Braam, hij kwam er voor iedereen en heeft met iedereen een gesprek gevoerd. Dus niet alleen met Jessie...quote:
Mag ik dat even zelf uitmaken?quote:Op donderdag 5 december 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou nou op met dat gestook. Stomvervelend. Hij is weg, move on.
Laat dat lekker in het vorige topicquote:Op donderdag 5 december 2019 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Braam, hij kwam er voor iedereen en heeft met iedereen een gesprek gevoerd. Dus niet alleen met Jessie...
Het is wel een keer duidelijk zeg maar.quote:
Was geen plaats meer...quote:Op donderdag 5 december 2019 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat dat lekker in het vorige topic
Je bedoeld dat karpervissen hier in de cos.Kan mij dat schelenquote:Op donderdag 5 december 2019 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is wel een keer duidelijk zeg maar.
quote:Op donderdag 5 december 2019 17:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Je bedoeld dat karpervissen hier in de cos.Kan mij dat schelen
quote:Op donderdag 5 december 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
Zo weer pizza bestellen? Doen ze vaker dan ik
Het is bijna om de dag. Lui zijn ze.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
Zo weer pizza bestellen? Doen ze vaker dan ik
Waarom? Ik ben een Italiaan en ik haat hetquote:
laat me niet lachenquote:Op donderdag 5 december 2019 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Braam, hij kwam er voor iedereen en heeft met iedereen een gesprek gevoerd. Dus niet alleen met Jessie...
Ik heb ook eten besteld nu....Ook lui vandaagquote:Op donderdag 5 december 2019 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is bijna om de dag. Lui zijn ze.
Ok. geld genoeg waarschijnlijk maar bestel eens een keer iets anders.....de keuze is reuze op dit moment.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan weer naar bedquote:Op donderdag 5 december 2019 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:
Braam is een beetje dom somsquote:Op donderdag 5 december 2019 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Dat is precies wat er gebeurde : Ivan praatte met iedereen , en ook met Jessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop