FOK deelnemers TDF '18:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
De Tour win je niet in etappe 13, maar dit is wel een statement.
quote:
Sinds je denigrerende toon over de subleaguecommunicatie is het wel snel bergafwaarts gegaan zeg hahaquote:
Deze post zal meer impact hebben als je hem via PM verstuurt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds je denigrerende toon over de subleaguecommunicatie is het wel snel bergafwaarts gegaan zeg haha
Dat zou zomaar kunnen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb er ook al 9 staan. Benieuwd hoe veel er over zijn gebleven morgen bij de start.
Of wordt dit weer zo'n Bora & CCC dag?
Belgen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb er ook al 9 staan. Benieuwd hoe veel er over zijn gebleven morgen bij de start.
Of wordt dit weer zo'n Bora & CCC dag?
Ik heb 5 dubbelaars, maar die andere 4 zijn mindere klimmers. Onderschat ik die col van de eerste categorie?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
Belgen.
[ afbeelding ]
Moet natuurlijk nog wel even Wout toevoegen.
Als je voor dit scenario gaat, heb je toch niks aan Wout?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
Belgen.
[ afbeelding ]
Moet natuurlijk nog wel even Wout toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop