Dat is toch gewoon een middelmatige tokkel over de akkoorden van een traditional.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:47 schreef golfer het volgende:
Laatste echt grote naam was van gisteren:
Gitarist Hilton Valentine van de Britse band The Animals is op 77-jarige leeftijd overleden. Hij was de artiest achter een van de bekendste gitaarriffjes uit de muziekgeschiedenis, die van The House of the Rising Sun.
Sophie Xeon is toch wel een heel stuk invloedrijker geweest dan Hilton Valentine lijkt me. Neemt niet weg dat de laatste een bekendere naam is bij het grote publiek.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja dit is wellicht een grotere naam als Sophie Xeon maar die mag je ook wel even noemen voor de overgang naar dit topic.
Damn!! Ik kom er net pas achter dat Sophie Xeon is overledenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja dit is wellicht een grotere naam als Sophie Xeon maar die mag je ook wel even noemen voor de overgang naar dit topic.
Achquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:20 schreef usagi414 het volgende:
Zanger en muzikant Kris De Bruyne (70) overledenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Amsterdam - Kris De Bruyne (Radio 1 Sessies 2014) (video)
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Oh dat ESF liedje vond ik best leukquote:Op maandag 8 februari 2021 11:22 schreef riazop het volgende:
Örs Siklósi
Hongarije
zanger van de band AWS
29 jaar, leukemieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.AWS - Édes, mint a só + lánykérés Live @ Budapest Park, Hungary (2018. 05. 25.) (video)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.AWS - Viszlát Nyár - Hungary - LIVE - Grand Final - Eurovision 2018 (video)
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:44 schreef usagi414 het volgende:
The Supremes-zangeres Mary Wilson op 76-jarige leeftijd overledenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.The Supremes - Stop! In The Name of Love -1965 (HQ Remastered) (video)
quote:Wilson overleed op 76-jarige leeftijd, twee dagen nadat ze een nieuw solo-album had aangekondigd dat op haar verjaardag 6 maart zou moeten verschijnen
Oef, grote naam weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef Zelva het volgende:
Jazzpianist Chick Corea (79) overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop