FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef FerryNL het volgende:
WTF
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trainrain
OMFG
Ik wist geen topic titel te verzinnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
Het duurde wel erg lang.
[..]
Wtf inderdaad.
Welke nieuwe banner?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plak dan op z'n minst die nieuwe banner in de OP, ipv dat Dawnguardplaatje.
draakjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef Snowbells het volgende:
Dan vind ik draakjes nog een betere TT
Moet je ff teruglezen, staat een toffequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
Welke nieuwe banner?Meestal kom ik namelijk niet in de topic, of überhaupt op FOK!.
Die mag toch wel blijven staanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plak dan op z'n minst die nieuwe banner in de OP, ipv dat Dawnguardplaatje.
Heeft tenminste met TES te maken. ha. haha. haa.quote:
Die treinen ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeft tenminste met TES te maken. ha. haha. haa.
Ik ben wel gewoon degene die het spel speelt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben die Dunmer in de banner, wie is de Nord en wie is de Imperial?
Dan ben jij dit:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Snowbells het volgende:
Er moet ook nog een vrouwelijke breton in.
Hoezo? Die Dunmer is van Morrowind, die Imperial van Oblivion en die Nord van Skyrim. Van welke game is die vrouwelijke Brenton?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Snowbells het volgende:
Er moet ook nog een vrouwelijke breton in.
Is dat niet dat labiele wijf van de Ratways?quote:
Oho, score!quote:
Nah ik ben geen Hefid. En ik ben ook niet gek. Jammer. kus xquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nah ik ben geen Hefid. En ik ben ook niet gek. Jammer. kus x
Eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef Quotidien het volgende:
Wat de fuck is die banner? Wat een onding.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is nog niet af hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef Quotidien het volgende:
Wat de fuck is die banner? Wat een onding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop