Op de basisschool.quote:Op donderdag 29 maart 2018 13:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gewéldig dit. Stel je voor zeg... dat een slachtoffer van jaren de dader niet vaker dan eenmalig een uurtje kan treiteren...
Geniaal dit. Subliem.
Joh, doe nou niet...quote:
Persoonlijk denk ik dat iedereen wel kan inzien hoe totaal debiel dat statement is zodat ze zich er niet beledigd door voelen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, doe nou niet...
Je post het om een idioot terug te pakken maar beledigt er heel veel andere mensen mee die dat niet verdienen.
Ehm? Ik heb een aantal van de lui die mij op de basisschool moesten hebben later nog wel een aantal keer gesproken. Een aardig aantal zijn nog wel redelijk ok-e personen geworden.quote:Op donderdag 29 maart 2018 13:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wie rot geboren is, blijft dat. Gaat niet om daden maar om inborst. Kinderen die zich zo als tiran gedragen hebben op de basisschool zijn rot tot op het bot. Eigenlijk zou je ze op de basisschool al een nekschot moeten geven.
Ouder1 zegt dat dat on-mo-ge-lijk is dus jouw ervaring heb je vast uit je duim gezogen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ehm? Ik heb een aantal van de lui die mij op de basisschool moesten hebben later nog wel een aantal keer gesproken. Een aardig aantal zijn nog wel redelijk ok-e personen geworden.
Serieus? Pass die cliënt dan door naar iemand die er wel professioneel naar kan kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
Denk wel, dat ik minder aardig zou zijn. Als ik bijvoorbeeld jobcoach was, dan zou ik bij zo'n cliënt wat extra druk uitvoeren.
Shit. Nou ja, dan me maar weer extra opvreten over mensen die ik tegenwoordig amper zie.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ouder1 zegt dat dat on-mo-ge-lijk is dus jouw ervaring heb je vast uit je duim gezogen.![]()
Stel je voor zeg, mensen die veranderen. Het moet niet gekker worden.
Ja natuurlijk, lekker dwingen tot een kut baantje en bij weigering zeggen: dat je het dan rapporteer aan het UWV.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Serieus? Pass die cliënt dan door naar iemand die er wel professioneel naar kan kijken.
Ja twijfelde er ook aan, aangezien ‘t toch alleen maar een Ouder1-show is geworden, maar had ineens de lapo en dus heb maar gewoon nieuwe geopendquote:Op donderdag 29 maart 2018 12:24 schreef Greys het volgende:
Is een deel 2 handig als de oorspronkelijke TS in deel 1 al niet meer terugkeerde? Of heb ik die terugkeer gemist?
Ik denk dat het voor iedereen beter is dat jij in de wajong blijft.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, lekker dwingen tot een kut baantje en bij weigering zeggen: dat je het dan rapporteer aan het UWV.
De discussie is wel interessant maar ik denk dat de meningen van de huidige posters inmiddels wel duidelijk zijn. En dan wordt het een heen en weer praatje.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja twijfelde er ook aan maar had ineens de lapo en dus heb maar gewoon nieuwe geopend
Zou mij aan m’n reet roesten als ‘ie dichtgaat iig.
Ja psies. Mja de R&P mods komen vanzelf wel hun oordeel vellen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De discussie is wel interessant maar ik denk dat de meningen van de huidige posters inmiddels wel duidelijk zijn. En dan wordt het een heen en weer praatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |