abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:07:05 #1
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8442762
Schatje... het is heel makkelijk om een computer iets anders te laten zien dan wat er echt gebeurt hoor...

[edit]
Oh en dit was deel 1
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Mappy op 12-02-2003 23:01]

pi_8442788
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:07 schreef Mappy het volgende:
Schatje... het is heel makkelijk om een computer iets anders te laten zien dan wat er echt gebeurd hoor...
Vind ik ook !!
pi_8443067
Ik wacht het artikel af wat aankomende zaterdag in de Volkskrant verschijnt, die journalist was er afgelopen zaterdag bij.
pi_8443532
ik zou zeggen: ik sluit me aan bij schatje
pi_8443582
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:20 schreef schatje het volgende:
Ik wacht het artikel af wat aankomende zaterdag in de Volkskrant verschijnt, die journalist was er afgelopen zaterdag bij.
mwah ...
of ze hem ALLES hebben laten zien .....

maar goed ... ik wacht ook af

pi_8443808
sch! dit is een zin die ik gekopieerd heb van je! die je in een eerder topic geschreven hebt! :

Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. En er wordt zoveel geld weggegooid bij tv .

Je zit wel in de eindregie van idols maar werkt niet bij idols???? raar verhaal!!!

pi_8444025
Je hoeft niet voor het programma Idols te werken om in de regiekamer te komen. Facilitaire diensten en andere productiemaatschappijen hebben daar ook toegang toe.

Ik moest iets schrijven zodat ik dit topic makkelijker terug kan vinden

pi_8444048
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:04 schreef TripleM het volgende:
Je hoeft niet voor het programma Idols te werken om in de regiekamer te komen. Facilitaire diensten en andere productiemaatschappijen hebben daar ook toegang toe.

Ik moest iets schrijven zodat ik dit topic makkelijker terug kan vinden

natuurlijk ... in de regiekamer moet ook koffie gedronken worden
pi_8444085
Maar had je nou wel of niet een mailtje gestuurd naar HMG??
pi_8444419
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:06 schreef schatje het volgende:
Maar had je nou wel of niet een mailtje gestuurd naar HMG??
ikke niet

was achteraf misschien netjes geweest om dat te doen vóór het plaatsen van de verhalen op m'n weblog. Maar ik kon ook niet weten dat het zo zou uitbreiden

dus vandaag kreeg ik van HMG zelf een meeltje

pi_8444469
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ikke niet

was achteraf misschien netjes geweest om dat te doen vóór het plaatsen van de verhalen op m'n weblog. Maar ik kon ook niet weten dat het zo zou uitbreiden

dus vandaag kreeg ik van HMG zelf een meeltje

die hebben gewoon ergens jou e-mail vandaan gevist ofzo?
pi_8444511
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:23 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

die hebben gewoon ergens jou e-mail vandaan gevist ofzo?

nope
ik had een apart berichtje op m'n weblog gezet met de mededeling dat ze naar me konden meelen als iemand van Idols wilde reageren ....
en zo ging het
  woensdag 12 februari 2003 @ 22:40:31 #13
13973 ranja
image means nothing
pi_8446476
Deel 2? Moest dat nou?

Ach zolang er niks bewezen wordt blijf ik het gewoon een zielige vorm van aandachttrekkerij en poging tot het verpesten voor anderen (met als belangrijkste Hind) vinden

pi_8446526
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:40 schreef ranja het volgende:
Deel 2? Moest dat nou? Ja

Ach zolang er niks bewezen wordt blijf ik het gewoon een zielige vorm van aandachttrekkerij en poging tot het verpesten voor anderen (met als belangrijkste Hind) vinden

dank je wel voor je verhelderende bijdrage...
pi_8446832
quote:
Deel 2? Moest dat nou?

dankje
pi_8447181
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:20 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuwd - ik weet al precies hoe je reageert. Als het je welgevallig is dan is dat de waarheid en anders is het een leugenaar natuurlijk.
pi_8447220
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd - ik weet al precies hoe je reageert. Als het je welgevallig is dan is dat de waarheid en anders is het een leugenaar natuurlijk.

zoiets als jij dus?
pi_8447269
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 20:53 schreef mijn23 het volgende:
sch! dit is een zin die ik gekopieerd heb van je! die je in een eerder topic geschreven hebt! :

Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. En er wordt zoveel geld weggegooid bij tv .

Je zit wel in de eindregie van idols maar werkt niet bij idols???? raar verhaal!!!

Wat is daar raar aan? Het gaat niet om de eindregie van idols maar van RTL4 - ik heb nu geen puf meer je het hele televisiesysteem uit te leggen. Het komt er kortweg op neer dat er een centrale plek is van waaruit alle uitzendingen van een zender gecoordineerd worden en waar de reclame er ingegooid wordt. Dat heet de eindregie. Daar was ik die avond. En komend weekend ben ik lekker vrij - dus lekker niks van dit alles
pi_8447297
quote:
Ik heb net een mail gestuurd naar HMG, waarin ik uitleg dat beide kanten van het verhaal haast onmogelijk te bewijzen zijn. En dat volgens mij tot nu toe niemand geruchten als feiten presenteert, maar gewoon als zijnde geruchten. En daar is weinig mis mee volgens mij.

Althans, dat was de strekking van het mailtje, hij was 'iets' langer.

pi_8447315
quote:
Deel 2? Moest dat nou?

Het is toch allang bewezen? Jij gelooft nog steeds dat HMG het aan het Nederlandse volk overlaat wie er gaat winnen en wie er nog een tijdje meegaat? Mag best, maar projecteer je naiviteit niet op anderen.
pi_8447321
quote:

[..]

Waanideeën, daar heb jij last van??
pi_8447334
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:10 schreef TripleM het volgende:

[..]

En dat volgens mij tot nu toe niemand geruchten als feiten presenteert, maar gewoon als zijnde geruchten. En daar is weinig mis mee volgens mij.

ik geloof dat ik dat nu op mijn weblog ook voldoende heb benadrukt
pi_8447387
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ik geloof dat ik dat nu op mijn weblog ook voldoende heb benadrukt

Ja maar TripleM wil het toch nog even in zijn eigen woorden uitdrukken.... gun die jongen ook zijn pleziertje.....
pi_8447395
Stelletje dwazen zeg. Geloven dat Idols oplichting is. Geloven jullie zeker ook dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden?!

Ik zou willen dat jullie allemaal een proces aan de broek kregen vanwege smaad ofzo!

pief paf poef
pi_8447458
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:13 schreef Solid_Snake het volgende:
Stelletje dwazen zeg. Geloven dat Idols oplichting is. Geloven jullie zeker ook dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden?!

Ik zou willen dat jullie allemaal een proces aan de broek kregen vanwege smaad ofzo!

hey hey hey hey hou mij erbuiten!!!
pi_8447496
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:13 schreef Solid_Snake het volgende:

kom maar op
pi_8447518
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:13 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Ja maar TripleM wil het toch nog even in zijn eigen woorden uitdrukken.... gun die jongen ook zijn pleziertje.....

ok
pi_8447535
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Waanideeën, daar heb jij last van??

Volwassen reactie - not.
Waarom reageer je hier zo fel op eigenlijk? Je wereld valt toch niet in duigen als je de waarheid van de commerciele omroep achterhaalt?
pi_8447766
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Volwassen reactie - not.
Waarom reageer je hier zo fel op eigenlijk?

Just for fun.
pi_8447868
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:25 schreef schatje het volgende:
Just for fun.
pi_8447953
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Slijmbal.

Van Inkel en Evers gaan hopelijk ook een kijkje nemen.

pi_8448012
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Slijmbal.

Van Inkel en Evers gaan hopelijk ook een kijkje nemen.

volgens mij heb ik ook wel recht op een bezoekje
pi_8448074
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

volgens mij heb ik ook wel recht op een bezoekje

Absoluut.
  woensdag 12 februari 2003 @ 23:42:03 #34
13973 ranja
image means nothing
pi_8448204
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is toch allang bewezen?

Heb ik de harde bewijzen even gemist volgens mij
pi_8448259
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:42 schreef ranja het volgende:

[..]

Heb ik de harde bewijzen even gemist volgens mij

Kan je nagaan hoe die jongen denkt.
pi_8449307
sorry overbodig
Now you're playing with Power!
pi_8449919
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:13 schreef DarkMaxie het volgende:
Ik zie het nu pas. Bedankt, geloof ik..
pi_8449948
Ik stem Tooske!
  donderdag 13 februari 2003 @ 09:02:21 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8450568
Het hele verhaal hier op fok is overgenomen door de telegraaf. Stond vanmorgen een heel stuk op de pagina prive waarbij ook het Fok forum werd genoemd.
  donderdag 13 februari 2003 @ 09:10:35 #40
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8450668
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:02 schreef marky het volgende:
Het hele verhaal hier op fok is overgenomen door de telegraaf. Stond vanmorgen een heel stuk op de pagina prive waarbij ook het Fok forum werd genoemd.
Altijd handig, de Telegraaf online. Er staat zelfs een regel grote tekst bovenaan de hoofdpagina van de Telegraaf.
quote:
GERUCHTEN over Idols
Winnaar zou al vaststaan...
door Wilma Nanninga

De finale van Idols gaat tussen Hind en Jamaï. Jim had afgelopen week de minste stemmen, maar toch moest Marieke eruit. Er is al vuurwerk besteld voor de finale... in de letters H I N D.
Geruchten op het internet. En ook in radioland wordt er een sport van gemaakt om ´bewijzen´ te verzamelen dat Idols doorgestoken kaart is.
Tot nu toe is het echter nog niemand gelukt om de Holland Media Groep (HMG) te betrappen op iets dat niet door de beugel kan. Woordvoerder Jaap Paulsen: Logisch, want er is ook niets.

Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door ´SCH´, een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG.

volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,´ is zijn voorspelling. ´Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... ´

Paulsen reageert: Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen.

Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. ´Ik heb even meegekeken op de computer´, schrijft SCH.

Bewaakt
Paulsen: Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms´jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij.

In het radioprogramma ´Rinkeldekinkel´ van Jeroen van Inkel werd gemeld dat er al vuurwerk is besteld in de letters H I N D.

De woordvoerder: Echt de allergrootste onzin. De programmaleiding zou dat vuurwerk besteld hebben; de programmaleiding houdt zich niet met dit soort zaken bezig. Hij voegt eraan toe dat Radio 538-dj Jeroen van Inkel is uitgenodigd in Studio 22 voor komende zaterdag. Dan kan hij, samen met Irene Moors want ook zij heeft zo haar twijfels getuige te zijn van hoe de uitslag ons bereikt.

En dat de single al bij´ de liedjesschrijvers Fluitsma & Van Tijn klaar ligt voor de winnaar?

Paulsen: Het klopt dat de single van de winnaar geproduceerd wordt door het duo Fluitsma & Van Tijn. Het klopt niet dat het nummer al klaar ligt. Er wordt op dit moment gekeken naar de mogelijkheden voor de overgebleven kandidaten. Zo zou de winnaar als eerste single een cover uit kunnen brengen, net zoals Gareth Gates en Will Young dat in Engeland deden. Maar ook dat ligt niet vast. Er is gewoon nog geen besluit genomen.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8450675
Telegraaf.nl:
Geruchten over Idols
"De finale van Idols gaat tussen Hind en Jamaï. Jim had afgelopen week de minste stemmen, maar toch moest Marieke eruit. Er is al vuurwerk besteld voor de finale... in de letters H I N D." Geruchten op het internet. En ook in radioland wordt er een sport van gemaakt om 'bewijzen' te verzamelen dat Idols doorgestoken kaart is. Tot nu toe is het echter nog niemand gelukt om de Holland Media Groep (HMG) te betrappen op iets dat niet door de beugel kan.

Zelfs de Telegraaf gelooft het dus niet

[Dit bericht is gewijzigd door schwa78 op 13-02-2003 09:34]

donderdag 13 februari 2003 @ 09:17:41 #42
13973 ranja
image means nothing
pi_8450731
Ach, heeft SCH toch z'n 15 minutes of fame
pi_8450943
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:17 schreef ranja het volgende:
Ach, heeft SCH toch z'n 15 minutes of fame
Ja wauw - daar was het me ook precies om te doen

Zo zie je maar weer hoe sommige media te werk gaan

pi_8451103
en waar zijn mijn 15 minutes of fame?
  donderdag 13 februari 2003 @ 09:51:46 #45
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8451154
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:36 schreef SCH het volgende:
Zo zie je maar weer hoe sommige media te werk gaan
Werk je nou nog steeds bij HMG joh?
Telegraaf: L E Z E N voor je die krant volklad

1 klein puntje... Die 2 computers i.p.v. 1... Wat vind je daar van?

donderdag 13 februari 2003 @ 09:56:15 #46
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_8451209
Jij bent niet belangrijk genoeg :-)
haha..

jouw tijd komt nog wel Roel ;-)

Knuffelkikk0r
pi_8451247
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:56 schreef Baronekke het volgende:
Jij bent niet belangrijk genoeg :-)
haha..

jouw tijd komt nog wel Roel ;-)

hm ... het halve artikel komt van mijn site, vandaar
pi_8451269
nouja, Tiscali heb ik dan wel gehaald
quote:
Op deze site verscheen als eerste het verhaal over de fraude bij het populaire tv-programma.

[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 13-02-2003 10:07]

pi_8452127
Als het echt al van tevoren vast stond dat Hind zou gaan winnen, hebben ze wel de beste keus gemaakt. Hind . Maar Hind had sowieso toch wel gaan winnen. Dus who cares. En vergeet niet dat al die doorgestoken kaart-complottheorieën al bestaan sinds Big Brotrher 1, en bij elke nieuw programma komen ze wel weer boven. Dus ik geloof er niet zo in. Maar we zullen zien of het rijtje David-Jim-Dewi-Jamai-Hind klopt.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_8452650
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Wel een beetje sneu voor je.

*geeft knuffel*

pi_8452678
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:50 schreef SmashBro het volgende:
En vergeet niet dat al die doorgestoken kaart-complottheorieën al bestaan sinds Big Brotrher 1, en bij elke nieuw programma komen ze wel weer boven. Dus ik geloof er niet zo in.
Hier sluit me wederom bij aan.
pi_8452697
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Wel een beetje sneu voor je.

*geeft knuffel*

dankje
pi_8452880
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:50 schreef SmashBro het volgende:
Als het echt al van tevoren vast stond dat Hind zou gaan winnen, hebben ze wel de beste keus gemaakt. Hind . Maar Hind had sowieso toch wel gaan winnen. Dus who cares. En vergeet niet dat al die doorgestoken kaart-complottheorieën al bestaan sinds Big Brotrher 1, en bij elke nieuw programma komen ze wel weer boven. Dus ik geloof er niet zo in. Maar we zullen zien of het rijtje David-Jim-Dewi-Jamai-Hind klopt.
Als je het goed leest, staat er dat zelfs die volgorde kan veranderen. Het is ook nog niet duidelijk of Hind of Jamai wint.

Oftewel er staat nog niks vast...

pi_8453427
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ja, en jou verhaal kwam grotendeels hier van het forum. Leuk voor je hoor dat je zo hits en aandacht trekt, maar de Telegraaf heeft alles van de originele bronnen gebruikt. Ze geven de start aan met SCH, het vervolg op de radio en hebben zelf HMG laten reageren op de geruchten.
pi_8453827
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:39 schreef mbn het volgende:

[..]

Ja, en jou verhaal kwam grotendeels hier van het forum. Leuk voor je hoor dat je zo hits en aandacht trekt, maar de Telegraaf heeft alles van de originele bronnen gebruikt. Ze geven de start aan met SCH, het vervolg op de radio en hebben zelf HMG laten reageren op de geruchten.

De Telegraaf heeft met mij contact opgenomen voor méér informatie ... (e-mail)
Ze hebben echt niet zelf Fok! zitten naspeuren. Dat heb ik ze zelf (op verzoek) gestuurd

aanvulling: in het artikel van de telegraaf staat dus geen link naar m'n log. daar krijg ik dus ook geen hits door ofzo ...
o.a. tiscali en 12move hebben m'n weblog wel als bron gebruikt, met name vanwege de verklaring van HMG.

donderdag 13 februari 2003 @ 12:01:07 #56
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_8453912
ik vind het wel leuk dat ze dingen die op fora word gezegd gewoon meteen in de krant zetten.
dat is gewoon echt grappig vooral omdat de helft meestal uit een of andere duim gezogen is.
ik denk dat dit verhaal ook uit een of andere duim gezogen is.
maar we zullen zien, als ze slim zijn doen ze nu dus de hele volgorde omgooien dan heb je ook geen last van roddels die waar blijken te zijn en kunnen ze zeggen dat het allemaal onzin is.
ik was van plan om als er volgend jaar een uitzending komt mee te gaan doen, maar als de winnaar van te voren vast staat hoeft het van mij eik al niet eens meer.
maar zoals ik al zei we zullen zien.
ik wacht gewoon af en hou het lijstje bij de hand.
alleen stond er wel dat iig de winnaar nog niet bekend zou zijn.
het kon net zo goed jamai zijn.
en dat van het vuurwerk kan natuurlijk bijna niet waar zijn, want dat is heel makkelijk na te gaan.
maar al met al zien we wel wat er verder gebeurd.
mede omdat een aantal feiten ook niet echt kloppen, want hoe kan sch zeggen dat er een computer was tertwijl er dus twee zijn?
allemaal erg vaag dus
speedfrfeas45kkssj
pi_8454029
Na mijn mail van gisteren aan de persvoorlichter van HMG kreeg ik uiteraard antwoord terug. Daarin zegt hij dat we kennelijk 'iedere gek serieus nemen'. Ach ja, ik had ook niets anders verwacht.
pi_8454158
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:01 schreef trueno het volgende:
mede omdat een aantal feiten ook niet echt kloppen, want hoe kan sch zeggen dat er een computer was tertwijl er dus twee zijn?
allemaal erg vaag dus
Ik ben het met je eens dat het niet zoveel zegt wat er op internet gezegd wordt en me ook verbaas over het feit dat een krant dit zo publiceert. Maar dat is hun goed recht, ze brengen het ook als gerucht.

Het is wel leuk om te zien dat HMG zich niet goed kan verweren. Heb ik beweerd dat er 1 computer is? Dacht het niet, er zijn een paar computers waar de uitslag op te zien is. Ik heb 1-tje ervan gezien. Dat van die kamer die op slot zit, is leuk voor de buhne, maar is pure onzin. Dat Jim afgelopen weekend de minste stemmen had, dat is wat ik geconstateerd heb. Leek mij wel gepast om aan jullie te melden - dus snap nog steeds niet waarom ik een lading drek over me heen krijg.

pi_8454161
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:01 schreef trueno het volgende:
maar we zullen zien, als ze slim zijn doen ze nu dus de hele volgorde omgooien dan heb je ook geen last van roddels die waar blijken te zijn en kunnen ze zeggen dat het allemaal onzin is.
Maar dat is dan eigenlijk het bewijs dat het verhaal van SCH waar is....

Als ze echt slim zijn dan houden ze precies SCH's volgorde aan, dan kunnen ze altijd achteraf zeggen "als we het werkelijk van te voren precies zouden plannen dan denk je toch niet dat we de volgorde aanhouden die nota bene in De Telegraaf heeft gestaan?"

pi_8454167
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:06 schreef TripleM het volgende:
Na mijn mail van gisteren aan de persvoorlichter van HMG kreeg ik uiteraard antwoord terug. Daarin zegt hij dat we kennelijk 'iedere gek serieus nemen'. Ach ja, ik had ook niets anders verwacht.
op jouw mails reageert ie tenminste nog ...
blijkbaar is mijn weblog toch niet zo bedreigend als dat onze 'HMG-vriend' deed voorkomen
pi_8454188
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het niet zoveel zegt wat er op internet gezegd wordt en me ook verbaas over het feit dat een krant dit zo publiceert. Maar dat is hun goed recht, ze brengen het ook als gerucht.

yup
en dat heb ik ook gedaan. Alleen dacht HMG daar blijkbaar anders over
pi_8454208
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:06 schreef TripleM het volgende:
Schrijft ie dat echt? Haha. Ach, wel een leuke gek ieg

Ik werd al gebeld door iemand van de HMG die zei dat ze razend zijn over het Telegraaf-artikel en dat de interne geheimhouding en controle groter wordt.

pi_8454261
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
yup
en dat heb ik ook gedaan. Alleen dacht HMG daar blijkbaar anders over
Ik ook. Je mag toch zeker verslaan waar men in Nederland over praat? Als dat geruchten zijn mag dat net zo goed, als je maar niet net als ehm, minder populaire bladen geruchten als feiten presenteert.

Ik heb hem toch nog even teruggemaild, dat ik het jammer vind dat ie denkt dat we iedere gek serieus nemen en dat ik volgens mij genoeg heb uitgelegd over hoe de berichten tot stand zijn gekomen.

Verder heb ik iedereen bij Idols veel succes gewenst, 'moge de beste winnen'

pi_8455171
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Schrijft ie dat echt? Haha. Ach, wel een leuke gek ieg

Ik werd al gebeld door iemand van de HMG die zei dat ze razend zijn over het Telegraaf-artikel en dat de interne geheimhouding en controle groter wordt.

LOL

ze worden bang

aanvulling: ze weten dus blijkbaar wel welke persoon er achter SCH zit .......

[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 13-02-2003 13:13]

pi_8455535
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

LOL

ze worden bang

aanvulling: ze weten dus blijkbaar wel welke persoon er achter SCH zit .......

Denk niet dat ze dat weten. Hoezo
pi_8455605
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk niet dat ze dat weten. Hoezo

waarom belt HMG jou dan?
ik weet niet eens een e-mailadres van je en HMG zou wel je telefoonnummer hebben
  donderdag 13 februari 2003 @ 13:35:38 #67
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8455995
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

waarom belt HMG jou dan?
ik weet niet eens een e-mailadres van je en HMG zou wel je telefoonnummer hebben

Hij werkt toch bij HMG? Zal wel een algemene opmerking zijn aan al het personeel
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_8456199
Het zou kunnen dat SCH de computer heeft gezien waar de 0909-stemmen binnenkwamen en dat daarin Jim laatste was. Hij is vervolgens gered door de sms'ers.
pi_8456400
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:35 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hij werkt toch bij HMG? Zal wel een algemene opmerking zijn aan al het personeel

jah, en dan gaan ze iedereen bellen ... beetje raar

donderdag 13 februari 2003 @ 14:14:07 #70
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8456694
Volgens de complottheorieen zou David komende zaterdag als eerste moeten vertrekken! Nou is David al wekenlang een van de minderen, zeker vergeleken bij Jim, Dewi, Jamai en Hind dus het bewijst in mijn ogen helemaal niks als hij zaterdag moet vertrekken.

Ook de rest van de volgorde die wordt genoemd (Jim, Dewi en de finale Jamai-Hind) is volgens mij een terechte afspiegeling van de kwaliteiten van de overgebleven Idols. Als het echt zo loopt sta ik er dus niet van te kijken en van een complot is in mijn ogen geen sprake.

Ik zou pas raar op gaan kijken als Hind komende zaterdag zou moeten vertrekken!

Back in town
  donderdag 13 februari 2003 @ 14:25:00 #71
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8456890
Ik heb deze topics de afgelopen dagen met stijgende verbazing gevolgd en wil nu toch wel even reageren.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 18:59 schreef SCH het volgende:
Maar het is toch niet verkeerd om te horen hoe sommige dingen in elkaar steken. Daar stort je wereld toch niet van in? Bovendien is er eigenlijk niets nieuws onder de zon. Dus als je behoefte voelt om mij te ontmaskeren: ga je gang - ik ben benieuwd wat je je daarbij voorstelt.
Inderdaad, er is niets nieuws onder de zon. Ik heb zelf geen contacten bij Idols, je weet gewoon dat ze bij de tv heel ver gaan voor de kijkcijfers, dan wel het geld. En dat laatste geldt bij de commerciele omroepen dan nog even extra.

Waarom zou het eerlijk gaan? Geloof je dan ook dat die spelletjes bij Call TV eerlijk gaan en dat het echt een half uur duurt voordat er iemand belt met het goede antwoord op een vraag die zo simpel is dat elke kleuter je spontaan uitlacht als je hem durft te stellen? Sorry, maar dan ben je wel heel erg naief. En als je bij Call TV belazerd wordt, waarom bij Idols dan niet? Wat is het verschil? Bij zo'n spelletje zou je normaal gesproken ook verwachten dat het eerlijk gaat, alleen weet iedereen dat het niet zo is.

Maar zoals gezegd, niets nieuws onder de zon. De eerste keer dat ik er achter kwam dat je bij de tv belazerd werd was eind jaren '80 bij de Soundmixshow. De populariteit van het programma was op z'n hoogtepunt en altijd werd er verteld dat de kandidaten in de tv-show geselecteerd werden uit de theaterrondes in het land. Tot ik ineens hoorde dat mijn oom mee zou doen. Huh? Ik wist helemaal niet dat hij met die voorrondes had meegedaan...? Had hij ook niet. Hij was gebeld of hij alsjeblieft mee wou doen, want dat leverde wel leuke tv op, dacht men. Men kende hem nog van wat figurantenwerk dat hij ooit voor wat programma's had gedaan. Toch werd dat seizoen elke keer trouw gemeld dat de kandidaten afkomstig waren uit de voorrondes. Ja, ammehoela dus! Ben er ook vrij zeker van dat de winnaar van dat seizoen (weet helaas niet meer wie dat was) ook al vantevoren vast stond.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8457154
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

waarom belt HMG jou dan?

Ik ken iemand bij HMG die zeer dicht bij de bron zit, heel erg goed Meestal hebben mijn vrienden mijn telefoonnummer wel. Dus die belde mij vanochtend.
pi_8457290
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:47 schreef Kbautrplov het volgende:
Het zou kunnen dat SCH de computer heeft gezien waar de 0909-stemmen binnenkwamen en dat daarin Jim laatste was. Hij is vervolgens gered door de sms'ers.
Zo werkt het systeem niet. De staatjes komen direct samen.
pi_8457410
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ken iemand bij HMG die zeer dicht bij de bron zit, heel erg goed Meestal hebben mijn vrienden mijn telefoonnummer wel. Dus die belde mij vanochtend.

pi_8457646
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:25 schreef Jane het volgende:
Ik heb deze topics de afgelopen dagen met stijgende verbazing gevolgd en wil nu toch wel even reageren.
[..]

Waarom zou het eerlijk gaan? Geloof je dan ook dat die spelletjes bij Call TV eerlijk gaan en dat het echt een half uur duurt voordat er iemand belt met het goede antwoord op een vraag die zo simpel is dat elke kleuter je spontaan uitlacht als je hem durft te stellen? Sorry, maar dan ben je wel heel erg naief. En als je bij Call TV belazerd wordt, waarom bij Idols dan niet? Wat is het verschil? Bij zo'n spelletje zou je normaal gesproken ook verwachten dat het eerlijk gaat, alleen weet iedereen dat het niet zo is.

Dit is bullshit. Het systeem is gewoon zo dat je kan bellen als je het antwoord op de vraag weet (waar meestal niet erg veel denkwerk voor nodig is) en dan hopen dat je er door komt. Als je erdoor komt dan moet je drukken op een cijfer 0-9 en onder een van de knopjes zit de prijs. Dat deze prijs wel degelijk wordt uitgekeerd en niet wordt uitgekeerd aan een medewerker ofzo is voor mij bewezen toen ik een keer in Spanje op vakantie was. Hier was namelijk een nederlander die vertelde dat hij met zo;n spelletje zijn zakgeld had gewonnen voor de vakantie.

SCH.....wanneer snap je het nou eens? iedereen lacht je uit (maybe paar mensen uitgezonderd) en nog meer mensen geloven geen hol van wat je hier allemaal te melden hebt......Je hebt discussies aan de gang gekregen en je hebt met je nickname in de telegraaf gestaan.... ik zou zeggen: tijd om weer fijn buiten te gaan spelen....:W doei

pi_8457670
SCH> dit bericht ook al gezien?
tiscali

pi_8457690
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:56 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]
*blaat*

Wat ben jij naief zeg. .
Wie?
pi_8457804
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:58 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Wat ben jij naief zeg. .

Helemaal niet.
pi_8457906
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:58 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Wat ben jij naief zeg. .

uuh ik zou zeggen: Nou nee... ik zou niet weten waarom iemand zou verzinnen dat ie iets heeft gewonnen bij de tvspelletjes.. Dat is namelijk totaal niet boeiend.]
En doe niet zo stoer met die *blaat*... doe ik bij jou toch ook niet?
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Helemaal niet.

pi_8458074
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:07 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

uuh ik zou zeggen: Nou nee... ik zou niet weten waarom iemand zou verzinnen dat ie iets heeft gewonnen bij de tvspelletjes.. Dat is namelijk totaal niet boeiend.

Ik doelde op je beredenatie wat betreft de Tv-call-games. De winnaar wordt meteen in het begin al gekozen. In de tijd dat de ronde doorloopt, gaan ze contact met de winnaar zoeken. Het spel loopt dan gewoon door. Er wordt dan zelfs gezegd dat er nog geen winnaar is en dat iedereen zo vaak mogelijk moet bellen om de prijs in de wacht te slepen. De prijs gaat zeer zeker niet naar medewerkers toe, dat ben ik met je eens.
Wie?
pi_8458107
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:16 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

De prijs gaat zeer zeker niet naar medewerkers toe, dat ben ik met je eens.

sorry want ik dacht dat je dat bedoelde... byegones!
maar dan had dat *blaat* nog niet gehoeven... stouterd!
pi_8458139
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:17 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

sorry want ik dacht dat je dat bedoelde... byegones!
maar dan had dat *blaat* nog niet gehoeven... stouterd!

Ik wou de ruimte van de post zo klein mogelijk houden en kon even niets anders verzinnen. .
Wie?
pi_8458222
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:19 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Ik wou de ruimte van de post zo klein mogelijk houden en kon even niets anders verzinnen. .

phhuueh ..stommerd!
pi_8458365
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:14 schreef Elbutre het volgende:
Volgens de complottheorieen zou David komende zaterdag als eerste moeten vertrekken! Nou is David al wekenlang een van de minderen, zeker vergeleken bij Jim, Dewi, Jamai en Hind dus het bewijst in mijn ogen helemaal niks als hij zaterdag moet vertrekken.

Ook de rest van de volgorde die wordt genoemd (Jim, Dewi en de finale Jamai-Hind) is volgens mij een terechte afspiegeling van de kwaliteiten van de overgebleven Idols. Als het echt zo loopt sta ik er dus niet van te kijken en van een complot is in mijn ogen geen sprake.

Ik zou pas raar op gaan kijken als Hind komende zaterdag zou moeten vertrekken!

Tja dat klopt. Geen van beide kanten zijn keihard te bewijzen, da's het grote probleem bij dit soort zaken. Dat weten wij en dat weet ook HMG. Zelfs al wint Hind, dan zal ik nog niet hard gaan roepen 'zie je nou wel', al moet ik zeggen dat ik wel raar opkijk als ze vuurwerk aansteken in haar naam.
pi_8458398
Wat vreemd, iedereen had kunnen beweren wat SCH beweerde
SCH is gewoon een simpel voorspellertje en wordt nu ineens voorgedragen als medewerker van Idols, bullshit dus...
pi_8458419
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:31 schreef TripleM het volgende:

[..]

Tja dat klopt. Geen van beide kanten zijn keihard te bewijzen, da's het grote probleem bij dit soort zaken. Dat weten wij en dat weet ook HMG. Zelfs al wint Hind, dan zal ik nog niet hard gaan roepen 'zie je nou wel', al moet ik zeggen dat ik wel raar opkijk als ze vuurwerk aansteken in haar naam.

Ookal klopt de volgorde die SCH aangaf wel... dan zou ik nog niet gaan roepen: hij heeft gelijk... Ik denk namelijk dat het een heel logisch rijtje is als je de populairiteit bekijkt.... toch liever Dewi dan Jamai in de finale....
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:40:25 #87
1986 Jane
pi_8458547
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:07 schreef DarkMaxie het volgende:
uuh ik zou zeggen: Nou nee... ik zou niet weten waarom iemand zou verzinnen dat ie iets heeft gewonnen bij de tvspelletjes.. Dat is namelijk totaal niet boeiend.]
En doe niet zo stoer met die *blaat*... doe ik bij jou toch ook niet?
Hoe dan ook: je reageert op mijn verhaal, maar hebt het over totaal iets anders. Ik heb het helemaal niet gehad over de vraag waar het gewonnen geld naar toe gaat. Ik vraag me af waar je dat leest? Ik zeg wel dat het hele programma er om gaat dat er zoveel mogelijk mensen bellen en dat dat geblaat van de presentatoren dat 'het goede antwoord nog steeds niet gegeven is' gelul is en dat de prijs er gewoon pas uit gaat als er genoeg geld in het laatje is gebracht. Het is een vorm van oplichterij. Punt!

Maar goed, als jij wilt denken dat het programmamakers het belangrijker vinden dat het eerlijk gaat, i.p.v. dat ze hoge kijkcijfers krijgen en geld verdienen, dan laat ik je fijn in die waan. Ik weet dus bijvoorbeeld heel zeker dat er bij de Soundmixshow gesjoemeld wordt voor de kijkcijfers, maar dat hoef je ook niet te geloven natuurlijk.

pi_8458646
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:40 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar goed, als jij wilt denken dat het programmamakers het belangrijker vinden dat het eerlijk gaat, i.p.v. dat ze hoge kijkcijfers krijgen en geld verdienen, dan laat ik je fijn in die waan. Ik weet dus bijvoorbeeld heel zeker dat er bij de Soundmixshow gesjoemeld wordt voor de kijkcijfers, maar dat hoef je ook niet te geloven natuurlijk.

Ik denk dat jij beter even beetje op het forum kan gaan rondlezen over wat ik onder andere over idols heb lopen zeggen over kijkcijfersbehouden e.d want ik heb het idee dat je even een stukje mist. Ik heb al 10x gezegd dat de televisie zoveel doet om de kijkcijfers hoog te houden.

Verder heb ik helemaal nergens in jou verhaal gelezen over waar het geld heen gaat maar dat betekend toch niet dat ik het er niet over mag hebben? of wel?... ben nu ff weg... eventjes centjes verdienen....:W

donderdag 13 februari 2003 @ 15:49:18 #89
1986 Jane
pi_8458727
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:45 schreef DarkMaxie het volgende:
Verder heb ik helemaal nergens in jou verhaal gelezen over waar het geld heen gaat maar dat betekend toch niet dat ik het er niet over mag hebben? of wel?
Nee, maar je begint met de classificatie 'bullshit' voor mijn verhaal, dus daar meende ik uit op te maken dat jij in de veronderstelling verkeerde dat de eerste die belt met het goede antwoord ook de prijs wint.
pi_8458738
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:49 schreef Jane het volgende:

[..]

Nee, maar je begint met de classificatie 'bullshit' voor mijn verhaal, dus daar meende ik uit op te maken dat jij in de veronderstelling verkeerde dat de eerste die belt met het goede antwoord ook de prijs wint.

okeeee sorrrrrryyyyy!!! vriendjes???
pi_8458755
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:56 schreef DarkMaxie het volgende:
SCH.....wanneer snap je het nou eens? iedereen lacht je uit (maybe paar mensen uitgezonderd) en nog meer mensen geloven geen hol van wat je hier allemaal te melden hebt......Je hebt discussies aan de gang gekregen en je hebt met je nickname in de telegraaf gestaan.... ik zou zeggen: tijd om weer fijn buiten te gaan spelen....:W doei
pi_8459309
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Nu verwacht iedereen van je om jezelf bekend te maken,dan pas geloven we je...
pi_8459406
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:14 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Iedereen? Je hebt een groepsvergadering belegd

Alweer? Hoe vaak moet ik me in totaal bekend maken?

Ik denk dat sommige mensen dit trouwens nooit geloven omdat ze dat gewoon niet willen. Dat is hun goed recht.

pi_8459454
hmz.. ik vind deze geruchten trouwens erg lullig voor de deelnemers van Idols, ze zullen zich er vast ook niet echt prettig bijvoelen.. ik hoop voor ze dat alles gewoon eerlijk gaat
  donderdag 13 februari 2003 @ 16:24:25 #95
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8459551
och SCH ik weet niet in hoeverre ik jou serieus moet nemen, heb je hier al genoeg gezien om te zeggen da ik je met een enorme pot zout moet nemen..
put
your
clothes
on!
pi_8459907
quote:

[..]

* Golfen mee eens is.
Spelletje heeft lang genoeg geduurd.
Je werkte toch bij de regie toch ofzo, nou volgens mij werken daar ook maar vier man.
pi_8459971
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:37 schreef Golfen het volgende:

[..]

* Golfen mee eens is.
Spelletje heeft lang genoeg geduurd.
Je werkte toch bij de regie toch ofzo, nou volgens mij werken daar ook maar vier man.

Nou wel wat meer hoor. Het is geen spelletje, ik vertel gewoon wat ik weet en anderen maken er een spelletje van.
pi_8460438
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:34 schreef DarkMaxie het volgende:
Ookal klopt de volgorde die SCH aangaf wel... dan zou ik nog niet gaan roepen: hij heeft gelijk... Ik denk namelijk dat het een heel logisch rijtje is als je de populairiteit bekijkt.... toch liever Dewi dan Jamai in de finale....
Ik zou ook niet zomaar gaan roepen dat hij gelijk heeft. Dan moeten er echt wel harde bewijzen komen, je kunt niet zomaar iets als keihard nieuwsfeit presenteren als je geen bewijs hebt. Vooralsnog is dat bewijs er niet, ik verwacht ook niet dat het komt eigenlijk.

Meer dan de berichten rondom het hele verhaal verslaan kunnen we niet en dat doe ik met plezier

*Idols slet is*

pi_8460637
quote:

[..]

Inderdaan.
pi_8460715
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Inderdaan.

En wat wil je weten?
pi_8460857
best interessant zo
pi_8460986
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:11 schreef SCH het volgende:

[..]

En wat wil je weten?

Of je besneden bent, nou goed.
pi_8461099
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:11 schreef SCH het volgende:

[..]

En wat wil je weten?

Je naam, leeftijd en beroep

pi_8461218
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:25 schreef schatje het volgende:

[..]

Of je besneden bent, nou goed.

quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:32 schreef Golfen het volgende:
35 - journalist

[..]

Je naam, leeftijd en beroep

pi_8461588
Journalist dus.
pi_8462537
Zojuist bij RTL Boulevard ook een item over de Idols geruchten.

Relnicht A v.d. L beweert dat het programma hier niets bij te winnen heeft. Of de geruchten nou wel of niet waar zijn, dat is natuurlijk niet waar. Ze hebben wel degelijk belang bij iemand te laten winnen, als zij persoonlijk vinden dat deze op lange termijn meer geld in het laatje brengt.

De platenindustrie heeft de afgelopen tijd forse klappen te verduren gehad en ook al ligt de grootste verantwoordelijkheid hiervoor bij henzelf, ze nemen op dit moment geen risico's.

pi_8462750
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
SCH> dit bericht ook al gezien?
tiscali

SCH wordt binnenkort zelf een Idol!! Binnen twee dagen kent half Nederland hem!

*handtekening vraagt

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_8462880
Van de Front Page:

Edwin Evers en Jeroen van Inkel zullen aanstaande zaterdag Studio 22 bezoeken om een kijkje achter de schermen te nemen bij Idols. Dit meldt Van Inkel vandaag in zijn radioprogramma Rinkeldekinkel op Radio 538.

Een medewerker van het tv programma RTL Boulevard vroeg hem of hij op de uitnodiging van HMG in zou gaan. Van Inkel stelde dat het een goede zaak is dat HMG een open houding aanneemt. Hij zal een recorder meenemen, ongetwijfeld om opnames volgende week te laten horen in zijn programma.

pi_8463238
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:09 schreef schatje het volgende:
Zouden ze daar in het programma zelf (backstage op yorin) ook aandacht aan besteden?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_8463260
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:24 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zouden ze daar in het programma zelf (backstage op yorin) ook aandacht aan besteden?

denkut wel ... en dan mogen ze allemaal zeggen dat het 100% eerlijk eraan toegaat
pi_8463707
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 19:09 schreef schatje het volgende:
Van de Front Page:

Edwin Evers en Jeroen van Inkel zullen aanstaande zaterdag Studio 22 bezoeken om een kijkje achter de schermen te nemen bij Idols. Dit meldt Van Inkel vandaag in zijn radioprogramma Rinkeldekinkel op Radio 538.

Een medewerker van het tv programma RTL Boulevard vroeg hem of hij op de uitnodiging van HMG in zou gaan. Van Inkel stelde dat het een goede zaak is dat HMG een open houding aanneemt. Hij zal een recorder meenemen, ongetwijfeld om opnames volgende week te laten horen in zijn programma.

Dat bericht komt me bekend voor..
pi_8465688
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:58 schreef schatje het volgende:
Journalist dus.
Toch een BEETJE vreemd. en journalist bij de eindregie van RTL 4. Het wordt fraaier en fraaier...

Btw 35 jaar? denk je dan niet dat je een beetje te oud ben voor dit soort flauwekul... beetje jammer zou ik zeggen.

pi_8465770
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:09 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Toch een BEETJE vreemd. en journalist bij de eindregie van RTL 4. Het wordt fraaier en fraaier...

Btw 35 jaar? denk je dan niet dat je een beetje te oud ben voor dit soort flauwekul... beetje jammer zou ik zeggen.

Een nieuw topic misschien: "De Soap die SCH heet"
pi_8465925
misschien kunnen we daar wel mee scoren.. vind SCH wel leuk... eerst weblogs halen dan telegraaf dan rtl boulevard (al werd zijn naam hier niet genoemd.) Deze gozer wordt een media hit. Kunnen er wel een soap van maken... enige echt ingediente die je nodig hebt is een kneus die rare dingen zegt, wat mensen die erachteraan lopen en een paar mensen met gezond verstand.. soap zit zo in elkaar....

(nou nee)

pi_8466204
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:18 schreef DarkMaxie het volgende:
misschien kunnen we daar wel mee scoren.. vind SCH wel leuk... eerst weblogs halen dan telegraaf dan rtl boulevard (al werd zijn naam hier niet genoemd.) Deze gozer wordt een media hit. Kunnen er wel een soap van maken... enige echt ingediente die je nodig hebt is een kneus die rare dingen zegt, wat mensen die erachteraan lopen en een paar mensen met gezond verstand.. soap zit zo in elkaar....

(nou nee)

donderdag 13 februari 2003 @ 22:01:41 #116
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_8467044
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:18 schreef DarkMaxie het volgende:

(nou nee)

Ik dacht vanmiddag in de auto al...... wat is dat nou weer op fokforum... want zelfs radio rijnmond had het erover.. over ene SCH die iets wist over doorgestoken kaart acties bij Idols.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:03:26 #117
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8468665
Het feit dat iedereen het gelooft zegt heel wat over het idee wat mensen van TV hebben. En terecht, 99% van TV is pure oplichting en niet sinds gisteren.

Of de uitslag nou vast dat weet ik niet, maar volgens mij worden er wel strategische moves gedaan met de gevarenzonekrukken in Idols.
Dat Jim er laatst op zat was puur om al die Breezahchicks weer aan het sms-en te krijgen. Ook de hele tijd "propaganda" tussendoor zoals de beruchte "250x op marieke stemmen actie van 2 meisjes" en hoe dat toegejuigd werd door Tooske.

Zodra er geld in het spel komt, komt bedrog om de hoek kijken bij TV. Dat is bij al die Call Tv vragen, dat is bij diverse spelshows en het is dus helemaal niet ondenkbaar dat er achter de schermen geknoeid wordt met uitslagen van Idols e.d.

Het niet enigszins erkennen dat SCH wellicht gelijk zou kunnen hebben is een pure vertoning van naiviteit. Ik zeg niet dat hij de waarheid spreekt, ik zeg wel dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Mocht je onvoorwaardelijk in HMG geloven dan hoop ik dat diegene in zijn verdere leven nog veel succes bij de Call TV belspelletjes zal hebben, want dan zal hij/zij daar ook vast een fervent kijker van zijn.

[..]
pi_8468694
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:03 schreef MikeyMo het volgende:

Mocht je onvoorwaardelijk in HMG geloven dan hoop ik dat diegene in zijn verdere leven nog veel succes bij de Call TV belspelletjes zal hebben, want dan zal hij/zij daar ook vast een fervent kijker van zijn.

LOL
pi_8468966
quote:
Het feit dat iedereen het gelooft zegt heel ...blabla
uuh ik geloof dat ik dat gedeelte even gemist heb de afgelopen dagen....
  vrijdag 14 februari 2003 @ 01:10:20 #120
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8471345
quote:
Het feit dat iedereen het gelooft zegt heel wat over het idee wat mensen van TV hebben. En terecht, 99% van TV is pure oplichting en niet sinds gisteren.

Of de uitslag nou vast dat weet ik niet, maar volgens mij worden er wel strategische moves gedaan met de gevarenzonekrukken in Idols.
Dat Jim er laatst op zat was puur om al die Breezahchicks weer aan het sms-en te krijgen. Ook de hele tijd "propaganda" tussendoor zoals de beruchte "250x op marieke stemmen actie van 2 meisjes" en hoe dat toegejuigd werd door Tooske.

Zodra er geld in het spel komt, komt bedrog om de hoek kijken bij TV. Dat is bij al die Call Tv vragen, dat is bij diverse spelshows en het is dus helemaal niet ondenkbaar dat er achter de schermen geknoeid wordt met uitslagen van Idols e.d.

Het niet enigszins erkennen dat SCH wellicht gelijk zou kunnen hebben is een pure vertoning van naiviteit. Ik zeg niet dat hij de waarheid spreekt, ik zeg wel dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben.

Ben het helemaal met je eens. Dat is wat ik ook denk, alleen is het nadeel dat zoiets dus nooit met zekerheid te bewijzen is.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 01:15:46 #121
13973 ranja
image means nothing
pi_8471393
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 18:50 schreef TripleM het volgende:
Relnicht A v.d. L beweert dat het programma hier niets bij te winnen heeft. Of de geruchten nou wel of niet waar zijn, dat is natuurlijk niet waar. Ze hebben wel degelijk belang bij iemand te laten winnen, als zij persoonlijk vinden dat deze op lange termijn meer geld in het laatje brengt.
Onzin. Of iemand wint of niet heeft in principe weinig invloed op z'n (of haar) contract achteraf. Ze hoeven iemand niet te laten winnen om die het meest succesvol te laten zijn, dat blijkt later wel. Marco Borsato en Gerard Joling waren beide niet de winnaar van hun seizoen soundmisxshow, maar wel verreweg de meest succesvolle achteraf.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 01:16:22 #122
13973 ranja
image means nothing
pi_8471398
quote:
Het feit dat iedereen het gelooft
Huh?
  vrijdag 14 februari 2003 @ 01:26:42 #123
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8471469
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 01:15 schreef ranja het volgende:
Onzin. Of iemand wint of niet heeft in principe weinig invloed op z'n (of haar) contract achteraf. Ze hoeven iemand niet te laten winnen om die het meest succesvol te laten zijn, dat blijkt later wel. Marco Borsato en Gerard Joling waren beide niet de winnaar van hun seizoen soundmisxshow, maar wel verreweg de meest succesvolle achteraf.
Voor de winnaar is al een vaste prijs bestemd. Voor de anderen ligt niets vast. Tel daarbij op de grote belangen in de platenindustrie op dit moment en je hebt reden genoeg om vals te spelen.

Of ze het doen is een tweede.

vrijdag 14 februari 2003 @ 01:31:07 #124
13973 ranja
image means nothing
pi_8471490
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 01:26 schreef TripleM het volgende:

[..]

Voor de winnaar is al een vaste prijs bestemd. Voor de anderen ligt niets vast. Tel daarbij op de grote belangen in de platenindustrie op dit moment en je hebt reden genoeg om vals te spelen.

Of ze het doen is een tweede.

Een prijs ja. Daar gaat het om.
Iedereen weet dat in Engeland 9 van de 10 finalisten een platencontract hebben gekregen. Dat werd volgens mij al de allereerste uitzending gezegd. Waarom zou dat in Nederland niet gebeuren dan? Misschien is het zelfs wel gunstiger om niet te winnen omdat je dan misschien zelf kunt kiezen wat je wel en niet wilt.
Dat vind ik dus geen argumenten om te sjoemelen met de uitslag...
pi_8472283
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:09 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

geweldig die argumenten van mensen die alles beter weten maar het halve verhaal lezen

SCH beweert (ik zeg niet dat alles waar is) dat hij bij een facilitair bedrijf werkt en dan hij heeft mogen meekijken op de computer? hoe kom je er bij dat ie bij de eindregie zit?

pi_8472457
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 08:04 schreef MegA het volgende:

[..]

[b]geweldig die argumenten van mensen die alles beter weten maar het halve verhaal lezen[b]

SCH beweert (ik zeg niet dat alles waar is) dat hij bij een facilitair bedrijf werkt en dan hij heeft mogen meekijken op de computer? hoe kom je er bij dat ie bij de eindregie zit?

Ik heb hem volgens mij eens zien beweren dat hij bij de eindregie van RTL 4 zit. Hij is hier voor eventuele calamiteiten en voor het op tijd ingooien van reclames ofzoiets.... maar die gast lult om de 10 minuten een ander verhaal dus ik weet het ook allemaal niet meer.

En ik weet helemaal niet alles beter dus ik zou zeggen: genoeg.

pi_8478736
SCH spreekt zichzelf nogal tegen, eerder zei hij toch echt voor de HMG/omroep te werken.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat je te overtuigen bent want je kunt alles in twijfel trekken wat ik zeg. Maar voor wat het waard is: ik werk daaro.

Salaris:
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:34 schreef SCH het volgende:

[..]

doe geen moeite verder. je zoekt verkeerd welterusten sms-volkje, sponsor mijn salaris maar!!!!!!!

Die op de bewuste zaterdagavond in de regiekamer was:
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:32 schreef SCH het volgende:

[..]

en
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo raar? Als je iets van tv weet, zou je kunnen weten dat er vaak een hele batterij tv's aanstaat. Jackson heb ik na de opname een stukje van gezien.

en
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is daar raar aan? Het gaat niet om de eindregie van idols maar van RTL4 - ik heb nu geen puf meer je het hele televisiesysteem uit te leggen. Het komt er kortweg op neer dat er een centrale plek is van waaruit alle uitzendingen van een zender gecoordineerd worden en waar de reclame er ingegooid wordt. Dat heet de eindregie. Daar was ik die avond. En komend weekend ben ik lekker vrij - dus lekker niks van dit alles

en natuurlijk
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou - heb even meegekeken in de computer.

Werk je er nu wel of niet??
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo zwijgplicht - ik zeg toch dat het niet echt geheim is. Er wordt gewoon gezegd dat er gestemd kan worden, en dat kan ook. Ik werk daaro - meer hoef je niet van me te weten.

en
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb toch gezegd dat ik (godzijdank) niet bij het programma zelf werk maar inzicht heb in de stemcomputer en iemand ken die bij de vergaderingen zit. Maar lekker belangrijk. We houwe er over op. Je had het ook zelf kunnen verzinnen, zo verrassend is het allemaal niet.

en
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Haha - ik werk niet bij idols, heb ik ook niet beweerd. Gelukkig niet zeg. Zit gewoon bij het facilitaire bedrijf en dan heb je ook nogal wat contacten. Een puber blijf ik natuurlijk altijd

en
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik werk daar niet. Dus is er ook geen contract te scannen. Sommige mensen hier zijn een beetje in de war. Ik heb zaterdag gewoon verteld wat ik weet door mijn werk bij de omroep - waardoor ik inzicht heb in de computer en ik weet van iemand van HMG van de wekelijkse vergaderingen en beslissingen. That's all. Ik vraag jou ook niet om te bewijzen waar je werkt. Ik vraag je ook niet om het te geloven. Ik vertel gewoon wat ik weet voor diegenen die daar in geinteresseerd zijn. Dus nogmaals: Jim had zaterdag de minste stemmen.

vrijdag 14 februari 2003 @ 14:26:10 #128
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8478799
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:23 schreef schatje het volgende:
SCH spreekt zichzelf nogal tegen
Waar dan ? Hij zegt overal dat hij niet voor idols werkt maar voor een 3e bedrijf daar aanwezig is. Dat kan van koffie rondbrengen, schoonmaken tot KPN-er zijn die de straalverbindingen in de gaten houdt.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_8478884
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:26 schreef Furby het volgende:

[..]

Waar dan ? Hij zegt overal dat hij niet voor idols werkt maar voor een 3e bedrijf daar aanwezig is. Dat kan van koffie rondbrengen, schoonmaken tot KPN-er zijn die de straalverbindingen in de gaten houdt.

Je bedoelt NOB of iets dergelijks??
Dat kan inderdaad, betwijfel het.
pi_8479720
Hij zit iig bij de eindregie wat ook wel de "uitzendstraat" wordt genoemd. Dit is de regiekamer van RTL4, dus niet de regiekamer van Idols.

Hij spreekt zichzelf in die quotes ionderdaad niet tegen.

pi_8479755
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:23 schreef schatje het volgende:
SCH spreekt zichzelf nogal tegen, eerder zei hij toch echt voor de HMG/omroep te werken.
[..]
Bedankt voor het leuke overzicht - maar ik lees nergens dat ik direct schrijf bij de HMG-groep te werken. Dat zou ook een leugen zijn. Daaro is bewust zo geschreven - als: in die omgeving.
Furby zit veel meer in de richting al zou ik geen goede schoonmaker zijn
pi_8479802
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Bedankt voor het leuke overzicht - maar ik lees nergens dat ik direct schrijf bij de HMG-groep te werken. Dat zou ook een leugen zijn. Daaro is bewust zo geschreven - als: in die omgeving.
Furby zit veel meer in de richting al zou ik geen goede schoonmaker zijn

Dus je werkt bij de NOB of iets dergelijks??
pi_8479834
Ok, je werkt bij de KPN en bent verantwoordelijk voor de straalverbindingen.
pi_8480067
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:15 schreef Sphere het volgende:
Ok, je werkt bij de KPN en bent verantwoordelijk voor de straalverbindingen.
Is dat ook niet gewoon in handen van de NOB??

Maar goed, SCH kan gerust wel even duidelijk maken voor wie hij nu precies werkt.

pi_8480072
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Dus je werkt bij de NOB of iets dergelijks??

Laten we het daarop houden - maar mijn baan zit eerder in de journalistiek dan in iets technisch, that's it. Waarom steeds over mij, het gaat om idols
pi_8480100
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Laten we het daarop houden - maar mijn baan zit eerder in de journalistiek dan in iets technisch, that's it. Waarom steeds over mij, het gaat om idols

Dus NOB??
pi_8480169
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Dus NOB??

pi_8480296
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Zeg gewoon direct ja of nee of je idd bij NOB productie's werkt.
pi_8480337
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:37 schreef schatje het volgende:

[..]

NOB heeft niks met journalistiek te maken
pi_8480427
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

NOB heeft niks met journalistiek te maken

En volgens mij heeft HMG een eigen productie bedrijf.
pi_8480490
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Befehl ist befehl? Ik kijk wel 3 x uit lieverd
pi_8480541
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Befehl ist befehl? Ik kijk wel 3 x uit lieverd

Al zou je bij het NOB werken, dan weet jij niks van de uitslagen van idols. Ik neem aan dat hij daar dus niet werkt.
pi_8480751
Kom net uit Londen terug, en zo te lezen heb ik heel wat gemist. .

Zolang er geen echte bewijzen zijn, geloof ik er niks van. Typisch Nederlands dat een paar media-geile mensen het weer moeten proberen te verzie ken.

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 14-02-2003 16:59]

vrijdag 14 februari 2003 @ 16:05:57 #144
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8480847
volgens mij is het best wel doorgestoken kaart!
eigenlijk netzoals bij big brother het geval was.

ik weet niet of dat bij iemand is opgevallen, maar elke keer dat ik keek, en de wegstem uitzendingen keek ik meestal wel, zaten er elke keer 2 mensen ofzo op de schopstoel.
bij de avond uitzending, werdt er vervolgens altijd een tussenstand gegeven. die tussenstand werdt vervolgens bij de late uitzending nog een keer getoond. het opvallende hierbij was elke keer, dat degene die het laagste stond van de twee, de stem ronde overleefde.

op het laatste moment kregen die personen elke keer genoeg tot ruim genoeg stemmen om in het programma mogen te blijven!

hierdoor begon ik echt aan de integriteit van het programma te twijvelen. en met idols is dit dus ook het geval!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 16:34:40 #145
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8481340
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:00 schreef LoekB het volgende:
Typisch Nederlands dat een paar media-geile mensen het weer moeten proberen te verzeiken.
Ik kan alleen spreken voor mijn eigen bron, maar die heeft er ten eerste geen baat bij (want hij werkt in de business, dichtbij het Idols vuur zoals dat zo mooi heet) en ten tweede heeft hij het heel nietsvermoedend gezegd. Mijn bron maakt er dan ook geen big deal van, dat doen de mensen die ervan horen.
pi_8481771
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:34 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik kan alleen spreken voor mijn eigen bron, maar die heeft er ten eerste geen baat bij (want hij werkt in de business, dichtbij het Idols vuur zoals dat zo mooi heet) en ten tweede heeft hij het heel nietsvermoedend gezegd. Mijn bron maakt er dan ook geen big deal van, dat doen de mensen die ervan horen.

Dan verwijt ik die persoon in dit geval ook niks, maar wel de mensen die sowieso al een hekel aan Idols hadden, en hier mooi gebruik van maken en het flink opblazen...
pi_8481953
Mega, vriend, lees je dat bericht van schatje ook eventjes:

( Op zondag 9 februari 2003 02:32 schreef SCH het volgende:
[..]

en
Op woensdag 12 februari 2003 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heet de eindregie. Daar was ik die avond.)

Dus hij heeft het mooi wel gezegd... en nu wil ik excuses, jij STOUTERD!!!!

Maar goed... thanks to schatje om even alle onzin op een rijtje te zetten...ik kan er nog steeds geen wijs uit waar SCH nou echt werkt...

pi_8482019
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:34 schreef TripleM het volgende:

[..]

Bedoel je mij

Anaway: alles wat jij schrijft, gaat ook voor mij op. Ik meldde het gewoon terloops, ik heb er geen baat bij, loop eerder wat risico.

Ik heb trouwens geen hekel aan Idols. Ik vind het een knap gemaakt amusementsprogramma.

pi_8482051
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het een knap gemaakt amusementsprogramma.

eerste keer dat we het ergens over eens zijn...
pi_8482215
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Haha - ik werk niet bij idols, heb ik ook niet beweerd. Gelukkig niet zeg. Zit gewoon bij het facilitaire bedrijf en dan heb je ook nogal wat contacten. Een puber blijf ik natuurlijk altijd

en
quote:
Op zondag 9 februari 2003 02:32 schreef SCH het volgende:

[..]

RTL maakt bij Idols geen gebruik van NOB productie's, wel hun eigen Holland Media Groep ook een technisch facilitair bedrijf.Ik heb het even nagevraagd.
Dus je werkt wel voor de HMG SCH??
Want je was bij de eindregie voor eventuele calamiteiten, technisch dus.
pi_8482344
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:35 schreef schatje het volgende:

[..]

en
[..]

RTL maakt bij Idols geen gebruik van NOB productie's, wel hun eigen Holland Media Groep ook een technisch facilitair bedrijf.Ik heb het even nagevraagd.

Ja SCH ...lul je daar maar eens even uit...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 17:58:51 #152
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8482513
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:20 schreef SCH het volgende:
Bedoel je mij
Ben jij mijn bron? Dat veel andere media ervan uitgaan dat die hier op het forum rondzwerft is prima, maar dan hebben ze het toch echt verkeerd. Nee, ik bedoel niet jou.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 18:00:39 #153
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8482538
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:35 schreef schatje het volgende:
Waarom zou een calamiteit in de eindregie altijd technisch moeten zijn? Ik ontken niet dat het meestal zo is, maar het hoeft natuurlijk niet perse.

Mooi trouwens dat iedereen allerlei dingen quote om te bewijzen dat SCH zichzelf tegen zou spreken, terwijl ie dat nergens doet. Hoezo heksenjacht...

pi_8482636
nou als jij vind dat ie zichzelf niet tegenspreek kan je volgens mij niet goed lezen... ik werk daar, ik werk daar niet, ik werk daar, ik werk daar niet...... c-o-n-t-r-a-d-i-c-t-i-o-n
pi_8482662
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:00 schreef TripleM het volgende:

[..]

Waarom zou een calamiteit in de eindregie altijd technisch moeten zijn? Ik ontken niet dat het meestal zo is, maar het hoeft natuurlijk niet perse.

Mooi trouwens dat iedereen allerlei dingen quote om te bewijzen dat SCH zichzelf tegen zou spreken, terwijl ie dat nergens doet. Hoezo heksenjacht...

Idd heksenjacht.

Ik weet nu wel genoeg.

quote:
Zit gewoon bij het facilitaire bedrijf en dan heb je ook nogal wat contacten.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 14-02-2003 18:16]

pi_8482740
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik weet nu wel genoeg.

deel het met ons op de brandstapel met SCH (aaaw)
pi_8482754
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:17 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

deel het met ons op de brandstapel met SCH (aaaw)

vrijdag 14 februari 2003 @ 18:51:03 #158
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8483261
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:09 schreef DarkMaxie het volgende:
nou als jij vind dat ie zichzelf niet tegenspreek kan je volgens mij niet goed lezen... ik werk daar, ik werk daar niet, ik werk daar, ik werk daar niet...... c-o-n-t-r-a-d-i-c-t-i-o-n
Als je goed leest zegt hij dat hij 'daar' werkt, waarmee hij met 'daar' bedoelt bij een bedrijf waardoor hij fysiek dichtbij de opnames van Idols is. Hij zegt daarna dat hij niet werkt voor het programma zelf. Waar spreekt hij zichzelf tegen? n-e-r-g-e-n-s

Ik kan trouwens prima lezen, zo goed zelfs dat ik zie dat je even je signature moet aanpassen. nourises -> nourishes

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 14-02-2003 18:52]

pi_8483268
Oh en met dat vuurwerk (dat ze dat met de letters HIND hebben besteld): willen ze dat dan binnen gaan afsteken ofzo?
  vrijdag 14 februari 2003 @ 18:52:50 #160
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8483287
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en met dat vuurwerk (dat ze dat met de letters HIND hebben besteld): willen ze dat dan binnen gaan afsteken ofzo?
Geen idee, kan toch prima buiten?
pi_8483411
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
In Engeland deden ze dat wel volgens mij....
pi_8483876
Vergelijk Idols met Big-Brother en je komt tot de conclusie dat niet de beller maar de grote man/vrouw achter het programma uiteindelijk beslist wie het podium moet verlaten
Zelfs Beau van Erven Doorns zei in Boulevard dat Idols net zo'n grote oplichterij als Big-Brother is en dat zegt toch wel veel...
pi_8483901
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zelfs Beau van Erven Doorns zei in Boulevard dat Idols net zo'n grote oplichterij als Big-Brother is en dat zegt toch wel veel...
volgens mij heeft ie dat in de uitzending van gisteren niet gezegd ...
kan ik me ook nauwelijks voorstellen van een rtl4-programma ....
pi_8484192
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:51 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik kan trouwens prima lezen, zo goed zelfs dat ik zie dat je even je signature moet aanpassen. nourises -> nourishes

Kan je zelfs beter lezen dan ik... beter spellen ook
Maar ik mag het nog... ik ben nog maar zo'n gare naar school gaande puber..

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 14-02-2003 19:42]

pi_8484214
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

volgens mij heeft ie dat in de uitzending van gisteren niet gezegd ...
kan ik me ook nauwelijks voorstellen van een rtl4-programma ....

Hij heeft het echt gezegd, 2 weken geleden...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:13:20 #166
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8484700
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:41 schreef DarkMaxie het volgende:
Kan je zelfs beter lezen dan ik... beter spellen ook
Maar ik mag het nog... ik ben nog maar zo'n gare naar school gaande puber..
Jij mag dat hoor
pi_8484805
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:42 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Hij heeft het echt gezegd, 2 weken geleden...

tsja ... dat was toen ...
dat mag ie nu vast niet meer zeggen van mijn 'vrienden' bij HMG

voor de duidelijkheid: ik doel op de reactie die HMG me stuurde; niet dat er dadelijk roddels komen dat ik voor HMG werk. Dat is dus NIET het geval.

pi_8484888
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

voor de duidelijkheid: ik doel op de reactie die HMG me stuurde; niet dat er dadelijk roddels komen dat ik voor HMG werk. Dat is dus NIET het geval.

pi_8484926
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 20:23 schreef schatje het volgende:

[..]

jah, ik denk ik zet t er ff bij

pi_8485397
SCH> had je dit artikel in het AD ook al gezien?
quote:
Hoe dichter de talentenjacht haar apotheose nadert, hoe wilder de verhalen worden. Internetters hechtten de afgelopen dagen veel waarde aan de 'betrouwbare' bron die onder de naam 'SCH' opereert en bezweert achter de schermen bij Idols te werken. Hij schrijft onder meer: 'Volgende week David eruit, week daarop Jim eruit, week daarop Dewi eruit. Finale gaat tussen Jamai en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. De volgorde kan eventueel nog veranderen - de finale staat vast. Ze vinden Dewi toch wat te alternatief voor het definitieve idool. Vandaar dat ze nu alvast op de bank zat.'
pi_8485449
Het wordt steeds leuker, op naar deel 3.
pi_8486445
Zeg, niet lullig bedoeld hoor, maar zouden jullie niet eens een klein beetje dimmen tegen SCH? Ik ken hem ( of haar) verder niet, maar wat ik wel weet is dat ontboezemingen zoals de zijne ( ook al waren ze niet echt als ontboezeming bedoeld), niet echt op prijs gesteld worden door de moneymakers bij bedrijven als Endemol en HMG.
Denken jullie nu werkelijk dat ze bij HMG zich niet afvragen wie er zo stom is om iets dergelijks te beweren, waardoor nu allerlei kranten en andere media zoeken naar bewijs dat Idols doorgestoken kaart is?
Het lijkt me toch niet jullie bedoeling om iemands carrière om zeep te helpen, of wel?
Proud Israeli citizen and regular drinker of Carmel wine
pi_8486528
De verantwoordelijkheid ligt volledig bij SCH, die heeft het aangekaart, had ie zijn muil maar moeten houden.
pi_8486759
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 21:45 schreef absolutelyarrogant het volgende:
Zeg, niet lullig bedoeld hoor, maar zouden jullie niet eens een klein beetje dimmen tegen SCH? Ik ken hem ( of haar) verder niet, maar wat ik wel weet is dat ontboezemingen zoals de zijne ( ook al waren ze niet echt als ontboezeming bedoeld), niet echt op prijs gesteld worden door de moneymakers bij bedrijven als Endemol en HMG.
Denken jullie nu werkelijk dat ze bij HMG zich niet afvragen wie er zo stom is om iets dergelijks te beweren, waardoor nu allerlei kranten en andere media zoeken naar bewijs dat Idols doorgestoken kaart is?
Het lijkt me toch niet jullie bedoeling om iemands carrière om zeep te helpen, of wel?
tis in elk geval niet mijn bedoeling geweest, nee

Denk bovendien dat HMG goed moet zoeken voordat ze weten wie er achter de letters SCH zitten ... of het moeten de eerste letters van z'n achternaam zijn ofzo

pi_8486818
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Denk bovendien dat HMG goed moet zoeken voordat ze weten wie er achter de letters SCH zitten ... of het moeten de eerste letters van z'n achternaam zijn ofzo

Het kan ook wel een kut kloontje zijn.
pi_8486948
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

tis in elk geval niet mijn bedoeling geweest, nee

Het vervelende is een beetje dat als je echt wil je zo achterhaald hebt wie iemand is, vooral als je weet in welke richting je moet zoeken. Kijk, misschien interesseert het SCH zelf helemaal niet hoor, en misschien liggen ze er bij HMG helemaal niet wakker van ( het is tenslotte publiek geheim), maar just in case...
HMG, Endemol, etc. zijn gewoon geen partijen die je graag tegen je in het harnas wil jagen als je carrière maakt in tvland en zelf geen Fons van Westerloo of Reinout Oerlemans heet.
Proud Israeli citizen and regular drinker of Carmel wine
pi_8487052
Hij heeft zelf al gezegd dat ie bij de eind-regie zat voor calamiteiten.
pi_8487065
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:16 schreef schatje het volgende:
Hij heeft zelf al gezegd dat ie bij de eind-regie zat voor calamiteiten.
Dat is wegstrepen, wie checkt er zaterdag bij de aftiteling.
pi_8487091
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:17 schreef Golfen het volgende:

[..]

Dat is wegstrepen, wie checkt er zaterdag bij de aftiteling.

pi_8487441
* Golfen Morgen ff t Parool koopt
pi_8487462
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:10 schreef absolutelyarrogant het volgende:

[..]
en misschien liggen ze er bij HMG helemaal niet wakker van ( het is tenslotte publiek geheim), maar just in case...

van de geruchten blijkbaar wel ... anders had ik die e-mail niet gekregen
pi_8487477
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:36 schreef Golfen het volgende:
* Golfen Morgen ff t Parool koopt
Goed dat je het zegt, alweer vergeten.
pi_8487497
En zondag Life and Cooking, en wat dr nog meer??

Radio 538??

pi_8487502
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt, alweer vergeten.

wat komt er in het parool dan?
zo'n zelfde artikel als dat ook in de volkskrant verschijnt
pi_8487509
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:38 schreef Golfen het volgende:
En zondag Life and Cooking, en wat dr nog meer??

Radio 538??

maandag bij van inkel toch?
pi_8487527
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

wat komt er in het parool dan?
zo'n zelfde artikel als dat ook in de volkskrant verschijnt

Wat was in de VOlkskrant dan?? Misschien bedoel ik die wel!!
pi_8487553
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:40 schreef Golfen het volgende:

[..]

Wat was in de VOlkskrant dan?? Misschien bedoel ik die wel!!

volgens die kerel van HMG is vorige week een journalist van de volkskrant bij de uitzending geweest om te eerlijkheid van idols te bekijken ... hij zou niks vreemds hebben geconstateerd ...
morgen artikel in volkskrant
pi_8487579
Dan bedoel ik die dus!!!

Gewoon een ochtend krant op de zaterdag toch?!!

pi_8487590
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

volgens die kerel van HMG is vorige week een journalist van de volkskrant bij de uitzending geweest om te eerlijkheid van idols te bekijken ... hij zou niks vreemds hebben geconstateerd ...
morgen artikel in volkskrant

Volkskrant dus.
pi_8487591
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:43 schreef Golfen het volgende:
Dan bedoel ik die dus!!!

Gewoon een ochtend krant op de zaterdag toch?!!

yup ... volkskrant
pi_8487622
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Volkskrant dus.

juist
pi_8487640
* Golfen morgen Volskrant koopt
pi_8487650
Telegraaf zal dr trouwens ook vast het nodige aan besteden!!

Verwacht ik tenminste.......

pi_8487684
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:45 schreef Golfen het volgende:
* Golfen morgen Volskrant koopt
*ook koopt Volkskrant*
  vrijdag 14 februari 2003 @ 22:49:59 #195
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8487711
Alsof die journalist iets had kunnen zien.
Alsof die persvoorlichter alles weet.

Jammer dat we er nooit achter gaan komen. Of de orderbevestiging voor dat vuurwerk moet boven tafel komen. Maar daar reken ik zeg maar niet echt op.

pi_8487754
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:49 schreef TripleM het volgende:
Alsof die journalist iets had kunnen zien.
Alsof die persvoorlichter alles weet.

Jammer dat we er nooit achter gaan komen. Of de orderbevestiging voor dat vuurwerk moet boven tafel komen. Maar daar reken ik zeg maar niet echt op.

Volgens mij kunnen we dr wel makkelijk achter komen, als die journalisten dr alles aan doen!!

Maar ook ik verwacht dat dr gewoon niets aan de hand is allemaal!!

pi_8488023
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:51 schreef Golfen het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we dr wel makkelijk achter komen, als die journalisten dr alles aan doen!!

Maar ook ik verwacht dat dr gewoon niets aan de hand is allemaal!!

Ik wacht met smart op de resultaten van alle onderzoekjes.....ik geloof nog steeds heilig in het feit dat het allemaal eerlijk gaat...

heilig? uuh nou nee

Over dat dimmen tegen SCH:

pi_8488117
Van Inkel en Evers zijn bijdehand zat als die daar een kijkje gaan nemen.
pi_8488153
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:13 schreef schatje het volgende:
Van Inkel en Evers zijn bijdehand zat als die daar een kijkje gaan nemen.
ik vertrouw daarom ook gewoon op hun oordeel.. mocht ooit uitkomen dat er echt gekloot wordt... dan is het spijtig... byegones
pi_8488154
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:07 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Over dat dimmen tegen SCH:

Inderdaad
pi_8488173
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Inderdaad

Heksenjacht is heksenjacht...
pi_8488255
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:46 schreef Golfen het volgende:
Telegraaf zal dr trouwens ook vast het nodige aan besteden!!

Verwacht ik tenminste.......

dat hebben ze gisteren al gedaan
pi_8488285
Het kan allemaal best over dit fenomeen.....deze topic haalt al de krant. Maar nu alle gekheid op een stokje, SCH, kun jeje bewijzen dat je bij de HMG werkt. Ik kan ook zeggen dat ik Marco Borsato ben. Ik denk zelf ook dat Idols ook doorgestoken kaart is, maar die zegt dat die wint, die weer die en ga zo door. De waarheid, daar wacht Nederland nu op.

Kijk ook op www.look2me.nl/pekel

Hoi.
pi_8488306
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:22 schreef pekel het volgende:
Het kan allemaal best over dit fenomeen.....deze topic haalt al de krant. Maar nu alle gekheid op een stokje, SCH, kun jeje bewijzen dat je bij de HMG werkt. Ik kan ook zeggen dat ik Marco Borsato ben. Ik denk zelf ook dat Idols ook doorgestoken kaart is, maar die zegt dat die wint, die weer die en ga zo door. De waarheid, daar wacht Nederland nu op.

SCH doet vaag.
pi_8488471
quote:

uuh mag dit wel??volgens mij niet.... stouterd!!!!
pi_8488532
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:34 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

uuh mag dit wel??volgens mij niet.... stouterd!!!!

SORRY!!!!
Hoi.
pi_8488578
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:38 schreef pekel het volgende:

[..]

SORRY!!!!

't is je al vergeven...trouwens wel geinige site hoor
  zaterdag 15 februari 2003 @ 03:42:15 #208
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8490637
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:41 schreef DarkMaxie het volgende:
pi_8492153
quote:
Je bedoelt dat ik dat zou zijn? 50,5 kilo, was het maar waar

Hier is het heksje weer:

Ik ga niet zeggen waar ik precies werk en wie ik ben, dat lijkt me nogal wiedes. Ik hou het expres vaag. Het is aan je zelf of je mijn verhaal gelooft of niet. Sommigen verbinden allerlei conclusies aan mijn woorden zonder precies te weten wat er bij een televisieprogramma allemaal komt kijken, zonder te weten welke bedrijven en mensen er aan verbonden zijn en wat er met calamiteiten e.d. kan worden bedoeld. Bespaar je de moeite van het bestuderen van de aftiteling.

Mooi verhaal in de Volkskrant vandaag waar opnieuw geciteerd wordt uit de topic. Hij is naar een bezemhok geloodst en zegt geen fraude geconstateerd te hebben, Marieke stond in beide computers bovenaan.

Tja, trek je eigen conclusies. Zou het er echt zo simpel aan toegaan en zou het zo moeilijk zijn niet de gehele waarheid voor een journalist op tafel te leggen en een beetje creatief met computers om te gaan? Het wordt wel duidelijk uit het verhaal dat het voor derden niet te checken is omdat ze controle niet nodig vinden.

*SCH heeft een vrij weekend

pi_8492200
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Mooi verhaal in de Volkskrant vandaag waar opnieuw geciteerd wordt uit de topic. Hij is naar een bezemhok geloodst en zegt geen fraude geconstateerd te hebben, Marieke stond in beide computers bovenaan.

staat dat verhaal ook online? kan 't zo op de site niet vinden ...

iemand die het ff inscant?

zaterdag 15 februari 2003 @ 12:46:57 #211
1986 Jane
pi_8492793
Jan Jaap van der Wal had het er net ook al over in zijn column in Spijkers Met Koppen (radio 2). Errug grappig!
pi_8495244
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 14 februari 2003 23:41 schreef DarkMaxie het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

Ach joh TripleM, laat dat ventje,..... hij zit nog in de brugklas....ik denk ik doe even lief...

quote:

[..]

Je bedoelt dat ik dat zou zijn? 50,5 kilo, was het maar waar

Nooouuuu volgens mij was het spam voor zijn eigen site....dus
pi_8496375
quote:

[..]

*SCH heeft een vrij weekend

Vrijwel alles is in handen van HMG, en je zegt zelf bij het facilitair bedrijf te zitten, er is er maar een bij Idols en dat is de Holland Media Groep.

pi_8497829
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:40 schreef SCH het volgende:

[Op donderdag 13 februari 2003 13:47 schreef Kbautrplov het volgende:
Het zou kunnen dat SCH de computer heeft gezien waar de 0909-stemmen binnenkwamen en dat daarin Jim laatste was. Hij is vervolgens gered door de sms'ers...]

Zo werkt het systeem niet. De staatjes komen direct samen.

Uhhh SCH? Hoe komt dat jij denkt dat kijken naar één computer genoeg is terwijl zowel de journalist als de woordvoerder praat over 2 computers?

Ook zat je bij de eindregie en niet bij de Idols regie, en het lijkt mij dat die computer(s) stan bij de Idols regie. Of mis ik hier iets? Ik werk zelf niet bij de TV dus dit is een vraag.

Nee dit is geen heksenjacht maar vond dit wel vreemd.

"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_8499548
voor degenen die het interesseert: op m'n weblog heb ik een uitgebreide reactie gegeven op de artikelen in zowel de volkskrant als de telegraaf van vandaag. Bovendien staat het artikel van de volkskrant daar online.
pi_8501289
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor degenen die het interesseert: op m'n weblog heb ik een uitgebreide reactie gegeven op de artikelen in zowel de volkskrant als de telegraaf van vandaag. Bovendien staat het artikel van de volkskrant daar online.
Artikel in de Volkskrant is idd vaag eerlijk gezegd.Als je echt de zekerheid wilt geven aan de mensen dat het eerlijk verloopt laat je het controleren door een accountant.Gewoon meer openheid dus.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:51:02 #217
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_8503187
Ze zitten de kijker inderdaad voor te bereiden op een exit van David. Hij was gewoon goed daarnet, ik kon geen vuiltje aan de manier wanneer waarop hij het lied zong bekennen, en wat denk je... verzinnen ze dat hij te vroeg timede ofzo Belachelijk man. Hij is de enige die vandaag nog niet vals heeft gezongen en daaar zeggen ze niet eens wat van belachelijk.
....in de donkere nacht.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 22:02:09 #218
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8503525
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:51 schreef Magics het volgende:
Ze zitten de kijker inderdaad voor te bereiden op een exit van David. Hij was gewoon goed daarnet, ik kon geen vuiltje aan de manier wanneer waarop hij het lied zong bekennen, en wat denk je... verzinnen ze dat hij te vroeg timede ofzo Belachelijk man. Hij is de enige die vandaag nog niet vals heeft gezongen en daaar zeggen ze niet eens wat van belachelijk.
Sorry maar David heb ik minimaal 6 keer vals horen zingen en daarna ben ik gestopt met tellen. Iedereen heeft wel een keer vals gezongen. De enige die ik er niet op kon betrappen was Hind en zelfs daarvan zei de jury dat ze wat 'schoonheidsfoutjes' had.

Hind was vanavond met afstand de beste.

zaterdag 15 februari 2003 @ 22:16:19 #219
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_8503949
Niet mee eens.
Dewi was de beste, Hind is al een paar weken achter elkaar te "wattig" zoals Jerney zei ze moet eens voluit gaan, maar dat durft ze niet...

En David heeft niet vals gezongen.

....in de donkere nacht.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 22:23:44 #220
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8504185
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:16 schreef Magics het volgende:
En David heeft niet vals gezongen.
Dan verschillen we van mening, maar ik weet heel goed dat ik goede oren heb.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 22:45:18 #221
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_8504824
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:23 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening, maar ik weet heel goed dat ik goede oren heb.

Dat heb ik ook.

En nog wat.... Irene Moors --> rtl4, lijkt me niet echt objectief, om die stemmen te gaan controleren, maar goed....

....in de donkere nacht.
pi_8505022
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:45 schreef Magics het volgende:
En nog wat.... Irene Moors --> rtl4, lijkt me niet echt objectief, om die stemmen te gaan controleren, maar goed....
Toch heeft ze in Life & Cooking zitten roepen dat ze de uitslag van de stemmingen niet zo gelooft.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 22:52:37 #223
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8505094
hmmm, ja... er zit vast achter die deur de directeur van RTL 4 te wapperen met haar contract...

"en nou ga je zeggen dat alles hier er eerlijk aan toe gaat want anders ga je het nog moeilijk krijgen met de afbetaling van dat mooie huisje van je rond te krijgen "

[..]
pi_8505422
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Toch heeft ze in Life & Cooking zitten roepen dat ze de uitslag van de stemmingen niet zo gelooft.

dat is om nog wat meer publiciteit te krijgen
pi_8505612
Dit verdient David niet.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_8505654
Zeker niet!
Jim..opsoutuh!!!
pi_8505723
Kut.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_8505735
DOORGESTOKEN KUTKAART!!
pi_8505757
ik hoef m'n sign nog niet aan te passen
pi_8505829
Het bewijs is geleverd neem ik aan?!
laat HMG zich hier maar eens uit lullen!
pi_8505849
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:16 schreef kibber het volgende:
Het bewijs is geleverd neem ik aan?!
laat HMG zich hier maar eens uit lullen!
dat kunnen ze niet
pi_8505895
hahaha nee inderdaad niet!
en dan kun je 10x Irene Moorse los laten maar dat helpt niet!
je zag toch wel hoe gemaakt ze stond te vertellen!
en dan de zin op het einde van het ligt dicht bij elkaar, tuurlijk Irene
  † In Memoriam † zaterdag 15 februari 2003 @ 23:19:55 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_8505920
het lijkt wel duidelijk zo.. lijkt me
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8505971
Waar is SCH??
pi_8505984
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:21 schreef schatje het volgende:
Waar is SCH??
die heeft vrij
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:22:21 #236
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_8505987
Ik weet niet of er mensen zijn die het op band hebben staan. Maar op het moment dat Irene Moors voor de computers staat zie je heel even dat nummers 2 en 5 de hoogste balken in de grafiek hadden (Jamai en Hind)
Irene is dus ook voor de gek gehouden...

Misschien dat iemand een screenshot heeft!

pi_8506007
Nieuw Topic manne!
Hoi.
pi_8506009
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:22 schreef HenriPaul het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die het op band hebben staan. Maar op het moment dat Irene Moors voor de computers staat zie je heel even dat nummers 2 en 5 de hoogste balken in de grafiek hadden (Jamai en Hind)
Irene is dus ook voor de gek gehouden...

Misschien dat iemand een screenshot heeft!

kweet niet of die balken op volgorde stonden ...
laat ik DAT dan nog WEL geloven ..
de rest niet!
pi_8506028
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:23 schreef pekel het volgende:
Nieuw Topic manne!
nee hoor ...
voor de oplichtingspraktijken is hier nog ruimte genoeg
pi_8506038
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

nee hoor ...
voor de oplichtingspraktijken is hier nog ruimte genoeg

Dan ist goed:
Vandaag David eruit
Week daarop Jim eruit
Week daarop Dewi eruit
Finale gaat tussen Jamai en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind.
De volgorde kan eventueel nog veranderen - de finale staat vast.
Hoi.
pi_8506053
Is dat zo?
Dat deel heb ik dan netw eer gemist want was ff druk..
maar inderdaad ik kan me voorstellen dat zelfs Irene genaaid word want ze kunnen het niet hebben dat er verder ook nog maar iets bijzonders als dit uitlekt en erkend word door Irene
pi_8506058
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:24 schreef pekel het volgende:

[..]

Dan ist goed:
Vandaag David eruit
Week daarop Jim eruit
Week daarop Dewi eruit
Finale gaat tussen Jamai en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind.
De volgorde kan eventueel nog veranderen - de finale staat vast.

bekend stukje tekst
pi_8506064
Wie heeft screenshot van plaatje dat Irene op de pc kijkt???
Hoi.
pi_8506073
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:24 schreef kibber het volgende:
Is dat zo?
Dat deel heb ik dan netw eer gemist want was ff druk..
maar inderdaad ik kan me voorstellen dat zelfs Irene genaaid word want ze kunnen het niet hebben dat er verder ook nog maar iets bijzonders als dit uitlekt en erkend word door Irene
irene was er het laatste kwartier niet bij
pi_8506088
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

bekend stukje tekst

Pas op joh, straks komt Albert Verlinde ook nog
Hoi.
pi_8506092
ik snap niet waarom bijna iedereen denkt dat het stemmen nep is. Jim had best veel fans, en David niet. David ging er dus uit, klaar, ookal was ie niet slecht.
pi_8506096
hahaha nee dan kunnen ze het nog mooi even aanpassen lol
pi_8506103
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:26 schreef pekel het volgende:

[..]

Pas op joh, straks komt Albert Verlinde ook nog

die heeft er al aandacht aan besteed
pi_8506114
Roel al je webpage veranderd?
Komen vast weer 100000 bezoekers
Hoi.
pi_8506118
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:26 schreef Jed1Gam het volgende:
ik snap niet waarom bijna iedereen denkt dat het stemmen nep is. Jim had best veel fans, en David niet. David ging er dus uit, klaar, ookal was ie niet slecht.
waarom zit Jim dan wel op de bank?
pi_8506153
Ik vind wel leuk als morgen in de Telegraaf staat: HMG opgelicht, ene pekel op forum.fok.nl heeft toch gelijk gekregen met Roel en SCH
Hoi.
pi_8506158
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

waarom zit Jim dan wel op de bank?

Nou omdat Jim iets meer stemmen had? Lijkt me logisch. djeez
Je kan zelf wel denken hoe de uitslag wordt, maar dat hoeft nog niet representatief te zijn voor de rest van de mensen.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:28:53 #253
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8506159
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:22 schreef HenriPaul het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die het op band hebben staan. Maar op het moment dat Irene Moors voor de computers staat zie je heel even dat nummers 2 en 5 de hoogste balken in de grafiek hadden.
Idd, mij was het ook opgevallen.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:29:01 #254
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8506164
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:51 schreef Magics het volgende:
Ze zitten de kijker inderdaad voor te bereiden op een exit van David.
Inderdaad. In het compilatiefilmpje wisten ze de zeldzame niet-valse stukken van Jamai en Jim eruit te vissen, maar van David lieten ze net een stukje zien waarbij hij een nootje vals zong

Rare lui daar bij Idols.

pi_8506196
Ik stuur morgen wel een mail naar Life & Cooking
Hoi.
pi_8506265
Ga allemaal naar HMG Opgelicht!!!
Hoi.
pi_8506268
Wel lekker dat die David is opgedonderd. Denk je nou echt dat Irene Moors gaat zeggen dat het doorgestoken kaart is.

Volgende Jim toch???

If you obey all the rules, you miss all the fun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')