handen.


Zonder handen kan een man zich niet aftrekken dus zal hij sneller tot verkrachting overgaan.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:08:13 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17211208
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:06 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Zonder handen kan een man zich niet aftrekken dus zal hij sneller tot verkrachting overgaan.


Laten we dan maar benen afnemen. Dan kan die man zich nog wel aftrekken en praktisch niet meer verkrachten.
pi_17211211
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:06 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Zonder handen kan een man zich niet aftrekken dus zal hij sneller tot verkrachting overgaan.


Jij bent vreemd....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 16 februari 2004 @ 00:10:40 #108
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17211275
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Laten we dan maar benen afnemen. Dan kan die man zich nog wel aftrekken en praktisch niet meer verkrachten.


Ik vind dat je wel radicale denkbeelden hebt hoor.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:11:45 #109
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17211309
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:10 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Ik vind dat je wel radicale denkbeelden hebt hoor.


Ik extrapoleer alleen maar jouw denkbeelden. Ik ben namelijk tegen hetgeen jij voorstelt.
pi_17211321
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Jij bent vreemd....


een beetje vreemd, maar wel lekker.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 16 februari 2004 @ 00:14:20 #111
73888 DIA
die ja .....
pi_17211383
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:03 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Ik wil sowieso geen kinderen. Ik durf ze niet in deze wereld vol agressie te plaatsen.


Al weer zon goede opmerking. Dat er toevallig veel agressie is in sommige delen van nederland, spreek je ook maar even over de rest van de wereld.
Ik denk niet dat als je in Noorwegen of zelfs in afgelegen delen (in australie of wat dan ook) gaat wonen last hebt van agressie
  maandag 16 februari 2004 @ 00:14:54 #112
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17211399
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik ben namelijk tegen hetgeen jij voorstelt.


Dat mag, maar ik vind de alternatieven die je voorstelt totaal ondoordacht.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:18:24 #113
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17211497
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:14 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Dat mag, maar ik vind de alternatieven die je voorstelt totaal ondoordacht.


Wil iemand anders hier op reageren? Ik lig namelijk in een lachstuip
pi_17211559
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:14 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Dat mag, maar ik vind de alternatieven die je voorstelt totaal ondoordacht.


Maar Marieke wat heb je in je leven meegemaakt of gezien, dat je tot dit best wel interessante idee bent gekomen?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 16 februari 2004 @ 00:25:55 #115
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17211687
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maar Marieke wat heb je in je leven meegemaakt of gezien, dat je tot dit best wel interessante idee bent gekomen?


Ik ben tot de constatering gekomen dat alle problemen in de wereld telkens terugkeren en al net zolang bestaan als de mensheid zelf. Toen ben ik gaan nadenken over hoe dit opgelost kan worden, daarbij kreeg ik het volgende inzicht. De problemen worden veroorzaakt door de aard van de mens. De enig mogelijke manier om ze op te lossen is dus door de aard van de mens te veranderen.
pi_17211796
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:25 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Ik ben tot de constatering gekomen dat alle problemen in de wereld telkens terugkeren en al net zolang bestaan als de mensheid zelf. Toen ben ik gaan nadenken over hoe dit opgelost kan worden, daarbij kreeg ik het volgende inzicht. De problemen worden veroorzaakt door de aard van de mens. De enig mogelijke manier om ze op te lossen is dus door de aard van de mens te veranderen.


Nou dan moet je de politiek in gaan, of dit idee aan de politiek overbrengen, want je weet het; we leven in een democratie en als de meerderheid van nederland dit een goed plan vindt, dan zal dit ingevoerd moeten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door JohnDope op 16-02-2004 00:31]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 16 februari 2004 @ 00:31:41 #117
73888 DIA
die ja .....
pi_17211806
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:25 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Ik ben tot de constatering gekomen dat alle problemen in de wereld telkens terugkeren en al net zolang bestaan als de mensheid zelf. Toen ben ik gaan nadenken over hoe dit opgelost kan worden, daarbij kreeg ik het volgende inzicht. De problemen worden veroorzaakt door de aard van de mens. De enig mogelijke manier om ze op te lossen is dus door de aard van de mens te veranderen.


Problemen is een relatief begrip, iets dat je niet op kan lossen. Is de agressie de wereld uit( wat niet mogelijk is nat.) dan zijn er weer andere dingen die als problemen bestempeld worden en waar we vanaf moeten.
  maandag 16 februari 2004 @ 01:45:47 #118
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17212884
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:25 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Ik ben tot de constatering gekomen dat alle problemen in de wereld telkens terugkeren en al net zolang bestaan als de mensheid zelf. Toen ben ik gaan nadenken over hoe dit opgelost kan worden, daarbij kreeg ik het volgende inzicht. De problemen worden veroorzaakt door de aard van de mens. De enig mogelijke manier om ze op te lossen is dus door de aard van de mens te veranderen.


Jij stelt criminaliteit gelijk aan iets wat ofwel door opvoeding ofwel door erfelijkheid komt (of een combinatie van beide). Dat is niet geheel waar.

Het komt heel vaak voor dat iemand gedwongen wordt tot criminaliteit over te gaan. Onder andere vanwege ons huidige beleid tegenover hard-drugs, waardoor de marktprijs van die drugs dermate toeneemt dat het onbetaalbaar wordt voor de mensen die daar aan verslaafd zijn geraakt en dus overgaan tot criminaliteit.

Je kan nu wel zeggen dat ook dat een kwestie van opvoeding en erfelijkheid is, maar dat is niet helemaal fair. Als die mensen zo ernstig genieten van hun drugs, dan heb ik daar echt geen problemen mee; jij wel?

Natuurlijk zal jouw oplossing wel degelijk werken, maar waar wil je de grens leggen? Bij welke misdrijven mag iemand zijn eerst bal kwijtraken? En wil je bij vrouwen bij het eerste misdrijf 1 eierstok laten wegnemen als symbolische daad?

pi_17213023
En hoe zit het met mannen die een 'licht' geweldsdelict begaan en van nature maar een bal hebben?
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  maandag 16 februari 2004 @ 12:13:03 #120
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17219044
quote:
Op maandag 16 februari 2004 01:57 schreef jaapgvk het volgende:
En hoe zit het met mannen die een 'licht' geweldsdelict begaan en van nature maar een bal hebben?
Volgens mij was Hitler het eerste slachtoffer
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_17219100
Weet je wat we doen? Als vrouwen zich misdragen gaan we ze besnijden!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  Moderator maandag 16 februari 2004 @ 13:42:59 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17221401
en bij dieven de handen eraf, hardrijders voeten eraf, verkrachtte vrouwen stenigen en mensen die zich scheren ophangen.

zal de integratie iig ten goede komen

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Overall beste user 2022 maandag 16 februari 2004 @ 13:47:09 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_17221535
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:38 schreef MariekeP het volgende:
We moeten geweldsmisdrijven bestrijden. Castratie is hiervoor een goed middel. Ten eerste worden mensen minder agressief als ze gecastreerd zijn. Ten tweede kunnen ze geen kinderen meer krijgen, zo kunnen ze het geweld noch op een erfelijke wijze, noch op een opvoedende wijze overbrengen op de volgende generatie.

Omdat iedereen een tweede kans dient te krijgen stel ik voor dat we het als volgt doen: de eerste keer dat iemand een geweldsmisdrijf pleegt wordt er 1 bal verwijderd, zodat ze alvast gewaarschuwd zijn. De tweede keer wordt de andere bal verwijderd. Misschien dat bij de wat ernstigere vergrijpen allebei de ballen al meteen kunnen worden verwijderd.


Prima idee, maar de uitvoering moet wel op basisscholen gebeuren: Op die manier leren jongeren al vroeg dat misdaad niet loont.
De straf voor ouders die hun kinderen niet toestaan dit te bekijken zal bekend zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 16 februari 2004 @ 19:21:55 #124
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17231881
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:15 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je wat we doen? Als vrouwen zich misdragen gaan we ze besnijden!
Besnijdenis, daar neemt de vruchtbaarheid niet mee af. Eierstokken verwijderen zal wel helpen.
pi_17232267
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:21 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Besnijdenis, daar neemt de vruchtbaarheid niet mee af. Eierstokken verwijderen zal wel helpen.


Je kunt ze ook doden, dan neemt de vruchtbaarheid zeker af Dan kunnen ze ook geen kinderen adopteren oid
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 16 februari 2004 @ 19:52:42 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17232876
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je kunt ze ook doden, dan neemt de vruchtbaarheid zeker af Dan kunnen ze ook geen kinderen adopteren oid


als we ooit mogen castreren, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat we ook de baarmoeder mogen dichtschroeien.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_17275775
Wat is dit nou voor een gek idee. Waar wil je dan de grens leggen. Word het castreren alleen voor criminelen die iemand heeft vermoord? Of voor iemand die een bank heeft overvallen? De Nederlandse wetgeving moet veer zwaarder.

Trouwens een crimineel zou het nog niet zo erg vinden als hij geen kinderen kan krijgen.

En natuurlijk zal de crimineel zomaar rondlopen na het castreren. Wat stop hem dan nog?

Don't try to find facts to fit your hypothesis.
pi_17275818
Mensen en hun creativiteit der pijnigingsmiddelen... Wat schuilt er in ons?
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:52:29 #129
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17280479
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 02:24 schreef Noadicea het volgende:
Mensen en hun creativiteit der pijnigingsmiddelen... Wat schuilt er in ons?
Een castratie hoeft geen pijn te doen hoor. Je kunt het namelijk verdoofd uitvoeren.
pi_17281369
Het lijkt me duidelijk dat je pas 20 bent en nog niets van de echte wereld hebt gezien.
misdadigers castreren lijkt een leuke oplossing, alleen haalt het helemaal niets uit op verminkingen die weer leiden tot schadevegoeding na.
Yeah baby Yeah!
  FOK!fotograaf woensdag 18 februari 2004 @ 12:52:27 #131
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17282017
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:24 schreef Elgigante het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat je pas 20 bent en nog niets van de echte wereld hebt gezien.
misdadigers castreren lijkt een leuke oplossing, alleen haalt het helemaal niets uit op verminkingen die weer leiden tot schadevegoeding na.
Er zijn inderdaad een hoop haken en ogen. Het voorstel is in de kern imo wel goed, en de opmerking over leeftijd is imo niet gegrond. Het ouder zijn staat niet garant voor intelligenter gedrag. Ouders die crimineel zijn, zullen dergelijk gedrag toch doorgeven aan de kinderen. Castratie is dan een darwinistische manier om dergelijke trekjes uit je samenleving te weren.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_17282147
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:52 schreef freud het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad een hoop haken en ogen. Het voorstel is in de kern imo wel goed, en de opmerking over leeftijd is imo niet gegrond. Het ouder zijn staat niet garant voor intelligenter gedrag. Ouders die crimineel zijn, zullen dergelijk gedrag toch doorgeven aan de kinderen. Castratie is dan een darwinistische manier om dergelijke trekjes uit je samenleving te weren.


Nee, Darwin heeft nooit gesteld dat criminaliteit erfelijk was
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  FOK!fotograaf woensdag 18 februari 2004 @ 13:38:23 #133
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17283293
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nee, Darwin heeft nooit gesteld dat criminaliteit erfelijk was


*zucht* Ik doelde op het darwinistische principe om eigenschappen bij ouders te onderdrukken om de trekjes in kinderen te voorkomen. Natuurlijke selectie werkt al eeuwen niet meer imo, en daarom moeten mensen het zelf doen, door castratie bijvoorbeeld.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf woensdag 18 februari 2004 @ 13:48:17 #134
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17283589
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:21 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Besnijdenis, daar neemt de vruchtbaarheid niet mee af. Eierstokken verwijderen zal wel helpen.


Om de hormoonprocudtie maar niet te vergeten, dat is de bron van gedrag, niet de mogelijkheid tot voortplanten.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_17283628
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:38 schreef freud het volgende:

[..]

*zucht* Ik doelde op het darwinistische principe om eigenschappen bij ouders te onderdrukken om de trekjes in kinderen te voorkomen. Natuurlijke selectie werkt al eeuwen niet meer imo, en daarom moeten mensen het zelf doen, door castratie bijvoorbeeld.


Dan zou de mensen doden een beter principe zijn
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:57:36 #136
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17283875
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:49 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dan zou de mensen doden een beter principe zijn


Nee, want dat is onethisch.
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:02:34 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17284011
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:57 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Nee, want dat is onethisch.


Iemand van zijn kroonjuwelen beroven niet dan
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_17284653
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:57 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Nee, want dat is onethisch.


Dat jij je nu beroept op ethiek
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  FOK!fotograaf woensdag 18 februari 2004 @ 16:27:49 #139
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17288084
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:49 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dan zou de mensen doden een beter principe zijn


Waarom? Het gaat om het niet doorgeven van slechte eigenschappen aan volgende generaties, niet om het sterven van een persoon door slechte eigenschappen.

Maar goed, beetje vaag topic geworden. Ik neig trouwens sowiso al naar overheidstoestemming bij kinderwens, dus dit castratiegebeuren is nog mild .

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:10:49 #140
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_17290618
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:38 schreef MariekeP het volgende:
We moeten geweldsmisdrijven bestrijden. Castratie is hiervoor een goed middel. Ten eerste worden mensen minder agressief als ze gecastreerd zijn. Ten tweede kunnen ze geen kinderen meer krijgen, zo kunnen ze het geweld noch op een erfelijke wijze, noch op een opvoedende wijze overbrengen op de volgende generatie.

Omdat iedereen een tweede kans dient te krijgen stel ik voor dat we het als volgt doen: de eerste keer dat iemand een geweldsmisdrijf pleegt wordt er 1 bal verwijderd, zodat ze alvast gewaarschuwd zijn. De tweede keer wordt de andere bal verwijderd. Misschien dat bij de wat ernstigere vergrijpen allebei de ballen al meteen kunnen worden verwijderd.


Oppassen met paddestoelen die je in je tuin vindt.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  donderdag 19 februari 2004 @ 14:07:17 #141
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17312650
Het gaat bij castreren niet om het afstraffen van misdaad, maar om het bestrijden van misdaad. Veel mensen in dit topic lijken dat niet helemaal door te hebben.
pi_17314002
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:07 schreef MariekeP het volgende:
Het gaat bij castreren niet om het afstraffen van misdaad, maar om het bestrijden van misdaad. Veel mensen in dit topic lijken dat niet helemaal door te hebben.
Ik vind het leuk dat je je op deze stelling werpt en dat je je mening probeert te onderbouwen.
Maar dat je meteen aankomt met castreren zegt meer iets over je onbewuste sexuele voorkeur dan over een oplossing van het probleem.
Yeah baby Yeah!
pi_17314039
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:27 schreef freud het volgende:

[..]

Waarom? Het gaat om het niet doorgeven van slechte eigenschappen aan volgende generaties, niet om het sterven van een persoon door slechte eigenschappen.


Je weet net zo goed als ik dat sociale omgevinsfactoren waarschijnlijk een grotere rol spelen dan dat de ouders claimen te hebben. Als je crimineel laat leven, zou je in jouw theorie alleen maar meer criminaliteit kweken, omdat ze hun sociale omgeving ook beïnvloeden.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 19 februari 2004 @ 15:29:18 #144
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17315003
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je weet net zo goed als ik dat sociale omgevingsfactoren waarschijnlijk een grotere rol spelen dan dat de ouders claimen te hebben. Als je crimineel laat leven, zou je in jouw theorie alleen maar meer criminaliteit kweken, omdat ze hun sociale omgeving ook beïnvloeden.


Die kun je toch ook castreren
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 23 februari 2004 @ 23:05:14 #145
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17341481
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:57 schreef Elgigante het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 19 februari 2004 14:07 schreef MariekeP het volgende:<br>Het gaat bij castreren niet om het afstraffen van misdaad, maar om het bestrijden van misdaad. Veel mensen in dit topic lijken dat niet helemaal door te hebben.<hr></blockquote>Ik vind het leuk dat je je op deze stelling werpt en dat je je mening probeert te onderbouwen.<br>Maar dat je meteen aankomt met castreren zegt meer iets over je onbewuste sexuele voorkeur dan over een oplossing van het probleem.
Zo'n opmerking had ik eerder van freud verwacht .
pi_17342882
De eerste die mij me ballen ontneemt kan wraak verwachten.

Het zit trouwens in het karakter van de mens om geweldadig te zijn en dit zal je er nooit uit krijgen. De meest rustige persoon kan zo door omstandigheden een geweldadig persoon worden.
  dinsdag 24 februari 2004 @ 11:19:28 #147
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_17345561
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 00:24 schreef AwA het volgende:
De eerste die mij me ballen ontneemt kan wraak verwachten.
Kijk, dit lijkt me de meest waarschijnlijke reactie van de gecastreerde crimineel en dat is nou net niet de bedoeling
Misdadigers castreren is dus gèèn goed idee, doodmaken zou 't probleem wel oplossen maar dat vinden de meeste mensen wat al te drastisch
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')