abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2019 @ 14:06:10 #101
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_187288799
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:57 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze blijkt dus vegan te zijn. Dat kan je op haar insta zien. Wat veganisme leert is dat de mens een last is. Ik heb haar laatste interview bekeken en daar zegt ze ook dat ze geen last meer wil zijn voor de wereld. Persoonlijk denk ik dat haar dieet het probleem is. Mensen gaan dit niet leuk vinden maar dat is de waarheid. Als je vegan bent dan kom je gewoon bepaalde stoffen te kort en ga je extreem denken.

https://www.google.nl/url(...)ust=1559809508247982

Ik zeg dit al een tijdje. De gezondheidszorg en de politiek moet zich neer buigen over deze cult voordat het meer levens eist.
Alle mensen die meer dan 400 kg wogen waren vleeseters. De gezondheidszorg en de politiek moet zich neer buigen over deze cult voordat het meer levens eist. :')
are we infinite or am I alone
pi_187288984
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 14:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Alle mensen die meer dan 400 kg wogen waren vleeseters. De gezondheidszorg en de politiek moet zich neer buigen over deze cult voordat het meer levens eist. :')
Dat doen ze al.
pi_187298304
Er zijn mensen die ergere dingen hebben meegemaakt maar mouwen opstropen en doorgaan.
Zwak van haar om het maar op te geven.
En dan een boek schrijven met de titel "Winnen of leren". Als je dan finaal afscheid neemt ben je een fantast die uit de duim zuigt.
De ouders hadden haar met vakantie meegenomen, misschien dat ze bij zou draaien.
Ze hadden naar Syrische vluchtelingkampen moeten gaan. Kinderen moeten spreken die hun ouders en broers voor hun ogen levend gevild zagen worden of zusjes die door een peloton psychopaten verkracht werden.
Dan had ze kunnen bijdraaien, wat zij mee had gemaakt peanuts was. Misschien dat ze later arts zou worden om dergelijke mensen in de wereld bij te staan.

20 jaar heeft ze verspild door op te geven.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_187301295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Dus jij weet het beter dan die onderzoekers? Lees nou dat artikel in die link.

Als een side Note:

Kernopvattingen over het leven is degelijk van belang want die kernopvattingen beïnvloeden als je andere opvattingen.

Ze zegt dat haar verleden het probleem is. Nee is gewoon simpelweg niet waar. Er zijn mensen met veel ergere dingen in hun verleden die nu overleven.

In het leven moet je een doel hebben. Als je overtuiging is “ik ben een last”. En als je dan ook een chemische onbalans hebt door veganisme dan is er geen redden nee. Alle veganisten zijn depressief, voor een reden. Lees dat artikel maar.
Dus omdat andere ergere dingen hebben meegemaakt, telt dat van haar niet?
Ik ben alleen 'maar' 2x aangerand. Bij de eerste keer was ik 11 en toen 6 jaar lang depressief geweest omdat ik die eikel nog vaak tegen kwam.
FOK! is net een groot tijdschrift
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 juni 2019 @ 10:04:29 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187302362
Gewoon niet reageren op die troll, :).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_187302960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 06:54 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ik ben alleen 'maar' 2x aangerand. Bij de eerste keer was ik 11 en toen 6 jaar lang depressief geweest omdat ik die eikel nog vaak tegen kwam.
Misschien was die ene laatste alinea kort door de bocht en had ik dat niet zo moeten zeggen.

In mijn mening had ze te veel bagage: emotionele bagage door de verkrachting.

Maar ook fysieke bagage door haar dieet.

Als je te veel bagage hebt dan draait dat je nek om. Misschien als ze geen vegan was dan was ze sterker en gezonder geweest en was ze nu nog op haar benen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 juni 2019 @ 11:13:50 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187303128
Zover bekend was ze geen vegan.

Niet dat dat qua eindresultaat had uitgemaakt, maar toch.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 7 juni 2019 @ 11:45:03 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187303559
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:04 schreef Samuray13 het volgende:
Er zijn mensen die ergere dingen hebben meegemaakt maar mouwen opstropen en doorgaan.
Zwak van haar om het maar op te geven.
En dan een boek schrijven met de titel "Winnen of leren". Als je dan finaal afscheid neemt ben je een fantast die uit de duim zuigt.
De ouders hadden haar met vakantie meegenomen, misschien dat ze bij zou draaien.
Ze hadden naar Syrische vluchtelingkampen moeten gaan. Kinderen moeten spreken die hun ouders en broers voor hun ogen levend gevild zagen worden of zusjes die door een peloton psychopaten verkracht werden.
Dan had ze kunnen bijdraaien, wat zij mee had gemaakt peanuts was. Misschien dat ze later arts zou worden om dergelijke mensen in de wereld bij te staan.

20 jaar heeft ze verspild door op te geven.
Dit zou misschien nog wel eens de meest achterlijke post in het topic kunnen zijn. Proficiat.
Ergste is nog dat te veel mensen zo denken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187304235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit zou misschien nog wel eens de meest achterlijke post in het topic kunnen zijn. Proficiat.
Ik wilde niet mijn tijd verspillen aan het reageren op mr. Samuray, maar eens, wat een achterlijke post :')
pi_187304740
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:59 schreef Atak het volgende:

[..]

Misschien was die ene laatste alinea kort door de bocht en had ik dat niet zo moeten zeggen.

In mijn mening had ze te veel bagage: emotionele bagage door de verkrachting.

Maar ook fysieke bagage door haar dieet.

Als je te veel bagage hebt dan draait dat je nek om. Misschien als ze geen vegan was dan was ze sterker en gezonder geweest en was ze nu nog op haar benen.
Ik denk niet dat het zozeer met de bagage te maken heeft, maar meer met de persoonlijkheid. Wanneer je bijvoorbeeld gevoelig bent voor verslaving, kan een keertje gokken je de das om doen en in de ellende storten.

In het geval van Noa denk ik dat zij qua persoonlijkheid al psychiatrisch was voordat zij werd 'verkracht' en dan is zo'n nare gebeurtenis voor haar het zetje om in zo'n diep dal te raken dat ze er niet meer uitkomt.
pi_187305136
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zozeer met de bagage te maken heeft, maar meer met de persoonlijkheid. Wanneer je bijvoorbeeld gevoelig bent voor verslaving, kan een keertje gokken je de das om doen en in de ellende storten.

In het geval van Noa denk ik dat zij qua persoonlijkheid al psychiatrisch was voordat zij werd 'verkracht' en dan is zo'n nare gebeurtenis voor haar het zetje om in zo'n diep dal te raken dat ze er niet meer uitkomt.
Aan dat laatste dacht ik ook.
pi_187305774
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Mensen die zo denken en dit vervolgens ook nog eens zonder enige schaamte durven te posten hebben dringend professionele hulp nodig. Ik weet dat het FOK is, maar je zult maar met dit soort uitlatingen geconfronteerd worden als naastbetrokkene / nabestaande.

Ben benieuwd of Samurai13 ook zoveel lef heeft om in real-life tegen slachtoffers van een zedendelict / mensen met ernstige PTSS / trauma's te zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen, want daar komt deze post eigenlijk gewoon op neer. Hoop niet dat Samurai13 dan per ongeluk iemand tegen komt die om een andere reden de mouwen op stroopt, niet iedereen zal namelijk dit soort stoere praatjes toleren.
pi_187306147
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Toxische familie?
Lijkt mij een uitstekende omschrijving.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187306233
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 06:54 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Op je 11e depressief of later pas? Wel zo naar, zoiets tast je hele vertrouwen in de mensen aan lijkt mij. Al helemaal als klein kind.
pi_187306439
Ze is verkracht door twee mannen maar er is nooit aangifte gedaan. Hoe dan?! :o Erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')