SPOILER: MAL-lijst2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?SPOILER: FOK! Anime aanraders2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets bijzonders aan de hand, gewoon Duitsers die Joden vervolgen.quote:Op zondag 18 december 2016 14:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het verbaast me eerlijk gezegd niets. Van Shingeki had ik nooit een hoge pet en de thematiek leende zich al een beetje hiervoor. Met de homogene blije harmonieuze bevolking die door externe dreigingen wordt geplaagd.
Heb je seizoen 1 van Rakugo al gezien? Had niet verwacht dat er een vervolg zou komenquote:Op zondag 18 december 2016 20:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
http://thecartdriver.com/winter-2017-anime-season-preview
Little Witch Academia
ACCA: 13th Ward Observation Department
Onihei
Seiren
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu
zijn de series die ik waarschijnlijk wel een aflevering of twee ga geven, misschien. Rakugo en LWA ga ik naar alle waarschijnlijkheid gewoon helemaal zien.
*kuch* je kan iemand vragen het in een cloud storage te gooien *kuch*quote:Op zondag 18 december 2016 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb je seizoen 1 van Rakugo al gezien? Had niet verwacht dat er een vervolg zou komen
Ik kan niet torrenten als ik in Amerika zit dus dit seizoen zal ik doormiddel van streams moeten bijhouden...
Nah, er zijn wel voldoende goede stroomsites vandaag de dagquote:Op zondag 18 december 2016 21:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
*kuch* je kan iemand vragen het in een cloud storage te gooien *kuch*
Jazeker. Beste serie van het jaar. Vond het eigenlijk al raar dat Yotarou een ding was gezien de serie over Sukeroku en Kiku ging. Maar nu krijgt hij zijn tijd.quote:Op zondag 18 december 2016 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb je seizoen 1 van Rakugo al gezien? Had niet verwacht dat er een vervolg zou komen
Ik kan niet torrenten als ik in Amerika zit dus dit seizoen zal ik doormiddel van streams moeten bijhouden...
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie DMquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:03 schreef Xaryna het volgende:
Help! Weten jullie een subber voor Ajin seizoen 2? Ik kan ze niet vinden.
Thanksquote:
quote:Op zondag 25 december 2016 03:25 schreef Rijst het volgende:
Gisteravond Your Name gezien in de bioscoop. Prachtig
Waar!?quote:Op zondag 25 december 2016 03:25 schreef Rijst het volgende:
Gisteravond Your Name gezien in de bioscoop. Prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop