quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
quote:Op zondag 6 mei 2018 00:15 schreef TwenteFC het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FC Twente Leeft!!
Mijn club, onze club.
Oneluv.quote:
quote:
quote:
Gloryhunter gespotquote:
Goed gejat jongenquote:
quote:
Geen idee, toen was ik 11quote:Op zondag 6 mei 2018 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveelste eindigde Twente toen je je eerste seizoenskaart kocht?
Lol, 7 jaar geleden dus. Gloryhunter.quote:
Nogmaals, ik was 11...quote:Op zondag 6 mei 2018 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, 7 jaar geleden dus. Gloryhunter.
Je had toch ook naar je plaatselijke amateurvereniging kunnen gaan? Divisie boeit je niet toch?quote:
Lenny ouwe stokertquote:Op zondag 6 mei 2018 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je had toch ook naar je plaatselijke amateurvereniging kunnen gaan? Divisie boeit je niet toch?
Ho ho, de kraker tegen Ajax staat ook volgend jaar weer op de agenda !quote:Op zondag 6 mei 2018 13:13 schreef alopio het volgende:
Wij tegen iedereen? TT klopt niet, Twente speelt niet tegen iedereen, maar tegen Almere, Oss, jong Utrecht, Volendam, Emmen en MVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop