abonnement Unibet Coolblue
pi_201832192
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef DJ11 het volgende:
Het is zover. Een zwarte dag voor iedereen met smaak: het zaaddodende Q Music is nu de best beluisterde radiozender van Nederland. :N

Ik moet deze ongelofelijke baggerzender tegenwoordig op het werk bijna dagelijks aanhoren; echt verschrikkelijk. Elke dag hetzelfde, bijna autistische recept. Een handvol klassiekers uit de 80s-00s die je al een miljoen keer hebt gehoord en verder doorlopend de Top 40 van nu en de afgelopen maanden. Urenlang dezelfde generieke, formulematige popliedjes. Sommige nummers - en dan doel ik niet op de Alarmschijf - zelfs meerdere keren per dag. Vrijwel geen uur zonder Ed Sheeran...

Hoe erg wil je het hebben?
aansteller gespot

lekker hitsss vlammen _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:41:43 #127
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201833940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:47 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik snap wat je zegt. Tegelijk denk ik dat het toch mogelijk moet zijn om kwalitatief betere, meer gevarieerde en een tikje meer gedurfde radio te maken (qua muziekkeuze) dan wat Q Music neerzet. Dat betekent namelijk echt niet dat je drie keer per dag Peruaanse panfluitmelodieėn of een obscuur Thais metalbandje moet gaan draaien.

Er is gewoon zo.verschrikkelijk.veel.goede.muziek die amper aandacht en airplay krijgt, maar ondertussen mainstream en toegankelijk genoeg is.


Qua oudere muziek probeert het huidige Veronica (nu onder leiding van Stenders) wat origineler te draaien. Niet moeilijk, wel minder voorspelbaar.

En nu lopen de luisteraars weg. :')

Ik had het tijdens de vakantie veel opstaan (internetradio kon niet, daar in de hotelkamer), klonk niet gek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 20-10-2021 17:48:02 ]
pi_201840601
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Qua oudere muziek probeert het huidige Veronica (nu onder leiding van Stenders) wat origineler te draaien. Niet moeilijk, wel minder voorspelbaar.

En nu lopen de luisteraars weg. :')

Ik had het tijdens de vakantie veel opstaan (internetradio kon niet, daar in de hotelkamer), klonk niet gek.
Triest, eigenlijk...
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:26:30 #129
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_201842861
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef DJ11 het volgende:
Het is zover. Een zwarte dag voor iedereen met smaak: het zaaddodende Q Music is nu de best beluisterde radiozender van Nederland. :N

Ik moet deze ongelofelijke baggerzender tegenwoordig op het werk bijna dagelijks aanhoren; echt verschrikkelijk. Elke dag hetzelfde, bijna autistische recept. Een handvol klassiekers uit de 80s-00s die je al een miljoen keer hebt gehoord en verder doorlopend de Top 40 van nu en de afgelopen maanden. Urenlang dezelfde generieke, formulematige popliedjes. Sommige nummers - en dan doel ik niet op de Alarmschijf - zelfs meerdere keren per dag. Vrijwel geen uur zonder Ed Sheeran...

Hoe erg wil je het hebben?
Ik ontvang alleen maar Qmusic Belgie in de Auto.
Naar NL kan ik niet eens luisteren. (online doe ik nooit)
De Belgen zijn zo kinderachtig op de radio, ze behandelen de luisteraars als kleine kinderen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 juli 2022 @ 11:24:35 #130
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205398376
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 20 juli 2022 @ 12:50:36 #131
469185 DJ11
Radio 49
pi_205399200
Triest om te zien dat Q Music maar blijft groeien. Echt een verschrikkelijke radiozender, al valt het deze week met die zomerse Top-zoveel nog wel mee.

Maar Radio 2 begint ook steeds meer storend te worden; vooral hun neiging om Q Music te imiteren, dagelijks vanaf pakweg 15:30 uur. Je hoort de kwaliteit van de nummers dan achteruit hollen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')