Aan de oogballen vastnieten vind ik toch net iets te ver gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
iets dat je leest moet je in je oren knopen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke foto SLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg, prachtigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef CrazyCharlie het volgende:
SL;
+leuke plaat, fijne kleurtjes, schuine compo doet het goed
- beetje te krappe dof naar mijn mening
- stiften drogen uit zonder dopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kwam deze tegen, niet van vandaag, wel vandaag omgezet naar zwart/wit
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.CCJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook zeer fijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:26 schreef CaPS_ het volgende:
+ Prachtige wolken idd, fraai ook met silouette op de voorgrond
- De wolken zijn zo dramatisch dat de voorgrond er haast niet bij lijkt te horen
- De donkere meuk aan de bovenkant had van mij best weg gemogen
[[url=http://farm1.static.flickr.com/120/362817753_245986a81e.jpg]afbeelding][/url]
Bordje van een barrak in Auswitz 1. Vorige week bezocht tijdens een reisje naar polen.
+ technisch goed geslaagd, scherp waar je hem scherp wil hebben, goede contrasten, enz Niet zo overdreven HDR wat ik persoonlijk niks vindquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Casemodders het volgende:
+ mooie lichtinval
- Misschien liever toch iets meer scherpte diepte op 1ste auto gezien (ook voorste velg scherp?)
? misschien nog wat aan kleuren tonen doen / warmte?
Een oude farm die deels is ingestort na de storm van donderdag:
[[url=http://www.casemodders.nl/mauricemikkers/gallery/oldfarm/thumbs/farm1.jpg]afbeelding][/url]
Hoop dat jullie het wat vinden heb misschien iets te veel zitten prutsen met me HDR...
+ De bewegende mensen op de roltrap en de beweging van de trap, fijn effectquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:18 schreef Karp het volgende:
[..]
+ technisch goed geslaagd, scherp waar je hem scherp wil hebben, goede contrasten, enz Niet zo overdreven HDR wat ik persoonlijk niks vind
- compositie? wat wilde je hier eigenlijk vastleggen of is het puur een hdr-experiment?
En ik moest weer een roltrap vastleggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
oeh! geyl! Jammer van die vignetering linsboven in de hoek...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Elefes het volgende:
Dit is mijn mooiste van vandaag, in een poging de indrukwekkende wolken vast te leggen:
[afbeelding]
Ik vind dat altijd wel mooiquote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Geile foto puckzzz.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
minpunt: jij hebt em genomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
oeh! geyl! Jammer van die vignetering linsboven in de hoek...
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Geile foto puckzzz.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
minpunt: jij hebt em genomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop