abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 augustus 2019 @ 09:41:22 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_188663990
Vervolg op : R&P / Verdeling huishouden

Hieronder staat de eerste post van het eerste deel, de start door ts-er nu dus 25 pagina's terug.

-----------------------------------------------------------------

Mijn vriendin gaat ongeveer 6 uur per dag naar school 5 dagen in de week, thuis studeert ze ook vaak aan haar les materiaal ongeveer 3 uur. Ikzelf ga 8 uur per dag naar werk 5 dagen in de week en soms werk ik ook het gehele weekend van 9 tot 11 uur savonds. Ik betaal het volledige huishouden (boodschappen kleding hypotheek gas water licht etc.) en mijn vriendin weigert meer in het huishouden te doen als ik. Ze wilt alles 50/50 met als argument dat ze weigert alles voor mij op te ruimen want ik ben haar huishoudster niet....Nu heeft ze misschien deels een punt want ik ben echt een rotzooi maker maar alsnog voelt het raar dat ik al zo veel voor haar doe maar er niets extra voor terug krijgt.

Wat is jullie mening hierin?

[ Bericht 9% gewijzigd door LeesFoknl op 28-08-2019 10:02:29 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 09:59:23 #2
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_188664222
En hier kopieer ik de laatste bijdrage uit deel 2.want ik vind dit onderwerp heel zinvol, een discussie die misschien, hopelijk, zowel mannen vrouwen als genderneutralen enz. op (andere) gedachten kan brengen en voor velen de rook om hun hoofd kan laten verdwijnen zodat zij ook onbeneveld de werkelijkheid, en niet altijd hún eigen werkelijkheid kunnen zien.

----------------------------------

Dus hier het laatste van deel 2 ........

Uit onderzoek blijkt dat veel mannen zich niet mannelijk genoeg voelen wanneer ze een vrouw hebben die meer verdient. Derhalve komt de relatie onder druk te staan en loopt het vaak mis. Veel mannen willen zeker niet een vrouw die meer verdient dan zij zelf.
---------------------------------

IK ga hier graag serieus op in.
Welk onderzoek was dat, en is het maatgevend, dus groot en goed opgezet.
Door wie is het uitgevoerd, is dat een authoriteit.
Ik lees in sommige wachtkamers wel eens de Cosmopolitan en dat soort bladen en die komen ook wel eens met beweringen en onder zoeken, daar zakt je de broek van af!
En dan nog iets, ik ben ouder dan het gros van de mensen hier. Mijn vader zou nu ongeveer 100 zijn geweest, en ja, toen, die generatie, kan mij voorstellen dat die zo dachten. Dat mannen toen zo waren.
Maar ik geloof echt niet dat in de huidige generatie die ik tot de leeftijd van 20- 40 inschat er veel mannen zijn die daar nog moeite mee hebben.
En er zullen misschien enige zijn, maar toch niet zoveel dat we dat terug zien in de relaties. Ik geloof nooit dat al die relaties waarin de man de betere verdiener is,en/of rijker is, dat komt omdat de man geen rijkere en/of meer verdienende vrouw wil.

Neen, ik denk dat vrouwen echt al super rijk moeten zijn (zich voelen) , en zo het zich naar hun EIGEN maatstaven kunnen permitteren (financieel onafhankelijk genoeg VOELEN) niet meer op geld en inkomen bij de man te letten.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 28-08-2019 10:05:34 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Spellchecker woensdag 28 augustus 2019 @ 10:27:53 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188664593
Is het niet aan de TS om het volgende deel te openen?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 11:09:26 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188665081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 10:27 schreef maily het volgende:
Is het niet aan de TS om het volgende deel te openen?
Yup. Slotje dus. Twee topics lijken me sowieso wel genoeg.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')