abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:02:10 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187269333
Originele OP
quote:
Noa Pothoven is overleden. Ze leed aan ptss, anorexia en depressies. Noa was pas 16 toen ze besloot dat het leven voor haar geen zin meer had. Ze is uiteindelijk 17 jaar geworden.

In haar boek ‘Winnen of leren’ beschrijft ze hoe ze op jonge leeftijd is aangerand en verkracht. Thuis vertelt ze daar jarenlang niets over. “Ik herbeleef de angst, die pijn nog elke dag. Altijd bang, altijd op mijn hoede. En tot op de dag van vandaag voelt mijn lichaam nog vies. Er is ingebroken in mijn huis, mijn lichaam, dat kan nooit meer ongedaan worden gemaakt,” schrijft ze in het boek. Ze informeert bij de Levenseindekliniek in Den Haag, maar die kunnen haar niet helpen. “Ze vinden me te jong om dood te gaan. Ze vinden dat ik de traumabehandeling moet afronden en dat mijn hersenen eerst volgroeid moeten zijn. Dat duurt tot je 21ste. Ik ben er kapot van, want zo lang kan ik niet meer wachten.’’

Van een vrolijk, slim en sociaal meisje verandert ze in een psychisch wrak. Ze begint zichzelf uit te hongeren en raakt zwaar depressief. Vele opnames in instellingen volgen. Na het verschijnen van haar boek is er veel kritiek op de jeugdzorg. “Noa is de afgelopen jaren omwille van haar veiligheid opgenomen in drie instellingen voor de jeugdzorg, maar eigenlijk zou ze in een gesloten instelling voor jeugdpsychiatrie opgenomen moeten worden. Ook daar zijn enorme wachtlijsten. We willen eigenlijk één plek voor haar, waar ze kan blijven en waar al haar lichamelijke en geestelijke problemen worden aangepakt. In Nederland is die niet te vinden,” zei haar moeder vorig jaar in De Gelderlander.

In haar boek vertelt Noa dat ze traumatherapie nog één kans geeft, maar ook die behandeling heeft geen zin gehad. Op Instagram schreef ze onlangs dat ze al een tijdje niet meer at of dronk. “Na jaren strijden en vechten is het op. Na veel gesprekken en beoordelingen is er besloten dat ik word losgelaten omdat mijn lijden ondraaglijk is. Het is op. Ik leef al zo lang niet meer écht, ik overleef, en zelfs dat niet echt. Ik adem wel maar leef niet meer.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)OOe&ocid=mailsignout
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:02:23 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187269335
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien klinkt overleden aanverhongering of uitdroging gewoon cru en mensonwaardig. Fijn dat dat in de praktijk toch net wat anders gaat in deze gevallen. Het lijkt me wel verschrikkelijk als ouder zijnde om dit te zien. Zij maken dit hele proces vol mee.
Ik las in één van de berichten dat ze tot het eind pijnstilling e.d. heeft gekregen. Al met al is het op deze manier 'fijner' dan iedere andere zelfmoordmethode.
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:43:45 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187269824
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:55 schreef simmu het volgende:
vergeten jullie niet dat anorexia de dodelijkste is van alle psychische aandoeningen? zelfs wanneer iemand nog wel wil leven lukt dat soms niet meer, laat staan bij dit meisje, wat gewoon niet meer wilde
Ik had het gisteren met een vriendin over hetzelfde. Haar nicht is na jaren van anorexia overleden d.m.v. euthanasie (België).

Zei zij dat zelfs áls ze nog had willen leven, haar ziekte haar lichaam zo kapot had gemaakt dat ze sowieso geen jaar meer te leven had. Op haar sterfbed woog ze nog 30 kilo, een jonge meid van 1.75 lang en 20 jaar oud.
pi_187269999
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik had het gisteren met een vriendin over hetzelfde. Haar nicht is na jaren van anorexia overleden d.m.v. euthanasie (België).

Zei zij dat zelfs áls ze nog had willen leven, haar ziekte haar lichaam zo kapot had gemaakt dat ze sowieso geen jaar meer te leven had. Op haar sterfbed woog ze nog 30 kilo, een jonge meid van 1.75 lang en 20 jaar oud.
Ze blijkt dus vegan te zijn. Dat kan je op haar insta zien. Wat veganisme leert is dat de mens een last is. Ik heb haar laatste interview bekeken en daar zegt ze ook dat ze geen last meer wil zijn voor de wereld. Persoonlijk denk ik dat haar dieet het probleem is. Mensen gaan dit niet leuk vinden maar dat is de waarheid. Als je vegan bent dan kom je gewoon bepaalde stoffen te kort en ga je extreem denken.

https://www.google.nl/url(...)ust=1559809508247982

Ik zeg dit al een tijdje. De gezondheidszorg en de politiek moet zich neer buigen over deze cult voordat het meer levens eist.

[ Bericht 8% gewijzigd door Atak op 05-06-2019 10:26:01 ]
pi_187270112
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:57 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze blijkt dus vegan te zijn. Dat kan je op haar insta zien. Wat veganisme leert is dat de mens een last is. Ik heb haar laatste interview bekeken en daar zegt ze ook dat ze geen last meer wil zijn voor de wereld. Persoonlijk denk ik dat haar dieet het probleem is. Mensen gaan dit niet leuk vinden maar dat is de waarheid. Als je vegan bent dan kom je gewoon bepaalde stoffen te kort en ga je extreem denken.

https://www.psychologytod(...)and-depression%3famp

Ik zeg dit al een tijdje. De gezondheidszorg en de politiek moet zich neer buigen over deze cult voordat het meer levens eist.
Vegan zijn is hier maar een heel klein onderdeel van de problemen in haar leven.
  woensdag 5 juni 2019 @ 10:05:52 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187270129
quote:

[..]

https://www.psychologytod(...)and-depression%3famp

Je gaat wel voorbij aan een heel scala aan andere psychische problemen. Ik geloof niet dat vegan zijn hier enorm van invloed is geweest, tbh.
pi_187270224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vegan zijn is hier maar een heel klein onderdeel van de problemen in haar leven.
Dus jij weet het beter dan die onderzoekers? Lees nou dat artikel in die link.

Als een side Note:

Kernopvattingen over het leven is degelijk van belang want die kernopvattingen beïnvloeden als je andere opvattingen.

Ze zegt dat haar verleden het probleem is. Nee is gewoon simpelweg niet waar. Er zijn mensen met veel ergere dingen in hun verleden die nu overleven.

In het leven moet je een doel hebben. Als je overtuiging is “ik ben een last”. En als je dan ook een chemische onbalans hebt door veganisme dan is er geen redden nee. Alle veganisten zijn depressief, voor een reden. Lees dat artikel maar.
pi_187270246
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je gaat wel voorbij aan een heel scala aan andere psychische problemen. Ik geloof niet dat vegan zijn hier enorm van invloed is geweest, tbh.
Klopt ook. Onderzoekers linken depressie aan vegan dieet. Als ze geen vegan zou zijn dan zou ze minder bagage hebben, en de optie om zelf doding zou dan niet aantrekkelijk zijn.
  woensdag 5 juni 2019 @ 10:19:33 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_187270301
Veel mensen met een eetstoornis worden vanuit eetgestoord gedrag veganist/ vegetarisch en hoeven helemaal geen idee van te hebben van de achterliggende motieven van veganisme. De depressies en motieven als last zijn voor anderen, zijn net als de tekorten aan van alles in het lichaam allang aanwezig.
pi_187270423
quote:

[..]

https://www.google.nl/url(...)ust=1559809508247982

Je hebt even het hele anorexiadeel gemist :?
Nogal wiedes dat er dan wat mis is met de voedselinname he.

Ik blijf het echt bizar vinden dat er hier users rondhangen die het van een afstand allemaal beter weten dan alle behandelaars, familie etc die er jarenlang rechtstreeks bij betrokken zijn geweest.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 5 juni 2019 @ 10:36:13 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187270509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Dus jij weet het beter dan die onderzoekers? Lees nou dat artikel in die link.

Als een side Note:

Kernopvattingen over het leven is degelijk van belang want die kernopvattingen beïnvloeden als je andere opvattingen.

Ze zegt dat haar verleden het probleem is. Nee is gewoon simpelweg niet waar. Er zijn mensen met veel ergere dingen in hun verleden die nu overleven.

In het leven moet je een doel hebben. Als je overtuiging is “ik ben een last”. En als je dan ook een chemische onbalans hebt door veganisme dan is er geen redden nee. Alle veganisten zijn depressief, voor een reden. Lees dat artikel maar.
Zo, staat je auto nog rechtop? Zelden iemand zo scherp door de bocht zien gaan.

Je kunt absoluut niet stellen dat haar verleden het probleem niet is. Daar heb jij ten eerste de informatie niet toe, en ook ben jij geen psychiater.

Er is niemand die ontkent dat er geen link kan zijn tussen vegan leven en depressie. Echter is dat hier gewoon niet aan de orde.
pi_187270545
Sommigen hebben echt een gebrek aan inlevingsvermogen.
pi_187270685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:38 schreef SVW5. het volgende:
Sommigen hebben echt een gebrek aan inlevingsvermogen.
Ik schrik er inderdaad van.
pi_187272485
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:29 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je hebt even het hele anorexiadeel gemist :?
Nogal wiedes dat er dan wat mis is met de voedselinname he.

Ik blijf het echt bizar vinden dat er hier users rondhangen die het van een afstand allemaal beter weten dan alle behandelaars, familie etc die er jarenlang rechtstreeks bij betrokken zijn geweest.
Als een meisje van 17 zichzelf zo veel haat en zulke ideeën heeft als "een last te zijn voor de wereld" dan weten inderdaad heel veel mensen beter dan zo'n toxische familie.
pi_187272581
Ik zeg toch niet dat ik per se gelijk. Enige wat ik zeg is dat het taboe doorbroken moeten worden. Als we moeten handelen gebaseerd op mensen met lange groene teentjes dan blijven mensen slachtoffer vallen. Dat is pas koud bloedig.
pi_187272608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik schrik er inderdaad van.
Na al die jaren hier op het forum kijk ik nergens meer van op.
ROBODEMONS..................|:(
pi_187272624
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:16 schreef Fox. het volgende:

[..]

Als een meisje van 17 zichzelf zo veel haat en zulke ideeën heeft als "een last te zijn voor de wereld" dan weten inderdaad heel veel mensen beter dan zo'n toxische familie.
Inderdaad. Sommige hebben echt een ongelofelijke bord voor hun kop. Ja, de ouders weten het beter. Daar zit het probleem juist.

Dat ik echt heel erg vind is dat sommige mensen dit geval in een doofpot willen stoppen.

Zo ver ik weet leven wij in een vrij land en alle culten mogen besproken worden.

Er zijn ook onderzoeken geweest (die ik hier heb gepost) die een link leggen tussen depressie, mentale klachten en veganisme maar de fok! experts weten het weer beter.
pi_187272627
quote:

[..]

Toxische familie?
pi_187272660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:26 schreef Atak het volgende:

[..]

Inderdaad. Sommige hebben echt een ongelofelijke bord voor hun kop. Ja, de ouders weten het beter. Daar zit het probleem juist.

Dat ik echt heel erg vind is dat sommige mensen dit geval in een doofpot willen stoppen.

Zo ver ik weet leven wij in een vrij land en alle culten mogen besproken worden.

Er zijn ook onderzoeken geweest (die ik hier heb gepost) die een link leggen tussen depressie, mentale klachten en veganisme maar de experts weten het weer beter.
Behalve als je dood wilt. Dan zijn er types als jullie die zonder enige relevante kennis van zaken moeten gaan roeptoeteren dat dat niet kan en mag want geel misschien is wel eennkans dat je je over jaren beter gaat voelen :')
Flikker toch op zeg
pi_187272679
In de Engelstalige media ging het verhaal rond dat ze wel dmv authanasie tot haar einde was gekomen.
pi_187272735
quote:
13s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:30 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Behalve als je dood wilt. Dan zijn er types als jullie die zonder enige relevante kennis van zaken moeten gaan roeptoeteren dat dat niet kan en mag want geel misschien is wel eennkans dat je je over jaren beter gaat voelen :')
Flikker toch op zeg
Volgens mij sla je door want dat zeg ik niet. Als ze euthanasie wilt dan is het haar keus (mits ze 18 is). Waar ik boos om wordt is dat sommige mensen het in een doofpot willen stoppen dat ze verwikkeld was in een vegan cult.
pi_187272736
quote:

[..]

Jij hebt nog nooit psychische problemen gehad. Maakt niet uit verder, maar lul dan niet zo onzinnig als je ergens niet over kan meepraten.

Zich een last voelen is iets psychisch. Schuldgevoelens die daarbij horen, zijn ook psychisch.
pi_187272778
Zelfdoding bij veganisten is extreem hoog. Veganisme en zelfdoding gaat hand in hand.

Je hebt eigenlijk twee keuzes als je vegan bent: iedereen haten en jezelf haten.

Als je als 17 jarig meisje zegt dat je een last voor de wereld bent dan moet je je aanvragen wie dat haar heeft aangepraat.

Als je vegan goeroes beluister dan zeggen ze dit constant: de mens is een last etc etc. Als je dat naïef bent dan sla je door.

En dat sommige dit in een doofpot willen stoppen.
pi_187272827
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:40 schreef Atak het volgende:

Als je vegan goeroes beluister dan zeggen ze dit constant: de mens is een last etc etc.
Is dat zo? Ik ken die hele cultuur niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:47:38 #25
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187272865
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:29 schreef DrMarten het volgende:
familie is niet te spreken over de behandelaars. Ik ben niet te spreken over de familie; die heeft gewoon gefaald.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zich een last voelen is iets psychisch. Schuldgevoelens die daarbij horen, zijn ook psychisch.
Ja godver, ik had vanmiddag ook moeite om uit bed te komen, is ook psychisch. Maakt me niet gelijk ziek.
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:48:38 #26
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272876
quote:
13s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:30 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Flikker toch op zeg
Welke kennis van zaken over kinderen die worden geëuthanaseerd heb jij dan precies?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:51:54 #27
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272906
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:47 schreef xzaz het volgende:

[..]

familie is niet te spreken over de behandelaars. Ik ben niet te spreken over de familie; die heeft gewoon gefaald.
[..]

Ja godver, ik had vanmiddag ook moeite om uit bed te komen, is ook psychisch. Maakt me niet gelijk ziek.
Ik heb ook geopperd of er geen onderzoek kan komen naar het nalatige handelen van de familie. Maar toen werden er heel veel mensen heullll boos. Want je er niet in willen berusten dat hier gewoon kinderen worden geëuthanaseerd is heel fout.... Kinderen... je weet wel: kinderen die niet mogen stemmen, alcohol drinken, autorijden, etc etc omdat hun hersenen nog niet volgroeid zijn.... die mogen wel (bij wijze van) een Drionpilletje uit een automaat trekken.
pi_187272919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:48 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Welke kennis van zaken over kinderen die worden geëuthanaseerd heb jij dan precies?
Genoeg om te weten dat die besluiten niet lichtzinnig genomen worden en dat kinderen niet zomaar over de kling gejaagd worden.
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:56:05 #29
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187272951
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:51 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik heb ook geopperd of er geen onderzoek kan komen naar het nalatige handelen van de familie. Maar toen werden er heel veel mensen heullll boos. Want je er niet in willen berusten dat hier gewoon kinderen worden geëuthanaseerd is heel fout.... Kinderen... je weet wel: kinderen die niet mogen stemmen, alcohol drinken, autorijden, etc etc omdat hun hersenen nog niet volgroeid zijn.... die mogen wel (bij wijze van) een Drionpilletje uit een automaat trekken.
Aan dit soort dingen kan ik me ook storen:
quote:
“Ze vinden me te jong om dood te gaan. Ze vinden dat ik de traumabehandeling moet afronden en dat mijn hersenen eerst volgroeid moeten zijn. Dat duurt tot je 21ste. Ik ben er kapot van, want zo lang kan ik niet meer wachten.’’
Meid, je hebt geen kut te willen je bent een kind. Als je 18 bent, prima ga maar lekker dood als je dat wilt; hier zijn de ouders in te kort geschoten. Eten zul je; wel lekker een boekje schrijven om aandacht te willen maar zodra mensen je opgeven is het opeens huilie huilie.
pi_187272954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:51 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Nee, kinderen jaren eindeloos laten lijden omdat jij je er anders niet goed bij voelt, dat is ethisch verantwoord :')

Ik ben wel klaar met reageren op zoveel idioterie :W
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:57:47 #31
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272966
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:56 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nee, kinderen jaren eindeloos laten lijden omdat jij je er anders niet goed bij voelt, dat is ethisch verantwoord :')

Ik ben wel klaar met reageren op zoveel idioterie :W
Ja kinderen gewoon euthanaseren terwijl hun hersenen niet eens volgroeid zijn, ze midden in de pubertijd zitten en niet eens de kans geven om therapieën te volgen die vaak alleen vanaf 18+ te volgen zijn. Mooi. Doei, idioot :W
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:59:58 #32
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187272994
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:57 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ja kinderen gewoon euthanaseren terwijl hun hersenen niet eens volgroeid zijn, ze midden in de pubertijd zitten en niet eens de kans geven om therapieën te volgen die vaak alleen vanaf 18+ te volgen zijn. Mooi. Doei, idioot :W
Er is ook een reden waarom die therapieën 18+ zijn.
  woensdag 5 juni 2019 @ 14:00:12 #33
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187272996
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:56 schreef xzaz het volgende:

[..]

[..]

Meid, je hebt geen kut te willen je bent een kind. Als je 18 bent, prima ga maar lekker dood als je dat wilt; hier zijn de ouders in te kort geschoten. Eten zul je; wel lekker een boekje schrijven om aandacht te willen maar zodra mensen je opgeven is het opeens huilie huilie.
^O^
pi_187273093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:57 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

En welke therapieën zijn er die je vanaf je 18e kunt volgen? Noem ze eens? En als ze er zijn, in hoeverre kunnen ze de klachten waar ze mee kampte wegnemen?

Er zijn meerdere artsen en psychiaters in het proces betrokken geweest, en zij hebben groen licht gegeven omdat haar situatie uitzichtloos is. Het lijkt me wel dat ze mogelijke therapieën kon gaan volgen wanneer ze 18 werd, wel in hun besluit hebben meegenomen.
pi_187273106
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik ken die hele cultuur niet.
Bekijk Noa’s interview en vergelijk haar met andere vegans:

Dit komt toch 1 op 1 overeen: anorexia, psychologische problemen, geen zelfwaardering en de mens als vijand zien.

De algemene thema is: “ik ben een last voor deze wereld”

Precies wat Noa zei.

Dit is ENG!
pi_187273137
quote:

[..]

[..]

Eens. Maar als je dat hardop zegt dan ben je de boeman, ik heb ook dergelijke uitspraken gedaan rond dit onderwerp en ik werd aangevallen alsof ik een stuk vlees voor wilde hyena's was.

Je hebt groot gelijk hoor
pi_187273147
quote:

[..]

[..]

Eten zul je. Ok. Hoe zie je dat precies voor je? Kop achterover en proppen maar?
pi_187273156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Eten zul je. Ok. Hoe zie je dat precies voor je? Kop achterover en proppen maar?
Ongeveer wel ja, of anders sondevoeding.
pi_187273207
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:16 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

Waarom? Wettelijk gezien mocht ze deze dingen ondernemen omdat ze 17 was geworden. Die wet is er niks voor niets.
pi_187273332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Waarom? Wettelijk gezien mocht ze deze dingen ondernemen omdat ze 17 was geworden. Die wet is er niks voor niets.
Oh prima, maar we mogen 17jarige niet laten roken drinken en laten stemmen? Beetje kromme regeling vind je niet?
pi_187273425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:34 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

Oh prima, maar we mogen 17jarige niet laten roken drinken en laten stemmen? Beetje kromme regeling vind je niet?
Dit is echt totaal iets anders. En wat ik uit de berichten begrijp zijn er voorafgaand zeer veel gesprekken geweest en evaluaties. Ze heeft tot in den treure therapieën gevolgd. Tot in den treure zelfmoordpogingen ondernomen. Tot in den treuren opgenomen geweest in verschillende klinieken. Wanneer zou het volgens jou genoeg moeten zijn dan? Als het ermee te maken heeft dat ze nog geen 18 was, wat maakt dat fucking half jaartje nou uit.

Dit heeft niets te maken met op haar hersenen wel of niet volgroeid zijn. Want als ze wel volgroeid waren had ze dezelfde issues. Die verdwijnen niet magisch. Ze had sowieso al PTSS. Er zijn zat volwassenen die zelfmoord plegen vanwege de klachten die PTSS geeft. Of anorexia.
  woensdag 5 juni 2019 @ 14:46:46 #42
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187273452
quote:

[..]

Nou ja, in iedergeval had ik haar geen boekje laten schrijven :')
pi_187273473
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:46 schreef xzaz het volgende:

[..]

Nou ja, in iedergeval had ik haar geen boekje laten schrijven :')
Dat 'boekje' heeft wel verschillende prijzen gewonnen. En nee, niet omdat ze haar zielig vonden mocht dat weer geopperd worden.
  woensdag 5 juni 2019 @ 14:48:52 #44
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187273485
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat 'boekje' heeft wel verschillende prijzen gewonnen. En nee, niet omdat ze haar zielig vonden mocht dat weer geopperd worden.
Elk boek dat uitkomt krijgt prijzen, het is maar wat de uitgever ervoor neerlegt.
pi_187273500
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Dit komt toch 1 op 1 overeen: anorexia, psychologische problemen, geen zelfwaardering en de mens als vijand zien.

De algemene thema is: “ik ben een last voor deze wereld”

Precies wat Noa zei.

Dit is ENG!

Begin je nu weer? Wat een clown ben je toch zeg. Iedereen weet ondertussen wel hoe jij over vegans denkt lijkt me. Je hebt je eigen topic al laten ontsporen met dit soort domme filmpjes.
pi_187273504
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

Elk boek dat uitkomt krijgt prijzen, het is maar wat de uitgever ervoor neerlegt.
Echt, ga lekker ergens anders de flapdrol uithangen :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 juni 2019 @ 15:00:16 #47
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187273643
quote:

[..]

Heeft ze toch allang gehad. Een jaar lang zelfs, en ze is er voor in coma gebracht. Nou, wat heeft dat ontzettend geholpen, :').

Hadden al deze mensen hier hun mond gehouden als ze 18 jaar was geweest? Want haar hersenen zijn zeker van de een op andere dag volwassen en volgroeid? Godver, had ze nou maar een ruim half jaartje gewacht. Dan was iedereen het eens, :( .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_187273659
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:10 schreef Atak het volgende:

[..]

6:55 _O- did i just break my fucking tooth? _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_187273680
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:50 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Begin je nu weer? Wat een clown ben je toch zeg. Iedereen weet ondertussen wel hoe jij over vegans denkt lijkt me. Je hebt je eigen topic al laten ontsporen met dit soort domme filmpjes.
Ja mag van het filmpje vinden wat je wilt, maar het is gewoon een kijk in de vegan wereldje.
-Rabia Al-Basri
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 juni 2019 @ 15:04:13 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187273693
Trouwens, die discussie over vegan is naast compleet retarded ook nog eens nergens op gebaseerd want ze had in haar profiel staan dat ze vegetariër is. Iets anders dan veganist.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 5 juni 2019 @ 15:24:57 #51
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187273967
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Echt, ga lekker ergens anders de flapdrol uithangen :')
We hebben een DWDD kijker gespot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')