abonnement Unibet Coolblue
pi_193316781
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:40 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Waren het Turken?
Nee, de groep was Marokkaans. Volgens mij Berbers maar ik kan me de achternaam niet meer herinneren.
pi_193316841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:44 schreef stokj het volgende:

[..]

Nee, de groep was Marokkaans. Volgens mij Berbers maar ik kan me de achternaam niet meer herinneren.
Ik ben bijdehand en had er zeker iets van gezegd. "Wat leuk dat jullie er zijn, als jullie het even hadden aangegeven had ik uitgebreid kunnen koken. Ik zal nu iets makkelijks klaarmaken"

Klaar.
pi_193316857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:49 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Ik ben bijdehand en had er zeker iets van gezegd. "Wat leuk dat jullie er zijn, als jullie het even hadden aangegeven had ik uitgebreid kunnen koken. Ik zal nu iets makkelijks klaarmaken"

Klaar.
Ik vraag me nu af waarom zij dat niet zo hebben gedaan. Ik denk om geen flater te slaan bij de schoonfamilie. Hier kan je wel goed misbruik van maken en je buik de hele dag gratis rondeten :P
pi_193316886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:50 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik vraag me nu af waarom zij dat niet zo hebben gedaan. Ik denk om geen flater te slaan bij de schoonfamilie. Hier kan je wel goed misbruik van maken en je buik de hele dag gratis rondeten :P
Het is nml onbeleefd om mensen aan te spreken. Ik heb daar maling aan, gedraag je gewoon.

En ik zou het terugdoen. Haha.
pi_193317021
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:51 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Het is nml onbeleefd om mensen aan te spreken. Ik heb daar maling aan, gedraag je gewoon.

En ik zou het terugdoen. Haha.
_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')