abonnement Unibet Coolblue
pi_184015479
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 15:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lief lootje, ik ben zo benieuwd! Vonden de jongens hun kadootjes een beetje fijn?
Het gaat eventjes niet zo lekker hier, ik doe mijn best om morgen iets te posten. :)
  donderdag 27 december 2018 @ 22:27:35 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_184015742
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 22:19 schreef L-E het volgende:

[..]

Het gaat eventjes niet zo lekker hier, ik doe mijn best om morgen iets te posten. :)
ah nee joh, als het kut gaat moet je het zeker niet doen!
Sterkte :*
disclaimer
  donderdag 27 december 2018 @ 23:02:16 #203
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_184017058
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 20:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Ja, ik was het. Fijn dat het zo in de smaak valt!
Ik zie al bekende taferelen. De strijkkralen in een Ikea bakje 😍. (En als je ze niet strijks, kunnen ze steeds opnieuw gebruikt worden. Dat is wat N en L dus steeds doen (ik wil ze best strijken, maar dat willen zij niet 😂, terwijl ze bij de gastouder wel een heel werkje afmaken)
Update: Chocolade eenhoorn is op, de chocoballetjes van de kinders zijn bijna op.. strijkkralen kan je ook heel goed door de kamer smijten volgens de jongens :') stickers zijn opgefreubeld.. lichtjes staan gezellig op tafel en ik heb ook al wat geletterd met de nieuwe stiften _O_

Je had me trouwens wel even op het verkeerde been gezet met het afzend adres :P

@Nanuke, het kleine bullet boekje kwam van de hema, leek mij inderdaad ook ideaal formaat om makkelijk mee te nemen ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 28 december 2018 @ 08:22:30 #204
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_184022912
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 23:02 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Update: Chocolade eenhoorn is op, de chocoballetjes van de kinders zijn bijna op.. strijkkralen kan je ook heel goed door de kamer smijten volgens de jongens :') stickers zijn opgefreubeld.. lichtjes staan gezellig op tafel en ik heb ook al wat geletterd met de nieuwe stiften _O_

Je had me trouwens wel even op het verkeerde been gezet met het afzend adres :P

@Nanuke, het kleine bullet boekje kwam van de hema, leek mij inderdaad ook ideaal formaat om makkelijk mee te nemen ;)
🙈 die kralen. Wie weet wordt het nog een succes. Al kunnen ze voor meerdere doeleinden worden gebruikt 😉. Als kogels, als strijkkralen, als rijgkralen.

Verzendadres pas ik altijd aan. Online een label aanmaken scheelt geld. Maar ik zou mezelf wel makkelijk verraden als het mijn eigen adres was! Dit adres is van een vriendin 😄
pi_184024044
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 08:22 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]


Verzendadres pas ik altijd aan. Online een label aanmaken scheelt geld. Maar ik zou mezelf wel makkelijk verraden als het mijn eigen adres was! Dit adres is van een vriendin 😄
Ik had mijn eigen adres gebruikt als afzender (bij DHL). Toen met hetzelfde lettertype een fictief adres aangemaakt (Aureooltje, Fokje Fokstraat 2, 2323 AA OUDdorp) en dat eroverheen geplakt. Toen het label opnieuw geprint. Is minder moeite joh! 8)7
pi_184024472
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:01 schreef Aerenia het volgende:

[..]

Ik had mijn eigen adres gebruikt als afzender (bij DHL). Toen met hetzelfde lettertype een fictief adres aangemaakt (Aureooltje, Fokje Fokstraat 2, 2323 AA OUDdorp) en dat eroverheen geplakt. Toen het label opnieuw geprint. Is minder moeite joh! 8)7
Mijn vriend: "Ah ik zie dat ze uit Ouddorp komt!" (Plaats in Goeree Overflakkee :') )
pi_184024584
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef Aure het volgende:

[..]

Mijn vriend: "Ah ik zie dat ze uit Ouddorp komt!" (Plaats in Goeree Overflakkee :') )
Toen ik het typte, dacht ik nog: dit klinkt best als een echte woonplaats :P
pi_184024739
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 19:11 schreef Songeur het volgende:
Nog geen pakket maar lieve Adrian bedankt voor de prachtige bos bloemen. Dat had echt niet gehoeven want jij kan er niks aan doen maar ik vind het superlief :*


Niemand weet waar het pakketje is dus.
Ik vind het een naar idee dat het ergens is, maar ik weet niet waar.
pi_184026614
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:37 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niemand weet waar het pakketje is dus.
Ik vind het een naar idee dat het ergens is, maar ik weet niet waar.
Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
Whoooo ik ga zo uitpakken O+
  vrijdag 28 december 2018 @ 12:05:58 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_184026630
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
Whoooo ik ga zo uitpakken O+
whaaaa yes! Wat een mooie afsluiter!!
disclaimer
pi_184026793
Haha wat fijn :D

Aerenia, wij zijn hopelijk met oud en nieuw thuis dus dan ga ik ook uitpakken O+
pi_184027008
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:15 schreef Aure het volgende:
Haha wat fijn :D

Aerenia, wij zijn hopelijk met oud en nieuw thuis dus dan ga ik ook uitpakken O+
Hoop voor jullie en Jip dat jullie dan weer lekker thuis zijn! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184027815
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
Whoooo ik ga zo uitpakken O+
*O*
pi_184028388
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
Whoooo ik ga zo uitpakken O+
It is a Christmas miracle ~:)
pi_184034838
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
Whoooo ik ga zo uitpakken O+
Oh!! Ik ben heel blij!!!!!!!! *O* *O* *O*
En wat vinden jullie er van?
pi_184053027
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
Whoooo ik ga zo uitpakken O+
Bizar!! Maar wat goed *O* *O* *O*
  zaterdag 29 december 2018 @ 10:46:26 #217
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_184054626
Fijn dat het pakketje terecht is!!!

LE sterkte 😘
pi_184058080
Wat fijn, Songeur en Adrian!
pi_184159712
Na bijna twee weken ziekenhuisellende zijn we eindelijk thuis en kunnen we uitpakken O+

Deze mooie doos stond al een tijdje in ons huis.


En al deze cadeautjes kwamen er uit:



Wat veel! En dit zat er verstopt onder het papier:




Echt heel leuk! Wel balen dat kerst ons door de neus is geboord anders had ik Jip nog in die kerstmannen outfit gestopt. Nu moet ik er gewoon voor zorgen dat ik ooit nog een baby heb met die maat tijdens kerst :D challenge accepted ;)

2 toffe kookboeken die ik nog niet heb, best knap want ik heb er heel veel :D maar precies deze van Jamie miste nog in de collectie :Y)

Streepjesromper voor Jip *O* sushisokken O+ Indonesische koffie c_/ en pure chocolade, mijn favoriet! Mijn vriend was in zijn nopjes met het biertje van t IJ, want daar drinkt hij graag bier van!

Dat was heel leuk thuis komen O+ thanks aerenia :*
pi_184159970
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
Whoooo ik ga zo uitpakken O+
Songeur, ik ben zo benieuwd wat jullie van de cadeautjes vinden!
pi_184161601
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:50 schreef Aure het volgende:
Na bijna twee weken ziekenhuisellende zijn we eindelijk thuis en kunnen we uitpakken O+

Deze mooie doos stond al een tijdje in ons huis.
[ afbeelding ]

En al deze cadeautjes kwamen er uit:

[ afbeelding ]

Wat veel! En dit zat er verstopt onder het papier:


[ afbeelding ]

Echt heel leuk! Wel balen dat kerst ons door de neus is geboord anders had ik Jip nog in die kerstmannen outfit gestopt. Nu moet ik er gewoon voor zorgen dat ik ooit nog een baby heb met die maat tijdens kerst :D challenge accepted ;)

2 toffe kookboeken die ik nog niet heb, best knap want ik heb er heel veel :D maar precies deze van Jamie miste nog in de collectie :Y)

Streepjesromper voor Jip *O* sushisokken O+ Indonesische koffie c_/ en pure chocolade, mijn favoriet! Mijn vriend was in zijn nopjes met het biertje van t IJ, want daar drinkt hij graag bier van!

Dat was heel leuk thuis komen O+ thanks aerenia :*
O+
Ik was zo blij dat ik nog iets voor Jip erbij had gedaan en niet alleen die kerst-romper ;) Gelukkig zijn jullie nu thuis! *O*

En fijn dat je de boeken nog niet had! Was toch een gok! ;)

Die sokken leken me goed te matchen met die sushi-romper die ik voorbij zag komen in het babytopic :D
pi_184161990
Sowieso sushi :9
pi_184163648
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 14:00 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Songeur, ik ben zo benieuwd wat jullie van de cadeautjes vinden!
Oh sorry helemaal vergeten.

Maar wat heb je een ontzettend gaaf pakket samengesteld! O+

Kan niet kiezen wat ik het leukste vind. De chocola was snel op, mjam! De flow wilde ik al graag hebben O+ de stickers en vouwblaadjes van djeco zijn pure liefde. Toevallig kopen we die zelf ook vaak O+ de knuffel is helemaal de nieuwe beste vriend van baby. Boekje O+ En je gedicht was zoveel werk van gemaakt O+

Ik wilde reageren met foto’s maar daar kwam ik steeds niet aan toe. Dus even laten weten dat ik het tof vond!
pi_184179667
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:23 schreef Songeur het volgende:

[..]

Oh sorry helemaal vergeten.

Maar wat heb je een ontzettend gaaf pakket samengesteld! O+

Kan niet kiezen wat ik het leukste vind. De chocola was snel op, mjam! De flow wilde ik al graag hebben O+ de stickers en vouwblaadjes van djeco zijn pure liefde. Toevallig kopen we die zelf ook vaak O+ de knuffel is helemaal de nieuwe beste vriend van baby. Boekje O+ En je gedicht was zoveel werk van gemaakt O+

Ik wilde reageren met foto’s maar daar kwam ik steeds niet aan toe. Dus even laten weten dat ik het tof vond!
Fijn O+
Ik ben zo blij dat je het toch nog hebt ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')